رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی در همیارزبان

رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی در همیارزبان

در این سال‌ها بسیاری از مردم کشورمان از جمله دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان قصد ادامه تحصیل یا کارکردن در خارج از کشور را دارند و با این هدف قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند. برای تحصیل، کار و زندگی در خارج از کشور یادگیری زبان انگلیسی یکی از واجبات است و بدون آن نمی‌توان در کشور بیگانه زندگی کرد. زبان انگلیسی یک زبان بین‌المللی است و برای مهاجرت به هر کشوری یادگیری زبان انگلیسی به شما قطعا کمک خواهد کرد؛ حتی اگر در ابتدای کار زبان بومی آن کشور را به خوبی نیاموخته باشید.

 

از طرف دیگر دنیای امروز به گونه‌ای از نظر اطلاعات و آموزش غنی است که شما حتی بدون مهاجرت هم می‌توانید از یک روستای دورافتاده در ایران و تنها با یک دسترسی ساده به اینترنت به منابع درسی بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های دنیا، جدیدترین مقالات روز دنیا در زمینه‌های مختلف پزشکی، کامپیوتر، روانشناسی و تمامی رشته‌های علمی به زبان انگلیسی دست یابید و خود را کاملا به روز نگه دارید. برای این کار نیاز دارید که زبان انگلیسی را بیاموزید.

 

رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی در همیارزبان

در هر صورت شما در هر زمینه شغلی و تحصیلی که باشید نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. واقعیت تلخ این است که در عصر امروز بدون یادگیری زبان نمی‌توانید اطلاعات خود را در زمینه شغلی خود به روز نگه دارید؛ زیرا علم به سرعت در حال تغییر و به‌روز‌شدن است. یکی از روش‌های عالی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده از کلاس‌های آنلاین است که شما در هر نقطه از دنیا که باشید می‌توانید به یادگیری زبان انگلیسی پرداخته و مدرک آیلتس خود را بدون خارج‌شدن از منزل خود دریافت کنید. آموزشگاه آنلاین همیارزبان امکانات بسیار خوبی را در زمینه آموزش آنلاین فراهم نموده است و شما می‌توانید از طریق این آموزشگاه سر کلاس استادهای زبان مجرب و حرفه‌ای به صورت آنلاین حاضر شوید.

رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی در همیارزبان

مراحل شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی

شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی و کلاس آنلاین آیلتس در سایت همیارزبان دارای مراحلی است که در این قسمت به توضیحات این مراحل می‌پردازیم. مسیر یادگیری زبان انگلیسی در همیارزبان شامل مراحل ثبت‌نام، انتخاب استاد، تعیین زمان کلاس و شرکت در کلاس‌ها است.

 

ثبت نام در همیارزبان

برای شرکت در کلاس‌های آنلاین همیارزبان اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در سایت است. این کار به آسانی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید از طریق شماره موبایل خود و یا از طریق جیمیل خود در سایت ثبت نام نموده و وارد حساب کاربری خود شوید. روند ثبت نام با شماره موبایل به این صورت است که شماره خود را در قسمت مربوطه وارد نموده و منتظر می‌مانید تا کدی به شماره همراه شما از طرف سایت همیارزبان ارسال شود. کد چهاررقمی دریافتی را در کادر مربوطه وارد نموده و وارد حساب کاربری خود می‌شوید. راه دیگر ثبت نام در سایت استفاده از حساب کاربری گوگل است. برای این کار ورود با حساب کاربری گوگل را انتخاب نموده و از طریق واردکردن جیمیل خود در سایت ثبت نام می‌شوید.

 

در صفحه حساب کاربری شما می‌توانید اطلاعات مربوط به خود را تکمیل نمایید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، جنسیت، عکس پروفایل و تاریخ تولد می‌شود. امکانات متعددی از قبیل مشاهده زمان کلاس‌ها، استاد زبان، مبلغ کیف پول و موارد دیگر در داشبورد حساب کاربری شما وجود دارد. به عنوان مثال در قسمت کلاس‌های من تمامی کلاس‌های شما مانند کلاس‌های پیشرو، کلاس‌های لغوشده و کلاس‌های برگزارشده قابل مشاهده است.

 

در قسمت کیف پول امکان افزایش موجودی شما برای پرداخت هزینه‌های کلاس‌ها وجود دارد. موجودی دقیق کیف پول و مشخصات واریزها و برداشت‌های شما بر اساس تاریخ نیز در این قسمت ثبت می‌شود.

رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی در همیارزبان

 

رزرو کلاس زبان در همیارزبان از طریق انتخاب استاد

در صفحه اصلی سایت از طریق کلیک روی دکمه انتخاب استاد می‌توانید مسیر شرکت در کلاس را طی نمایید. راه دیگری نیز وجود دارد به این صورت که در قسمت منوی اصلی گزینه‌ای به نام آموزش زبان وجود دارد که برای شرکت در کلاس آنلاین زبان با کلیک‌کردن روی آن می‌توانید زبان انگلیسی را انتخاب نمایید. با این کار به صفحه استادان زبان انگلیسی هدایت می‌شوید. در این صفحه پروفایل استادان آموزش انگلیسی همیارزبان را مشاهده خواهید نمود. اطلاعاتی درباره نام وتخصص استاد، این که به کدام رده سنی و در چه سطحی آموزش می‌دهد، میزان مهارت استاد و امتیازی که از زبان‌آموزان گرفته است در این صفحه به طور خلاصه دیده می‌شود. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره هرکدام از استادان زبان به دست آورید از طریق گزینه اطلاعات بیشتر می‌توانید به توضیحات بیشتری درباه استاد مربوطه دست یابید. در قسمت چپ صفحه مربوط به استادان ویدیوی کوتاهی از هر استاد برای آشنایی بیشتر شما با آن‌ها قرار داده شده است. در نهایت پس از مشاهده قیمت کلاس هر استاد و انتخاب روز و ساعت کلاس خود از روی تقویم کلاس خود را انتخاب نمایید.

 

فیلترکردن کلاس‌های زبان

شما می‌توانید در سایت همیارزبان از فیلترهای مختلف استفاده نمایید. این فیلترها از طریق یک منوی فرعی بر اساس زبان، تخصص، هزینه، زمان، جنسیت، سطح و رده سنی صورت می‌گیرد. در بخش زبان با فیلتر زبان انگلیسی به صفحه کلاس زبان آنلاین انگلیسی وارد می‌شوید. از طریق فیلتر تخصص به تخصص‌های مختلف آیلتس، تافل در آمادگی آزمون و تلفظ، گرامر، واژگان، تلفظ، زبان عمومی، شنیدن، نوشتن، بحث آزاد و خواندن در زبان عمومی دسترسی داشته باشید. فیلتر هزینه برای انتخاب محدوده هزینه مورد نظر شما در سایت قرار داده شده است. رده سنی بزرگسالان و رده سنی کودکان و نوجوانان را برای گروه‌های سنی مختلف در سایت خواهید داشت. فیلتر سطح برای تعیین سه سطح مختلف مبتدی، متوسط و پیشرفته در سایت قرار داده شده است. فیلتر جنسیت برای انتخاب جنسیت استاد شما تعریف شده است و شما می‌توانید در کلاس استادی که با جنسیت آن راحت هستید شرکت کنید.

 

این فیلتر دقیق یک مزیت بزرگ است. پس از فیلتر موارد دلخواه شما می‌توانید استاد خود را متناسب با فیلترهای خود انتخاب نمایید و در کلاسی شرکت نمایید که دقیقا مطابق با شرایط و نیازهای شما برگزار می‌شود.

رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی در همیارزبان

 

زمان‌بندی کلاس‌های زبان همیارزبان

به خاطر بهره‌وری بیشتر دانشجویان و آمادگی آن‌ها برای یادگیری آنلاین زبان، کلاس‌هایی که در همیارزبان برگزار می‌شوند 60 دقیقه‌ای هستند. البته در صورتی که می‌خواهید زمان بیشتری را برای کلاس آنلاین در نظر بگیرید، امکان رزرو دو یا چند کلاس هم برایتان وجود دارد.

 

کلاس آنلاین آیلتس

یکی از امکانات ویژه آموزشگاه همیارزبان امکان شرکت در کلاس‌های آنلاین آیلتس است. برای دوستان عزیزی که قصد پذیرش تحصیلی و شرکت در آزمون آیلتس دارند انتخاب استادان حرفه‌ای و شرکت در کلاس‌های با کیفیت آیلتس دارای اهمیت بالایی است. این آموزشگاه به برگزاری کلاس‌های آنلاین ایلتس پرداخته و از استادان مجرب و حرفه‌ای در زمینه آیلتس بهره برده است. شما می‌توانید با خیال راحت در این کلاس‌ها شرکت نموده و با افزایش مهارت‌های مختلف خواندن، نوشتن، گرامر و مکالمه در سطح آیلتس نمره بالایی را در آزمون آیلتس کسب نمایید. مجموعه همیارزبان در این مسیر همراه شما بوده و به شما کمک می‌کند تا بدون مراجعه حضوری با صرفه‌جویی در زمان و پولتان موفقیت بالایی را در آزمون آیلتس کسب نمایید.

 

کلاس آنلاین آیلتسhttps://hamyarzaban.com/search-teacher/ielts

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌دانید زبان انگلیسی زبان بین‌المللی بوده و برای رشد و پیشرفت در دنیای امروز یادگیری آن امری است ضروری. دانش‌آموزان و دانشجویانی که قصد گرفتن پذیرش تحصیلی و کاری در کشورهای دیگر را دارند لازم است که علاوه بر زبان بومی کشور مقصد خود به یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک در دنیا بپردازند؛ از سوی دیگر با یادگیری زبان انگلیسی شما می‌توانید به بهترین منابع علمی دنیا در هر رشته و زمینه‌ای به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و بتوانید در رشته و زمینه کاری خود کاملا به روز باشید. شرکت در آزمون آیلتس یکی از دغدغه‌های افرادی است که قصد مهاجرت دارند و باید به اندازه کافی در این مهارت پیشرفت کنند تا نمره قابل قبولی برای گرفتن پذیرش تحصیلی کسب نمایند.

رزرو آنلاین کلاس زبان انگلیسی در همیارزبان

 

از طریق پلتفرم همیارزبان امکان شرکت در کلاس‌های زبان به صورت آنلاین وجود دارد. این کلاس‌ها در رده‌های سنی بزرگسالان، کودکان و نوجوانان و در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته برگزار می‌شوند. از طریق انتخاب استاد و فیلتر موارد دلخواه در سایت همیارزبان می‌توانید کلاس‌های خود را مطابق با شرایطتان انتخاب نمایید. آموزشگاه همیارزبان تمام سعی خود را در جهت معرفی استادان مجرب و باسابقه در زمینه تدریس زبان با هزینه مناسب به شما عزیزان نموده است. سایت همیارزبان به عنوان یک پلتفرم کامل در زمینه آموزش زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا مسیر مناسبی را برای یادگیری زبان انتخاب نمایید.

 

منبع: همیارزبان

 

برای تماس با ما می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید.

• 021-91307646

• hamyarzaban@gmail.com

اهواز،امانیه، سقراط غربی، پارک علم و فناوری طبقه اول واحد 7

جدیدترین مطالب