سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

سریال های عید ۹۹

سریال های عید نوروز ۹۹ به زودی از شبکه های یک، دو و سه سیما پخش خواهد شد جدول پخش سریال های عید ۹۹ و زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹ را در سایت سماتک بخوانید. شبکه یک با سریال جدید سیروس مقدم پایتخت ۶، شبکه دو با سریال کامیون و شبکه سه سیما با مجموعه تلویزیونی دوپینگ سریال های عید ۹۹ هستند. شبکه های سیما با این سه سریال تلویزیونی میزبان مخاطبان خود در ایام عید نوروز ۹۹ می شود که هم اکنون هرکدام از آن‌ها مراحل پیش تولید و تولید را سپری می‌کنند و به طور همزمان تدوین و صداگذاری تولیداتشان را انجام می‌دهند. البته سریال‌های دیگری هم جزء گزینه‌های نوروزی است که انتخاب هریک از آنها به سیاست مدیران بستگی دارد.

 

بسیاری از علاقه مندان به سریال های نوروزی منتظرند تا برنامه های سیما را برای پخش در عید ۹۹ بدانند. بعد از کاندید شدن چند سریال برای پخش در ایام نوروز ۹۹ حالا سه سریال اصلی برای پخش آماده شده اند. امسال نیز خبرهای زیادی به گوش میرسد از شایعات تا واقعیت ها که سریال های متنوعی در حال آماده سازی است اما تا تائید نشدن خبرها نمیتوان در مورد صحت آنها نظر داد. پس باید منتظر باشیم تا تک تک سریال های عید ۹۹ را توسط سازندگان آنها و مسئولان صدا و سیما تائید شوند .

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

سریال های عید ۹۹

 

سریال های عید نوروز همیشه یکی از جذابیت هایی است که در عید باستانی نوروز علاقمندان زیادی را پای رسانه ملی نگه میدارد. بعضی از سالها شاهد کارهای بسیار جذابی بودیم و بعضا شاهد کارهای ضعیف در سریال های نوروزی بودیم. یکی از علاقمندی های ما ایرانی ها پیگیری اخبار این سریال ها قبل از عید نوروز است. امسال شاهد سریال پایتخت 6 خواهیم بود و این سریال می تواند میلیون ها ایرانی رو پای تلویزیون میخ کوب کند و از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده با اینکه سایر سریال ها از کیفیت و جذابیت قابل قبولی برخوردار هستند اما پایتخت ۶ می تواند یک تنه این مسئولیت رو به دوش بکشد و طرفداران خاص خودش را جذب کند.

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

زمان پخش سریال های عید ۹۹

 

هرساله تلویزیون برای ایام نوروز که یکی از پربیننده‌ترین باکس‌های پخش صداوسیما است، تولیدات متنوع و جذابی را فراهم می‌کند. تولیدکنندگان برنامه‌ها برای این ایام نهایت سعی و تلاش خود را می‌کنند تا بهترین محتوا را عرضه کنند. امسال نیز به‌روال سال‌های گذشته تلویزیون برای عید نوروز 99 برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است. یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تلویزیون پخش سریال‌های متنوع است که می‌تواند برای ساعاتی خانواده‌ها را دور هم جمع کند. در ادامه به معرفی سریال های نوروز ۹۹ می‌پردازیم:

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

سریال شبکه یک عید ۹۹

سیروس مقدم کارگردان باسابقه تلویزیون فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۶» را برای نوروز ۹۹ تدارک دیده است. فصل ششم سریال پایتخت ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارد که مخاطبان هر ساله منتظر ساخت این سریال هستند. در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند. مجموعه تلویزیونی «پایتخت 6» تا به امروز در پنج فصل قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علی‌رغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی، در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و توانسته رتبه اول بیشترین رضایت مردم را برای خود کسب کند.

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

سریال های عید نوروز ۹۹

 

زمان پخش سریال پایتخت از شبکه یک

فصل ششم مجموعه تلویزیونی پایتخت در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ ساخته شده است و طبق ساعت هر ساله این شبکه، ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

سریال شبکه دو عید ۹۹

سریال کامیون مجموعه تلویزیونی است که برای ایام عید نوروز ۹۹ تهیه و تولید میشود که قرار است از شبکه دو پخش و به نمایش دربیاید
این مجموعه تلویزیونی در ژانر طنز می باشد که برای شادی و سرگرمی خانواده ها در عید نوروز ۹۹ تدارک دیده شده است . مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجرا‌هایی می‌شود. داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

زمان پخش سریال های عید ۹۹

 

ساعت پخش سریال کامیون از شبکه دو

سید مسعود اطیابی سریالی با نام موقت «کامیون» را برای شبکه دو کارگردانی می‌کند. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد. «کامیون» را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است و ساخت آن به کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس ۲» که در ردیف پرفروش‌ترین‌های اکران سال قبل قرار داشت، سپرده شد. تصویربرداری این سریال در تهران و انزلی انجام شده تا نوروز ۹۹ طبق روال هر سال، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما روانه آنتن شود.

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

سریال های عید ۹۹

 

سریال شبکه سه عید ۹۹

سریال دوپینگ از شبکه سه سیما در عید نوروز ۹۹ پخش خواهد شد. شبکه سه سیما امسال نیز چند گزینه برای نوروز ۹۹ دارد، اما جدی‌ترین آن تولید سریال کمدی «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی، تهیه‌کنندگی سید امیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلوست که طبق روال هر سال برای پخش در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در نظر گرفته شده است. فیلم سینمایی «خجالت نکش» همکاری قبلی رضا مقصودی و سید امیر پروین حسینی در سینما بود. براساس شنیده ها، شبنم مقدمی، هادی حجازی فر و محمد بحرانی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

سریال دوپینگ یکی از سریال های نوروزی سال ۹۹ صدا و سیما است که از شبکه سوم پخش می شود و در سکوت خبری فیلمبرداری این سریال شروع شده است. فیلمبرداری این سریال از بهمن سال قبل استارت خورده است و بازیگران آن هم انتخاب شده اند. سریال دوپینگ در 30 قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما در حال آماده شدن است و فیلمبرداری آن تا سال آینده به طول می انجامد. لوکیشن این سریال در مناطق مختلف تهران انجام می شود و در بخش های مختلف هم ضبط آن شروع شده است.

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

زمان پخش سریال دوپینگ از شبکه سه

سریال تلویزیونی «دوپینگ» برای نوروز ۹۹ در ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. سریال دوپینگ در ژانر کمدی و فانتزی ساخته شده است. فیلمنامه نویس این سریال رضا مقصودی می باشد. این سریال اولین کار رضا مقصودی کارگردان این سریال است. او قبلا به عنوان تهیه کننده فعالیت داشته است. او نویسنده سریال های ساختمان ۸۵ و گمشدگان نیز بوده است و فیلمنامه پینگ پنگ را هم با هماری افرا جورابلو نوشته است.

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

سریال های عید نوروز ۹۹

 

سریال شبکه پنج عید ۹۹

میانبر سریال نوروزی شبکه پنج تهران است. سریال میانبر به کارگردانی یزدان فتوحی و تهیه کنندگی محمد صالحیان سریال جدید شبکه پنج سیما است که از اواخر بهمن ماه روی آنتن رفت و پخش آن در ایام نوروز 99 هم ادامه دارد.

 

ساعت پخش سریال میانبر شبکه پنج تهران

مجموعه تلویزیونی میانبر هر روز هفته به غیر از پنجشنبه و جمعه، راس ساعت ۱۱ شب از شبکه پنج تهران روی آنتن می رود. همچنین باید گفت که ساعت تکرار های مجموعه میانبر در دو مرحله و در ساعت های ۰۲:۳۰ و بازپخش دوم آن راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح است.

سریال های عید ۹۹ | زمان پخش سریال های عید نوروز ۹۹

زمان پخش سریال های عید ۹۹ را به همراه شرح داستان و اسامی بازیگران سریال های عید نوروز ۹۹ در بالا خواندید امیدواریم در نوروز امسال شبکه های تلویزیونی سیما دل شما و خانواده تان را شاد کند.

جدیدترین مطالب