لوازم جانبی گوشی هواوی را از کجا بخریم؟

لوازم جانبی گوشی هواوی را از کجا بخریم؟

هوآوی یک شرکت بزرگ چینی است که در زمینه تکنولوژی و شبکه های ارتباطی فعالیت می کند.

 

شرکت هوآوی علاوه بر تولید گوشی وگجت های هوشمند، در زمینه تولید لوازم جانبی مربوط نیز جزء برجسته ترین کمپانی ها به شمار می رود.

 

می توان برای هر گجت لوازم جانبی خاص خودش را در در بازار جستجو کرد و تهیه نمود. توصیه می کنیم برای خرید لوازم جانبی اورجینال هوآوی، به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

 

در فروشگاه اینترنتی بابافون سعی شده بهترین و با کیفیت ترین جانبی های هوآوی، به مشتری ارائه شود و هم چنین در جهت رفاه خاطر مشتریان عزیز، لوازم جانبی های هوآوی را با گارانتی و دادن مهلت تست در اختیار متقاضیان قرار دهد.

 

فرض کنید به عنوان یک کاربر، گوشی هوشمندی را تهیه کردید. حال برای محافظت از گوشی نیاز به محافظ صفحه نمایش و بک کاور خواهید داشت. در فروشگاه بابافون می توانید برای انواع گوشی های هوآوی بک کاور و گلس تهیه نمایید.

 

هنگام خرید یک گوشی هوشمند درون جعبه آن هندزفری و شارژر اورجینال نیز قرار داده شده است. ولی ممکن است به دلایلی نیاز به تهیه مجدد آن باشد. در فروشگاه اینترنتی بابافون انواع کابل شارژر و آداپتور و هندزفری اورجینال هوآوی با یک هفته مهلت تست، موجود می باشد.

 

قلب تپنده هر گوشی باتری آن می باشد بنابراین بایستی علاوه بر نگهداری مناسب، نمونه اورجینال آن را تهیه کرد .

 

حتما به این نکته توجه داشته باشید: اگر باتری خریداری شده اصل نباشد علاوه بر عدم کارکرد مناسب ، خسارات جبران ناپذیری نیز به گوشی وارد می آورد.

 

بهتر است باتری را از فروشگاهی تهیه نمایید که علاوه برا تایید اصل بودن آن، برای باتری گارانتی بی قید و شرط قرار دهد. می توانید باتری های اورجینال هوآوی را از فروشگاه بابافون تهیه نمایید.

 

هم چنین برای خرید مطمئن، دیگر لوازم جانبی هوآوی از قبیل تاچ ال سی دی و درب پشت و خشاب سیم کارت و….. از شما دعوت می کنیم ، از وبسایت فروشگاه بابافون دیدن نمایید .

جدیدترین مطالب