بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

بهترین فیلم های اکشن جهان 2020

منتخبی از بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie را در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. فیلم های اکشن خارجی همیشه طرفداران زیادی داشته و دارند و به همین جهت سایت سماتک در این مطلب بهترین فیلم های اکشن سال 2020 را به شما معرفی خواهد کرد. اگر می خواهید یک فیلم اکشن را در کنار خانواده تان تماشا کنید ما در اینجا شما لیستی از بهترین های جهان را برایتان قرار داده ایم. در سینمای هالیوود سهم بزرگی از فیلم‌هایی که در ژانر‌های مختلف تولید می‌شود، به فیلم های اکشن تعلق دارد.

 

مولان Mulan

کارگردان: نیکی کارو

بازیگران: لیو ییفئی، دانی ین، جت لی، گونگ لی و جیسون اسکات لی

تاریخ اکران: 27 مارس 2020 (8 فروردین 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

فیلم Mulan برخلاف انیمیشن آن یک اثر موزیکال نیست و حتی شاهد تغییر و حذف برخی از شخصیت‌ها مثل حذف شخصیت بسیار محبوب موشو بودیم. این فیلم داستان هوآ مولان را روایت می‌کند و زمانی‌که امپراطوری یک حکم صادر می‌کند که از هر خانواده باید یک نفر به ارتش امپراطوری خدمت کند، مولان تصمیم می‌گیرد تا جای هوآ جون، پدر بیمارش که یکی از بزرگ‌ترین مبارزهای تاریخ کشور چین بوده است، به ارتش چین ملحق شود. طبق تریلرهای منتشر شده، فیلم نسبت به اقتباس‌های لایو اکشن دیگر فضای جدی‌تر، جنگی و حماسی‌تری دارد که دیزنی تلاش کرده تا هنرهای رزمی و سبک صحنه‌های اکشن آثار چینی را نیز به فیلم اضافه کند.

 

همه این تغییرات باعث شد تا فیلم اکشن مولان درجه سنی PG-13 را دریافت کند و اولین بازسازی لایو اکشن دیزنی با این رتبه‌بندی سنی لقب بگیرد که باتوجه‌به صحنه‌های جنگ که ظاهرا حاوی تصاویر خشنی نیز است، چندان نمی‌تواند عجیب باشد. با اینکه مشخص نیست فیلم چه عملکردی را در گیشه آمریکای شمالی خواهد داشت، اما دیزنی امید زیادی به بازار چین برای موفقیت فیلم Mulan دارد که باتوجه‌به شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور و عقب افتادن اکران فیلم در این کشور، فعلا اوضاع به شکل دیگری در حال رقم خوردن است.

 

پسران بد برای زندگی Bad Boys for Life

کارگردان: Adil El Arbi, Bilall Fallah
بازیگران: Will Smith, Joe Pantoliano, Vanessa Hudgens
تاریخ اکران: 17 ژانویه 2020 (27 دی 1398)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

عادل العربی و بلال فلاح تا به حال سر سه فیلم با یکدیگر به صورت مشترک کارگردانی کرده‌اند و فیلم‌هایشان هم اکثرا درام‌ها و تریلرهای جنایی هستند که تقریبا نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را جلب کرده بودند. اما این‌بار سراغ یک اکشن با مایه‌های کمدی رفته‌اند. فیلم را دو نفر از مشهورترین چهره‌های هالیوود یعنی ویل اسمیت و جری بروکهایمر تهیه کرده‌اند. سری فیلم‌های «پسران بد» با بازی ویل اسمیت در نقش اصلی اولین‌بار سال ۱۹۹۵ ساخته شد. فیلم داستان‌هایی است که برای دو کارآگاه اتفاق می‌افتد. فیلم «پسران بد برای زندگی» سومین قسمت از سری فیلم‌های «پسران بد» است. سال ۲۰۰۸ مایکل بی، که برای ساختن اکشن‌های هیجان‌انگیز شهرت دارد، اعلام کرد که قسمت سوم «پسران بد» را او کارگردانی خواهد کرد. اما او و ویل اسمیت هر دو جزو گران‌ترین چهره‌های هالیوود بودند و دستمزدشان زیاد می‌شد. از سال ۲۰۰۹ کار روی فیلمنامه‌ی قسمت سوم شروع شد. کارآگاه مارکوس برنت در این قسمت بالاخره ترفیع گرفته و بازپرس نیروی پلیس شده است و آن یکی یعنی مایک لووری بحران میانسالی را تجربه می‌کند. آن‌ها یک‌بار دیگر به هم می‌پیوندند تا پرونده‌ی قتل برادر یک مزدور آلبانیایی را حل کنند که قول داده پول خوبی به آن‌ها بدهد.

 

شکارچیان روح Ghostbusters: Afterlife

کارگردان: Jason Reitman
بازیگران: Finn Wolfhard, Carrie Coon, Paul Rudd
تاریخ اکران: 10 جولای 2020 (20 تیر 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

دنباله‌ای برای فیلم‌های «شکارچیان روح» محصول ۱۹۸۴ و «شکارچیان روح ۲» محصول ۱۹۸۹ و چهارمین فیلم از سری فیلم‌های «شکارچیان روح» است. فیلم اکشن شکارچیان روح داستان خانواده‌ای است که به خانه‌شان در یک شهر کوچک باز می‌گردند و شروع می‌کنند به جست‌وجو و فهمیدن این که واقعا چه کسانی هستند و رازهای شهرشان بر آن‌ها آشکار می‌شود. این فیلم هیچ ارتباطی به بازسازی سال 2016 ندارد. کارگردان این قسمت جیسون ریتمن است. فیلمساز کانادایی که در کارنامه‌اش چهار نامزدی اسکار به چشم می‌خورد. از او فیلم درخشانی مانند «جونو» را به خاطر داریم. در ژانرهای فیلم آمده که یک کمدی اکشن است.

 

سریع و خشن Fast and Furious 9

کارگردان: جاستین لین

بازیگران: وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون و هلن میرن

تاریخ اکران: 22 می 2020 (2 خرداد 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

پس از جنجال‌های فراوان در پشت صحنه قسمت هشتم که باعث درگیری بین وین دیزل و دواین جانسون شده بود تا جنجال تهدید عدم حضور میشل رودریگز در قسمت نهم، سرانجام فیلم Fast and Furious 9 یا F9 ساخته شد. حال باتوجه‌به اولین تریلر قسمت نهم فیلم سریع و خشن، قرار است شاهد رویارویی دومنیک تورتو با برادرش باشیم که جان سینا نقش این شخصیت جدید را بر عهده دارد. همچنین شخصیت سایفر نیز بازگشته تا انتقامش را از دام بگیرد که حضور برادر دام احتمالا باعث بازگشت خواهر آن‌ها یعنی میا تورتو نیز شده است که احتمالا تلاش می‌کند تا دو برادر یکدیگر را به قتل نرسانند.

 

جیکوب تورتو نسبت به دام جوان‌تر، قوی‌تر و سریع‌تر است که ظاهرا یک گروه خلافکاری را مدیریت می‌کند و حال تیم دام باید او را متوقف کنند، اما جیکوب در حال همکاری با سایفر نیز است. در فیلم F9 قرار است شاهد صحنه‌های اکشن بی منطق و دیوانه‌وار قسمت‌های قبلی نیز باشیم که دیگر به امضای مجموعه سریع و خشن تبدیل شده است. بااین‌حال، بزرگ‌ترین غافلگیری اولین تریلر فیلم سریع و خشن 9 بدون شک بازگشت هان با بازی سانگ کانگ، از مرگ است که هنوز مشخص نیست او چگونه زنده مانده، اما اکنون قرار است عدالت برای او انجام شود. در هر حال فیلم F9 یکی از بزرگ‌ترین فیلم های اکشن 2020 است. همچنین فیلم Fast and Furious 10 نیز در دست ساخت است که احتمالا دنباله مستقیم این قسمت خواهد بود.

 

تفنگ برتر Top Gun: Maverick

کارگردان: جوزف کوشینسکی

بازیگران: تام کروز، وال کیلمر، مایلز تلر، جنیفر کانلی، گلن پاول، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین، منی جاسینتو و دنی رامیرز

تاریخ اکران: 2 ژوئن 2020 (4 تیر 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

فیلم Top Gun در سال 1986 به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای متوسطی را دریافت کرد، اما در گیشه عملکرد بسیار درخشانی را داشت و این فیلم در آن زمان به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. حال پس از بیش از سه دهه از اکران فیلم تاپ گان، دنباله این فیلم قرار است در تابستان سال 2020 اکران شود. در فیلم Top Gun: Maverick قرار است بار دیگر شاهد بازگشت پیت میچل ملقب به ماوریک با بازی تام کروز، باشیم که رهبری گروه جدیدی از خلبان‌ها برای آموزش آن‌ها را بر عهده گرفته است. اطلاعات خیلی زیادی از فیلم در دسترس نیست، اما شاهد حضور پسر گوس نیز هستیم که مایلز تلر نقش این شخصیت را بر عهده دارد و یکی از کسانی است که قرار است توسط ماوریک آموزش ببیند.

 

نمایش‌های فیلم نوید یک فیلم اکشن هوایی با کیفیت را می‌دهد که تمرکز آن روی ناوگانی از جنگنده‌های F/A-18 سوپر هورنت نیروی دریایی آمریکا خواهد بود که یک اتفاق نیز ظاهرا ماوریک را به چالش خواهد کشید. فیلم Top Gun 2 اهمیت زیادی هم برای تام کروز دارد که ثابت کند می‌تواند خارج از فیلم‌های مأموریت غیر ممکن نیز موفق عمل کند و موفقیت این روزهای وی خلاصه به این فیلم‌ها نشده است. در هر حال اگر از عاشقان پرواز باشید، فیلم Top Gun: Maverick می‌تواند یک هدیه فوق‌العاده برای شما باشد؛ مخصوصا که بخش زیادی از فیلم‌برداری فیلم با جنگنده‌های واقعی و با حضور بازیگران انجام شده و کمتر از بدلکاران یا جلوه‌های ویژه در ساخت فیلم استفاده شده که خبر بسیار خوب و هیجان‌انگیزی است.

 

Free Guy

کارگردان: شاون لوی

بازیگران: رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو کری، آتکارش آمبودکار، چنینگ تیتوم و لیل رل هاوری

تاریخ اکران: 3 ژوئیه 2020 (13 تیر 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت اقتباس‌های سینمایی متعددی از روی بازی‌های ویدیویی بودیم که این آثار نه در گیشه و در نه نزد منتقدان موفق عمل نکرده و شاهد شکست‌های پیاپی آن‌ها بودیم. هرچند موارد موفق بسیار کمی نیز وجود دارند، اما چی می‌شد که بازی‌های ویدیوی الهام بخش ساخت یک اثر سینمایی باشند؟ فیلم Free Guy درواقع چنین فیلمی است که اقتباس از روی یک بازی ویدیویی نیست، بلکه خود یک بازی ویدیویی است که در حال تماشای داستان آن در قالب یک اثر سینمایی هستیم! در این فیلم رایان رینولدز نقش شخصیتی به‌نام گای را بر عهده دارد که یک گوینده بانکی ناامید است که درواقع او یک NPC است و در یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند که دنیای جهان باز و بسیار خشنی دارد.

 

او در ادامه متوجه می‌شود که در حال زندگی در یک بازی ویدیویی است و این بازی در حال تعطیلی است و حال با کمک و استفاده از یک آواتار بازی، او سعی می‌کند تا از تلاش سازندگان بازی برای تعطیلی بازی و خاموشی دنیای او، جلوگیری کند. فیلم با فضایی اکشن و کمدی که بی‌شباهت به ددپول هم نیست، نوید یک اثر سرگرم کننده و جذاب را می‌دهد که ممکن است حتی الگویی برای ساخت فیلم‌های بیشتر با چنین سبکی باشد. فیلم Free Guy شاید یک فیلم اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی نباشد، اما در طول تریلر منتشر شده از آن شاهد اشارات و ارجاعات زیادی به بازی‌های ویدیویی مختلف بودیم که می‌تواند جذابیت آن را برای طرفداران نیز افزایش دهد.

 

تنت Tenet

کارگردان: کریستوفر نولان

بازیگران: جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا، دیمپل کاپادیا و آرون تایلر-جانسون

تاریخ اکران: 10 ژوئیه 2020 (20 تیر 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

کریستوفر نولان بیشتر به‌ عنوان کارگردانی شناخته می‌شود که بلاک‌باسترهای تک قسمتی و اورجینال را تولید می‌کند و حال امسال نیز با فیلم Tenet ظاهرا بار دیگر به سبک فیلم‌های گذشته خود بازگشته است که از زمان انتشار فیلم Inception در سال 2010 شاهد تلاش این کارگردان بریتانیایی در ژانرهای دیگر بودیم. فیلم تنت یک فیلم اکشن جاسوسی است که ظاهرا سفر در زمان نیز در آن جریان دارد، اما در حال حاضر اطلاعات خیلی از زیادی از این پروژه در دسترس نیست و گفته می‌شود که این فیلم جاه طلبانه‌ترین کار نولان تا به امروز بوده است. نولان در فیلم Tenet با بازیگران جدیدی مثل جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون همکاری کرده که گفته می‌شود بودجه فیلم نیز احتمالا بیش از 200 میلیون دلار خواهد بود که بدین ترتیب فیلم تنت به پر هزینه‌ترین فیلم نولان تا به امروز تبدیل می‌شود.

 

فیلم Tenet یکی از مورد انتظارترین فیلم های اکشن 2020 است که تحلیلگران اعتقاد دارند که فیلم شانس خوبی برای حضور در فصل جوایز نیز دارد. همچنین بسیاری امیدوار هستند تا موفقیت فیلم باعث افزایش ریسک پذیری استودیوها برای ساخت فیلم‌های بلاک‌باستری اورجینال شود و اگرچه برخی معتقد هستند شاید فیلم تنت تبدیل به یک مجموعه نیز شود و تنها یک اثر تک قسمتی نباشد که در صورت درست بودن این ادعا، هزینه بالای فیلم توسط برادران وارنر نمی‌تواند خیلی هم عجیب بوده باشد.

 

مرد شاهان The King’s Man

کارگردان: متیو وان

بازیگران: هری دکینسون، رالف فاینز، جایمن هانسو، جما آرترتون، آرون تیلور-جانسون، ریس ایفانز، متیو گود، چارلز دنس، استنلی توچی و دانیل برول،

تاریخ اکران: 18 سپتامبر 2020 (28 شهریور 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

در فیلم The King’s Man قرار است شاهد تشکیل سازمان کینگزمن باشیم که درواقع اولین سازمان اطلاعاتی مستقل است که سریع‌تر از دولت‌ها مأموریت را انجام می‌دهند تا حملات تروریستی خنثی شود. اتفاقات فیلم پس از حوادث جنگ جهانی اول آغاز خواهد شد که شاهد حضور بنیانگذار کینگزمن و شاگرد وی هستیم که صد البته گروه اعضای دیگری نیز دارد. تریلرهای فیلم وعده تکرار صحنه‌های اکشن مشهور کینگزمن را می‌دهد که بیشتر شبیه به قسمت اول آن است. اگرچه اکران این فیلم دو بار عقب افتاده، اما در حال حاضر قرار است در شهریور شاهد انتشار آن باشیم که بعید نیست موفقیت آن باعث ادامه پیدا کردن نسخه پیش درآمد فیلم Kingsman نیز شود، اما پس از آن انتظار می‌رود فیلم Kingsman 3 تولید شود.

 

No Time To Die

کارگردان: کری فوکوناگا

بازیگران: دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، لاشانا لینچ و کریستوفر والتس

تاریخ اکران: 25 نوامبر 2020 (5 آذر 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

فیلم No Time to Die داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند که در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌رهبری شخصی به‌نام سافین با بازی رامی ملک، به‌ دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته هستند. فیلم No Time to Die قرار است آخرین حضور جیمز باند نسخه کریگ باشد که نمایش‌های فیلم وعده یک اثر با کیفیت را می‌دهند، اما گفته می‌شود که شخصیت لاشانا لینچ ممکن است به‌عنوان اسپین‌آف مجموعه ادامه پیدا کند و درواقع این فیلم زمینه ادامه این مجموعه بدون حضور جیمز باند را فراهم خواهد کرد. همچنین در آخرین اتفاق اکران قسمت جدید فیلم James Bond به‌خاطر شیوع ویروس کرونا تا 7 ماه عقب افتاده است.

 

The New Mutants

کارگردان: Josh Boone
بازیگران: Anya Taylor-Joy, Alice Braga, Maisie Williams
تاریخ اکران: –

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

جاش بون را با درام‌های رومانتیک به یاد می‌آوریم. مهم‌ترین فیلم او تا امروز «بخت پریشان ما» است که داستان دو نوجوان مبتلا به سرطان کشنده بود که رابطه‌ی عاشقانه‌ای با هم پیدا می‌کنند. فیلمی ملودرام و اشک‌انگیز که البته خوب ساخته شده بود. اما در فیلم جدیدش جاش بون سراغ یک اکشن ترسناک علمی-تخیلی است. این یک فیلم ابرقهرمانی است که اقتباسی از یکی از کمیک‌بوک‌های مارول به همین نام است. این سیزدهمین و آخرین قسمت از سری فیلم‌های «ایکس من» است. فیلمنامه را خود جاش بون به همراه نیت لی نوشته است. داستان پنج جهش‌یافته‌ی جوان که تازه توانایی‌هایشان را کشف کردند. آن‌ها برخلاف میل‌شان در یک ساختمان مخفی نگهداری می‌شوند و مبارزه می‌کنند تا از گناهان گذشته‌شان فرار کنند و خودشان را نجات بدهند.

 

اخبار جهان News of the World

کارگردان: پل گرینگرس

بازیگران: تام هنکس، هنکس، هلنا زنگل، توماس فرانسیس و میر وینینگهم

تاریخ اکران: 25 دسامبر 2020 (5 دی 1399)

بهترین فیلم های اکشن جهان بدون سانسور در سال 2020 Action movie

فیلم اخبار جهان در ابتدا قرار بود توسط فاکس قرن بیستم و والت دیزنی تولید و منتشر شود، اما تعطیلی فاکس 2000 و رابطه دوستی گرینگرس و رئیس این استودیو، باعث شد تا گرینگرس پروژه ساخت این فیلم سینمایی 2020 را به یونیورسال انتقال دهد. اتفاقات فیلم News of the World در روزهای پس از جنگ داخلی آمریکا جریان دارد؛ این فیلم قرار است داستان یک گوینده خبر به‌نام کید را دنبال کند که همسر خود را از دست داده و به تگزاس سفر می‌کند تا اخبار جهان را به مردم محلی بگوید.

 

کید در ادامه برای کمک به یک دختر یتیم که والدینش توسط بومیان آمریکا کشته شده‌اند، استخدام می‌شود تا او این دختر را به آخرین بستگان باقی مانده‌اش که در سن آنتونیو زندگی می‌کنند، برساند. آن‌ها این ماجراجویی را باید از سرزمین‌های خطرناک انجام دهند و در طول آن یک پیوند نزدیک بین آن‌ها شکل می‌گیرد که باعث می‌شود تا جدایی از این دختر برای کید سخت شود و او تصمیم بگیرد که به این دختر بگوید که آخرین بستگانش تمایلی به قبول او ندارند و او به‌دنبال اجرا کردن این برنامه پلیدانه است.

 

لیست اسامی بهترین فیلم های اکشن جهان 2020 بدون سانسور را در بالا مشاهده کردید و امیدواریم از تماشای جذاب ترین فیلم های سینمایی اکشن در سال 2020 لذت ببرید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب