فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

جدیدترین فیلم های زیبا و هالیوودی که همیشه مورد پسند همه واقع می باشد خیلی از افراد عاشق فیلم های هالیوودی هستند و دوست دارند جدیدترین فیلم های روز دنیا را تماشا نمایند و یا عاشق هنرمند هالیوودی هستند دوست دارند زیباترین و جدیدترین کارش را ببینند ما در این بخش به معرفی فیلم های جدید پر ببینده و جدید هالیوودی خواهیم پرداخت در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

 

فیلم سینمایی “مومیایی” (The Mummy) به کارگردانی الکس کرتزمن و با نقش آفرینی تام کروز، سوفیا بوتلا، آنابل والیس، جیک جانسون، کورتنی بی. ونس و راسل کرو، اولین فیلم در این سری فیلم های کمپانی یونیورسال است که قرار است 9 ژوئن 2017 به نمایش عمومی در آید. تام کروز در نقش مهاجم مقبره ظاهر شده که نیروی قدرتمند و شروری را به شکل شاهزاده ای باستانی با بازی بوتلا، آزاد می کند.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

گای ریچی پس از پرداختن به داستان شرلوک هولمز، این بار سراغ داستان شاه آرتور و شمشیر اکس کالیبورش رفته و فیلم سینمایی “شاه آرتور: افسانه شمشیر” (King Arthur: Legend of the Sword) را ساخته است. آخرین تریلر این فیلم که قرار است 12 مه 2017 اکران شود، موزیکی از لد زپلین دارد و ماجرای آرتور (با بازی چارلی هانم) و سفر او برای مبارزه با وورتیگرن (با هنرنمایی جود لا) را دنبال می کند. در این فیلم بازیگران دیگری همچون استرید برجس-فریزبی، جیمون هونسو، آنابل والیس، اریک بانا و ایدن گیلن هنرنمایی کرده اند.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

در جشنواره فیلم ساندنس امسال، مت اسپایسر (نویسنده/کارگردان) با کمک دیوید برانسون اسمیت، جایزه بهترین فیلمنامه والدو سالت را دریافت کرد که این فیلم درباره زنی با ناراحتی روانی به نام اینگرید (اوبری پلازا) است که شیفته یک ستاره شبکه های اجتماعی (با بازی الیزابت اُلسن) می شود. فیلم “اینگرید به غرب می رود” (Ingrid Goes West) نقدهای اولیه مطلوبی دریافت کرده و قرار است در 4 آگوست 2017 در سینماهای منتخب به نمایش درآید.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

فیلم “چاک” (Chuck) فیلمی زندگی نامه ای درباره چاک وپنر است که الهام بخش کاراکتر راکی با بازی سیلوستر استالونه بود. فیلیپ فالاردو آن را کارگردانی کرده و لیو شرایبر در نقش وپنر و الیزابت ماس و نائومی واتس در نقش همسران دوم و سوم وپنر نقش آفرینی نموده اند. “چاک” که در جشنواره فیلم ونیز سال گذشته نقدهای خوبی دریافت کرد، قرار است روز 5 مه 2017 اکران شود.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

دیوید اف. سندبرگ، کارگردانی فیلم “آنابل: خلقت” (Annabelle: Creation) را انجام داده که داستان آن درباره عروسکی ترسناک از فیلم های “احضار روح” و “آنابل” است. این فیلم که نوبت اکران 11 آگوست دارد، ماجرای عروسک ساز (آنتونی لاپالیا) و همسرش (میراندا اتو) را به تصویر می کشد که عروسک های ساخت دست آنها، برای بچه های یتیمی دام پهن می کنند که آنها این یتیم ها را به خانه دعوت کرده اند.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

کاترین هایگل در فیلم “فراموش نشدنی” (Unforgettable) با نوبت اکران 21 آوریل 2017، نقش زن مطلقه ای را بازی می کند که نمی تواند زندگی سابقش را رها کند، به خصوص وقتی شوهر سابقش (جئوف استالتس) با زنی (رزاریو داوسون) دوست می شود و قصد ازدواج با او را دارد. ایجاد مزاحمت اینترنتی، تعقیب کردن، به خطر انداختن کودک، چاقوکشی، و قتل مواردی هستند که در ادامه ماجرای این زوج در این فیلم به کارگردانی دنیس دی نووی با فیلمنامه ای کریستینا هادسون، شاهدش هستیم.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

زندگی مود لوئیس، نقاش کانادایی سبک فولکلور، با فیلم “مودی” (Maudie) به تصویر کشیده شده که فیلمی زندگی نامه ای است و در جشنواره های فیلم سال گذشته، نقدهای متوسطی دریافت کرد. سالی هاکینز که بازی اش مورد تحسین قرار گرفت، نقش مودی را بازی می کند، زنی که از روماتیسم مفصلی دوران جوانی رنج می برد و بر بیماری اش چیره می شود تا در دنیای هنر موفق شود. ایتان هاک با آنکه در این فیلم بسیار خوب ظاهر شده، ولی نتوانست نظر منتقدین را جلب کند. وی در این فیلم نقش همسر مود یعنی اورت لوئیس را بازی می کند که مرد پیچیده ای است و در اصل او را به عنوان خدمتکار خانه استخدام کرده بود ولی کم کم عاشقش شد. ایزلینگ والش این فیلم را از روی فیلمنامه ای از شری وایت کارگردانی کرده که قرار است 16 ژوئن در سینماهای منتخب اکران شود.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

رامی مالک در فیلم سینمایی “باستر مل هارت” (Buster’s Mal Heart) به کارگردانی و نویسندگی سارا ادینا اسمیت، نقش مرد خانواده داری را بازی می کند که در فرار از مسئولین، به کوهستان پناه می برد. دیگر بازیگران این فیلم که نقدهای اولیه متفاوتی دریافت کرده، عبارتند از: کیت لین شیل در نقش همسر باستر و دی جی کوالز و فیلم قرار است 28 آوریل روی پرده سینماها برود.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

“همه نگاه ها به من” (All Eyez on Me) فیلمی به کارگردانی بنی بوم است که ماجرای توپاک شکور را از ابتدا تا به شهرت رسیدن و پایان خشونت بارش به تصویر می کشد. این فیلم که قرار است 16 ژوئن روی پرده سینماها برود، دیمیتریوس شیپ جی آر را در نقش شکور، دانای گوریرا در نقش مادرش، دامینیک ال. سانتانا در نقش سوج نایت و جمال وولارد در نقش بیگی اسمالز دارد.

فیلم های سینمایی پربیننده و مطرح جهان

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• مایکل کیتون در حال مذاکره برای بازی در نقش شرور فیلم اکشن-زنده “دامبو” (Dumbo) ساخته تیم برتون است (منبع: Variety)

 

• جفری رایت قرار است نقش یک مأمور اف بی آی را مقابل جیسون بیتمن، ریچل مک‌آدامز، کایل چندلر و جسی پلمونس در کمدی “شب بازی” (Game Night) بازی کند. (منبع: THR)

 

• کالین فارل در حال مذاکره برای پیوستن به وایولا دیویس، لیام نیسون، الیزابت دبیکی، سینتیا اریوو، میشل رودریگز، دنیل کالویا و آندره هالند در فیلم مهیج “بیوه ها” (Widows) ساخته استیو مک‌کوئین است. (منبع: Variety)

 

• کوین اسپیسی، میشل ویلیامز و مارک والبرگ در مرحله مذاکرات اولیه برای بازی در فیلم درام “همه پول های دنیا” (All the Money in the World) ساخته ریدلی اسکات درباره آدم ربایی جی. پل گتی سوم هستند. (منبع: Deadline)

 

• لیام نیسون قرار است در فیلمی به نویسندگی ویلیام موناهان بر اساس رمان “بلوند چشم سیاه ” (The Black-Eyed Blonde) اثر بنجامین بلک، نقش ریموند چندلر افسانه ای را بازی کند. (منبع: Variety)

 

• آدام مک کی می خواهد کریستین بیل را در نقش دیک چنی، استیو کارل در نقش دونالد رامسفلد و ایمی آدامز را در نقش لین چنی، در فیلمی زندگی نامه ای درباره رئیس جمهور سابق، به بازی بگیرد. (منبع: Deadline)

 

• الیویه آسایا قرار است نویسندگی و کارگردانی فیلم “شبکه زنبورها” (Wasp Network) را انجام دهد که اقتباسی از کتاب فرناندو موریس تحت عنوان “آخرین سربازان جنگ سرد” درباره جاسوس های کوبایی است. (منبع: THR)

 

• جفری دین مورگان به دواین جانسون، نائومی هریس، مالین اکرمن، جو مانگانیلو و جیک لیسی پیوست تا در فیلم “رمپیج” (Rampage) بازی کند. (منبع: Deadline)

 

• اریک راث قرار است فیلمنامه فیلم اقتباسی “تپه” (Dune) به کارگردانی دنیس ویلنوو را بنویسد. (منبع: Variety)

 

• جی دی دیلارد فیلم مهیج “عزیز دل” (Sweetheart) با بازی اموری کوهن و کیرسی کلمونس را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Variety)

 

• آرمی همر مجدداً با بن ویتلی همکاری کرده و با آلیسیا ویکاندر در فیلم Freakshift همبازی خواهد شد. (منبع: Deadline)

 

• ست روگن و اوان گلدبرگ قرار است فیلمی اقتباسی از کتاب کمیک رابرت کرکمن به نام “شکست ناپذیر” (Invincible) را نوشته، کارگردانی کرده و تهیه کنند. (منبع: Heat Vision)

 

• پابلو لارین قرار است فیلم “آمریکایی واقعی” (The True American) با بازی تام هاردی را کارگردانی خواهد کرد که داستانی واقعی درباره ریس بوییان است، مهاجر مسلمانی که سعی کرد مارک استرومن را از مجازات اعدام نجات دهد. (منبع: Deadline)

 

• سامون پگ قرار است نقش یک تهیه کننده موسیقی شیزوفرن را در فیلم Lost Transmissions که اولیه تجربه کارگردانی کاترین اوبرایان است، بازی کند. (منبع: Variety)

 

• دمیان بیشیر در فیلم “راهبه” (The Nun) اسپین آفی از “احضار روح 2” بازی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب