مزایای چاپ کارت تخفیف برای کسب و کارها

مزایای چاپ کارت تخفیف برای کسب و کارها

ارائه تخفیف برای کالاها یا خدمات راهی برای جذب سریع مشتریان بالقوه است.

 

هنگامی که مشتریان می‌شنوند که می‌توانند در هزینه محصولات یا خدماتی که به دنبال آن هستند یا فکر استفاده از آن‌ها را دارند، صرفه جویی کنند، احتمالاً تخفیف پیشنهادی شما، توجه آن‌ها را به سمت برند شما جلب می‌کند، حتی اگر قبلاً در مورد تجارت شما چیزی نشنیده باشند. تخفیف‌ها نه تنها به عنوان یک ابزار بازاریابی باعث کسب و کار جدید و توجه بیشتر به آن می‌شوند، می‌توانند به بهبود سود شما هم کمک کنند.

 

کارت تخفیف چیست؟

کارت تخفیف کارتی است که با وجود آن در هنگام خرید کالا و یا استفاده از خدمات از مراکز مختلف می‌توان از تخفیفاتی که برای آن کالا یا خدمات در نظر گرفته شده است استفاده نمود. چاپ کارت تخفیف و اختصاص آن به مشتریان می‌تواند توجه مشتریان جدید را به کالا یا خدمات شما جلب نماید و منجر به رونق کسب و کارتان و یا شناساندن برند شما به آن‌ها گردد. اما به طور کلی می‌توان هدف اصلی چاپ کارت تخفیف را رونق بخشیدن به کسب و کار خود، جذب مشتری، افزایش میزان فروش و ترغیب مشتری برای خرید از مجموعه معرفی نمود. با این تفاسیر می‌توان کارت تخفیف را بعنوان یکی از مهمترین مؤلفه‌های تأثیرگذار بر روند فروش یک محصول معرفی نمود.

 

مزایای کلی ارائه تخفیف در کسب و کار شما

مزایای چاپ کارت تخفیف برای کسب و کارها

1. مشتریان را جذب می‌کند.

همانطور که گفته شد، کارت تخفیف برای مشتریان بسیار جذاب است و ممکن است نه تنها مشتریان جدیدی را به همراه داشته باشد، بلکه می‌تواند مشتریان قبلی را نیز بازگرداند. تخفیف محصولات و خدمات، به ویژه آن‌هایی که تقاضا دارند، راه خوبی برای جلب توجه است. به خصوص در این روزهای رسانه‌های اجتماعی، ترافیک دهان به دهان می‌تواند نتایج را در تبلیغات به سرعت افزایش دهد. احتمالاً تجارت شما افزایش ترافیک آنلاین یا حضوری فروشگاهی (یا هر دو) و افزایش فروش را تجربه خواهد کرد.

 

2. فروش را افزایش می‌دهد.

در حالی که اقلام و خدمات تخفیف خورده عموماً آن‌هایی هستند که بیشترین فروش را به دست می‌آورند، افزایش ترافیک به فروشگاه یا سایت شما به این معنی است که سایر محصولات و خدماتی که حتی تخفیف ندارند هم توسط مشتریان مشاهده می‌شوند و به خریدهای بالقوه تبدیل می‌شوند. افزایش ترافیک برای یک مورد ممکن است منجر به خرید اقلام دیگر در زمانی شود که آن‌ها آنجا هستند.

 

3. برندسازی را بهبود می‌بخشد.

شرایط زیادی وجود دارد که در آن یک کسب و کار می‌تواند برای بهبود تصویر خود برای مشتریان کارت تخفیف ارائه دهد. تخفیف‌های هدفمند (مانند تخفیف‌های فصلی یا محلی، یا برای زیرمجموعه خاصی از افراد) می‌تواند شهرت یک کسب و کار را تا حد زیادی تقویت کند. برای مثال، اگر یک کسب‌وکار به شهروندان ارشد یا پرسنل نظامی، بازماندگان سرطان تخفیف بدهد، آن کسب‌وکار، دلسوزی نشان می‌دهد و خود را با مخاطبان خاص همسو می‌کند (که به نوبه خود توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند).ُ

 

مزایای کارت تخفیف فصلی و هدفمند برای کسب و کار شما

در هر فصل تعطیلات مشاغل، میلیاردها و میلیاردها دلار را صرف تبلیغات می‌کنند. اما تخفیف‌های فصلی فقط مربوط به تعطیلات نیست. بسیاری از کسب و کارها در طول رویدادهای دیگر مانند اول مهر شاهد جهش بزرگی در کسب و کار خود هستند. تعطیلات و رویدادهای مهم مانند روز ولنتاین، روز مادر، حراج آخر فصل و غیره می‌توانند باعث خرج‌های جمعی انبوه شوند.

 

صدور کارت تخفیف برای اقلام یا خدمات فصلی راهی عالی برای جذب بخشی از این قدرت خرید به سمت کسب و کار شما است.

 

علاوه بر این، مشتریان آموزش دیده‌اند تا در فصول خاصی انتظار تخفیف داشته باشند و احتمالاً به دنبال فروش و تبلیغات هستند. در حالی که این می‌تواند چیز خوبی باشد، زیرا مشتریانی دارید که فعالانه به دنبال محصولات و خدماتی هستند که شما ارائه می‌دهید، با وجود بسیاری از کسب و کارهای دیگر که تبلیغات مشابهی را ارائه می‌دهند، ممکن است جدا شدن از رقبا دشوار شود. یک راه برای متمایز شدن از انبوه فروش در طول فصل، ارائه کارت تخفیف‌های خارج از فصل است.

 

نه تنها تبلیغات شما رقابت کمتری خواهد داشت، بلکه خریداران را برای برنامه ریزی قبلی تشویق و پاداش می‌دهید.

 

به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما آموزشگاه یا یک باشگاه است، ارائه تخفیف در آموزش به مناسبت سال نو در اواخر اسفند یا قبل از شروع تعطیلات رسمی تابستان، یک راه عالی برای هدف قرار دادن مشتریانی است که به آینده فکر می‌کنند یا برای آژانس مسافرتی، در ماه شهریور که خانواده‌ها و دانش آموزان در حال برنامه ریزی تعطیلات تابستانی خود هستند، آن‌ها را برای رفتن به مسافرت، بیشتر تشویق می‌کنید.

 

به جای اینکه منتظر بمانید تا محصولاتی را ارائه دهید که اهمیت خود را مانند فروش‌های پایان فصل از دست می‌دهند، فروش‌های قبل از فصل را ارائه دهید تا مشتریان را تشویق کنید آنچه را که فکر می‌کنند برای فصل آینده به آن نیاز دارند، خرید کنند.

 

برای کسب و کار خود باید ارائه کارت تخفیف در هر بازه زمانی را تست کنید، تا آنچه که مناسب شما است را بیابید. تخفیف می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا تعداد مشتریان خود را افزایش داده و فروش را بهبود بخشد. استفاده از استراتژی‌های هدفمند و فصلی و همچنین تبلیغات خارج از فصل به شما کمک می‌کند تا بفهمید کدامیک برای کسب و کار شما بهترین است.

 

مراحل صدور کارت تخفیف

مزایای چاپ کارت تخفیف برای کسب و کارها

بهتر است چاپ کارت تخفیف روی پی وی سی انجام شوند، زیرا کیفیت این کارت‌ها نسبت به انواع کاغذی بیشتر بوده و استحکام بالاتری دارند. برای این منظور می‌توان از انواع کارت هوشمند نظیر کارت‌ مایفر و یا کارت مفناطیسی استفاده کرد.

 

طراحی

باتوجه به سلیقه خود و هدفی که به آن منظور تخفیف ارائه می‌دهید می‌توانید طراحی اختصاصی خود را هم داشته باشید. بهتر است که از طرح‌های ساده و شیک به جای انواع شلوغ و رنگارنگ استفاده کنید. رنگ سازمانی و لوگو و نام برند خود را فراموش نکنید. حتما به مدت اعتبار تخفیف و شرایط استفاده از آن هم توجه کنید.

 

چاپ

چاپ کارت PVC برای تخفیف به دو روش دیجیتال و چاپ افست انجام می‌شود که به تعداد تیراژ و مد رنگی آن بستگی دارد.

جدیدترین مطالب