بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه

سریال ترکی سیب ممنوعه yasak elma به کارگردانی نسلیهان یاشیل یورت هم اکنون از شبکه Gem در حال نمایش است و در این بخش تصمیم گرفتیم بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکی به همراه عکس های بازیگران در مجموعه سیب ممنوعه ترکیه ای را برای شما علاقه مندان به سریال های ترکی دوبله فارسی آماده کنیم. یکی از پربیننده ترین سریال های ترکیه ای که در ماه می سال 2019 در کشور ترکیه با زبان اصلی از شبکه فاکس نمایش داده شده سریال ترکی سیب ممنوعه است و شبکه جم سریز در سال 2019 تصمیم به دوبله فارسی سریال سیب ممنوعه ترکی گرفته است و بینندگان بسیاری را جذب تلویزیون کرده است. بازیگران زن ترک زبان عایشه گل چینار بازیگر نقش اصلی سریال سیب ممنوعه ترکی است که با نقش عاشقانه ای که در این سریال ترکیه ای دارد توانسته پربیننده ترین سریال ترکی سال 2019 را بازی کند. در اینجا با عکس و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه بیشتر آشنا می شوید. نام نقش های بازیگران در سریال ترکیه ای سیب ممنوعه به همراه جدیدترین عکس های بازیگران در پشت صحنه سریال سیب ممنوعه که به تازگی در حال پخش از شبکه جم سریز است را در این پست برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم که در صورت تمایل می توانید آنرا بخوانید. اگر به دنبال نام بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه yasak elma هستید و دوست دارید بدانید نام نقش های بازیگران مجموعه ترکی سیب ممنوعه چیست می توانید مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکی شبکه Gem series را در مقاله دیگر سایت سرگرمی و تفریحی سماتک بخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

عایشه گل چینار بازیگر نقش لیلا در سریال سیب ممنوعه

عایشه گل چینار Ayşegül Çınar بازیگر زن ترکیه ای است که به تازگی در سریال ترکی سیب ممنوعه در نقش لیلا بازی کرده است. بیوگرافی عایشه گل چینار بازیگر نقش لیلا در سریال سیب ممنوعه که زاده ترکیه است را در این بخش می خوانید. وی یکی از زیباترین بازیگران زن ترکیه است که با 165 سالنتی متر قد و 50 کیلوگرم وزن و اندام زیبایش مورد توجه کارگردان های سریال های ترکیه ای قرار گرفته است و همچنین او مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. عایشه گل چینار متولد 10 می سال 1999 و زاده آنتالیا ترکیه است و پیج اینستاگرام او در حدود 138 هزار نفر دنبال کننده دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

شفق پکدمیر بازیگر نقش زهرا در سریال ترکی سیب ممنوعه

شفق پکدمیر Şafak Pekdemir بازیگر نقش زهرا در مجموعه ترکی سیب ممنوعه است که اکنون در سن 31 سالگی به سر می برد که در اینجا بیوگرافی شفق پکدمیر بازیگر نقش زهرا در سریال سیب ممنوعه را می خوانید. وی از کودکی علاقه بسیاری به بازیگری در عرصه سینمای ترکیه را داشته است و در شهر استانبول ترکیه متولد شده است. شفق پکدمیر فارغ التحصیل از دانشگاه بیکنت دانشکده هنرهای زیبا استانبول رشته بازیگری و تئاتر است و مدرک تحصیلی فوق لیسانس کارگردانی را دارد. شفق پکدمیر بازیگر نقش زهرا آرگون در سریال ترکی سیب ممنوعه از سال 2010 وارد فعالیت بازیگری شد و در سریال های ترکی لیلی و مجنون ایفای، فرار، جنگ و صلح و سیب ممنوعه yasak elma بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

سودا ارگینجی بازیگر نقش زینب ییلماز در سریال سیب ممنوعه

سودا ارگینجی Sevda Erginci بازیگر نقش زینب ییلماز در سریال ترکی سیب ممنوعه است که در سوم اکتبر سال 1993 میلادی در شهر استانبول ترکیه متولد شد شده است. بیوگرافی سودا ارگینجی بازیگر نقش زینب در سریال سیب ممنوعه را در این بخش می خوانید. این بازیگر زن زیبارو و خوش سیما از نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقه نشان داده و برای اولین بار در سریال قرمز تیره تجربه بازیگری را به دست آورده است. او فعالیت تصویری خود را به طور رسمی در سال 2012 میلادی آغاز کرد و در سال 2013 میلادی به اوج شهرت رسید. بازیگر نقش زینب ییلماز در مجموعه ترکی سیب ممنوعه اکنون در سن 27 سالگی به سر می برد و از سن 15 سالگی عاشق بازیگری شد. سپس وارد عرصه تئاتر ترکیه شد و در تئاترهای خیابانی شهر استانبول ترکیه کار خودش را استارت زد. همچنین وی در حدود 2 سال در کلاس های بازیگری شرکت کرده است و در سال 2019 سودا ارگینجی برای بازی در سریال ترکی سیب ممنوعه در نقش زینب ییلماز انتخاب شد.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

طلعت بولوت بازیگر نقش هیلات آرگون در سریال ترکی سیب ممنوعه

طلعت بولوت Talat Bulut بازیگر نقش هیلات در سریال ترکی سیب ممنوعه است که وی متولد 23 مارس سال 1956 و زاده شهر سریکامیش است که در شرق کشور ترکیه قرار دارد. بیوگرافی طلعت بولوت بازیگر نقش هیلات آرگون در سریال سیب ممنوعه که اکنون در سن 63 سالگی به سر می برد را در سایت سماتک می خوانید. وی در رشته مهندسی الکترونیک تحصیل کرده است و همچنین توانست در سال 1975 میلادی برای نخستین وارد عرصه سینما و تلویزیون ترکیه شود. وی در سال 1980 میلادی رسما از قاب تلویزیون ترکیه دیده شد و به تازگی برای بازی در نقش هیلات آرگون در مجموعه سیب ممنوعه ساخت کشور ترکیه انتخاب شده است. طلعت بولوت یک دختر به اسم هیزل دارد و در سریال سیب ممنوعه نقش مردی ثروتمند، میانسال و هوس باز را بازی کرده که تاکنون سه بار ازدواج کرده و با بسیاری از سلبریتی های زن ترکیه رابطه داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

شوال سام بازیگر نقش اندر آرگون در سریال سیب ممنوعه

شوال سام şevval sam بازیگر نقش اندر آرگون در سریال ترکی سیب ممنوعه است که در تاریخ 11 نوامبر سال 1973 در شهر استانبول ترکیه متولد شده است. وی یکی از بهترین بازیگران زن ترک و خواننده مطرح ترکیه ای است. بیوگرافی شوال سام بازیگر نقش اندر آرگون در سریال ترکی سیب ممنوعه را می خوانید و باید بدانید که شوال سام دختر یکی از هنرمندان ترکیه به اسم لامان سام است. شوال سام دختر خواننده معروف ترکیه ای، لیمان سم است. شوال سام که از یک خانواده هنرمند است در فیلم و سریال های زیادی بازی کرده است. وی همچنین چندین آلبوم هم دارد و در فیلم تبلیغاتی هم حضور داشته است. شوال سام بازیگر نقش اندر آرگون در سریال سیب ممنوعه تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته گرافیک دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه Marmara استانبول ترکیه گذرانده است. شوال سام بازیگر زن ترکیه در سال 1993 با بازیکن افسانه ای تیم بشیکتاش متین تکین ملقب به طوفان زرد ازدواج کرد و در سال 1999 میلادی طلاق گرفت و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به اسم تاریک امیر می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز ایلماز در سریال سیب ممنوعه

ادا اجه Eda Ece بازیگر نقش ییلدیز ایلماز در سریال سیب ممنوعه با 163 سانتی متر قد و 55 کیلوگرم وزن یکی از بهترین بازیگران خوش چهره و زیباروی کشور ترکیه است که در تاریخ 20 ژوئن سال 1990 در استانبول چشم به جهان گشود و هم اکنون در سریال ترکی سیب ممنوعه در نقش ییلدیز ییلماز به ایفای نقش پرداخته است و باید بدانید که ادا اجه به 3 زبان زنده دنیا، آلمانی ترکی و انگلیسی تسلط کامل دارد. بیوگرافی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز ایلماز در سریال سیب ممنوعه را در سایت سماتک می خوانید و باید بدانید که این بازیگر زن ترکیه ای رویاهای بزرگی برای پولدار شدن دارد و با شخصی آشنا می شود که او را در رویاهایش همسر خود می بیند اما این فرد ییلدیز را برای همسری قبول نمی کند و رابطه آنها به جدایی کشیده می شود. ادا اجه فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه بیلگی ترکیه است و دوره بازیگری را در آنتالیا گذرانده است.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

اونور تونا بازیگر نقش علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه

اونور تونا Onur Tuna بازیگر نقش علیهان در سریال سیب ممنوعه در تاریخ 2 ژوئیه سال 1985 در شهر چاناکاله ترکیه در یک خانواده سطح متوسط متولد شده است و پدرش معلم ریاضی و مادر اونور تونا بازنشسته است و این بازیگر مرد ترکیه ای دارای یک برادر است. بیوگرافی اونور تونا بازیگر نقش علیهان در سریال ترکی سیب ممنوعه بسیار جذاب و خواندنی است و باید بدانید که وی دکترای رشته اقتصاد از دانشگاه Eylul ترکیه را دارد. وی از به پایان رساندن دوره تحصیلی اش برای گرفتن لیسانس موسیقی وارد دانشگاه Ege استانبول شد. اونور تونا در سریال سیب ممنوعه نقش علیهان را دارد و در مقابل سودا ارگینجی بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

باریش اردوچ بازیگر نقش چنار در سریال سیب ممنوعه

باریش اردوچ Bariş Arduç بازیگر نقش چنار در سریال سیب ممنوعه. زاده 9 اکتبر سال 1987 و متولد سوئیس است. باریش اردوچ در سوئیس بدنیا آمد و در سن 8 سالگی به همراه خانواده اش به ترکیه بازگشتند و تحصیلات تکمیلی خود را در این کشور گذراند، آنها ابتدا در شهر آداپازاری استان سقاریه ساکن بودند و پس از چند سال ساکن شهر استانبول شدند. باریش اردوچ یک برادر کوچکتر و یک برادر برزگتر از خودش دارد. بیوگرافی باریش اردوچ بازیگر نقش چنار در سریال ترکی سیب ممنوعه با 187 سانتی متر قد و 85 کیلوگرم وزن را در سایت سماتک می خوانید. باریش اردوچ بازیگر مرد ترک در دانشگاه آکادمی ورزشی در رشته های شنا، غواصی، فوتبال، بسکتبال، هندبال و قایقرانی تحصیل کرده است و یک نجات غریق درجه یک است. باریش سال 2016 ورزش بکس را شروع کرده است. باریش به وی به 4 زبان زنده دنیا تسلط دارد و جز زبان مادری اش که ترکی است به زبان های انگلیسی، آلبانی و اسپانیایی مسلط است.

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

سینان ارگولو بازیگر نقش هاکان کورتولوس در سریال سیب ممنوعه

سینان ارگولو Sinan Eroglu بازیگر نقش هاکان کورتولوس در سریال ترکی سیب ممنوعه است که وی در تاریخ 13 فوریه سال 1987 میلادی در شهر آمستردام هلند متولد شده است و اصالت ترکیه ای دارد. وی در سال 2012 ، ارولوغ نقش مهمی در صابون اپرای ایفا کرد و اوقات خوبی ، اوقات بد را بازی کرد و او نقش بلال دمیر را بازی کرد و در آنجا در فصل 23 نقش مهمی را ایفا کرد. بیوگرافی سینان ارگولو بازیگر نقش هاکان کورتولوس در سریال ترکی سیب ممنوعه را در سایت سرگرمی سماتک می خوانید. سینان ارگولو از سال 2013 نیز توانست به اوج شهرت برسد و در سال 2019 در سریال سیب ممنوعه yasak elma ایفای نقش کرده است که

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای + عکس بازیگران

همچنین باید بدانید که توغچه کوچاک Tuğçe Koçak بازیگر نقش الا اوزون در سریال ترکی سیب ممنوعه است که متاسفیم از اینکه نتوانستیم در مورد این بازیگر ترک اطلاعاتی جمع آوری کنیم. بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه ترکیه ای را در این نوشتار از سایت سماتک خواندید که امیدواریم از ایفای نقش بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه نسلیهان یاشیل یورت لذت ببرید. همچنین عکس های بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه که توسط شبکه جم دوبله شده است را در بالا مشاهده کردید.

جدیدترین مطالب