کاندوم و نکات بهداشتی مهمی که باید هنگام خرید بدانید

کاندوم و نکات بهداشتی مهمی که باید هنگام خرید بدانید

کاندوم و نکات بهداشتی مهمی که باید هنگام خرید بدانید

کاندوم یکی از محصولات جنسی پرطرفدار است که بسیاری از زوج ها استفاده از آن را برای پیشگیری از بارداری ضروری می دانند. اما خیلی ها هنگام خرید کاندوم احساس شرم دارند‌ و ترجیح می دهند در صورت مراجعه به فروشگاه در دسترس ترین محصول را انتخاب کنند، بدون آن که به نکات بهداشتی مهم آن دقت داشته باشند. اما باید بدانید انتخاب نادرست کاندوم در کسب لذت جنسی شما اختلال ایجاد کرده و ممکن است رفته رفته با همسر خود در مورد استفاده از آن دچار مشکل شوید. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب کاندوم نکات لازم را در نظر بگیرید تا با آگاهی کامل تر یک خرید مطمئن داشته باشید.

 

برای خرید کاندوم به سراغ برندهای معتبر بروید.

برندهای مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد. اما بهتر است به سراغ برندهای شناخته شده و معتبر بروید. برندهایی که تازه وارد بازار شده اند هنوز در مرحله آزمایش مشتریان قرار دارند، و ممکن است کیفیت مناسبی نداشته باشند؛ در این صورت شما مجبور خواهید شد محصول خریداری شده را بدون استفاده به داخل سطل آشغال بیندازید.

 

هر سایزی از کاندوم مناسب شما نیست.

بسیاری از افراد نمی دانند که هر کاندوم برای سایز مشخصی تولید شده است و غالبا فکر می کنند هر کاندوم به دلیل قابلیت کشسانی آن برای هر آلت مردانه ای مناسب است. حال در نظر بگیرید، هنگام خرید کاندوم به سایز آن توجه نکنید. اگر سایز کاندوم کوچک باشد احتمال این که هنگام رابطه جنسی پاره شود، زیاد است و اگر سایز آن بزرگ باشد ممکن است از آلت خارج شود. در هر دو صورت احتمال بارداری ناخواسته وجود دارد.

 

معمولا سایزهایی که برای ساخت کاندوم در نظر می گیرند، شامل موارد زیر است:

 

• سایز کوچک ۴۴ میلیمتر در عرض ۱۶۰ میلیمتر

 

• سایز متوسط ۵۰ میلیمتر در عرض ۲۰۰ میلیمتر

 

• سایز بزرگ ۵۳ میلی‌متر در عرض ۲۰۰ میلیمتر

 

• سایز فوق العاده بزرگ ۵۷ میلیمتر در عرض ۲۰۵ میلیمتر

 

بهتر است قبل از خرید سایز آلت خود را هم از نظر طول و هم از نظر قطر اندازه گیری کنید. فراموش نکنید، اگر قطر کاندوم بزرگ باشد احتمال سرخوردن آن بسیار افزایش پیدا می‌کند.

 

به تاریخ انقضا کاندوم دقت داشته باشید.

هنگام خرید محصولات جنسی به تاریخ انقضای آن دقت کافی داشته باشید. برای خرید کاندوم بهتر است حداقل سه ماه از تاریخ انقضای آن باقی مانده باشد. اگر تاریخ انقضاء به اتمام رسید، حتما آن را دور بیندازید. چرا که مواد استفاده شده در ساخت آن به زودی فاسد می شود و احتمال ایجاد حساسیت و همچنین پاره شدن آن نیز وجود دارد.

 

انواع کاندوم را بشناسید.

کاندوم همانند هر لوازم جنسی دیگری دارای انواع مختلفی است. این تنوع نشان دهنده این است که برای هر فردی محصول مناسب تولید می شود. اگر از ویژگی انواع کاندوم ها با خبر نیستید، بهتر است اطلاعات لازم را به دست آورده و با توجه به دسته بندی محصول اقدام به خرید کنید.

 

کاندوم لاتکس: این نوع کاندوم یکی از محصولات جنسی پرطرفدار است که اگر به صورت درست و صحیح از آن استفاده شود  از انتقال بسیاری از بیماری‌های منتقله جنسی جلوگیری می کند. شما می توانید این نوع محصول با دوام را با قیمت مناسبی خریداری کنید. اما احتمال بروز حساسیت هنگام استفاده از آن وجود دارد.

 

کاندوم پلی اورتان: در صورت حساسیت نشان دادن به کاندوم لاتکس می‌توانید از کاندوم پلی اورتان استفاده کنید. این مدل از پوشش پلاستیکی ساخته شده که در برابر انواع میکروب ها از آلت جنسی زنان و مردان محافظت می کند.

 

کاندوم های تخصصی: کاندوم تخصصی در دسته بندی های مختلفی مانند بافت دار، طعم‌دار، لذت آور، درخشان در تاریکی و… قرار دارد. اما نکته ای که باید برای استفاده از آن بدانید این است که به طور کامل در برابر انتقال بیماری های جنسی ایمن نیست و برای پیشگیری از بارداری تایید نمی شوند.

 

درک لذت بیشتر با انتخاب درست

برخی از مردان هنگام استفاده از کاندوم از کاهش لذت رابطه جنسی شکایت می کنند. اما با وجود کاندوم های شیاردار یا بافت دار دیگر نگرانی بابت این مشکل وجود نخواهد داشت. پس در صورتی که هنگام استفاده از کاندوم های معمولی احساس خوبی نداشتید، محصولات طرح دار می تواند گزینه بهتری باشد.

 

روحیه بهتر زوج ها هنگام استفاده از کاندوم های میوه ای

کاندوم های میوه گزینه انتخابی بیشتر زوج‌ها است. به خصوص، افرادی که نمی توانند بوی ناحیه تناسلی را تحمل کنند. این دسته از کاندوم ها با بوی خوبشان همیشه تاثیر خوبی بر روحیه زوج ها داشته است.

 

همچنین اگر هنگام استفاده از این محصول احساس کردید، برایتان ناخوشایند است. سریع از مصرف آن پشیمان نشوید. با انتخاب کاندوم نازک یا حساس می توانید بدون هیچ احساسی نسبت به آن، رابطه خوبی بر قرار کنید و خیالتان بابت جلوگیری از بارداری نیز راحت باشد.

 

دیگر لوازم جنسی مورد نیاز هر زوج

بسیاری از افراد از میان تمام لوازم جنسی موجود تنها با کاندوم آشنایی دارند. اما محصولات جنسی دیگری هم وجود دارد که بد نیست برای داشتن یک رابطه جنسی خوب و به دور از حساسیت و عفونت از آن ها استفاده کنید.

 

رفع اختلالات زود انزالی مردان با اسپری های تاخیری

مردان زیادی هستند که از اختلالات زود انزالی رنج می‌برند و شریک زندگی آنها هیچ لذتی از رابطه جنسی احساس نمی کند. یکی از لوازم جنسی که برای رفع این مشکل ساخته شده اسپری های تاخیری است. استفاده از این محصول باعث افزایش کیفیت رابطه جنسی می شود و زمان برقراری رابطه را بیشتر می کند.

 

ژل روان کننده مناسب برای خانم ها

برخی از خانم ها هنگام رابطه جنسی احساس درد و سوزش دارد که این علائم نشانه ای از خشکی واژن است. ژل روان کننده یکی از محصولات جنسی مخصوص خانم‌ها است که استفاده از آن، مشکل خشکی واژن را رفع و کمک می کند تا خانم ها رابطه لذت بخشی را تجربه کنند.

 

افزایش سایز آلت مردان با ژل حجم دهنده

یکی از محصولات جنسی پر کاربرد ژل های حجم دهنده مخصوص مردان است. استفاده از ژل حجم دهنده باعث افزایش گردش خون در آلت تناسلی مردان و همچنین بزرگ تر شدن آن می شود.

 

کلام آخر

برخلاف تصور عموم استفاده از کاندوم و سایر محصولات جنسی موجب کیفیت و رضایت بیشتر از رابطه های جنسی می شود.  بنابراین بهتر است زوج های گرامی با توجه به سلایق یکدیگر از لوازم جنسی استفاده کنند تا هر دو از رابطه جنسی لذت کافی را ببرند. اگر نیاز به خرید محصولات جنسی زنانه یا مردانه دارید از خرید کاپ قاعدگی گرفته تا انواع کاندوم و… پیشنهاد می کنیم از وب سایت مو تن رو خرید کنید.

جدیدترین مطالب