هتل ترنج کیش، اقامتی لوکس و رویایی

هتل ترنج کیش، اقامتی لوکس و رویایی

زمانی که بحث مسافرت سیاحتی با بهترین مراکز تفریحی در ایران می‌شود، ذهن همه به سمت جزیره‌ی زیبای کیش که در جنوب کشور واقع شده است روانه می‌شود. جزیره‌ کیش، دارای مراکز تفریحی، تفریحات آبی، مراکز خرید، جاذبه‌های توریستی و هتل‌ها فراوان است. قطعا پیش از آنکه بخواهید به کیش سفر کنید، باید یک برنامه ریزی خاص داشته باشید و بدانید که قرار است از کدام تفریحات کیش استفاده کنید و همچنین چقدر قصد هزینه کردن دارید. یکی از مهم‌ترین پارامتر‌هایی که در سفرتان به کیش تاثیر بسیار زیادی دارد، هتلی است که قصد دارید در آن اقامت داشته باشید. در کل، مساحت جزیره‌ی کیش، به حدی است که شما در هر هتلی که اقامت داشته باشید، برای استفاده از امکانات جزیره، مسیر زیادی را در پیش نخواهید داشت. سوالی که وجود دارد این است که چه هتلی را برای خود در نظر بگیریم چگونه برای رزرو هتل کیش اقدام کنیم؟

هتل 5 ستاره ترنج

چگونه هتل کیش رزرو کنیم؟

همانطور که گفتیم، کیش هتل‌های زیادی از جمله هتل ترنج، هتل پالاس، هتل داریوش و … دارد که با راه‌های مختلفی می‌توانید برای رزرو کردن آن‌ها اقدام کنید. یکی از بهترین راه‌ها، استفاده از اسنپ تریپ است. اسنپ تریپ، پلتفرمی را برای شما فراهم می‌کند که با استفاده از آن، بتوانید انواع هتل‌ها را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای خود در رزرو کنید.

 

از مزایایی که رزرو هتل اسنپ تریپ همراه مسافران است این می‌باشد که با استفاده از این بستر، می‌توانید هتل‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن برای خود رزرو کنید. همچنین در اسنپ تریپ، می‌توانید از تخفیف‌هایی که در روز‌های مختلف سال برای هتل‌های کیش وجود دارد استفاده نموده و هزینه‌ی کمتری برای رزرو هتل بپردازید.

کشتی یونانی

هتل ترنج

یکی از معروف‌ترین هتل‌های کیش، هتل ترنج می‌باشد. این هتل 5 ستاره، در شمال غربی جزیره ساخته شده. سوئیت‌های این هتل، بر روی آب ساخته شده‌اند که هر کدام، از طریق اسکله‌های چوبی به همدیگر راه پیدا می‌کنند. اگر از بالا به شکل کلی این هتل نگاه کنیم، می‌بینیم که این هتل شبیه ترنج ساخته شده است. به همین دلیل، نام ترنج را بر روی آن قرار داده‌اند.

 

از امکانات سوئیت‌های هتل ترنج کیش، می‌توانیم به اینترنت خوب، صندوق امانات، بالکن، تلویزیون، مینی بار و … اشاره کنیم. علاوه بر این، امکانات مشاع دیگری نظیر ساحل اختصاصی، تفریحات آبی، سالن بیلیارد، سالن ماساژ و … این هتل را به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش تبدیل کرده است.

 

از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل ترنج، موقعیت این هتل نسبت به خلیج فارس است. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که نمای غروب آفتاب در ساحل، در دید مسافرین این هتل خواهد بود. نمایی که خودش به تنهایی یکی از جاذبه‌های هتل ترنج به حساب می‌آید.

 

فاصله‌ی هتل ترنج از جاذبه‌های توریستی جزیره مثل شهر قدیمی جزیره، شهر زیر زمینی کاریز و کشتی یونانی، حدود 7 کیلومتر است. همچنین فاصله‌ی این هتل تا مراکز خرید معروف جزیره، زیاد نیست و نهایت یک ربع طول می‌کشد تا با ماشین از هتل، به مراکز خرید برسید.

 

همچنین این هتل از مراکز درمانی هم فاصله‌ی زیادی ندارد و نهایتا با 15 دقیقه رانندگی می‌توان با مراکز درمانی جزیره رسید.

 

برای رزرو و مشاهده‌ی امکانات انواع اتاق این هتل، می‌توانید از اسنپ تریپ استفاده نمایید. در اسنپ تریپ، با چند لمس ساده می‌توانید موقعیت هتل ترنج را مشاهده کنید و سپس برای مشاهده‌ی اتاق‌های آن اقدام کنید. با مقایسه‌ی انواع اتاق با امکاناتی در آن‌ها وجود دارد، می‌توانید به راحتی برای رزرو آن‌ها، اقدام نمایید.

هتل ترنج کیش

سخن پایانی

جزیره‌ی کیش، واقع در جنوب ایران، از مناطق توریستی ایران به حساب می‌آید که هر ساله، در مقاطع مختلف سال، میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران و خارج از ایران می‌باشد. از مهمترین مواردی که در سفر به کیش باید در نظر داشته باشید این است که قبل از شروع سفر، برای رزرو هتل اقدام نمایید. هتل ترنج، از هتل‌های لوکس جزیره کیش می‌باشد که می‌توانید برای رزرو آن، از اسنپ تریپ استفاده کنید. اسنپ تریپ، بستری را مهیا می‌کند که بتوانید به کمک آن، اتاق‌های مختلف هتل ترنج را بررسی نموده و هر کدام که شرایط بهتری برای شما داشت، رزرو کنید.

 

همچنین در صورتی که سوالی در مورد چگونگی رزرو هتل ترنج، شرایط کنسلی و … برای شما به وجود آمده بود، می‌توانید با برقراری تماس با پشتیبانی اسنپ تریپ که به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهد بود، پاسخ سوالات خود را پیدا کرده و تمامی چالش‌های خود در مورد رزرو هتل را برطرف کنید.

جدیدترین مطالب