معروف ترین خیابان های تایلند

معروف ترین خیابان های تایلند

وقتی از کشور تایلند نام برده می‌شود، همه مردم به یاد شلوغی های خیابان و غذاهای خوشمزه و آب و هوای دلنشین آن می افتند. کشور تایلند از جمله کشورهایی است که دارای آب و هوای بسیار مناسب و همینطور دارای بارندگی بسیار زیادی است و از نظر جاذبه های گردشگری کمتر کشوری است که با کشور تایلند به رقابت بپردازد و همینطور وقتی از کشور تایلند یاد می‌شود افراد یاد خیابان بندی های بسیار مناسب این کشور می افتند .

 

این کشور دارای خیابان های بسیار معروفی است که جزو جاذبه های گردشگری بسیار مهم محسوب می شود. از جمله معروف ترین خیابان های تایلند که در مقاله های پایین به آن به طور مختصر خواهیم پرداخت، خیابان واکینگ استریت است که افراد زیادی سالانه به این خیابان رفت و آمد می کنند.

 

از دیگر خیابان های معروف کشور تایلند که ما می‌خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم، خیابان خائوسان تایلند است که در لیست بهترین مکان های گردشگری جهان واقع شده است و همواره افراد زیادی از کشورهای مختلف به دیدن این خیابان می روند و چون خیابان هایی که در تایلند واقع شده اند، به صورت شبانه روز مشغول به کار هستند ،مهم نیست که افراد چه ساعتی از شبانه روز را به دیدن این خیابان می روند و همواره می توانند از زیبایی های آن لذت ببرند.

 

خیابان واکینگ استریت

از معروف ترین خیابان های تایلند ، خیابان واکینگ استریت است که ما می‌خواهیم در اینجا به صورت مختصر به آن بپردازیم.

 

خیابان واکینگ استریت در شهر پاتایا تایلند واقع شده است که این خیابان در بخش جنوبی ساحل پاتایا واقع شده است و از جمله شهرهایی است که بیشتر توریست ها به خاطر دیدن خیابان مشهور آن تور سفر به تایلند را انتخاب می کنند. این شهر پر از جاذبه های گردشگری زیبا و چشم نوازی است که مهم ترین آن خیابان واکینگ استریت است .

 

نکته بسیار جالبی که ما باید به آن بپردازیم این است که با اینکه این خیابان بیشتر از یک کیلومتر طول ندارد، اما بسیاری از مکان ها در آن واقع شده است مانند بسیاری از کلبه ها، رستوران ها، کافه ها و غیره که زیبایی این خیابان را چند برابر کرده اند و صاحبان این مکان ها نیز به صورت شیفتی در هر ساعتی از شبانه روز کار می کنند و به مشتریان خود در این مکان رسیدگی می کنند.

 

بازدید از خیابان واکینگ استریت مناسب کسانی است که شب زنده دار هستند و علاقه‌مند به پخش موزیک با صدای بلند و به صورت زنده هستند و این برایشان یک تجربه جالبی خواهد بود.

 

اگر از علاقه مندان  سفر و گشت و گذار هستید حتما سری به تور اروپا  بزنید

 

خیابان رویال سیتی اونیو

از معروف ترین خیابان های تایلند می‌توانیم به خیابان رویال سیتی اونیو اشاره کنیم که در یکی از شهرهای تایلند به نام بانکوک قرار دارد و معمولاً این خیابان از ساعت ۱۰ به بعد شلوغ می‌شود و بیشتر کسانی که از این خیابان دیدن می کنند، گروه جوانان هستند، چون موسیقی های زنده ای که در آن جا پخش می شود، بیشتر مورد قبول جوانان خواهد بود.

 

خیابان رویال سیتی اونیو مانند خیابان واکینگ استریت دارای چندین کلبه و کافه های دیوار به دیوار است که جذابیت این خیابان را چند برابر کرده است و به خاطر وجود این مکان ها است که جوانان شور و شوق بسیار زیادی دارند که از این خیابان دیدن کنند.

 

اگر از علاقه مندان سفر به اروپا هستید حتما شرایط اخذ ویزای شینگن را مطالعه نمایید

معروف ترین خیابان های تایلند

خیابان خائوسان

تایلند از جمله کشورهایی است که دارای خیابان های بسیار جذاب و زیبا است که همین باعث می‌شود کشور تایلند بسیار مشهور شود و بیشتر جاذبه های گردشگری آن مربوط به همین خیابان ها شود. خیابان خائوسان از جمله ویژگی هایی که دارد این است که در آن انواع غرفه ها و فروشگاه ها وجود دارد که به فروش مواد غذایی مشغول هستند و این فروشگاه ها نسبت به سایر بخش های بانکوک، مواد غذایی را با قیمت پایین تری به مردم ارائه می کنند.

 

این خیابان یک کیلومتر می باشد و به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت رسانی به مهاجران و مردمان کشور خود است. در این خیابان مسافرخانه های بزرگی وجود دارد که این مسافرخانه ها با اینکه در مشهورترین خیابان بانکوک قرار دارند اما به خاطر قیمت مناسبی که دارند، همواره مملو از مسافران مختلف بوده است.

 

در این خیابان فروشگاه هایی برای خرید پوشاک و لباس مجلسی و خانگی وجود دارد که ارزش این خیابان را بالا برده است. بیشتر افرادی که در این شهر تایلند زندگی می کنند، پوشاک و مواد غذایی مورد نظر خودشان را از خیابان خائوسان تایلند تهیه می کنند.

 

خیابان سوی تونگلور

این خیابان بسیار متفاوت از دیگر خیابان ها است و از معروف ترین خیابان های تایلند است که معمولاً بیشتر افراد ثروتمند از خیابان سوی تونگلور دیدن می کنند، چون خدماتی که در این خیابان به افراد ارائه می‌شود، نسبت به دیگر خیابان ها گران قیمت تر است و هر کسی مایل به پرداخت چنین هزینه‌ای نیست، اما افراد ثروتمند حتماً سفر به این خیابان را تجربه کنند.

 

این خیابان همانند یک شهربازی طراحی شده است اما تنها تفاوتی که با آن دارد این است که محیط آن دلباز تر بوده و همین طور بازی های بسیار پیشرفته تری در این خیابان است .

معروف ترین خیابان های تایلند

خیابان سوخومویت بانکوک

سوخومویت بانکوک علاوه بر اینکه اسم خیابان می باشد، نام یک محله است که این خیابان در آن واقع شده است و نام این خیابان را از همان محل گرفته اند. این محله دارای محیط سنتی نیست، بلکه یک محیط بسیار مدرن دارد که همین متفاوت بودن آن باعث می شود که گردشگرانی که به تایلند سفر کردند حتماً از این محله و خیابان دیدن کنند.

 

جالب ترین مزیتی که این محله و خیابان دارد این است که در کنار رودخانه واقع شده است که جذابیت این خیابان را دوچندان کرده است. سوخومویت بانکوک دارای قطارهای سریع والسیر می باشد که مسافران می‌توانند با ایستگاه هایی که در این خیابان واقع شده است، به راحتی به سمت مقصد خود حرکت کنند یا برای اینکه سریعتر به این خیابان برسند از این قطارها استفاده کنند و با هزینه خیلی کم تری از جاذبه های این خیابان و محله لذت ببرند.

 

جهت رفع ریجکتی ویزای شینگن این لینک را دنبال نمایید

 

خیابان پرتونم

خیابان پرتونم از دیگر معروف ترین خیابان های تایلند است که در شهر بانکوک وجود دارد. از جمله عواملی که گردشگران را به سمت این خیابان می کشاند، مراکز خرید فوق العاده و برندی است که دارد.

 

این خیابان دارای بازارها و غذاهای خیابانی بسیار خوشمزه و خوش طعم و عطر است و گردشگرانی که غذاهای این خیابان را چشیده اند، دیگران را نیز به تجربه کردن این غذا در این خیابان پیشنهاد می کنند و با اینکه همه مارک های این خیابان برند هستند، اما با این حال نسبت به دیگر بخش های بانکوک محصولات خود را با قیمت پایین تری به مشتریان خود ارائه می کنند .

 

محصولات این خیابان به گونه‌ای است که با اینکه کیفیت بسیار بالایی دارند اما قیمت مناسبی دارند و همین عامل باعث می‌شود که مشتریان دائم خودشان را داشته باشند.

 

از دیگر جاذبه هایی که در این خیابان واقع شده است می توانیم به هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره این خیابان اشاره کنیم. این هتل ها دارای محوطه های بسیار زیبا و دلنشین هستند.

 

خیابان ال کی مترو

شهر پاتایا در کشور تایلند از جمله شهرهای مهم این کشور است که خیابان های بسیار جذابی در آن واقع شده است که یکی از خیابان های معروف پاتایا، خیابان آل کی مترو است . نکته قابل توجه درباره این خیابان این است که مخصوص گذراندن اوقات فراغت مجردی است، یعنی تفریحاتی که در آن در نظر گرفته شده است مخصوص افرادی است که مجرد هستند و سن پایین تری دارند.

 

این خیابان به این دلیل برای گذراندن اوقات فراغت مناسب است که افراد می توانند در آنجا با قیمت پایین تری غذا و نوشیدنی های مناسب را تهیه کنند. این خیابان نیز مانند دیگر خیابان های تایلند انواع مختلفی از کافه ها و رستوران ها و فروشگاه ها دارد که توجه همه را به خود جلب کرده است.

 

بسیاری از نوشیدنی هایی که در این خیابان وجود دارد در سراسر شهر پاتایا وجود ندارد و افراد فقط می توانند در خیابان ال کی مترو آ

جدیدترین مطالب