برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان در مورد چیست

برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان در مورد چیست

برنامه اعجوبه ها در مورد چیست

برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان شبکه ۳ سیما در دو روز نخست هفته به نمایش در می آید و کسانی که می خواهند بدانند برنامه اعجوبه ها در مورد چیست در ادامه این بخش از سایت سماتک توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد. سروش گل محمدی درباره پخش برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان گفته است که این برنامه یک مسابقه برای کودکان سه ساله تا سیزده ساله است و هر خانواده ای که کودک 3 الی 13 ساله دارد می تواند برای ثبت نام در برنامه اعجوبه ها شرکت کند. توصیه می شود در زمان پخش برنامه اعجوبه ها همراه با کودکان تان به تماشای آن بنشینید و از اجرای مهران غفوریان لذت ببرید. کنداکتور شبکه سه سیما تمامی قسمت های این برنامه سرگرم کننده را پس از پخش در سایت tv3.ir قرار می دهد و شما می توانید نسبت به دانلود قسمت مورد نظرتان اقدام کنید. برنامه اعجوبه ها در مورد استعدادیابی کودکان است و هر هفته شاهد نمایش استعدادهای منحصر به فرد کودکان ایران عزیزمان هستید. مسابقه اعجوبه ها تاکنون در ایران نظیر نداشته است و یک نمونه جدید است اما در کشور آمریکا مشابه آن تولید شده و با اجرای استیو هاروی مجری آمریکایی برای کشف استعداد کودکان آمریکایی قبلا ساخته شده است و برخی گفته اند که برنامه تلویزیونی اعجوبه ها کپی برنامه کله گنده های کوچک استیو هاروی است.

برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان در مورد چیست

برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان

برنامه اعجوبه ها چیست؟ برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان یک مسابقه استعدادیابی مناسب برای رده سنی کودک و نوجوان می باشد و مهران غفوریان بازیگر و مجری طناز سینما و تلویزیون پس از پخش قسمت اول اعجوبه ها فیدبک بسیار خوبی را دریافت کرده است. برای شرکت در مسابقه اعجوبه ها نیازی نیست که کودک شما نفر اول شود و هیچ گونه داوری در آن انجام نمی شود و هدف ساخت برنامه ی اعجوبه ها فقط و فقط برای نشان دادن استعداد کودک شما به عموم مردم ایران است که ویژگی های کودکان مختلف را هدف قرار می دهد. احسان عبدی پور کارگردان اعجوبه ها در مورد پخش این مسابقه تلویزیونی گفته است: برای بهتر شدن برنامه، همه خانواده ها که کودک سه تا سیزده ساله دارند می توانند ثبت نام کنند و استعداد کودک شان را از قاب تلویزیون نمایش دهند. به گزارش سماتک نبوغ کودک ایرانی در چنین برنامه هایی به همگان معرفی خواهد شد و امروز که این فرصت برای خانواده ها پیش امده است تا شایستگی کودک خود را در معرض دید عموم قرار دهند، بهتر است از آن در جهت افزایش انگیزه آینده سازان فردای ایران گام بردارند. به جرات می توان گفت که توانمندی های بچه های ایران بی نظیر و گاها شگفت انگیز است و در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات می توانند آینده کشور را بسازند. مهران غفوریان مجری برنامه اعجوبه ها شبکه 3 است که انتخاب مناسبی برای این مسابقه بوده است و تاکنون با چهره بشاش و طناز خود توانسته است میزبان کودکان در برنامه تلویزیونی اعجوبه ها باشد.

برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان در مورد چیست

مهران غفوریان در اعجوبه ها

مهران غفوریان در برنامه اعجوبه ها چکار می کند؟ اجرای مهران غفوریان در اعجوبه ها بسیار دیدنی و منحصر به فرد است و شاید یکی از دلایل انتخاب غفوریان مجری برنامه اعجوبه ها، خاص بودن این اسطوره تلویزیونی است و در چند قسمت پخش شده نشان داده است که می تواند به خوبی با کودک و نوجوان ارتباط برقرار کند و مهمتر از آن همه مردم او را دوست دارند که همین شناخت باعث اعتماد به نفس کودک می شود و می تواند اجرای خوبی داشته باشد. آقای بازیگر مهران غفوریان در اعجوبه ها دعوت شد که ایشان قبول کرد کار مجری گری مسابقه را انجام دهد و سروش گل محمدی گفته است که کار آقای غفوریان در برنامه اعجوبه ها بی نقص و درجه یک است.

 

کپی برنامه اعجوبه ها

همانطور که در بخش نخست این مقاله از سایت سماتک توضیح داده شد، کپی برنامه اعجوبه ها قبلا در خارج از کشور با اجرای استیو هاروی ساخته شده است اما در ایران هیچ مسابقه ای را شبیه این نداشته ایم. همچنین این برنامه تفاوت هایی هم با مشابه خارجی اش دارد و طبق سلیقه مخاطب ایرانی ساخته شده و حضور والدین در سالن اجرای برنامه، موجب بالا رفتن اعتماد به نفس کودک در لحظه اجرا می شود. همچنین گفتگوی مجری با والدین از دیگر رموز موفقیت آن است و ممکن است در آینده کپی برنامه اعجوبه ها در کشورهای دیگر ساخته شود و قطعا آنها هم تفاوت هایی با این برنامه خواهند داشت و تغییرات بستگی به سلیقه تهیه کننده و کارگردان دارد. کپی بودن یا نبودن برنامه ی اعجوبه ها ملاک نیست و حسن آن این است که برد و باخت در اینجا معنایی ندارد و هر بچه استعداد خودش را روی سن اجرا می کند و هدیه ای هم دریافت می کند؛ که حذف برد و باخت باعث می شود کودکی که می بازد دچار سرخوردگی نشود و با کاهش اعتماد به نفس مواجه نگردد.

 


حتما ببینید: عکس های جدید مهران غفوریان بعد از لاغری


 

برنامه اعجوبه ها مهران غفوریان در مورد چیست

برنامه اعجوبه ها کپی است

چیزی که در برنامه تلویزیونی اعجوبه ها کپی است، دکور آن است که خیلی چیز مهمی هم نیست و مهم به اشتراک گذاشتن قابلیت های فرزندان ایران است. مهران غفوریان در مورد کپی برنامه اعجوبه ها چنین گفته است:

 

شاید دکور و برخی جزئیات شباهت به یک برنامه خارجی داشته باشد اما نباید از تفاوت های اساسی آن غافل شد و اینکه بگوییم کل برنامه کپی شده است، نظر غلط است و از مهمترین چیزهایی که این برنامه را از سایر برنامه های هم ردیف متمایز می کند؛ حضور تیم مشاوره کودک است که قبل از اجرا آنان را راهنمایی می کند و بر طبق فرهنگ ایرانی است.

 

امیدواریم از تماشای این برنامه خوب و ایده آل لذت ببرید و هدف ما از ایجاد این پست در سایت سماتک پاسخ به سوال بازدید کنندگانی است که پرسیده بودند برنامه اعجوبه ها در مورد چیست که با نهایت احترام به شما علاقه مندان تقدیم گردید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب