عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک

سریال صفر بیست و یک شبکه 3 سیما قرار است به زودی در جدول پخش قرار بگیرد و در این بخش عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری را با هم مرور خواهیم کرد. این سریال در ژانر طنز و خانوادگی ساخته شده است و یک مجموعه تلویزیون چهار فصلی است که پیشبینی شده مخاطبان زیادی را جذب تلویزیون کند. جواد رضویان کارگردان موفق و طناز سینما و تلویزیون تاکنون آثار زیادی را ساخته است و همه آنها فیدبک عالی داشته اند. سیامک انصاری بازیگر و دستیار کارگردان این سریال طنز تلویزیونی است که در کنار هنرمندان محبوبی همچون سروش جمشیدی و امیرحسین رستمی ایفای نقش کرده است.

 

بازیگران سریال صفر بیست و یک شبکه سه سیما عبارتند از: سیاوش طهمورث، سیامک انصاری، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، جواد رضویان، مریم شیرازی، امیرحسین رستمی، افشین آقایی، پادینا کیانی، مهبد بیور و محمدماهان فلاحتی که در این مجموعه طنز تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند. سیاوش طهمورث بازیگر پیشکسوت کشورمان در جدیدترین تجربه بازیگری اش به این سریال طنز پیوست و در این سریال مقابل دوربین می رود.

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

داستان سریال صفر بیست و یک

در خلاصه داستان سریال صفر بیست و یک آمده است که: دو باجناق در شهرداری همکار یکدیگر هستند و مسئولیت شان نصب نیوجرسی در نقاط مختلف خیابان ها است و هرزچندگاهی بابت این موضوع به بحث و جدال می پردازند. این دو همکار از سالها پیش با هم دوست بوده اند و به خواستگاری دو خواهر می روند و حالا دو تن از کارگردان شهرداری تهران هستند که اتفاقاتی جالب با چاشنی طنز برایشان رقم می خورد. آنها هر روز برای گذاشتن بلوکه های سیمانی به ماموریت های شهری اعزام می شوند و با اینکه دوست و همکار قدیمی هستند اما گاهی اوقات عقاید متفاوت از یکدیگر دارند و هیچ کدام حاضر نیستند به نظر دیگری احترام بگذارند.

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

زمان پخش سریال صفر بیست و یک

مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک قرار است در ایام تابستان سال 1399 روی آنتن شبکه 3 سیما برود و با وجود شیوع ویروس کرونا تصویربرداری سریال با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد و تاکنون 20 درصد از این مجموعه تلویزیونی تصویربرداری شده است. زمان پخش سریال صفر بیست و یک هر شب راس ساعت 20:45 دقیقه می باشد. همچنین بازپخش این سریال تلویزیونی طنز روز بعد از پخش قسمت اصلی خواهد بود که امیدواریم از تماشای این کار تلویزیونی لذت ببرید.

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

سریال صفر بیست و یک چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال صفر بیست و یک تاکنون اعلام نشده است اما احتمال می رود این کار در 4 فصل برای پخش از شبکه 3 سیما آماده شود و پیشبینی شده است هر فصل 25 قسمت 50 دقیقه ای داشته باشد.

 

بیوگرافی بازیگران سریال صفر بیست و یک

در این بخش از سایت سماتک بیوگرافی بازیگران سریال صفر بیست و یک شبکه سه سیما را با هم مرور خواهیم کرد و در صورتی که تمایل دارید با هنرمندان این سریال بیشتر آشنا شوید با این بخش همراه ما باشید.

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

سیاوش طهمورث

سیاوش طهمورث بازیگر مرد ایرانی در اسفند ماه سال 1325 در تهران چشم به جهان گشود و اکنون به سن 75 سالگی رسیده است و باید بدانید که ایشام در رشته تئاتر دانشکده هنرهای دراماتیک تحصیل کرده و در سن کودکی پدرش را از دست داده است. سیاوش طهمورث نخستین بار در سال 1352 ازدواج کرد و حاصل زندگی مشترک شان یک پسر و یک دختر است که هر دوی آنها ازدواج کرده اند.

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

جواد رضویان

سید جواد رضویان بازیگر متولد قم است که در مرداد ماه سال 1353 چشم به جهان گشود. او در رشته نقاشی درس خوانده است و یکی از بازیگران طناز سینما و تلویزیون بوده و هست. جواد رضویان بازیگر سریال تلویزیونی صفر بیست و یک به تازگی کارگردانی یک کار طنز تلویزیونی را عهده دار شده است که به زودی از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود. این بازیگر سالها پیش ازدواج کرده است اما اطلاعاتی از همسر ایشان در دسترس نیست و فقط باید بگوییم حاصل ازدواج او و همسرش یک دختر به اسم یامین است.

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

سیامک انصاری

سیامک انصاری بازیگر متولد مرداد ماه سال 1347 و زاده شهر تهران است که از کودکی وارد عرصه بازیگری شده است و در رشته نمایش دانشگاه آزاد تهران درس خوانده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی تئاتر و تلویزیون هم کار می کند و به تازگی یک فروشگاه عتیقه فروشی در تهران تاسیس کرده است. سیامک انصاری و همسرش در نوروز سال 1391 با هم ازدواج کردند اما این رابطه زناشویی دوان چندانی نداشت و سرانجام پس از شش سال زندگی مشترک در سال 97 از همدیگر جدا شوند و فرزندی هم ندارند.

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

نگار عابدی

نگار عابدی بازیگر زن ایرانی در بهمن ماه سال 1349 در شهر اهواز چشم به جهان گشود و اکنون به سن 50 سالگی رسیده است. او پس از رسیدن به سن 18 سالگی خیلی سریع وارد دانشگاه شد و در رشته هنر و معماری تحصیل کرده است و سالها پیش از همسرش جدا شده است. نگار عابدی بازیگر مجموعه صفر بیست و یک علاوه بر بازیگری در رشته پیلاتس هم مشغول به کار است و از سن 20 سالگی عاشق بازیگری شد. هدایت هاشمی همسر نگار عابدی بوده است که این زوج هنرمند یک دختر به اسم اما دارند و پس از به دنیا آمدن دخترشان از یکدیگر طلاق گرفتند.

 

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی بازیگر طناز ایرانی در بهمن ماه سال 1354 در شهر تهران متولد شده است و در رشته بازیگری دانشکده هنرهای زیبای تهران درس خوانده است. او علاوه بر بازیگری در عرصه مجری گری هم فعالیت هایی داشته است و باید بدانید آقای بازیگر یکی از ورزشکاران حرفه ای است. امیرحسین رستمی و همسرش سالهاست که با هم ازدواج کرده اند و در آن زمان این بازیگر فقط 23 سال سن داشته است. حاصل ازدواج او و همسرش یک فرزند پسر است که اکنون به سن 15 سالگی رسیده است.

عکس و اسامی بازیگران سریال صفر بیست و یک + داستان و زمان پخش

عوامل

عوامل تولید و دستندرکاران سریال طنز صفر بیست و یک عبارتند از:

نویسندگان فیلمنامه: شبنم وثوقی و هدی ایزدی

کارگردانان: سیامک انصاری، سیدجواد رضویان

تهیه کننده: مهدی فرجی

مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی

مدیر تولید: علیرضا بیات

مدیر صدابرداری: بابک اخوان

مدیر برنامه ریزی: فهیمه کمالی

طراح چهره پردازی: میشا جودت

تدوین: سیامک مهماندوست

آهنگساز: بهارم دهقانیار

طراح صحنه: امیر زاغری

طراح لباس: زهرا صمدی

بازیگردان: علی صلاحی

مدیر تدارکات: جواد قاسمی

دستیار اول کارگردان: بهنام اعلمی

منشی صحنه: مهدیه درگاهی نژاد

عکاس: امید مسعود فر

مدیرتبلیغات اینستاگرام: شیدا محمدیان

مدیر روابط عمومی و تبلیغات: علی زادمهر

 

شما بازدید کننده گرامی می توانید جهت اطلاع از آخرین اخبار این سریال به پیج اینستاگرام مجموعه صفر بیست و یک به آدرس 021series@ مراجعه کرده و از جدیدترین موضوعات پیرامون این اثر اطلاع پیدا کرده و عکس های بازیگران این سریال را مشاهده کنید.

جدیدترین مطالب