مهمان پنجشنبه شب برنامه دورهمی سری جدید ۲۴ بهمن ۹۸

مهمان پنجشنبه شب برنامه دورهمی سری جدید ۲۴ بهمن ۹۸

مهمان پنجشنبه شب دورهمی جدید مشخص شد که در این بخش با ایشان آشنا می شویم. مهمان امشب برنامه دورهمی مهران مدیری سری جدید در پنجشنبه شب ۲۴ بهمن ۹۸ توسط کنداکتور شبکه نسیم مشخص گردیده است.

 

مهمان برنامه دورهمی پنجشنبه شب

برنامه دورهمی سری جدید به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و با اجرای مهران مدیری از هفته دوم زمستان ۹۸ آغاز شده و در هر قسمت یکی از سلبریتی های معروف ایرانی و یا افراد مهم و بازیگران مهمان این برنامه پرطرفدار تلویزیونی هستند. به گزارش سماتک به نقل از کنداکتور شبکه نسیم، مهمان پنجشنبه شب دورهمی جدید یکی از بهترین موسیقی دان های کشورمان است که در عرصه آهنگسازی تیتراژ سریال های ایرانی فعالیت چشمگیری دارد. ایشان یکی از داوران مسابقه عصر جدید بودند که در سال ۹۸ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و این هنرمند معروف کسی نیست جز استاد آریا عظیمی نژاد نوازنده سه تار و موسیقی دان که امیدواریم از پخش این فصل از برنامه لذت ببرید.

مهمان پنجشنبه شب برنامه دورهمی سری جدید ۲۴ بهمن ۹۸

مهمان امشب برنامه دورهمی (پنجشنبه ۲۴ بهمن ۹۸)

آریا عظیمی نژاد یکی از خوبان در عرصه موسیقی است که مهران مدیری شخصا از ایشان برای حضور در سری جدید برنامه دورهمی دعوت بعمل آورده است و ایشان در ساعت ۲۲ روز پنجشنبه ۲۴ بهمن ۹۸ مهمان این برنامه خواهد بود. این هنرمند فرهیخته و درجه یک علاوه بر ساختن قطعه های موسیقی، در برخی از برنامه های تلویزیونی به عنوان مجری و داور فعالیت کرده است. به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس برنامه تلویزیونی دورهمی در جدیدترین قسمت خود، میزبان آریا عظیمی موسیقی دان و آهنگساز فیلم ها و سریال های ایرانی خواهد بود. او پیش از این در برنامه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی از قاب تلویزیون دیده شد و حالا پس از گذشت چند ماه دوباره می توانید این هنرمند مردمی و محبوب را در شبکه تلویزیونی نسیم ببینید.

مهمان پنجشنبه شب برنامه دورهمی سری جدید ۲۴ بهمن ۹۸

بسیار خرسندیم از اینکه دقایقی در این پست همراه شما عزیزان بودیم و در صورتی که تمایل دارید با جزئیاتی درباره زندگی شخصی مهمان پنجشنبه شب دورهمی جدید بیشتر آشنا شوید می توانید مقاله عکس و بیوگرافی آریا عظیمی نژاد و همسرش را بخوانید تا با توانمندی ها و زندگی شخصی ایشان بیشتر آشنا شوید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب