بهترین کد تخفیف سرویس های دیجی کالا در سایت موپُن

بهترین کد تخفیف سرویس های دیجی کالا در سایت موپُن

با گسترش استفاده از اینترنت، استفاده از خدمات آنلاین و سفارش کالا در طول دهه اخیر بین مردم کشور ما افزایش یافته است. یکی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات و محصولات آنلاین دیجی کالاست. به واسطه گستردگی سرویس‌های دیجی کالا، این سایت از اولین سال‌های راه اندازی بین مردم ایران محبوبیت روزافزونی یافته است. یکی از مسائلی که دغدغه بسیاری از افراد است، تهیه محصولات و خدمات با قیمتی مناسب است. دیجی کالا به منظور بهبود و افزایش سهولت خرید، بنا به مناسبت‌های مختلف برای مشتریان خود کدهای تخفیف در نظر می‌گیرد. اگر دوست دارید تا در زمانی کم از کدهای تخفیف سرویس‌های دیجی کالا مطلع شوید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه نمایید.

 

آشنایی با سرویس‌های دیجی کالا و انواع آن

دیجی کالا در سال ۱۳۸۵ به عنوان فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را آغاز کرد. با افزایش محبوبیت دیجی کالا، جذب سرمایه و افزایش سرمایه گذاری، این شرکت به منظور افزایش خدمات خود، سرویس‌های مجزایی مانند دیجی کالا جت، فیدیبو، دیجی اکسپرس، دیجی استایل و… را راه اندازی نمود. در ادامه به معرفی سرویس‌های محبوب دیجی کالا می‌پردازیم.

 

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت، سرویس خدمات سوپرمارکتی دیجی کالا بوده که در سال ۱۴۰۰ راه اندازی شده است. این سرویس ارائه دهنده انواع کالاهای سوپرمارکتی مانند گوشت و محصولات پروتئینی، شیر، روغن و… است و سفارش‌های خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه ارسال کرده و به مشتریان خود تحویل می‌دهد. این سرویس ابتدا در شهرهایی مانند تهران، مشهد، کرج راه اندازی شد؛ اما امروزه پوشش این سرویس به استان‌ها و شهرهای مختلف کشور درحال گسترش است. با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا جت می‌توانید سفارش خود را قیمتی مناسب خریداری کنید.

بهترین کد تخفیف سرویس های دیجی کالا در سایت موپُن

دیجی استایل

دیجی استایل یکی دیگر از سرویس‌های تازه تاسیس دیجی کالا است. این سرویس در واقع ارائه دهنده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه تولید شده توسط برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی است. با استفاده از کد تخفیف دیجی استایل می‌توانید بهترین برندهای لباس را از طریق این سرویس انتخاب و خریداری نمایید.

بهترین کد تخفیف سرویس های دیجی کالا در سایت موپُن

فروشگاه و اپلیکیشن دیجی کالا

مطرح ترین سرویس و هسته مرکزی دیجی کالا، سایت و اپلیکیشن آن است. دیجی کالا در طول بیش از یک دهه فعالیت خود با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و شناخت نیاز مشتری، توانسته به مرجعی برای تهیه کالا و خدمات مورد نیاز ایران تبدیل شود.

 

انواع کد تخفیف سرویس‌های دیجی کالا

به طور کلی کد تخفیف دیجی کالا برای مناسبت‌های مختلفی و شرایط مختلفی در نظر گرفته می‌شوند. از جمله کدهای تخفیف دیجی کالا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

۱. کد تخفیف روز پدر و روز مادر؛ این نوع کد تخفیف دیجی کالا، امکان تهیه هدیه موردنظرتان با قیمتی مناسب را برای شما فراهم می‌نماید.

 

۲. کد تخفیف خرید از اپلیکیشن؛ این کد تخفیف به منظور تشویق به نصب و استفاده از اپلیکیشن دیجی کالا و همچنین سهولت خرید کاربران تلفن‌های همراه در نظر گرفته می‌شود.

 

۳. کد تخفیف خرید اولین خرید؛ کد تخفیف اولین خرید یکی از انواع کد تخفیف است که در در روزهای مختلف سال ممکن است در دسترس باشد.

 

۴. کد تخفیف شروع فصل‌؛ این نوع کد تخفیف به مناسب شروع فصول مختلف سال مانند شب یلدا که در واقع اولین شب زمستان است فعال می‌شود.

 

۵. کد تخفیف عیدانه؛ این کد تخفیف در ایام نوروز یا اعیاد شعبانیه و قربان فعال می‌شود.

 

۶. کد تخفیف محصولات خاص؛ ممکن است کد تخفیف به طور روزانه برای محصولات و کالاهای خاصی در نظر گرفته شود. برای مصال کد تخفیف خرید پیراهن مردانه از دیجی استایل و… .

 

نحوه دریافت کد تخفیف سرویس‌های دیجی کالا در سایت موپُن

شاید یکی از لذت ‌بخش‌ترین قسمت‌های خرید، دریافت تخفیف و خرید کالای انتخاب شده با قیمتی مناسب است. اگر قصد دریافت کد تخفیف سرویس‌های دیجی کالا را دارید، بهتر است به سایت موپُن سر بزنید. موپُن به عنوان سرویس ارائه دهنده کد تخفیف، انواع کد تخفیف خرید از برترین و بزرگترین فروشگاه‌های ایران را به شکل روزانه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید از طریق عضویت در سایت موپُن، عضویت در اپلیکیشن موپُن، استفاده از پلاگین گوگل کروم و همچنین دنبال کردن موپُن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام از این کدها مطلع شوید.

جدیدترین مطالب