6 نکته جالب درباره لیدوماتریپ، راحت‌ترین وبسایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه

6 نکته جالب درباره لیدوماتریپ، راحت‌ترین وبسایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه

لیدوماتریپ در وبسایت خود، مالکان اقامتگاه ها از سراسر ایران را به مسافرینی که به دنبال جای اسکان در سفر هستند، در بستری امن به هم معرفی و وصل می‌کند؛ اما این سامانه چگونه کار می‌کند؟

 

شاید اینکه افراد غریبه به خانه شما بیایند، برایتان چندان خوش آیند نباشد. در مقابل، برعکس این مسئله هم محتمل است؛ یعنی شما به خود، اجازه ورود به خانه فردی غریبه را ندهید. اما اگر دعوت شده باشید احتمالاً با کمال میل این دعوت را خواهید پذیرفت.

 

در وبسایت لیدوماتریپ، هزاران میزبان و مالک اقامتگاه از سراسر ایران، افرادی را که در سفرهای تفریحی و کاری، به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران و یا سایر شهرهای ایران هستند، به خانهٔ خود دعوت می‌کنند، تا این مسافران را اسکان دهند.

 

از زمان تأسیس وبسایت لیدوماتریپ تاکنون، بیش از 3 هزار اقامتگاه در بیش از 100 شهر ایران در آن ثبت و منتشر شده است. لیدوما به بیش از 6 هزار مسافر کمک کرده تا اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کرده و در آن اسکان یابند.

 

1-مسافران و مالکان اقامتگاه هر دو سود می‌برند

وبسایت لیدوماتریپ، یک بازار آنلاین است که به افراد اجازه می‌دهد مشخصات اقامتگاه خود را به صورت رایگان در آن ثبت کنند. این مشخصات شامل عکس‌ها، توضیحات کامل همراه با موقعیت آنها روی نقشه می‌باشد.

 

در سایت لیدوما، معیارهای مختلفی جهت جستجوی یک اقامتگاه برای مسافر وجود دارد، از قیمت گرفته، تا نوع اقامتگاه (ویلایی، جنگلی، سوئیت، خانه روزانه و…)، امکانات آن و… . مسافرین می‌توانند اقامتگاه مناسب خود را طبق شهر مقصد، نیازها، سلایق و بودجه مورد نظر در سایت لیدوماتریپ جستجو کرده و در کوتاه‌ترین زمان آن را رزرو نمایند.

 

2- وبسایتی محبوب برای گردشگران

عوامل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود، لیدوماتریپ محبوبِ گردشگران باشد. یکی از این عوامل، مقرون به صرفه بودن اجاره ویلا شمال ، جنوب و هر شهر دیگری از ایران با این سامانه است. معمولاً اقامتگاه‌های مردمی، نسبت به هتل‌ها قیمت پایین‌تری دارند و در عین حال تمام امکانات خانه و مساحت بیشتری را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند. اقامت برای کودکان زیر 5 سال رایگان است و در سفرهای دسته جمعی، هزینهٔ اقامتگاه میان تعداد بیشتری تقسیم می‌شود.

 

به دلیل وجود فضای رقابتی میان میزبانان، در رزرو آنلاین افزایش بی رویه قیمت به ندرت دیده می‌شود، برخلاف رزرو اقامتگاه به روش سنتی که دلال‌ها و مالکان، به علت عدم وجود نظارت و سواستفاده برخی از این دلال‌ها از شرایط مسافرین، قیمت را بی رویه بالا می‌برند.

 

3- لمس فرهنگ و سنت بومی‌ها از نزدیک

6 نکته جالب درباره لیدوماتریپ، راحت‌ترین وبسایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه

رزرو اقامتگاه‌های مردمی به خصوص اقامتگاه‌های بوم گردی در لیدوماتریپ، شرایطی را فراهم می‌کند تا در سفر با فرهنگ و آداب رسوم محلی‌ها بیشتر آشنا شوید، قدری از رزومرگی های خسته کننده دور شوید و دوستان جدید پیدا کنید. ضمن اینکه هیچ کسی به اندازه مردمان بومی هر منطقه نمی‌تواند مسافران و توریست‌ها را با غذاهای محلی، جاذبه‌های دیدنی، رستوران‌های خوب و… آن منطقه آشنا کند. برخی از اقامتگاه‌های بوم گردی نیز وجود دارند که در آشپزخانه آنها، غذاهای محلی سرو می‌شود و شما می‌توانید از چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی با مواد ارگانیک، لذت ببرید.

 

بنابراین در سفر به هر منطقه‌ای از ایران، چه شمال باشد چه جنوب، چه به دنبال اجاره ویلا در فریدون کنار باشید و چه به دنبال رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد، می‌توانید با پیدا کردن دوستانی از فرهنگ‌های جدید، دنیای ارتباطی خود را گسترش داده و جهان بینی تازه‌ای پیدا کنید.

 

4- آیا فرآیند رزرواسیون در لیدوماتریپ آسان است؟

بله، بسیار! مراحل رزرو از کیلومترها دورتر از مقصد و به صورت آنلاین، پیش می‌رود. مسافر پس از پیدا کردن اقامتگاه مورد علاقه‌اش و وارد کردن تاریخ اقامت، با پرداخت 50 درصد مبلغ و تنها با چند کلیک، می‌تواند رزرو را انجام دهد.

 

پس از رزرو یک پیامک به میزبان ارسال می‌شود تا از آن مطلع شود و کارشناسان لیدوماتریپ ترتیبی می‌دهند تا میزبان و مسافر بتوانند با یکدیگر گفتگو داشته باشند و اگر سوال و ابهامی وجود داشته باشد، پرسیده و رفع شود.

 

50 درصد مبلغی که مسافر در ابتدا پرداخت کرده، در حساب امن لیدوما باقی می‌ماند تا زمانی که اقامتگاه خود را از میزبان تحویل بگیرد. پس از تحویل، مسافر مابقی مبلغ را به حساب میزبان واریز می کند.

 

همچنین لیدوماتریپ پشتیبان های تماس 24 ساعته دارد و مسافرین در هر ساعتی از شبانه روز و در تمام روزهای هفته می‌توانند تماس بگیرند.

 

5- مسافرین و میزبانان به هم اعتماد دارند

لیدوماتریپ این امکان را فراهم کرده تا مسافرین نظرات خود را در مورد اقامتگاهی که در آن اسکان داشته‌اند بنویسند و میزبانان نیز پاسخ دهند. خواندن این نظرات توسط کاربران، به آنها کمک می‌کند تا قبل از رزرو، تصمیم خود را با اطمینان بیشتری بگیرند.

 

صحت اطلاعاتی که توسط مالکان در سایت ثبت می‌شود؛ توسط کارشناسان لیدوماتریپ بررسی و تأیید می‌شوند تا مسافران وقتی وارد منزل شدند، دقیقاً با همان اقامتگاهی روبرو شوند که در سایت مشاهده کرده‌اند.

 

همچنین مشخصات مسافرینی که از لیدوماتریپ اقدام به رزرو اقامتگاه کرده اند، اعم از شماره و اطلاعات هویتی، در سایت ثبت می شود و به محض ورود مسافر به اقامتگاه و مستقر شدن در آن، مبلغ اجاره، تمام کمال از طرف سایت و میهمان پرداخت می شود.

 

6- رزرو از لیدوماتریپ امن و مطمئن است

6 نکته جالب درباره لیدوماتریپ، راحت‌ترین وبسایت رزرواسیون آنلاین اقامتگاه

این مجموعه دارای مجوز های لازم برای فعالیت، از قبیل نماد اعتماد الکترونیک است که از طرف وزارت صنعت معدن و تجارت الکترونیک به لیدوماتریپ اعطا شده است. این نماد به کسب و کارهای اینترنتی مطمئن داده می‌شود و نشان می‌دهد که با آرامش و اطمینان می‌توانید پرداخت اینترنتی خود را انجام دهید.

 

خوشبختانه، لیدوماتریپ شرایطی فراهم کرده تا مسافران با هر تنوع سلیقه و بودجه‌ای، بتوانند در شهر مقصد خود اقامتگاه پیدا کنند و مسئله اسکان و اجاره ویلا در نمک آبرود و بیشر شهرهای شمال، جنوب و هر نقطه ای از ایران عزیز، از حالت معضل خارج شده و تبدیل به یکی از گام‌های آسان و حتی سرگرم کننده سفر بشود.

 

برای رزرو اقامتگاه و یا پیوستن به جمع میزبانان لیدوماتریپ به آدرس لیدوماتریپ دات کام مراجعه فرمایید.

جدیدترین مطالب