سریال های نوروز ۱۴۰۰ | ساعت پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰

سریال های نوروز ۱۴۰۰ | ساعت پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰

جدول پخش سریال های نوروز ۱۴۰۰ به تازگی توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تعیین گردیده است و در این مقاله قصد معفری زمان پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰ را برای شما بازدید کننده عزیز داریم. تقریبا تصویر برداری تمام سریال های تلویزیونی عید ۱۴۰۰ به پایان رسیده است و بازیگران بسیار معروفی در این مجموعه های تلویزیونی عیدانه ایفای نقش کرده اند. همانطور که اطلاع دارید 2 قسمت از سریال پایتخت 6 برای روزهای قبل از عید نوروز نمایش داده خواهد شد و از روز یکم فروردین ماه نمایش سریال های نوروزی ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

سریال های نوروز ۱۴۰۰ | ساعت پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰

سریال های نوروز ۱۴۰۰

اکثر سریال های عید ۱۴۰۰ آماده پخش هستند و یکی از مهمترین آنها مجموعه تلویزیونی نون خ 3 است که در ایام نوروز ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. در بین سازندگان این سریال های تلویزیونی نوروزی برخی کاربلد و ماهر مثل سعید آقاخانی و سیروس مقدم و برخی دیگر مثل علی مشهدی و سروش محمدزاده تازه کار هستند و همه اینها با یک سریال تلویزیونی می خواهند خودشان را به بینندگان نشان دهند. مجموعه نوروز رنگی را علی مشهدی برای عید امسال در نظر گرفته است و می خواهد در مقابل بزرگترین کارگردان های تلویزیونی خودنمایی کند.

 

یکی از بهترین سریال های نوروز ۱۴۰۰ که با ژانر امنیتی و جاسوسی برای ایام عید امسال در نظر گرفته شده است و قرار است از شبکه سوم سیما روی آنتن برود، سریال گاندو 2 است که با نقدهای مثبت و منفی زیادی همراه بوده است و برخی از بینندگان معتقدند جای این ژانر از سریال های تلویزیونی برای نوروز مناسب نیست و گروهی دیگر گفته اند با پخش این سریال مهیج بسیار موافق هستند.

 

در کل باید گفت شبکه یک سیما با ژانر طنز قصد دارد مخاطبان خود را سرگرم کند و شبکه دو سیما سریالی با ژانر عاشقانه را در دست پخش دارد و شبکه سه سیما سریالی با ژانر امیتی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است که در ابتدا قرار بود نام این مجموعه تلویزیونی لوتی باشد اما به گاندو تغییر نام داده است. به گزارش سماتک شبکه پنج تهران سریال هشت آباد را برای پخش از این شبکه تلویزیونی در نظر گرفته است که نام قبلی این کار تلویزیونی نوروز رنگی بوده است.

سریال های نوروز ۱۴۰۰ | ساعت پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰

سریال شبکه یک عید نوروز ۱۴۰۰

سریال نون خ 3 برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است که از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت و تاکنون دو فصل دیگر از این سریال طنز تلویزیونی روی آنتن رفته است و با استقبال بسیار خوب مردم و بینندگان همراه بوده است. داستان سریال طنز نون خ 3 درباره کرونا است که با چاشنی طنز قرار است مخاطبان خود را به وجد بیاورد. نخستین تیزری که برای اولین بار در فضای مجازی از این کار تلویزیونی پخش گردید هنرمندان را با ماسک نشان می دهد که در جلوی دوربین حاضر شده اند. مهمترین هدف ساخت این سریال فرهنگسازی درباره بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

 

تهیه کننده این سریال که مهدی فرجی است درباره زمان و ساعت پخش این کار از شبکه یک سیما گفته است: طبق روال سابق مجموعه طنز نون خ 3 هر شب راس ساعت 22:15 روی آنتن می رود و سعید آقاخانی پیشتر گفته بود اگر با استقبال خوب مردم مواجه شود فصل دیگر این سریال را خواهد ساخت. میزان رضایت مردم از فصل اول و دوم سریال نون خ بالای 95 درصد بوده است و پیشبینی می شود این سریال همچون پایتخت فصل های زیادی داشته باشد.

 

فصل اول مجموعه تلویزیونی نون خ در یک فضای بومی و غیر آپارتمانی تصویر برداری شد و این مهمترین ایده کارگردان بود که توانست مخاطب را به دنبال خود بکشاند. تمرکز این کار تلویزیونی خصوصا در فصل دوم روی مناطق کردنشین کشور و مسائل و حواشی بومی گذشت و جالب است بدانید فصل سوم سریال نون خ قرار است مخاطب را با فضایی جدید رو به رو کند و دیگر خبری از حضور حمیدرضا آذرنگ نیست و به جای او علی صادقی نقش پررنگی تری را ایفاگر خواهد شد. یکی از جذابیت های قصه نام مه لقا خانم است و با اینکه فقط در فصل اول سریال حضور داشت اما نام او که توسط بازیگران گفته می شد برای مخاطب بسیار جالب انگیز بود.

سریال های نوروز ۱۴۰۰ | ساعت پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰

سریال نوروز ۱۴۰۰ در شبکه دو

سریال همبازی نام یکی از سریال های عیدانه امسال است که قرار است در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما روی آنتن برود و بازیگران بسیار معروفی در این سریال ملودرام و عاشقانه ایفای نقش کرده اند. سروش محمدزاده کارگردان و نوید محمودی تهیه کنندگی این سریال نوروزی را بر عهده دارند و این سریال، فضایی جدید و عاشقانه را به مخاطبان القاء خواهد کرد که در نوع خود کم نظیر است. قصه اجتماعی همراه با چاشنی عاشقانه سعی دارد مخاطب را در ایام عید امسال پای تلویزیون میخ کوب کند.

 

ساعت پخش سریال شبکه دو عید نوروز ۱۴۰۰ از روز سه شنبه 26 اسفند هر شب راس ساعت 21:30 می باشد و فیلمبرداری سریال قرار است تا پایان اسفندماه به پایان برسد. اولین سریالی است که نوید محمودی یکی از برادران محمودی در تولید آن نقش دارد چرا که پیش از این همه سریال‌ها را با کارگردانی برادرش جمشید محمودی تولید می کرد.

سریال های نوروز ۱۴۰۰ | ساعت پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰

سریال شبکه سه نوروز ۱۴۰۰

کنداکتور شبکه 3 سیما در ابتدا قرار بود برای ایام عید ۱۴۰۰ مجموعه تلویزیونی بوتیمار را در جدول پخش قرار دهد اما روز گذشته تصمیم گرفته شد فصل دوم سریال گاندو با نام قبلی لوتی برای پخش در عید امسال روی آنتن شبکه سه سیما برود. به ندرت اتفاق می افتد که تلویزیون در ایام عید نوروز سریالی با ژانر جاسوسی – امنیتی پخش کند اما با توجه به اتفاقات سال 1400 پخش این کار تلویزیونی خیلی بی ارتباط هم نیست و به خوبی می تواند نیاز مخاطب را برآورده کند.

 

سریال لوتی (گاندو 2) برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ انتخاب شده است و با قطعیت از شبکه سوم سیما روی آنتن خواهد رفت. موضوع سریال شبکه سه نوروز ۱۴۰۰ متفاوت با شبکه های دیگر تلویزیون است و در کنار کارهایی مثل “نون.خ” شبکه یک، “همبازی” شبکه دو و “نوروز رنگی” شبکه پنج، رقابت عجیب و غریبی را رقم بزند.

 

حساسیت ها برای ساخت این سریال امنیتی بسیار بالاست و همانطور که در بالا اشاره شد، لوتی نام موقت این سریال است و پس از پیگیری های انجام شده بازیگران فصل اول این سریال همچون داریوش فرهنگ و وحید رهبانی در آن حضور دارند و بازیگران امنیتی جوانی مثل پندار اکبری و علی افشار نیز به ایفای نقش پرداخته اند که البته تغییرات و تحولاتی هم وجود دارد و یک نقش جدید هم به سریال اضافه شده است.

 

زمان پخش سریال گاندو 2 (لوتی) از روز سی ام اسفند ماه هر شب راس ساعت 20:45 روی آنتن خواهد رفت و با اینکه تاکنون 15 قسمت از آن ساخته شده است اما می گویند داستان آن ادامه دار خواهد بود و ممکن است فصل سوم آن نیز ساخته شود.

سریال های نوروز ۱۴۰۰ | ساعت پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰

سریال شبکه پنج عید نوروز ۱۴۰۰

سریال هشت آباد شبکه پنج سیما برای ایام عید نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است که با نام قبلی نوروز رنگی به کارگردانی علی مسعودی در حال آماده سازی می باشد و داستان سریال ماجراهای دهه شصت در مشهد را به تصویر می کشد و برای پخش در شب های عید نوروز ۱۴۰۰ در حال ساخت است. این سریال رتبه سوم را در میان کارهای طنز تلویزیونی نوروز ۱۴۰۰ دارد و علی مسعودی توانسته است نام سریال خودش را در جدول پخش سریال های نوروزی ۱۴۰۰ قرار دهد.

 

سریال تلویزیونی نوروز رنگی (هشت آباد) از روی نام یک محله انتخاب شده است که یکی از شخصیت های اصلی داستان هم نام فامیلی اش “هشت آباد” است. از آنجا که علی مشهدی بازیگر و کارگردان مشهدی تبار است، تصویربرداری این سریال هم در شهر مشهد مقدس انجام شده است و داستان آن روزهای پایانی اسفند ماه سال 1366 تا سیزده بدر سال 1367 را به تصویر خواهد کشید و حول محور جوانان و نوجوانان آن روزها است.

 

زمان پخش سریال هشت آباد به تازگی مشخص شده است و قرار است در روزهای عید نوروز سال ۱۴۰۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن رود. لهجه بازیگران این سریال مشهدی است و بسیاری از لوکیشن های آن در خیابان های شهر مشهد تصویر برداری شده است.

سریال های نوروز ۱۴۰۰ | ساعت پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰

سریال های نوروز ۱۴۰۰

 

زمان پخش سریال های نوروز ۱۴۰۰ را به همراه شرح داستان و جدول پخش سریال های عید نوروز ۱۴۰۰ در بالا خواندید امیدواریم در نوروز امسال شبکه های تلویزیونی سیما دل شما و خانواده تان را خشنود کند.

جدیدترین مطالب