پرفروشترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

پرفروشترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

تلویزیون سونی 50X80K

در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های برند سونی را برای شما معرفی کنیم که سایز صفحه نمایش ۵۰ اینچ دارد و در سال ۲۰۲۲ تولید شده است. قیمت تلویزیون بسته به سال ساخت و امکاناتی که تلویزیون ها دارند با هم متفاوت است. این تلویزیون از طراحی کاملا شیک و مدرنی برخوردار است و توانسته است توجه کاربران و خریداران بسیار زیادی را به خود جلب کند. در تلویزیون 50X80K قاب اطراف تلویزیون کاملا باریک است و این محصول پایه‌های منحصر به فردی دارد که باعث شده است دکوراسیون اتاق شما کاملا شیک و زیبا باشد. تلویزیون هوشمند سونی 50X80K توسط برند ژاپنی تولید شده است و از کیفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند در زمینه سیستم صوتی و کیفیت تصویر شما را شگفت زده کند. در ادامه مشخصات و قابلیت‌های بیشتری در در مورد این تلویزیون را برایتان ارائه می‌دهیم. میتوانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید. برای اطلاع از لیست قیمت تلویزیون سونی دبی کوچولو هم میتونید وارد سایت بشید و از جدیدترین و بهترین تلویزیون های سونی 2022 با خبر شوید.

پرفروشترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

طراحی تلویزیون ۵۰ اینچ سونی X80K

هنگام خرید تلویزیون طراحی و دیزاین تلویزیون اهمیت بسیار زیادی دارد و کاربران هنگام خرید همواره به طراحی و ظاهر تلویزیون توجه بسیار زیادی دارند. قیمت تلویزیون ال جی در سری های OLED به دلیل ظرافت خیلی زیادی که دارند کمی بیشتر از برندهای دیگر است. معمولا تلویزیون‌های برند سونی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و همین موضوع محبوبیت تلویزیون‌های سونی را در میان کاربران افزایش داده است. تلویزیون هوشمند سونی 50X80K از جنس بدنه بسیار مقاوم ساخته شده است و دارای پلاستیکی بسیار مقاوم است و همین موضوع باعث شده است تا تلویزیون وزن کمی داشته باشد. شما می‌توانید سایز ۵۰ اینچ را برای محیط‌هایی با متراژ کم استفاده کنید. این تلویزیون در دسته تلویزیون‌های براویا قرار میگیرد و بسته بندی آنها به گونه‌ای است که کمترین پلاستیک مورد استفاده قرار گرفته است. پلاستیکی که در این تلویزیون استفاده شده است نرخ بازیافت بسیار بالایی دارد و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمیکند. در این تلویزیون سنسورهایی وجود دارد که باعث شده است در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و برای محیط زیست مناسب باشد. فریم هایی که در اطراف تلویزیون وجود دارد کاملاً باریک است و می‌تواند تمام این تمرکز شما را بر روی صفحه نمایش حفظ کند. در این تلویزیون قابلیت Living Décor به کار رفته است و همین موضوع باعث شده است که شما بتوانید از این محصول همچون اثر هنری بسیار زیبا استفاده کنید. پایه‌های تلویزیون 50X80K در موقعیت‌های مختلف تنظیم می‌شوند و این پایه‌ها از نوع پایه‌های دو شاخه هستند.

پرفروشترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

کیفیت تصویر تلویزیون 50X80K

اگر برای بازی میخواید از تلویزیون استفاده کنید تلویزیون های QLED سامسونگ هم جزو بهترین تلویزیون های موجود در بازار هستند. قیمت تلویزیون سامسونگ به دلیل سیستم عامل تایزن کمی ارزانتر از قیمت تلویزیون سایر برندهاست. تلویزیون هوشمند سونی مدل 50X80K کیفیت تصویر 4K دارد و می‌تواند محتوا را با تراکم پیکسلی گسترده نمایش دهد. در این تلویزیون تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ به کار رفته است و همین موضوع باعث شده است که تلویزیون تمامی جزئیات را بر روی سایز ۵۰ اینچ نمایش دهد. تلویزیون 50X80K می‌تواند تمامی محتواها را با کیفیت تصویر 4K واقعی نمایش دهد. شما بر روی صفحه نمایش تلویزیون حتی در روشن ترین و تیره ترین قسمت‌ها می‌توانید جزئیات تصاویر را مشاهده کنید. این تلویزیون به پس زمینه Direct LED مجهز شده است و دارای ال ای دی‌های بسیار منظمی است که روشنایی صفحه نمایش را تنظیم میکند. آنچه که باعث شده تلویزیون 50X80K بتواند رنگ‌ها را با کیفیت بسیار بالایی نمایش دهد فناوری TRILUMINOS PRO می‌باشد و باید گفت این فناوری در تلویزیون 50X80K ۱۰۰ درصد حجم رنگ‌ها را با کیفیت بسیار گسترده‌ای نمایش می‌دهد. این تلویزیون دارای پردازنده بسیار قدرتمندی است که لحظه به لحظه محتواها را پردازش کرده و می‌تواند کیفیت آنها را ارتقا دهد.

پرفروشترین تلویزیون سونی 2022 مدل X80K

سیستم صوتی تلویزیون ۵۰ اینچ سونی X80K

تلویزیون 50X80K علاوه بر کیفیت تصویر عالی به سیستم صوتی قدرتمندی نیز مجهز شده است. سیستم صوتی تلویزیون بر روی قیمت تلویزیون نقش بسیار مهمی دارد. در تلویزیون 50X80K بلندگوهای Bass Reflex و X-Balanced به کار رفته است و همین موضوع به بهبود کیفیت صوتی تلویزیونی کمک بسیار زیادی کرده است. این بلندگوها باعث شده است تلویزیون 50X80K طراحی باریک داشته باشد و همین موضوع باعث تجربه ای بی نظیر را از مشاهده تلویزیون ایجاد می کند. شما می‌توانید با خیالی آسوده به فیلم و موسیقی‌های مورد علاقه خود بپردازید و آنها را به بالاترین کیفیت صوتی مشاهده کنید. تلویزیون 50X80K به بلندگو‌های باکیفیت مجهز شده است و می‌تواند ۲۰ وات توان صوتی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین در این تلویزیون وجود فناوری Dolby Atmos باعث شده است که سیستم صدای سه بعدی ایجاد شده و شما از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. همچنین برند سونی در تلویزیون فناوری‌های صوتی مختلفی مانند Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Dolby AC-4 به کار برده است و همین موضوع باعث می‌شود که تجربه دیداری و شنیداری بی نظیری داشته باشید.

 

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 50X80K

تلویزیون سونی 50X80K می‌تواند صدا و تصویر با یکدیگر به صورت هماهنگ برایتان ارائه دهد. در این تلویزیون سنسور روشنایی وجود دارد و می‌تواند صدا و نور محیط اطراف شناسایی کرده و سپس متناسب با آن تنظیمات تلویزیون را انجام دهد. در این تلویزیون رابط کاربری بسیار قدرتمندی به کار رفته است و شما می‌توانید با وجود سیستم عامل گوگل تی وی به دنیایی از امکانات و قابلیت دسترسی داشته باشید. این سیستم عامل نسخه بروزرسانی شده سیستم عامل اندروید است. با وجود این قابلیت می‌توانید به سرویس‌های گسترده دسترسی داشته باشید و بیش از ۷۰۰ هزار برنامه را با کیفیت بسیار بالا بر روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید. همچنین در این تلویزیون قابلیت جستجوی صوتی وجود دارد و شما را از انجام هرگونه جستجوی بی‌نیاز می‌کند. شما می‌توانید تلویزیون هوشمند سونی 50X80K را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران دبی کوچولو در واتساپ در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب