آشنایی با ویژگی متمایز نان سحر

آشنایی با ویژگی متمایز نان سحر

نان سحر، برند نانوایی صنعتی مشهور و بسیار محبوبی است که توانسته در سال‌های اخیر، بخش بزرگی از بازار انواع نان حجیم و نیمه حجیم را به خود اختصاص دهد. فعالیت نان سحر از سال 1350 آغاز شده و از آن زمان، همیشه کیفیت نان‌های این برند محبوب، بهبود داشته و رضایت مشتریان را در بالاترین سطح به دست آورده‌اند. جالب است بدانید که شعار این برند، “نان تنها یک کلمه نیست، نان طعم زندگی است” بوده و همیشه نیز به این شعار وفادار است.

 

زیرمجموعه‌های گروه صنعتی نان سحر

گروه صنعتی نان سحر، دامنه فعالیت‌های خود را در چهار شاخه گسترده کرده است:

 

صنایع پیشرفت پخت سحر

این کمپانی انواع ماشین آلات تولید نان حجیم و شیرینی را تولید کرده و عرضه می‌کند. لازم به ذکر است که فعالیت صنایع پیشرفت پخت سحر، از سال 1363 آغاز شده و تا به امروز همیشه حرکت رو به جلو داشته است.

 

شرکت ثمین نان سحر

شرکت ثمین نان سحر، تولید کننده مواد افزودنی مرغوب و باکیفیت در صنایع نان و شیرینی است که از سال 1376 شروع به کار کرد.

آشنایی با ویژگی متمایز نان سحر

محصولات افزودنی نان و شیرینی سحر، تحولی در صنعت شیرینی و نان پزی به وجود آورده و باعث شد تا نانوایی‌ها و قنادی‌هایی که از این محصولات استفاده می‌کنند، کیفیت نان و شیرینی بهتری به مشتریان خود ارائه دهند.

 

شرکت نان سحر

شرکت نان سحر که محصولات آن را حتما تا به حال امتحان کرده‌اید، تولیدکننده انواع نان حجیم و نیمه حجم و در واقع شرکت اصلی و مادر است که فعالیت خود را از سال 1350 آغاز کرد. محصولات این شرکت، با مواد اولیه درجه یک تهیه شده و توانسته‌اند همیشه مشتریانی راضی و وفادار به برند خود را حفظ کنند.

 

آموزشگاه نان سحر

جالب است بدانید که از سال 1385، برند سحر، آموزشگاه نان سحر را راه اندازی کرد که در آن دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای تولید نان، برگزار شده و آموزش‌های لازم به متقاضیان داده می‌شود. به این ترتیب افرادی که علاقه مند به یاد گرفتن صنعت نان پزی هستند، می‌توانید از این آموزشگاه تخصصی بهره مند شده و در این صنعت شروع به فعالیت حرفه‌ای داشته باشند.

 

ویژگی خاص و متمایز نان سحر

چیزی که محصولات این برند نانوایی را در مقایسه با دیگر نان‌های عرضه شده در کشور، متمایز می‌سازد، کیفیت مواد اولیه درجه یک و پخت بی نظیر است که باعث می‌شود طعم و ظاهر انواع نان سحر، در بهترین سطح قرار داشته باشد.

 

انواع نان سحر با به روزترین تجهیزات پخت نان تهیه شده و پیوسته نیز این تجهیزات، به فناوری‌های روز دنیا تجهیز شده و به روز رسانی می‌شوند.

 

به علاوه جالب است بدانید که یکی از کمپانی‌های تابعه برند سحر، ماشین آلات پخت نان تولید کرده و به نانوایی‌ها عرضه می‌کند. به این شکل صنعت ماشین آلات و تجهیزات پخت نان نیز به وسیله این برند محبوب، بومی سازی شده و نان سحر، خود از تجهیزات درجه یک در خط تولید انواع نان استفاده می‌کند.

 

شعب نان سحر

آشنایی با ویژگی متمایز نان سحر

نان سحر دارای شعب متعددی است که برخی از معروف‌ترین آن‌ها شامل نان سحر شریعتی به عنوان شعبه مرکزی، نان سحر لویزان، شعبه باغ سپهسالار، شعبه جام جم، شعبه فرحزاد، شعبه شهرک غرب، شعبه تجریش، شعبه نبرد، شعبه سعادت آباد، شعبه مرزداران، شعبه متل قو، شعبه بیهقی، شعبه لواسان، و … هستند. هر یک از این شعب، انواع نان سحر را به همراه برخی از محصولات دیگر ارائه کرده و همیشه پر از مشتری هستند.

 

سفارش آنلاین نان سحر از اسنپ فود

شما می‌توانید از شعب نان سحر عضو اسنپ فود، به راحتی سفارش نان داشته و در محل آدرس خود، نان سحر بسته بندی شده را تحویل بگیرید. به این صورت دیگر نیازی نیست که برای خرید نان سحر، شخصا به یکی از شعب آن بروید و از این بابت مدت زمانی را در مسیر و در ترافیک معطل شده و وقت ارزشمند خود را هدر دهید.

 

سخن پایانی

نان سحر به عنوان یکی از بهترین برندهای پخت نان حجیم و نیمه حجیم در کشور شناخته شده و سال‌ها است که نان‌های آن در بین مردم محبوبیت زیادی دارند. کیفیت درجه یک انواع نان سحر و قیمت مناسب آن‌ها، علی رغم افزایش قیمت بی سابقه مواد اولیه نان، باعث شده تا این برند همچنان پرفروش و با مشتریانی راضی و خرسند باشد. شما چه نظری درباره محصولات برند سحر دارید؟ مشتاق دنبال کردن نظرات و نکات شما در خصوص این برند ایرانی خوشنام و محصولات مختلف آن هستیم.

جدیدترین مطالب