هتل ترنج کیش؛ هتل لوکس در دل آب های خلیج فارس

هتل ترنج کیش؛ هتل لوکس در دل آب های خلیج فارس

کیش با دارا بودن مراکز تجاری و تفریحی زیاد، همیشه یک انتخاب خوب برای مسافرت است. کشتی یونانی، آکواریوم، شهر زیرزمینی کاریز، قلعه جنی کیش، شهر باستانی حریره، باغ پرندگان کیش، پارک دلفین، ساحل مرجان، مرکز خرید دامون و بازار مرجان از سری مراکز تفریحی و تجاری شهر توریستی کیش هستند که باید حتما آن ها را ببینید.

 

اولین قدم برای مسافرت، خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق است. اگر به دنبال یک تجربهٔ جدید اقامتی در این شهر هستید، هتل ترنج کیش را رزرو کنید.

 

با ما همراه باشید تا دربارهٔ امکانات این هتل لاکچری بیشتر بدانید:

هتل ترنج کیش؛ هتل لوکس در دل آب های خلیج فارس

دربارهٔ هتل ترنج کیش

هتل ترنج یک تجربهٔ عالی و متفاوت از سفر به کیش در ذهن شما ماندگار می کند. این هتل در سال 1394، در شمال غرب جزیرهٔ کیش و در منطقه ای عالی و بکر احداث شد. این مکان در دو فاز آبی و ساحلی طراحی شده است. فاز اول آن طراحی بته جقه بر روی آب و فاز دوم آن به صورت طبقاتی در ساحل جزیره واقع شده است.

 

هتل دریایی ترنج، با طراحی متفاوت و به کارگیری مدرن ترین امکانات، یک انتخاب عالی و فوق العاده جهت اقامت است. تمام اتاق های هتل، دریچهٔ شیشه ای در کف و سقف دارند که شما را از زیبایی های چشم نواز خلیج همیشگی فارس بهره مند می کند.

 

با رزرو اتاق در این هتل، می توانید طلوع و غروب خورشید را در حالی که بر روی مبل نشسته اید و از فنجان قهوهٔ خود لذت می برید، تماشا کنید.

هتل ترنج کیش؛ هتل لوکس در دل آب های خلیج فارس

امکانات هتل لوکس ترنج

 

• امکانات اتاق ها

با رزرو اتاق در هتل ترنج، از خدمات ویژهٔ ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه، مینی بار، اینترنت، سرویس روزانه به مراکز خرید، سالن بدنسازی و پارک کودک به طور رایگان استفاده کنید.

 

• روم سرویس

هتل 5 ستارهٔ ترنج کیش، خدمات روم سرویس را به میهمانان خود با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. فقط کافی است که غذا و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید و در اتاق تحویل بگیرید و نوش جان کنید.

 

• سالن های هتل

ایدهٔ برگزاری همایش و جلسات شما در کنار دریا، یک فکر جدید و فوق العاده است. سالن کنفرانس و دیگر سالن های هتل، محلی مناسب برای برگزاری همایش ها و جلسات شما هستند. یک جلسهٔ خوب و عالی با میهمانان خود در کنار دریا برگزار کنید.

 

• آتلیهٔ عکاسی

دیگر لازم نیست برای پیدا کردن یک آتلیهٔ خوب وقت خود را تلف کنید؛ به آتلیهٔ عکاسی هتل بروید و خاطرات سفر خود را به عکس تبدیل کنید.

 

• خدمات تفریحی

خدمات تفریحی هتل ترنج، بهترین قسمت ماجرای رزرو اتاق در این هتل است. بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، والیبال ساحلی، سالن ماساژ، استخر، سونا و جکوزی از امکانات رفاهی این هتل هستند.

 

• رستوران

اگر علاقه به میل کردن غذا بر روی دریا را دارید، غذای خود را در رستوران خورشید هتل صرف کنید. رستوران ساحلی و رستوران تاج ترنج نیز آمادهٔ پذیرایی از میهمانان با خوشمزه ترین و متنوع ترین غذاها هستند.

 

• کافی شاپ

ارائه غذای فرنگی در کنار خدمات کافی شاپی، ایدهٔ ناب کافه گلف هتل است. انواع دمنوش، آبمیوه و پیتزای خوشمزه را در کافی شاپ ساحلی ترنج پیدا کنید.

هتل ترنج کیش؛ هتل لوکس در دل آب های خلیج فارس

قیمت رزرو اتاق در هتل ترنج

اگر شما هم با خواندن امکانات فوق لاکچری اقامتگاه ترنج کیش علاقه مند به رزرو اتاق در این هتل شده اید، همین حالا به سایت اینترنتی فلای تو دی مراجعه کنید. لیست سوئیت ها را با امکانات ارائه شده ببینید. عکس های هتل و اتاق ها را ورق بزنید. تاریخ اقامت خود در هتل را مشخص کنید و قیمت ها را بررسی نمایید، سپس اتاق دلخواه خود را در هتل 5 ستارهٔ ترنج رزرو کنید.

 

قیمت سوئیت های هتل براساس متراژ، تعداد تخت خواب و درخواست خدمات اضافی تعیین می شود. شایان ذکر است که حداقل زمان رزرو برای اتاق 2 شب است. همچنین از طریق فلای تو دی، بلیط پرواز خود به کیش را خریداری کنید و از سفر آسان و بدون دغدغهٔ خود لذت ببرید.

 

فلای تودی بهترین خدمات را به مسافران ارائه می دهد تا با خیال راحت، فقط به سفر خود فکر کنند و دغدغهٔ رزرو اتاق یا خرید بلیط هواپیما را نداشته باشند.

 

سوالات متداول

1. آدرس هتل ترنج کیش کجاست؟

هتل ترنج در شمال غربی جزیرهٔ کیش واقع شده است.

 

2. آیا امکان دریافت روم سرویس در این هتل وجود دارد؟

امکان دریافت روم سرویس در هتل فوق لوکس و 5 ستارهٔ ترنج وجود دارد. همچنین استفاده از مینی بار نیز در این هتل رایگان است.

 

3. قوانین رزرو اتاق در هتل ترنج چیست؟

• تحویل اتاق ها راس ساعت 14 هر روز است.

• اقامت یک کودک زیر 5 سال در هتل رایگان است.

• تحویل اتاق فقط با ارائه اصل مدارک شناسایی و سند محرمیت امکان پذیر است.

• میهمانان هتل امکان جابه جایی لوازم هتل را بین اتاق ها ندارند.

• استفاده از همهٔ خدمات و امکانات هتل مانند استخر رایگان نبوده و بر طبق نرخ نامهٔ هتل محاسبه می شود.

 

4. ظرفیت پذیرش میهمان هتل چقدر است؟

هتل ترنج با دارا بودن 100 سوئیت و 193 تخت، آمادهٔ پذیرایی از میهمانان هتل است.

 

سخن پایانی

هتل ترنج یکی از بهترین هتل های کیش است که اقامت در آن بسیار رویایی و متفاوت خواهد بود. ارائه خدمات گستردهٔ رفاهی در کنار طبیعت زیبا و بکر کیش، یک اقامت راحت را برای شما به همراه دارد.

 

در صورتی که تجربهٔ اقامت در این هتل زیبا را دارید، نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

جدیدترین مطالب