مزایای گل و گیاه مناسب آپارتمان در دکوراسیون داخلی منازل

مزایای گل و گیاه مناسب آپارتمان در دکوراسیون داخلی منازل

مزایای گل و گیاه مناسب آپارتمان در دکوراسیون داخلی منازل

یکی از چیزهایی که جدیدا معماران خیلی از آن برای دکوراسیون استفاده می کنند گل و گیاه مناسب آپارتمان است. امروزه از این گل و گیاهان فقط برای خواص دارویی یا زیبایی استفاده نمی کنند بلکه به عنوان بخشی از معماری داخلی ساختمان ها به شمار می روند.

 

قرار دادن گل مخصوص آپارتمان در محیط کار یا منزل باعث بالا رفتن روحیه افراد حاضر در آن مکان می شود و به فضای کار یا منزل روحی تازه می بخشد. برای اینکه گل و گیاه مناسب آپارتمان باعث زیبایی، بالا بردن روحیه و حتی تصفیه هوا شود باید جایی قرار بگیرد که در معرض دید باشد تا هر بار که به آن نگاه می کنیدروحی تازه بگیرید.

مزایای گل و گیاه مناسب آپارتمان در دکوراسیون داخلی منازل

چهار مورد از استفاده گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون منازل

 

– محصور کردن فضا

یکی از کاربردهای گیاه مناسب آپارتمان در منازل این است که می توانید با استفاده از آن ها قسمت هایی از خانه یا محیط کار را از یکدیگر جدا کنید طوری که دید افراد نسبت به آن بخش محدود شود. مثلا یکی از موارد استفاده این است که جلوی شیشه ی تراس خانه را به جای پرده با درختچه ها و گل مخصوص آپارتمان بپوشانید تا دید را محدود کنید. حال هرچه گیاهانی که استفاده می کنید متراکم تر باشند دید نیز محدودتر می شود و هرچه از هم باز تر باشند دید و فضای بازتری را نیز ایجاد خواهند کرد.

 

– تقسیم فضا

برای این کار باید از گیاهانی استفاده کنید که از نظر ارتفاع بلند هستند و با استفاده از آن ها به صورت فیزیکی فضا را تقسیم کنید. از این گیاهان برای اینکه یک باغچه بزرگ را نیز به دو قسمت تقسیم کنند استفاده می شود. یکی از کاربردهای دیگر گل مخصوص آپارتمان این است که می توان با استفاده از آن ها یک مسیری را ایجاد کرد که افراد بتوانند از آن مسیر رفت و آمد کنند و تردد داشته باشند. اگر می خواهید برای خرید گیاه آپارتمانی به زحمت زیادی نیوفتید بهتر است از فروشگاه هایی خرید کنید که ارسال گل رایگان دارند.

 

– عمق بخشیدن به فضا

در هر فضا و مکانی می توان با استفاده از تکنیک های معماری و طراحی کاری کرد که عمق فضا بیشتر به نظر برسد. یکی از این کارها استفاده از گیاهان است که می تواند به عمق بخشیدن به فضاها کمک کند. هم چنین گیاهان به دلیل داشتن رنگ سبز زیبا می توانند با دکوراسیون خانه شما ترکیب رنگی زیبایی ایجاد کنند.

 

برای اینکه کاری کنید عمق فضا بیشتر به نظر برسد باید از گیاهانی که برگ های ریز دارند و یا از کاکتوس ها در پس زمینه و از گل هایی با باف درشت مثل درختچه ها در جلوی دید و پیش زمینه استفاده کنید ت بتوانید عمق فضای مورد نظر را افزایش دهید. برای خرید گل و گیاه آپارتمانی می توانید به سایت ما مراجعه کنید تا با ارسال گل مخصوص آپارتمان به درب منزلتان یک خرید راحت را تجربه کنید.

 

– پوشاندن معایب

یکی از پر کاربردترین ویژگی های گیاهان این است که معایب فضا و یا گوشه هایی از فضا که خالی مانده اند را با استفاده از آن ها پر کنید که برای این کار می توانید از گیاهانی که پر شاخ و برگ و متراکم هستند استفاده کنید اگر می خواهید به راحتی گل های مورد نظر به دستتان برسد از جاهایی گل بخرید که ارسال گل به منزل دارند.

 

یکی از مزایای چنین استفاده ای این است که زمانی که نور خورشید روی آن ها می تابد باعث تشکیل سایه هایی روی دیوار می شود که همین باعث چند برابر شدن زیبایی فضا می گردد. از این گیاهان می توانید برای پوشاندن عیب و ایراد هایی مثل لوله های رو کار، گچ بری های ریخته شده و مسائلی از این دست استفاده کنید.

مزایای گل و گیاه مناسب آپارتمان در دکوراسیون داخلی منازل

آشنایی با گلهای مناسب فصل بهار و تابستان

 

افرادی که قصد دارند خرید گیاه آپارتمانی برای آپارتمان خود انجام دهند، بهتر است بدانند که چه نوع گل و گیاهی برای آپارتمان ها مناسب است. همان طور که شاید بدانید هر گل یا گیاهی برای یک فصل مناسب است در این مطلب قصد داریم شما را با گل هایی که برای تابستان و بهار مناسب است آشنا کنیم.

 

گل های بهاری

در بین گل هایی که در چهر فصل وجود دارند یکسری از گل ها هستند که فقط در تابستان و بهار رشد می کنند و طراوت خاصی دارد. شما می توانید در این فصل ها از این گل ها به عنوان گل مخصوص آپارتمان استفاده کنید و زیبایی خاصی به خانه خود بدهید. شما می توانید این گل ها را به عنوان کادو نیز در فصل بهار و تابستان توسط انتخاب گل و گیاه آپارتمانی مناسب از وی ای پی شاپ هدیه بدهید.

 

فصل بهار و تابستان نشان دهنده ی طراوت و شادی و زندگی است. در فصل های بهار و تابستان طبیعت ها رنگ دیگریی به خود می گیرند و سرسبز می شوند. در این فصل ها شما شاهده گل های رنگارنگی هستید که در پارک ها و مناظر طبیعت موجود هستند. شما نباید این فرصت را از دست دهید بهتر است در این فصل ها خرید گیاه آپارتمانی انجام دهید یا با کاشتن بذر گل های آن در باغچه هایتان آنها را زیبا تر کنید. در باغچه های کوچک خانه هایتان می توانید گل های یک ساله یا چند ساله بکارید.

 

اگر بخواهید برای باغچه ی خود از گل های یکساله استفاه کنید باید بدانید که این گل ها فقط از فصل بهار تا فصل تابستان همان سال گل می دهند.
اما اگر از بذر گل های چند ساله استفاده کنید می توانید در باغچه ی خود هر سال شاهد گل های زیبا و رنگی فصل تابستان و بهار باشید و فرا رسیدن فصل بهار را با رشد این گل ها بهتر احساس کنید.

 

گلهای مناسب فصل بهار و تابستان :

 

گل آستر(ستاره)

این گل که به نام یونانی یعنی آستر که به معنای ستاره است معروف است. این گل بسیار زیبا نماد عشق و صبر زیاد است. این گل در رنگ های متنوعی وجود دارد اما در تابستان رنگ های صورتی و بنفش و یاسی آن نمایان می شوند. شما می توانید با خرید گیاه آپارتمانی آستر، خانه خود را زیبا تر کنید.

 

گل صد تومنی

مزایای گل و گیاه مناسب آپارتمان در دکوراسیون داخلی منازل

یکی دیگر از گل های که در تابستان و بهار بسیار خودنمایی می کنند، گل صد تومن است. همان طور که از نام گل پیداست، نماد ثروت و ازدواج است. از این گل ها می توان برای دسته گل عروس و همین طور گل آرایی تالار عروسی استفاه کرد. گلبرگ های پفکی پفکی این گل بسیار زیبا و دیدنی هستند. بنا بر گفته ی محققان این گل نیم قرن عمر خواهد داشت. بنابراین با خرید گل آپارتمانی صد تومن به خانه یخود طراوت و زیبایی ببخشید.

 

گل نیلوفر پیچ

یکی از گل های بسیار زیبا و بالا رونده و پیچشی، گل نیلوفر پیچ است. این گل بسیار زیبا است و چند سال عمر می کند. همین طور این گل در برابر گرما مقاومت می کند به همین دلیل به عنوان گل مخصوص آپارتمان نیز این گل را می شناشند. نکته منحصر به فرد و جالبی که این گل دارد این است که در شب و روز باز و بسته می شود. این باز و بسته شدن آن را چندین برابر زیبا تر کرده است. این گل به خشکی مقاوم است به همین خاطر بایستی برای آبیاری آن دقت کرد. با خرید گل آپارتمانی نیلفر پیچ خانه خود را زیبا تر کنید.

 

گل همیشه‌بهار

تمام افرادی که عاشق گل و گیاه هستن حتما این گل را می شناسند و برای باغچه خود حتما استفاده می کنند. این گل مانند اسمش نماد نوید بخشیدن فصل بهار و تازگی و طراوت است. وجود این گل در خانه و باغچه ها آنها را رنگارنگ تر می کند. این گل علاوه بر زیبایی خاصیت هایی دیگری نیز دارد. بیشتر کشاورزان و مزرعه داران این گل را در گوشه ای از زمین خود میکارند زیرا این گل باعث می شود حشرات مضر دور شوند و در عوض حشرات مفید مثل پروانه یا زنبور وارد باغ شوند.

جدیدترین مطالب