سریال دخترم نرگس چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال دخترم نرگس

سریال دخترم نرگس چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال دخترم نرگس

سریال دخترم نرگس چند قسمت است

تعداد قسمت های سریال دخترم نرگس توسط کارگردان و تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی به تازگی اعلام شده است و در مورد اینکه سریال دخترم نرگس چند قسمت است از عوامل این محموعه تلویزیونی سوالاتی پرسیده شده است.  این سریال 26 قسمتی در صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تولید شده و در آن به موضوعاتی از جمله همزیستی اقوام و ادیان، قاچاق کالا و ارز و تولید ملی پرداخته شده است.

 

مجموعه تلویزیونی دخترم نرگس هر شب پس از بخش خبری ساعت 21 روی آنتن می‌ رود و پنج شنبه‌ ها هم بازپخش یک هفته گذشته نمایش داده می‌شود. در صورتی که تمایل دارید با هنرمندان این مجموعه تلویزیونی بیشتر آشنا شوید می توانید مقاله عکس و اسامی بازیگران سریال دخترم نرگس شبکه یک سیما را هم بخوانید.

 

در فیلمنامه این سریال به موضوعات مهمی چون وحدت و تقریب اقوام و مذاهب ، حوادث مهم تاریخ دفاع مقدس استان ، رونق تولید و فعالیت جوانان مبتکر و خلاق و بطور غیر مستقیم به آسیب های اجتماعی اشاره شده و در کنار بازیگران بومی استان که سرمایه عظیم رسانه هستند از توانمندی بازیگران ملی هم استفاده می شود . در تولید سریال دخترم نرگس سعی شده است تا مباحث فرهنگی و اولویت‌ های کار رسانه مدنظر بوده و به موضوع رونق تولید نیز در این سریال توجه شود همچنین در سریال دخترم نرگس نگاه غیر مستقیمی به موضوع آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

سریال دخترم نرگس چند قسمت است | تعداد قسمت های سریال دخترم نرگس

تعداد قسمت های سریال دخترم نرگس

تعداد قسمت های سریال دخترم نرگس شبکه یک سیما 26 قسمت 45 دقیقه ای است که از روز هشتم تیر ماه سال 99 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. این سریال که از شبکه 1 سیما به نمایش در می‌آید، داستانی در بستر پلیسی اجتماعی دارد و دارای گره‌ ها و فراز و فرود‌های غیر قابل پیش بینی است. در این سریال بازیگرانی از استان های آذربایجان غربی، شرقی، کردستان و زنجان هنرنمایی می کنند.

 

سریال دخترم نرگس در 26 قسمت چهل و پنج دقیقه ای در حال ساخت است که پس از اتمام از شبکه های ملی و استانی به روی آنتن می رود. در این سریال بازیگران مطرح ملی و استانی همچون محمود پاک نیت، جمال ذوالقدر، هاشم چاوشی، فریبا طالبی، ماهرخ رفیع زاده، مریم خدارحمی و  مهوش صبرکن نقش آفرینی می کنند.

 

تمام قسمت های سریال تلویزیونی دخترم نرگس در ژانر اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک سید حسن فرخی و داوود سلیمان‌ پور و به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران برای پخش از شبکه‌های سراسری در مرکز آذربایجان غربی در حال تولید است که تقاضا می کنیم حتما قسمت آخر سریال تلویزیونی دخترم نرگس از شبکه اول سیما را تماشا کنید.

جدیدترین مطالب