بدترین هتل های تهران کدام اند

بدترین هتل های تهران کدام اند

بدترین هتل های تهران کدام اند

رزرو هتل در تمام سفرهای داخلی و خارجی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و عدم توجه به شرایط هر یک از هتل ها در نهایت منجر به اقامتی نامناسب می گردد. از آنجا که تهران یکی از مهم ترین شهرهای ایران از نظر سیاسی و فرهنگی می باشد، در نتیجه سفر به آن در طول روز به تعداد زیاد انجام میشود. به همین خاطر بهتر است بدترین هتل های آن را بشناسید تا انتخابتان آگاهانه و بهتر باشد. سایت رزرو هتل اقامت 24 در ادامه بدترین هتل های تهران را معرفی خواهد نمود.

 

ویژگی های مهم بدترین هتل های تهران

هتل های تهران بسیار متنوع می باشند و از لوکس ترین هتل ها گرفته تا ارزان ترین آنها در گوشه و کنار این شهر پراکنده می باشند. علاوه بر هتل های فعلی، به مرور به لیست هتل های این شهر افزوده میشود و هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. حال سوال این است که در زمان رزرو هتل کدام گزینه ها را نادیده بگیریم و به کدام هتل ها بیشتر توجه کنیم؟ برای پاسخ به این سوال چند ویژگی که در هتل های تهران با درجه کیفیت پایین وجود دارد را مرور می کنیم:

 

موقعیت مکانی نامناسب هتل

با توجه به اینکه هدفتان از سفر به تهران چه چیزی می باشد باید بتوانید هتل هایی را انتخاب کنید که به موقعیت مکانی های مورد نظرتان نزدیک باشد. بزرگ بودن تهران و هزینه بسیار زیاد حمل و نقل در این شهر، باعث میشوند تا بتوانید انتخاب مناسبی برای هتل داشته باشید. عدم توجه به این مساله باعث میشود تا هزینه های سفر چند برابر شوند.

 

اهمیت موقعیت مکانی هتل های تهران به اندازه ایست که اگر هتل ارزان اما با فاصله زیاد از مکان های مورد نظر وجود داشته باشد و در مقابل هتل گران تر اما در فاصله کوتاه با این مکان ها نیز وجود داشته باشد، انتخاب گزینه دوم به نفعتان است. چون علاوه بر کاهش هزینه ها می توانید در هتلی با امکانات بهتر اقامت داشته باشید.

 

برخی از هتل های تهران ممکن است در مکان های بسیار شلوغ و پر سر و صدا قرار گرفته باشند و از شرایط خوبی برای استراحت برخوردار نباشند. پیشنهاد می کنیم به شلوغ بودن و ترافیک اطراف هتل دقت داشته باشید تا انتخابتان مناسب باشد.

 

امکانات نامطلوب هتل

علیرغم رقابت بسیار زیاد میان هتل ها برای جذب مشتری بیشتر، هنوز هم گزینه هایی در بین هتل های تهران وجود دارند که در این رقابت شرکت نمی کنند. این مساله باعث میشود تا برخی از هتل ها از امکانات بسیار نا مطلوبی برخوردار باشند و شرایط زندگی کوتاه مدت در طول سفر به این شهر را نداشته باشند. این هتل ها بخاطر عدم شرکت در رقابت با سایر هتل ها تجهیز و بازسازی را در برنامه های خود قرار نمی دهند.

 

توجه داشته باشید که وجود امکانات نا مناسب در هتل ها تنها مربوط به هتل ها 2 و 3 ستاره نیست، بلکه ممکن است هتل های 4 ستاره نیز در برابر قیمتی که دارند شرایط خوبی نداشته باشند.

 

کیفیت نا مطلوب غذا

رستوران هتل از مهم ترین بخش های آن می باشد که تاثیر مستقیم بر سلامت افراد در طول سفر دارند. عدم توجه به مسائل بهداشتی و همچنین کیفیت مواد غذایی به کار رفته در غذاها از بزرگترین معظلات در هتل های مختلف در گوشه و کنار دنیا می باشد.

 

از دیگر ویژگی هایی که باعث میشوند برخی از هتل های تهران در لیست بدترین ها قرار گیرند، نداشتن شرایط مناسب امنیتی و تفریحی در اتاق و سایر بخش های هتل می باشد.

 

برخورد نامناسب پرسنل هتل

در بسیاری از مواقع ممکن است یک هتل از نظر امکانات و موقعیت مکانی در سطح بسیار خوبی قرار داشته باشد، اما نوع برخورد کارکنان آن با مسافران نا مناسب باشد. این مساله بسیار مهم است و می توان گفت یک برخورد ناشایست توسط پرسنل هتل می تواند جلوه ی شرایط عالی هتل را از بین ببرد.

 

چطور بهترین هتل های تهران را شناسایی کنیم

بعد از آشنایی با ویژگی های مهم در بدترین هتل های تهران، حال باید به دنبال روشی باشیم تا گزینه های مناسب و ایده آل را در بین هتل های این شهر جستجو و رزرو کنیم. برای شناسایی بهترین هتل های تهران چند راهکار وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

 

رزرو اینترنتی هتل های تهران

یکی از دلایلی که باعث میشود بسیاری از افراد بعد از رزرو هتل متوجه شوند که گزینه خوب و مناسبی را انتخاب نکرده اند، عدم مرور امکانات و شرایط موجود در آن قبل از رزرو می باشد. این گروه از افراد اغلب با مراجعه حضوری به هتل فرآیند رزرو را انجام داده اند و فرصت و شرایط مناسب برای بررسی تمام جوانب هتل را نداشته اند.

 

با رزرو آنلاین هتل می توان در کمترین زمان و راحت ترین شیوه ممکن تمام هتل ها در هر گوشه از شهر را با هم مقایسه کرد. بررسی مشخصات هتل و امکانات و همچنین موقعیت مکانی آنها با رزرو اینترنتی هتل براحتی امکان پذیر می باشد. البته این در شرایطی رخ می دهد که سایت مناسب و جامعی را برای رزرو انتخاب کرده باشید.

 

سایت های معتبر و جامع مانند سامانه رزرو آنلاین هتل با تخفیف اقامت 24 علاوه بر پوشش اکثر هتل های تهران، لیست کاملی از مشخصات و امکانات آنها را به همراه تصاویر ارائه می دهد. همچنین لازم است بدانید که فاصله هتل از مکان های مهم شهر در این سایت مشخص شده و در نتیجه می توانید با توجه به موقعیت مکانی های مورد نظر انتخابی آگاهانه داشته باشید.

 

استفاده از تجربیات دیگران

همیشه شنیده ایم که تجربه پدر علم است و در این مساله هیچ شکی نیست. در نتیجه بهتر است قبل از رزرو هتل های تهران نظرات سایر افرادی که تجربه اقامت چند روزه در این هتل ها داشته اند را بخوانید و از آنها استفاده کنید. در برخی از سایت های رزرو اینترنتی هتل مانند اقامت24 بسیاری از کاربران نظرات خود را در رابطه با هر هتل ثبت می کنند و این اطلاعات می توانند منبع خوبی برای انتخاب گزینه های مناسب باشد.

 

برای مرور، مقایسه و بررسی و رزرو هتل های تهران اگر به دنبال مرجعی مناسب و کامل می باشید، سایت اقامت24 می تواند انتخابی عالی باشد. این سامانه از با سابقه ترین سایت های رزرو آنلاین هتل های داخلی می باشد که برای تمام رزروهای انجام گرفته از طریق این سایت تخفیف های عالی و پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد.

جدیدترین مطالب