نرم افزار crm کاربردی و ساده تحت وب

نرم افزار crm کاربردی و ساده تحت وب

نرم‌افزار crm یک نرم‌افزار مدیریت فروش و تجارت برای فعالیت‌های تجاری و کسب و کار‌ها به شمار می‌رود. امروزه در عصری به سر می‌بریم که بدون اغراق فناوری‌ها و ابزار‌های نوین نرم‌افزاری نقش و کمک به سزایی در رونق، پیشرفت و کسب و کار‌های تجاری و بازرگانی ایفا می‌کنند.

نرم افزار crm کاربردی و ساده تحت وب

 

نرم افزار crm چیست؟

در پاسخ به پرسش نرم‌افزار crm چیست ، باید آن را یکی از مطرح‌ترین نرم‌افزار‌هایی به شمار آورد که تبدیل به ابزاری کاربردی و پر بازده در مدیریت فروش برای کارفرمایان و سایر فعالان در حوزه فعالیت‌های تجاری شده است. در واقع امکانات و دسترسی‌هایی که crm در بحث مدیریت و پیشبرد عرضه، فروش محصولات و خدمات ارائه می‌دهد، آن را به یکی از ابزار‌های قدرتمند و کاربردی در این زمینه تبدیل کرده است. این نرم‌افزار فروش، عرضه و بازاریابی قابلیت این را دارد تا مورد اعتماد و استفاده مؤثر بسیاری از کارفرمایان تجاری و کسب و کار‌های رو به توسعه قرارگیرد. در حال حاضر می‌توان کاربرد‌ها و استفاده‌های فراوان و مؤثر آن را در این زمینه مشاهده کرد.

 

نرم‌افزار crm یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری  بر مبنای عملکرد سیستماتیک و هوشمند طراحی و اجرا شده است. عملکردی که این ابزار هوشمند و گسترده دارد، موجب می‌شود تا بعضا به عنوان همیار فروش برای فروشندگان فروشگاه‌ها، واحد‌های تجاری و…. قرار بگیرد. ضمن اینکه کاربرد و امکان استفاده آسان، محبوبیت و استقبال از آن را به شکل فراگیر و قابل توجهی افزایش داده است.

 

طراحی دقیق و سنجیده این ابزار هوشمند مهمترین دلیل قابلیت آن در کاربرد برای بخش‌های مختلف و همه اعضای واحد‌های تجاری خرد و کلان است. این نرم‌افزار با عملکرد‌های خودکار و به کارگیری الگوریتم‌های آماری و محاسباتی قدرتمند، می‌تواند مورد استفاده فروشندگان کالا و خدمات، کارکنان کنترل کیفیت و البته مدیران عامل قرار بگیرد. همچنین مدیران می‌توانند از این طریق بر عملکرد نیرو‌های کار، نظیر فروشندگان فروشگاه نظارت کنند و مقدار فروش موفق و رضایت مراجعه‌کنندگان از فروشنده را بطور غیر مستقیم دریافت نمایند.

 

ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار crm چیست؟

از جمله مهمترین ویژگی‌های نرم‌افزار crm می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 

• کاربرد گسترده و چند بعدی

• امکان استفاده و کاربری آسان

• ارائه خدمات تحت وب

• محیط جالب و متنوع درون برنامه‌ای

• امکان ارائه خدمات آنلاین

• بروز و مدرن

 

از برجسته‌ترین مزیت‌ها و دلایل تمایز محسوس نرم افزار crm به عنوان یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شناخته شده و معتبر، موارد اشاره شده زیر هستند:

 

• کیفیت نرم افزاری بالا

• تحت وب بودن

• کاربری ساده و غیر تخصصی

• برنامه نویسی دقیق و سنجیده

• جامعیت در ارائه امکانات تجاری اقتصادی

نرم افزار crm کاربردی و ساده تحت وب

شاید دغدغه بسیاری از مدیران، متقاضیان و کاربران crm خصوصاً مدیران کسب و‌کار‌های کلان، بحث ارتباط و امکان دسترسی به سایر نرم‌افزار‌ها و پلتفرم‌های تجاری باشد. بنابراین یک پرسش مهم این است که دسترسی‌ها و سایر نرم‌افزار‌های آنلاین مرتبط با نرم‌افزار crm چیست؟

 

ارتباط برون برنامه‌ای نرم‌‌افزار crm چیست؟

به تمام مزایای این نرم‌افزار اضافه کنید که نرم‌افزار crm قابلیت اتصال و ارتباط به برخی از سایر برنامه‌های تجاری و حسابداری را نیز دارد. در واقع این همان وجه بسیار مطلوب است که عرم انحصار طلبی و محدودیت‌های احتمالی را رفع خواهد نمود.

 

امکانات و خدمات نرم افزار crm چیست؟

 

نرم افزار فاکتور

این نرم‌افزار، اصطلاحاً با نام نرم‌افزار فاکتور نیز شناخته می‌شود. امکان تهیه و تحویل فاکتور‌های فروش به شکل رسمی و غیر رسمی با این نرم‌افزار وجود دارد. هر شخص از بین مشتریان می‌تواند کارتابل و پیشخوان مختص به خود را داشته باشد. وجود امکان شخصی ساری در این برنامه فوق هوشمند این امکان را به مشتری‌ها می‌دهد تا بطور مستقیم و ویژه از امکانات آن استفاده نمایند. یکی از این امکان‌ها مشاهده فاکتور‌های خرید و گزارش‌های مربوط به خرید و تحویل می‌باشد.

 

همیار فروش

اصطلاح همیار فروش به دلیل ماهیت اصلی و خدمات و امکانات متنوع و جامع این نرم افزار، به آن اتلاق می‌شود. در واقع نرم افزار crm با ایجاد امکانات و دسترسی‌های مختلفی روند توزیع و فروش را به طرزی چشم گیر و قابل توجه تسهیل و تسریع می‌نماید. از جمله این امکانات شامل :

 

• دسته بندی اقلام قابل فروش

• لحاظ فاکتورهای مورد نظر (نوع، قیمت و…)

• تهیه گزارش فروش

• تهیه آمارهای کنترلی میزان فروش، تقاضا و…

• تهیه گزارشات مالی

• ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با مشتری

• بازاریابی، حفظ و مدیریت بازارهای عرضه

• ارائه پشتیبانی به مشتری

• امکان ثبت و دریافت سفارش مشتری

• مدیریت فروش

• ارائه خدمات پس از فروش

 

عدم محدودیت استفاده نرم افزاری

عمده نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری مطابق با سیستم عامل‌های خاصی طراحی، ساخته و اجرا می‌شوند. از این رو استفاده از آن‌ها محدود می‌شود. امور مدیریتی و بازرگانی در دامنه و بستر‌های متنوعی اجرا می‌شوند. پس به منظور استفاده جامع و پر بازده از نرم‌افزار‌های تخصصی در این حوزه، مستلزم امکان نصب و استفاده بر روی انواع سیستم‌ها و دستگاه‌ها می‌باشد.

 

نرم‌افزار کاربردی crm را می‌توانید هم بر روی سیستم کامپیوتر و لپ تاپ، و هم بر روی گوشی موبایل و تبلت نصب و اجرا کنید. این قابلیت سبب می‌شود تا بتوان از امکانات آن حتی در شرایط سیار و توسط تمامی نیرو‌های کار استفاده نمود. وجود محدودیت در امکان کاربرد و استفاده از نرم‌افزار‌های اینچنینی موجب کاهش بازدهی آن‌ها می‌شود که خوشبختانه این محدودیت درباره نرم‌افزار crm رفع شده است و تأثیرگذاری تصاعدی برای کاربران ایجاد می‌نماید.

نرم افزار crm کاربردی و ساده تحت وب

مزیت دورکاری نرم‌ افزار crm چیست؟

معمولاً مشاغلی نظیر مدیریت و حوزه فعالیت‌های اقتصادی (حسابداری، واحد‌های تجاری، فروشگاهی و… ) در شرایط دورکاری با محدودیت‌ها و اختلال‌هایی مواجه می‌شوند.

 

نتیجه گیری

مشتری مداری و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت هر چه تما‌م‌تر مهمترین اصل برای فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالا و خدمات محسوب می‌شود. دستیابی به این مهم در مقیاس‌های کلان و حجم انبوه عرضه، بعضا دشوار و خارج از کنترل نیروی انسانی خواهد بود. نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm یکی از ابزار‌های نرم‌افزاری است که تا حد زیادی برای تأثیر بر این حوزه سودمند واقع شده است. در واقع تسهیل و تسریع امر مدیریتی، کنترلی و ارتباطی با مشتریان و در نهایت رونق اقتصاد کسب و کار‌های فعال، به سبکی نوین هدف این ابزار است.

جدیدترین مطالب