خلاصه داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه چه می شود

خلاصه داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه چه می شود

قسمت آخر سریال سیب ممنوعه چه می شود

قسمت آخر سریال ترکی سیب ممنوعه چی میشه؟ خلاصه قسمت آخر سریال سیب ممنوعه ترکی بسیار غم انگیز است و در این بخش داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه را بیان خواهیم کرد. همانطور که در این قسمت تماشا کردید ییلدیز از فقر و نداری به اوج می رسد و پس از ازدواج با هالیت ثروتمند می شود. ییلدیز هر روز نقشه جدیدی می کشد تا بتواند ثروت شوهرش هالیت را صاحب شود. وی برای خواهرش زینب یک خانه می خرد و او را از اجاره نشینی خلاص می کند. داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه ترکی اینگونه تمام می شود که یکی از ثروتمندان ترکیه زینب را گروگان میگیرد و قصد دارد با زینب ازدواج کند. زینب در روز عروسی از طریق یک دوست متوجه می شود که علیهان در یک هواپیما بوده و سقوط کرده است که به دلیل عشقی که به علیهان دارد با لباس عروس از مراسم ازدواجش فرار می کند و به محلی که به او گفتند می رسد اما سرانجام متوجه زنده بودن علیهان می شود و همدیگر را عاشقانه بغل می کنند و زینب با علیهان ازدواج خواهد کرد. ییلدیز ایلماز وقتی یاد روزهایی می افتد که فقیر بوده است و برای یک لقمه نان مجبور بوده در رستوران کار کند تصمیم می گیرد تا همه ثروت هالیت آرگون مرد ثروتمند ترک را بالا بکشد.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه چه می شود

خلاصه قسمت آخر سریال سیب ممنوعه ترکی

خلاصه داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه بسیار جذاب و در عین حال تلخ و غمگین است. هالیت آرگون که روزی از پولدارترین مردان استانبول بود حالا بسیار تهی دست شده است و با نقشه ییلدیز ایلماز به دام می افتد و یک شبه همه پول هایش را به باد فنا می دهد. ییلدیز از همان روزهای اول که وارد زندگی هالیت شده بود قصد داشت او را دور بزند و قبل از ازدواج با هالیت در حال نقشه کشیدن برای ازدواج با یک پیرمرد پولدار بود تا بتواند ثروت شوهرش را تصاحب کند و از گارسونی نجات یابد. زینب خواهر ییلدیز عاشق علیهان است و در خلاصه قسمت آخر سریال سیب ممنوعه ترکی خواهید دید که هالیت آرگون پیرمرد قصه به دلیل هوس بازی هایش به نداری و فلاکت افتاده است و توسط ییلدیز که یک دختر مغرور فقیر بود تلکه می شود. ییلدیز ایلماز بر خلاف خواهرش زینب، تمام فکرش پولدار شدن از طریق پیدا کردن شوهری پولدار بود که در قسمت آخر سریال ترکی سیب ممنوعه به خواسته اش می رسد.

خلاصه داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه چه می شود

آخرین قسمت سریال سیب ممنوعه چه می شود

در قسمت آخر سریال ترکی سیب ممنوعه خواهید دید که چه بلای شومی سر هالیت آرگون می آید. هالیت مرد پولدار ترک یکی از معروف ترین تاجران استانبول است که در مقابل زن ها سست شده و بی اختیار عاشق زنان جوان و زیبا می شود. اندر همسر سابق هالیت آرگون با یک نقشه حساب شده کاری می کند که ییلدیز ایلماز از چشم آقای آرگون بیفتد و جانر برادر اندر، موجب می شود تا هالیت فکر کند ییلدیز گناهکار است و همه حساب های بانکی زنش را مسدود می کند. ییلدیز پس از مسدود شدن حساب بانکی اش توسط شوهرش هالیت، کینه به دل می گیرد و عهد می بنند هر جوری شده هالیت آرگون را زمین بزند. پیرمرد پولدار قصه سریال سیب ممنوعه، هالیت آرگون که نمی تواند حتی یک شب را بدون داشتن زن خوشگل به صبح برساند سریعا قصد رابطه با شاهیکا را دارد و اندر هم که از تنها شدن هالیت خبردار شده است تصمیم می گیرد دوباره خودش را به او بچسباند. اندر پس از جدایی ییلدیز از هالیت، به خانه او می رود و تقاضای ازدواج مجدد را به شوهر سابق خود می دهد. در همین روزها شاهیکا به دنبال بدست آوردن دل هالیت آرگون است و قصد دارد این پیرمرد ثروتمند را گول بزند و سرانجام موفق می شود.

 


حتما بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال سیب ممنوعه


 

خلاصه داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه چه می شود

قسمت آخر سریال سیب ممنوعه چی میشه

آخرین قسمت سریال سیب ممنوعه چی میشه؟ اندر که دوباره می بینید سرش بی کلاه خواهد ماند، موقعیت خود را در خطر می بیند و با همراهی برادرش جانر تصمیم شوم دیگری برای بدست آوردن ثروت هالیت می کشد و پس از ییلدیز ایلماز، حالا قصد دارد شاهیکا را از دور خارج کند. شاهیکا هم از تصمیم شوم اندر باخبر می شود و تصمیم می گیرد با خریدن یک شاهد به هالیت بگوید که اندر یک زن دروغگو است و پس از اجرای این تصمیم و ثابت شدن صحبت های شاهیکا، هالیت آرگون تصمیم به اخراج اندر میگرد. قسمت آخر سریال سیب ممنوعه چی میشه؟ اندر که دید نتوانست به هالیت برسد، به دنبال جزئیات زندگی شاهیکا می رود تا او را پیش هالیت خراب جلوه دهد و با تحقیقات فراوان متوجه می شود که شاهیکا همسر قبلی خود را کشته است و پسر شوهر سابق شاهیکا همه واقعیت را به اندر می گوید. اندر سراسیمه به شرکت هالیت آرگون باز می گردد و با پسر خوانده شاهیکا تماس می گیرد که حقایق را به هالیت بگوید اما آن پسر در اثر سکته قبلی فوت کرده بود و اینگونه می شود که هالیت حرف های اندر را نمی پذیرد و اندر برای ثابت کردن حرف خود به دنبال مدارک بیشتر می شود.

 

داستان قسمت آخر سریال سیب ممنوعه ترکی و همچنین خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه yasak elma را در این مقاله خواندید و در آخرین قسمت سریال سیب ممنوعه خواهید دید که عاقبت هالیت آرگون پس از سالها عیش و نوش به دوران پیری می رسد و روزهای پایان عمرش را سپری می کند و یک روز صبح که منتظر اتوبوس بود تا به دکتر برود، ییلدیز همسر سابقش را می بینید که با یک ماشین آخرین مدل می ایستد و داغ دل هالیت را تازه می کند.

جدیدترین مطالب