کمترین قیمت چاپ در ایران کجاست ؟

کمترین قیمت چاپ در ایران کجاست ؟

کمترین قیمت چاپ در ایران کجاست ؟

 

چرا قیمت چاپ مهم است ؟

 

چرا باید هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهیم ؟

 

کمترین قیمت چاپ را کدام چاپخانه می زند ؟

 

تاثیر تبلیغات چاپی در بازار حال حاضر چگونه است ؟

 

تبلیغات مجازی یا تبلیغات چاپی ؟ کدام بهتر است ؟

 

و …. سوالات مهم دیگر که در مقاله کوتاه زیر به آن می پردازیم

 

امروزه با توجه به افزایش گرانی های بازار همه به دنبال آن هستند که بتوانند محصولات خود را با قیمت کمتر سفارش دهند .

 

تقریبا همه  ، کار غلط را انجام می دهند !!!

بسیاری از مردم وقتی بازار افت پیدا می کند تبلیغات خود را متوقف می کنند و یا کاهش می دهند ، درحالیکه وقتی بسیاری از رقبای شما تبلیغ نمی کنند ، آگهی تبلیغاتی شما می تواند بسیار بیشتر به چشم بیننده بخورد و در فروش شما تاثیرگذار باشد .

 

سفارش بیشتر ، اما هزینه کمتر

به طورمثال مجموعه چاپ آنلاین تیم گرافیک که در حوزه چاپ فعالیت می کند ، محصولات خود را با ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران ارائه می کند ، از این رو شما می توانید محصولات چاپ افست خود را با هزینه بسیار کمتر از مجموعه چاپی دیگر سفارش دهید و این یعنی کمک کردن در کاهش هزینه ها ، در آغاز یک تبلیغات پر بازده .

 

وقتی شما بتوانید به طور مثال چاپ تراکت خود را با هزینه بسیار کم تر سفارش دهید ، قادر به این هستید که به جای پخش 2000 عدد تراکت ، 5000 عدد تراکت را سفارش دهید و این بعنی افراد بیشتری تبلیغات شما را خواهند دید . از این رو انتخاب یک مجموعه درست برای سفارش محصولات چاپی می تواند تاثیر بسزایی در تبلیغات شما داشته باشد .

 

تبلیغات مجازی یا تبلیغات چاپی ؟ کدام بهتر است ؟

هر دو عالی هستند ، اما نمی توانند جای یکدیگر را بگیرند ، شما باید ببینید نوع مشتری های شما به کدام نوع آگهی تبلیغاتی واکنش بهتری نشان می دهند ، به طور مثال یک رستوان هم می تواند در صفحات مجازی همچون اینستاگرام تبلیغات خود را بکند و هم می توانند در مناطق اطراف خود با چاپ تراکت فوری  در تعداد زیاد و پخش آن در منازل ، تاثیرات بسیار زیادی را در فروش خود مشاهده کنند.

کمترین قیمت چاپ در ایران کجاست ؟

پس باید بررسی کنید که کسب و کار شما در کدام حوزه بازخوردی بهتری را پذیرا است . به طور کلی کسب و کارهای محلی قاعدتا بازخورد بهتری در چاپ تراکت خواهند داشت و کسب وکارهای اینترنتی بیشتر می توانند در فضاهای مجازی تبلیغات را انجام دهند .

 

کمترین قیمت چاپ در ایران کجاست؟

چاپخانه متعددی در ایران مشغول به فعالیت هستند ، اما شما می توانید با سرچ کلمه “چاپ تیم گرافیک” در گوگل ، وارد سایت تیم گرافیک شوید و محصولات این مجموعه را به همراه قیمت مشاهده کنید ، نقطه قوت این مجموعه ، ارائه ضمانت قیمت برای محصولات خود است که می تواند خدمت منحصر به فرد برای یک چاپخانه آنلاین باشد .

 

به طور مثال وقتی وارد بخش چاپ پاکت می شوید می توانید سایزهای مختلف پاکت اعم از A5 ، A4 ، A3 و … را به همراه قیمت مشاهده کنید . از روی دیگر نمونه همه پاکت ها به صورت عکاسی شده دراین بخش وجود دارد که می تواند انتخاب را برای شما راحت کند .

کمترین قیمت چاپ در ایران کجاست ؟

3 عامل مهم برای اثر گذاری تبلیغات محیطی !!!

قدم اول : متن تبلیغات خود را بسیار جذاب کنید ، کلماتی همچون مشاوره رایگان ، بازدید رایگان ، تخفیف ویژه و … می تواند بسیار در تبلیغات شما موثر باشد . به طور مثال اگر صاحب یک رستوران هستید می توانید با چاپ بروشور خلاقانه در سایز دلخواه خودتون و پخش آن در منطقه با این عنوان که با خرید 3 عدد پیتزا 1 سیب زمینی رایگان دریافت کنید می توانید بخش وسیعی از توجه مردم را به این نوع از تبلیغ جلب کنید .

 

به طوری کلی تبلیغات نیاز به خلاقیت دارد تا بتواند تاثیر بالایی داشته باشد .

 

قدم دوم : به صورت پیوسته تبلیغ کنید و بررسی خود را در پایان یک ماه تبلیغ مداوم ، انجام دهید . بسیاری از مردم آگهی تبلیغاتی شما را که چاپ کردید نگه می دارند و در موقع نیاز با شما تماس خواهند گرفت .

 

بسیاری از افراد تبلیغات خود را منتهی به پخش در 3 الی 4 روز می کنند و جواب خاصی نمی گیرند ، توصیه ما به ابن افراد این است که باید تبلیغات را به صورت هر روز و به مدت یک ماه ادامه دهند  و در پایان ماه بازدهی تبلیغات را بررسی کنند .

 

قدم سوم : در مکان مناسب و با تراکت پخش کن ماسب فرآیند پخش را انجام دهید . پخش یک تراکت یا بروشور در مکان مناسب به صورت درست می تواند تاثیر تبلیغات شما را چند برابر کند .

 

به طور مثال اگر صاحب یک شرکت بیمه هستید ، نصب تبلیغات بر روی برف پا کن ماشین ها با عنوان تخفیف ویژه بیمه ثالث می تواند بازخورد تبلیغات شما را خیلی بالاتر ببرد و یا اگر صاحب یک سالن زیبایی هستید ، پخش آگهی در مکان هایی که خانم ها هستند بسیار پربازده تر از جاهای دیگر است .

جدیدترین مطالب