جدیدترین فیلم های هالیوود 2018

جدیدترین فیلم های هالیوود 2018

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016 را در این پست سماتک به شما علاقه مندان به فیلم های هالیوود 2016 معرفی خواهیم کرد. فیلم های سینمایی هالیوود به دلیل کیفیت بالایی که دارند روی مخاطب تاثیر زیادی دارند و به همین دلیل پروژه های بزرگ فیلم هالیوود توانسته اند در جهان موفق تر از رقیبان باشند. مجموعه ای از جدیدترین فیلم های هالیوود 2016 را با هم تماشا می کنیم.

 

افسانه‌ی تارزان

The Legend of Tarzan

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

«افسانه‌ی تارزان» تقریبا از سال ۲۰۰۳ است که در برزخ تولید به سر می‌برد، اما ظاهرا بالاخره می‌توانیم اقتباس لایواکشنِ کمپانی برادران وارنر را در این تابستان ببینیم. فیلم توسط دیوید یتس، کارگردان «هری پاتر» و «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» ساخته شده و الکساندر اسکارزگارد در نقش تارزان بازی می‌کند و مارگات رابی هم در قالب جین پورتر ظاهر خواهد شد. نکته‌ی جالب فیلم، این است که داستانش به زاویه‌ی دیگری از شخصیت تارزان می‌پردازد. جایی که او جنگل را ترک کرده و به‌طور متمدنانه‌ای در لندن زندگی می‌کند. اما وقتی تارزان به عنوان فرستاده‌ی تجارت مجلس انگستان به کونگو بازمی‌گردد، متوجه می‌شود او یکی از اجزای نقشه‌ی انتقام‌جویانه کسی به اسم کاپیتان لئون رام (کریستوف والتز) است. بنابراین باید کت و شلوار از تن بکند و سواری از شاخ و برگ درختان را از نو آغاز کند.


پاکسازی: سال انتخابات

The Purge: Election Year

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

این تابستان با اکران سومین قسمت از فرانچایز محبوب «پاکسازی»، محصول کمپانی بلام‌هواس مصادف شده است. اکشن/تریلری که ایده‌ی جالبی دارد: دولت یک روز در سال را به کشت و کشتار مردم اختصاص داده است و همه برای خالی کردن حس خشونتشان آزاد هستند. قسمت سوم که دو سال بعد از «پاکسازی: آنارشی» اتفاق می‌افتد، به افسر پلیس سابقی به اسم بارنز می‌پردازد که سرگروه تیم محافظت از سناتور شارلین رونان است. از قرار معلوم رونان که یکی از پیشروهای انتخابات ریاست جمهوری است، قول داده تا در صورت انتخاب شدن برای همیشه کشور را از شر روز «پاکسازی» راحت کند. وقتی شب مذکور فرا می‌رسد، مخالفان او هم برای خلاص شدن از شر وی وارد عمل می‌شوند.


Mike & Dave Need Wedding Dates

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

زک افرون، آنا کندریک، آدم دی‌واین و آبری پلازا در یک کمدی مسخره تنها دلیلی است که برای وارد شدن این فیلم به فهرست موردانتظارهایمان لازم داریم. همان‌طور که از عنوان فیلم هم مشخص است، داستان به برادران شلوغ-پلوغی به اسم‌های مایک و دیو می‌پردازد که قدم به هر مهمانی‌ای که می‌گذارند، آنجا را به گند می‌کشند. اما آنها تصمیم می‌گیرند تا برای جشن عروسی خواهرشان در هاوایی دست از این کار بکشند. از همین رو، یک آگهی در اینترنت منتشر می‌کنند تا دوتا دختر نجیب برای همراهی کردن آنها در عروسی گیر بیاورند. اما خیلی طول نمی‌کشد که آنها می‌فهمند دخترهایی که انتخاب کردند از آن شیطون-بلاهایی هستند که مهمانی‌ها را به گند می‌کشند. حالا مایک و دیو باید دوستان وحشی و دیوانه‌شان را قبل از درب‌و‌داغان‌شدنِ عروسی خواهرشان جمع‌و‌جور کنند.


زندگی مخفی حیوانات

The Secret Life of Pets

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

کمپانی یونیورسال و استودیوی ایلومینیشن که به خاطر مجموعه‌ی «من نفرت‌انگیز»، «مینیون‌ها» و «لوراکس» مشهور است، با انیمیشن جدیدی به اسم «زندگی مخفی حیوانات» برمی‌گردند. داستان درباره‌ی سگی (با صداپیشگی لویی سی.کی) است که طبق معمول نقش‌های صداپیشه‌اش، از اینکه صاحبش کیتی به او اهمیت نمی‌دهد، احساس افسردگی و پس‌زدگی می‌کند. تمامش هم به خاطر این است که کیتی به تازگی سگی به اسم دوک را نجات داده و تمام حواسش به او جلب شده است. این دو سگ اگرچه در ابتدا با هم دعوا دارند، اما آنها خیلی زود باید رقابتشان را کنار بگذارند، چون خرگوشی به اسم اسنوبال بقیه‌ی حیوانات رها شده را جمع کرده و می‌خواهد انتقام سختی از حیوانات خانگی خوشحال و صاحبانشان بگیرد.


شکارچیان ارواح

Ghostbusters

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

وقتی ارواح به منهتن حمله می‌کنند، چهار زن برای مبارزه با آنها وارد عمل می‌شوند. ساخت قسمت جدیدی از «شکارچیان ارواح» به معنای واقعی کلمه برای دهه‌ها است که جریان دارد، اما وقتی بالاخره خبر ساخت فیلم جدید اعلام شد، طرفداران حسابی خشمگین شدند. چرا؟ چون در بازخوانی مجموعه تمام گروه مردانه‌ی فیلم اول جای خودشان را به یک گروه زنانه داده‌اند. چنین تصمیمی شاید در زمان دیگری، نگران‌کننده و از ثانیه‌ی اول اشتباه به نظر می‌رسید، اما درحال حاضر نباید فراموش کنیم که پاول فیگ کارگردان این فیلم است؛ کسی که با «ساق‌دوش‌ها»، «حرارت» و «جاسوس» خودش را به عنوان سازنده‌ی کمدی‌های خنده‌دار و موفق متعددی ثابت کرده است؛ کمدی‌هایی که شخصیت‌های اصلی‌شان را زن‌ها تشکیل می‌دهند. آیا بازخوانی «شکارچیان ارواح» به معنی این است که هالیوود از ایده تهی شده؟ یا برعکس برای خنده گرفتن رو به ایده‌ها و روش‌های جدید می‌آورد؟ باید صبر کرد و دید.


نفوذی

The Infiltrator

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

هایزنبرگ به دنیای مواد مخدر برمی‌گردد! با این تفاوت که اگر برایان کرانستون در «بریکینگ بد» نقش یک کله‌گنده‌ی ترسناک مواد مخدر را بازی می‌کرد، در جدیدترین فیلمش باید نقش کسی را بازی کند که می‌خواهد یک کله‌گنده‌ی ترسناک مواد مخدر را تحویل قانون بدهد. «نفوذی» که براساس داستانی واقعی است به مامور فدرالی به اسم رابرت مازور (کرنستون) می‌پردازد که باید به عمق حلقه‌ی کسب‌و‌کار پابلو اسکوبار معروف وارد شود. کسی که در سال ۱۹۸۶ مسئول ۸۰ درصد از موادی که وارد ایالات متحده می‌شد، بود. در همین حین رابرت با مامور دیگری به اسم امیر ابریو و یک مامور تازه‌کار که نقش نامزدش را بازی می‌کند همراه شده و با هم نقشه‌ای برای دستگیری روبرتو آلکاینو، بزرگترین پخش‌کنند‌ه‌ی اسکوبار می‌ریزند. به نظرتان آیا «نفوذی» موفق می‌شود برایان کرنستون را به عنوان یک مامور مبارزه با موادمخدر مشهور کند؟


استار ترک ماورا

Star Trek Beyond

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

خدمه‌ی فضاپیمای یو.اس.اس اینترپرایز در یکی دیگر از گشت‌و‌گذارهایشان در فضای بی‌کران، در سیاره‌ی دورافتاده‌ای گرفتار می‌شوند و توسط دشمن ترسناک جدیدی مورد حمله قرار می‌گیرند. درحالی که جی‌.جی آبرامز بارش را به سوی فرنچایز دیگری که آن هم با «استار» شروع می‌شود، بسته است، کرک، اسپاک و بقیه کاپیتان جدیدی برای هدایت دارند و آن کسی نیست جز کارگردان دو قسمت از بهترین‌های مجموعه‌ی «سریع و خشمگین»» جاستین لی. این درحالی است که سایمون پگ علاوه‌بر بازی، در نوشتن فیلمنامه هم دست دارد. دو قسمت قبلی «استار ترک» حالت مُدرن‌تری به خود گرفته بود، اما سازندگان نوید بازگشت مجموعه به حال‌و‌هوای سری اصلی و سیاره‌های ناشناخته را داده‌اند و تریلرها هم بر این وعده‌وعید‌ها صحه گذاشته‌اند. آیا «استار ترک» با این قسمت می‌تواند شانه به شانه‌ی رقیب قوی‌ترش قرار بگیرد؟

 


عصر یخبندان: مسیر برخورد

Ice Age: Collision Course

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

بعد از چهار فیلم، مجموعه‌ی «عصر یخبندان» انگار مثل حیواناتِ منقرض‌شده‌ای که براساس آنها ساخته شده، به مرور زمان ارزش و هواداران بیشتری پیدا می‌کند. در جدیدترین قسمت، منی، سید، دیگو و دیگر اعضای پشمالوی گروه مجبورند خانه‌ را برای یک ماجراجویی جدید ترک کنند. چرا؟ خب، چون طبق معمول تلاش دیوانه‌وار اسکرات برای بدست آوردن بلوطِ ارزشمندش دنیا را به هم می‌ریزد و سبب ایجاد یک سری از فاجعه‌های زنجیره‌ای می‌شود.


چراغ‌های خاموش

Lights Out

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

این فیلم ترسناک براساس فیلم کوتاه تحسین‌شده‌ای به همین نام به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ است. فیلم سندبرگ که کارگردانی نسخه‌ی بلند آن را هم خودش برعهده دارد، درباره‌ی دختری به اسم ربکا است که فکر می‌کند با ترک خانه، ترس‌های دوران کودکی‌اش را پشت سر گذاشته است. مسئله این است که فیلم به موجود خبیثی می‌پردازد که فقط در تاریکی دیده می‌شود و ربکا در دوران کودکی‌اش هرگز متوجه نشد وقتی چراغ‌ها خاموش می‌شدند، چه چیزی سراغش می‌آمد. حالا برادر کوچکش در حال تجربه کردن این رویدادهای غیرقابل‌توضیح و هولناک است. این روح خبیث اما داستانی دارد. انگار اتفاقی در گذشته سبب به وجود آمدن آن شده است که به مادر ربکا مربوط می‌شود.


جیسون بورن

Jason Bourne

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

«شما اسمش را می‌دانید». بعد از قسمت چهارم بورن که در آن خبری از مت دیمون و سازندگان اصلی مجموعه نبود، ظاهرا سران استودیو به اشتباه‌شان پی برده‌اند و در قسمت جدید تمرکز زیادی روی از بین بردن خاطره‌ی بد فیلم چهارم کرده‌اند و مدام فریاد می‌زنند که تمام کسانی که بورن را بورن کرده بودند قرار است برگردند. این یعنی پاول گرین‌گرس (برتری بورن، اولتیماتوم بورن)‌ برای کارگردانی مت دیمون برگشته است و با توجه به تریلری که اخیرا از فیلم پخش شد، ظاهرا باید انتظار رها شدن دوباره‌ی مامورمان در خیابان‌های یک شهر اروپایی و یک‌عالمه تعقیب و گریز را بکشیم.


مامان‌های بد

Bad Moms

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

«مامان‌‌های بد» به کارگردانی و نویسندگی جان لوکاس و اسکات مور که آنها را به خاطر کمدی‌هایی مثل «۲۱ سالگی و فراتر از آن» و «خماری» می‌شناسیم، بازگشته‌اند. فیلمی که با وجود میلا کونیس، کترین هان، کریستن بل و کریستینا اپلگیت برخی از بهترین کمدین‌های زن هالیوود را گرد هم آورده است. داستان درباره‌ی مادری به اسم امی است که اگرچه خانواده‌ی فوق‌العاده‌ای دارد، اما خیلی خسته و کوفته هم هست. از همین رو، او با دو مادر خسته‌ی دیگر تصمیم می‌گیرند تا از وظایف و زندگی روزمره دور شوند و طعم آزادی را بچشند. اینجاست که آنها با گروه دیگری روبه‌رو می‌شوند که خودشان را مادرهای ایده‌آلی صدا می‌کنند و امی و دوستانش را مایه‌ی‌ ننگِ مادرها می‌دانند.


جوخه‌ی انتحاری

Suicide Squad

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

«جوخه‌ی انتحاری» درست بعد از «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» می‌آید؛ فیلمی که به عنوان آغازکننده‌ی دنیای سینمایی دی‌سی با واکنش نه چندان عالی منتقدان رو‌به‌رو شد. اما «جوخه‌ی انتحاری» به خاطر بازیگران فوق‌العاد‌ه‌اش که مارگات رابی، ویل اسمیت و جرد لتو که فقط بخشی از آنها هستند و گردهمایی برخی از خفن‌ترین ضدقهرمانان دنیای دی‌سی از همین الان برای چنگ زدن به یک موفقیت بزرگ آماده به نظر می‌رسد. بماند که احتمال پیدا شدن سروکله‌ی بتمن در این فیلم، طرفداران را از برخورد بتمن و جوکر جدید بدجوری هیجان‌زده کرده است.


موسس

The Founder

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

فیلم، داستان موسس رستوران‌های مک‌دونالدز، رِی کراک است. واقعا مایکل کیتون لیاقت تمام شخصیت‌های بزرگی که سراغش می‌آیند را دارد. بعد از بازی‌های درخشانش در «بردمن» و «اسپات‌لایت»، کیتون این فرصت را دارد تا با «موسس» بالاخره در سال ۲۰۱۶ موفق شود به مجسمه‌ی طلایی برسد. چون هم با داستان زندگی‌نامه‌ای که به مزاق داوران آکادمی خوش می‌آید طرف هستیم و هم او با بازیگران خیلی خوبی مثل لورا دِرن، نیک آفرمن، جان کارول لینچ و پاتریک ویلسون همراه شده و هنکاک هم در مقام کارگردان قبلا با فیلم «نقطه‌ی کور»، ساندرا بولاک را به اسکار رسانده بود. همچنین از قرار معلوم با داستان زندگی‌نامه‌ای تاریکی در حال‌و‌هوای «شبکه‌ی اجتماعی» طرف هستیم. باید دید آیا هنکاک می‌تواند در حد پتانسیل‌های این داستان ظاهر شود یا نه.


نه جان

Nine Lives

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

خب، کوین اسپیسی تابستان‌مان هم جور شد! تام برند یک میلیاردر است که اعتیادش به الکل باعث شده تا از همسرش لارا و دخترش ربکا فاصله بگیرد و رابطه‌شان وارد وضعیت بدی شود. ماجرا از روزی شروع می‌شود که تام برای خرید هدیه‌ی تولد ۱۱ سالگی ربکا به یک مغازه‌ی مرموز فروش حیوانات خانگی سر می‌زند و یک گربه می‌خرد. اما تام در راه بازگشت به خانه تصادف می‌کند و زمانی که بیدار می‌شود متوجه می‌شود که به‌طرز اسرارآمیزی در درون بدن گربه گرفتار شده است. حالا تام باید راهی برای بیرون آمدن از بدن گربه پیدا کند.


بن هور

Ben-Hur

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

در حالی که هنوز از اقتباس سال ۱۹۵۹ «بن هور» به عنوان یکی از بزرگترین فیلم‌های تاریخ یاد می‌کنند، بازسازی این فیلم توسط پارامونت و ام‌جی‌ام ماموریت سختی در پیشروی خودش می‌بیند. در این فیلم جک هاستون (کلاهبرداری امریکایی، سریال امپراتوری بوردواک) در نقش جودا بن هور حضور پیدا خواهد کرد. شاهزاده‌ای که توسط برادرش مِسالا (توبی کبل)، متهم به تلاش برای ترور او می‌شود و از همین رو از روم تبعید می‌شود. به این ترتیب بن هور مجبور به بردگی در دریا است تا اینکه بعد از سال‌ها به خانه بازمی‌گردد و مسالا را به یک مسابقه‌ی ارابه‌رانی دعوت می‌کند.


مهمانی سوسیسی

Sausage Party

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

این انیمیشن بزرگسالانه بحران وجودی یک سوسیس و تلاش او برای یافتن حقیقت هستی را روایت می‌کند. بعد از اینکه او از روی چرخ خرید سقوط می کند، قهرمان سوسیسی ما به همراه دوستان جدیدش وارد سفر خطرناکی در طول سوپرمارکت می‌شوند تا قبل از آغاز حراج روز چهارم جولای خودشان را به بالاترین قفسه‌ی فروشگاه برسانند. اما او و رفقایش خیلی زود متوجه می‌شوند که انسان‌ها آنها را برای تکه‌تکه کردن و سرخ کردن در روغن داغ به خانه می‌برند! برای اولین بار جونا هیل بود که در سال ۲۰۱۰ خبر از ساخت یک انیمیشنِ «خیلی پرخاشگر و بزرگسالانه» داد. آخرین همکاری زوج عالی ایوان گولدبرگ و ست روگن، از آن انیمیشن‌های دیوانه‌واری به نظر می‌رسد که می‌تواند هم فاجعه باشد و هم هوشمندانه. این روزها سریال‌های کارتونی عمیق جدیدی با هدف جذب بزرگ‌ترها ساخته می‌شوند؛ از «بوجنگ هورسمن» گرفته تا «ریک و مورتی» و به شدت امیدواریم که «مهمانی سوسیسی» بتواند جای خالی این کارتون‌های کثیف و بددهن را در سینما پُر کند.


اژدهای پیت

Pete’s Dragon

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

«اژدهای پیت» که درباره دوستی پسر جوانی با اژدهایی نامرئی است، یکی از تلاش‌های دیگر دیزنی برای بازسازی لایواکشنِ یکی از انیمیشن‌های کلاسیکش است. مهم نیست «آنها بی‌گناهند»، فیلم قبلی دیوید لاوئری را دوست داشتید یا نه؛ در هر صورت ما برای ساخته‌ی جدید این استعداد نوظهور لحظه‌شماری می‌کردیم. اما به جای یک فیلم شخصی، خبر رسید که او قصد دارد با بازسازی «اژدهای پیت»، هدایت یک پروژه‌ی پُرخرج را به‌دست بگیرد. ویژگی خاص «اژدهای پیت» که ما را برایش هیجان‌زده کرده، این است که فیلم قرار است در نیوزیلند فیلمبرداری شود و همین کاری می‌کند تا امیدوار باشیم با فیلم روح‌دارتری نسبت به بازسازی‌های دیگری از جمله «ملیفیسنت» و «آلیس در سرزمین عجایب» طرف هستیم. ما که امیدواریم به جای اغلب بلاک‌باسترهای مدرن، شاهد چیز پُرحس‌و‌حال‌تری نزدیک به «ای.تی» باشیم.


اسپکترال

Spectral

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

فعلا چیز زیادی درباره‌ی «اسپکترال» نمی‌دانیم، اما همان تکه خلاصه‌ی فیلم آن‌قدر جذاب است که اسم فیلم را وارد فهرست موردانتظارترین‌های تابستان امسال کرده است. این فیلم که هدایتش به کارگردان تازه‌واردی به اسم نیک متیو سپرده شده، یک تریلر علمی‌-تخیلی/فانتزی است که به گروه ضربتی می‌پردازد که برای مبارزه با موجودات ماوراطبیعه خبر می‌شوند. سازندگان از «اسپکترال» به عنوان نسخه‌ی ماوراطبیعه‌ی اکشن «سقوط شاهین سیاه» یاد می‌کنند. دیگر خودتان تصور کنید اگر این فیلم خوب از آب در بیاید، با چه تجربه‌ی خفنی مواجه خواهیم شد.


سگ‌های جنگ

War Dogs

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

«سگ‌های جنگ» به عنوان یک اکشن/کمدی تبلیغ شده که داستان واقعی دیوید پاکوز و افرایم دایورولی است. دو دلال اسلحه که با دولت آمریکا یک قرارداد نان و آب‌دارِ چند میلیون دلاری امضا می‌کنند تا سلاح‌های نیرو‌های هم‌پیمان امریکا در افغانستان را تامین کنند. اما خیلی زود این دو خودشان را در وضعیت خطرناکی پیدا می‌کنند. برای هیجان‌زده شدن برای این فیلم همین کافی است که بدانید مایلز تلر و جونا هیل نقش‌های اصلی را برعهده دارند و تاد فیلیپس که به خاطر کارگردانی و نویسندگی سه‌گانه‌ی «خماری» معروف است، ساخت فیلم عهده‌دار خواهد بود.


فضای بین ما

The Space Between Us

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

«فضای بین ما» محصول استودیوی اس‌.تی‌.ایکس اینترتینمنت که «هاردکور هنری» و «هدیه» را عرضه کرده، از آن فیلم‌هایی است که می‌تواند تبدیل به یکی از علمی‌-تخیلی‌های واقعی و متفاوت امسال شود. داستان از جایی شروع می‌شود که بشریت دوران تازه‌ای را برای کلونی‌سازی بر روی سیاره‌ی مریخ شروع می‌کند. در زمان شروع فیلم شانزده سال از به دنیا آمدن اولین انسان بر روی سیاره‌ی سرخ گذشته است. گاردنر الیوت از طریق ارتباط آنلاین با دختری بر روی زمین که در کولورادو ساکن است آشنا می‌شود. او بالاخره فرصت پیدا می‌کند تا با سفر به زمین جذابیت‌ها و شگفتی‌های یک دنیای بیگانه را تجربه کند و این وسط سعی می‌کند تا از هویت مرموز پدرش هم اطلاع پیدا کند.


کوبو و دو تار

Kubo and the Two Strings

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

داستان این انیمیشن در ژاپن عصر باستان جریان دارد و درباره‌ی پسر جوانی به اسم کوبو است که باید برای نجات مادرش، لباس سامورایی قدیمی پدرش را پیدا کند. استودیوی لایکا که در پورتلند امریکا واقع است، «کارولین»، «پارانورمن» و «باکس‌ترول‌ها» یکی پس از دیگری، چندتایی از زیباترین انیمیشن‌های ایست-حرکتی سال‌های اخیر را عرضه کرده است. ولی اگرچه آنها اکثر اوقات موفق بوده‌اند، اما هیچ‌وقت نتوانستند مثل کاری که استودیوی ایلومینیشن با «من نفرت‌انگیز» کرد سروصدای زیادی به پا کنند. اما این مسئله می‌تواند با «کوبو و دو تار» شکسته شود. این اولین فیلمی است که توسط رییس استودیو کارگردانی می‌شود و اگرچه نسبت به قبلی‌ها اکشن/ماجراجویی‌تر به نظر می‌رسد، اما به اندازه‌ی قبلی‌ها استایل گرافیکی خیره‌کننده‌ای دارد و همچنین با وجود متیو مک‌کانهی، شارلیز ترون، رونی مارا و رالف فینس، بهترین صداپیشگان ممکن را گرد هم آورده است. «کوبو» می‌تواند همان انیمیشنی باشد که به مبارزه با «در جستجوی دوری» پیکسار می‌رود!


نفس نکش

Don’t Breathe

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

تریلر ترسناک «نفس نکش» ساخته‌ی فید آلوارز، کارگردانی است که با بازسازی عالی «کلبه‌ی وحشت» باری دیگر وحشت اثر کلاسیک سم ریمی را از نو زنده کرد. پس، بهتر است قبل از اینکه فیلم جدیدش را ندیده قاطی آشغال‌های سینمای ترسناک بفرستیم، صبر کنیم. فیلم درباره‌ی گروهی از دوستانی (آشنا به نظر می‌آید، مگه نه؟) است که تصمیم می‌گیرند به داخل خانه‌ی یک کهنه‌سرباز جنگِ نابینا اما ثروتمند وارد شده تا پول و پله‌ای به جیب بزنند، اما خیلی زود مشخص می‌شود این پیرمرد نابینا که تا قبل از این هدف مناسبی به نظر می‌رسید، نه تنها خطرناک‌تر از چیزی است که فکر می‌کردند، بلکه پای موجودات ماوراطبیعه هم به ماجرا باز می‌شود.


دست‌های سنگی

Hands of Stone

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

پارسال که با وجود «چپ‌دست» و «کرید» از لحاظ فیلم ورزشی/بوکسی چیزی کم‌و‌کسر نداشتیم. اما اگر عاشق اکشن‌های بزن‌بزن بوکس‌محور هستید، نگران نباشید، چون به نظر می‌رسد «دست‌های سنگی» قرار است جای خالی فیلم‌های بوکس‌محور را بدجوری پر کند. در این فیلم ادگار رامیرز نقش روبرتو دوران، بوکسور دنیای واقعی را بازی می‌کند. کسی که مبارزات حرفه‌ای‌اش را در سال ۱۹۶۸ و در سن شانزده‌ سالگی آغاز کرد. فیلم علاوه‌بر او به مربی دوران، رِی آرسل (رابرت دنیرو) نیز می‌پردازد و نشان می‌دهد که این دو چگونه زندگی یکدیگر را تغییر دادند تا نهایتا به نبرد بزرگ دوران با شوکر رِی لئونارد و بعد از آن می‌رسیم.


مکانیک: رستاخیز

Mechanic: Resurrection

جدیدترین فیلم های هالیوود 2016

به عنوان پایان‌بندی آتش‌بازی تابستانی هالیوود، چه چیزی بهتر از بازگشت جیسون استاتهام در یکی از اکشن‌ترین نقش‌هایش؟ قسمت اول «مکانیک» همان جنس اکشنِ دیوانه‌وار و بی‌کله‌ای بود که از استاتهام می‌شناسیم. در «رستاخیز» بعد از مردن استیو مک‌کنا (بن فاستر)، آرتور بیشاپ (جیسون استاتهام) بی‌خیال کارش به عنوان آدمکش قراردادی می‌شود. اما وقتی یکی از بزرگترین دشمنانش عشق زندگی‌اش را گروگان می‌گیرد، آرتور مجبور می‌شود تا به سرتاسر دنیا سفر کرده و سه‌ ماموریت غیرممکن را عملی کند و البته طوری این کار را انجام دهد که تصادفی به نظر برسند.

جدیدترین مطالب