بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد ؟

ردیاب خودرو وسیله ای ست که با پیشرفت تکنولوژی ساخته شده است . سرقت وسایل نقلیه مانند ماشین و خودرو شخصی امروزه در تمام دنیا مورد بحث قرار میگیرد . و همه سعی می کنند تا برای جلوگیری از سرقت و مقابله با آن راهی پیدا کنند . با ما همراه باشید تا به توضیح مشخصات بهترین روش برای خرید بهترین ردیاب خودرو خواهیم پرداخت .
ردیاب خودرو در حقیقت وسیله ای ست که به منظور تامین امنیت اتومبیل، تا قبل از و یا در هنگام سرقت خودرو به شما در حفظ دارایی هایتان کمک می کند . ردیاب خودرو با کیفیت یک دستگاه کوچک است که با قرار گرفتن یک سیم کارت در داخل آن شروع به کار می کند وشما می توانید از موقعیت مکانی خودرو باخبر شوید تا در صورت لزوم اقدامات ضروری را انجام دهید .

 

نحوه کار ردیاب خودرو

شما می توانید ردیاب ماشین را در هر اتومبیل و حتی موتور سیکلتی نصب کنید . این ردیاب به خاطر اندازه ی کوچک ردیاب خودرو، این وسیله نه تنها برای اتومبیل بلکه برای دوچرخه و یا موتور سیکلت نیز قابل استفاده می باشد . پیشنهاد میکنیم که ردیاب خودرو را در محلی دور از چشم و دسترسی نصب کنید تا در صورت سرقت و به راحتی قابل مشاهده و از مدار خارج کردن نباشد . در واقع نحوه ی کار ردیاب خودرو بر اساس جی پی اس و سیم کارتی است که در درون آن قرار می‌گیرد. موقعیت مکانی توسط جی پی اس دریافت می‌شود و توسط سیم کارت برای صاحب خودرو فرستاده می‌شود.

بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد ؟

طریقه ی نصب ردیاب خودرو

نحوه ی نصب ردیاب جی پی اس ماشین به نوع خاص دستگاه ردیاب بستگی دارد . در حالت عادی انواع ردیاب های خودرو با متصل شدن به سیستم برق خودرو شروع به کار می کنند، اما در مواردی ردیاب های خودرو دارای باتری های داخلی قدرتمندتری هستند که می توانند این دستگاه ها بدون نیاز به تامین برق خارجی به صورت آهنربایی به وسیله ی نقلیه مانند خودرو متصل شده و تا زمانی که شارژ داخلی آنها پاسخ‌ گوی عملکرد دستگاه ردیاب باشد برای صاحب ردیاب اطلاعات موقعیتی را ارسال کند. در هنگام خرید ردیاب خودرو با قیمت مناسب یک برگه‌ی راهنما در درون بسته بندی آن وجود دارد تا به شما نحوه‌ی نصب اتصالات ردیاب را آموزش دهد. پیشنهاد ما همیشه سپردن این کار به نمایندگی‌های معتبر نصب، نصاب‌های حرفه‌ای و نهایتاً شخص خریدار ردیاب که قصد نصب بر روی خودروی خود را دارند، می‌باشد؛ البته آن هم با داشتن دانش حداقلی از نحوه‌ی کار با برق خودرو…

 

مشخصات بهترین ردیاب خودرو

در واقع انتخاب بهترین ردیاب خودرو در رابطه‌ی مستقیمی با نیاز شما برای استفاده از دستگاه ردیاب جی پی اس می‌باشد. در بعضی از ردیاب‌های خودرو می‌توانید از طریق میکروفون که در آن تعبیه شده است با دستگاه ارتباط برقرار کنید و صدای داخل خودرو را در لحظه بشنوید. ذخیره کردن اطلاعات مسیرهایی که از آن‌ها عبور کرده‌اید تا 3 سال نیز یکی از مهم‌ ترین قابلیت‌های دستگاه ردیاب می‌باشد. ممکن است که برق خودروی شما قطع شود در این صورت ردیاب خودرو علاوه بر اینکه برای شما هشدار قطع برق خودرو را ارسال می‌کند با استفاده از باطری داخلی خود تا مدت زمانی مشخص فعال می‌ماند. این زمان فعال ماندن بستگی به نوع ردیاب خودرو دارد که از 6 ساعت تا حداکثر 72 ساعت متغیر می‌باشد. داشتن دکمه‌ای برای درخواست کمک اضطراری از دیگر قابلیت‌های این دستگاه می‌باشد. این دکمه‌ی سخت‌افزاری که به همراه دستگاه ردیاب ارائه می‌گردد به اختصار SOS” شناخته می‌شود و به این صورت عمل می‌کند که در صورت احتیاج داشتن به کمک اضطراری شما این دکمه را فشار می‌دهید و ردیاب خودرو به واسطه‌ی شماره‌هایی که از قبل در دستگاه ردیاب و یا اپلیکیشن سرو ذخیره کرده‌اید به لیست از پیش تعیین شده براساس اولویت اطلاع‌ رسانی می‌کند. ارائه‌ ی هشدار حرکت خودرو، باز شدن درب خودرو و هشدار سرعت غیرمجاز از دیگر امکانات برخی ردیاب‌های جی پی اس می‌باشد. در برخی موارد دیگر نیز ردیاب‌ها دارای دوربین داخلی هستند و تصاویر را برای شما ارسال می‌کنند.

بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین ردیاب خودرو را از کجا تهیه کنیم؟

قیمت ارزان ردیاب خودرو به تنهایی دلیل خوبی برای خرید ردیاب خودرو نخواهد بود. ردیاب ماشین باید بهترین کاربرد را داشته باشد و قابلیت ارتباط مطمئن و امن و نیز دیگر مشخصاتی که در قبل به آن‌ها اشاره کردیم را دارا باشد. اما با تمام این‌ها ردیاب خودرو قابل قبول از نکات حائز اهمیت است. داشتن گارانتی خرید نیز از دیگر عوامل مهم در خرید ردیاب می‌باشد؛ اما این سوال پیش می‌آید که بهترین ردیاب را از کجا می‌توانید تهیه کنید؟
امروزه بیشتر خریدها از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. شما می‌توانید در سایت‌های اینترنتی جست و جو کنید و با مقایسه‌ی قیمت، کاربرد و امکانات ردیاب‌های مختلف و همچنین دیدن نظر دیگر خریداران بهترین ردیاب را انتخاب و خریداری نمایید؛ اما باید در این روش از خرید دقت کنید تا سایت حتماً معتبر باشد. در صورتی که روش پرداخت در خرید اینترنتی به صورت آنلاین که جی پی اس آنلاین بود از معتبر بودن درگاه بانکی اطمینان حاصل کنید و کد پیگیری واریز را نیز نزد خود نگه دارید. در غیر این صورت هزینه را در هنگام تحویل کالا پرداخت کنید.

 

روش دیگر برای تهیه بهترین ردیاب، خرید از مغازه‌ها و فروشگاه‌های معتبر در سطح شهر می‌باشد. معمولاً این وسیله را در کنار دزدگیرهای ماشین می‌توانید پیدا کنید. دقت داشته باشید تا ردیابی که تهیه می‌کنید دارای گارانتی معتبر باشد و از مغازه‌‌ی شناخته شده و ترجیحا از نمایندگی‌های رسمی خرید کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید کالا را مرجوع نمایید. برندهای مختلفی برای ردیاب خودرو در بازار موجود می‌باشد که براساس کیفیت و امکاناتی که ارائه می‌دهند، قیمتی متفاوت دارند. در کنار آن‌ها ردیاب‌های بی‌کیفیت نیز در بازار موجود است که البته لزوماً قیمت کمتری ندارند. توجه داشته باشید که مهمترین عامل در خرید و تهیه‌ی ردیاب خودرو، علاوه بر کیفیت ساخت دستگاه ردیاب، گارانتی معتبر از شرکت و برند قابل اطمینان و همچنین پشتیبانی حرفه‌ای می‌باشد. ما به شما اطمینان می‌دهیم که انتخاب تیم وایزر با سابقه‌ی درخشانی که در بازار براساس خدمات حرفه‌ای و صادقانه‌ای که به تمامی کسانی که وایزر را انتخاب کرده‌اند، ارائه کرده است می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

 

برای ارتباط با وایزر می توانید به تماس با ما وبسایت http://www.wizerco.com مراجعه فرمایید.

جدیدترین مطالب