آیا ترانه علیدوستی از همسرش جدا شد؟

آیا ترانه علیدوستی از همسرش جدا شد؟

ماجرای جدایی ترانه علیدوستی از همسرش صحت دارد؟

ترانه علیدوستی، هنرمند و بازیگز خوش سیما و دوست داشتنی ایرانی که چندی پیش با بازی در سریال شهرزاد موفقیت و محبوبیت خودش را به اوج رساند، در جشنواره کن به همرا اصغر فرهادی و شهاب حسینی برای بازی در فیلم فروشنده حضور یافت و بیش از پیش خودش را در دل مردم جا کرد. از انجایی که مردم همیشه در پی موشکافی زندگی خصوصی هنرمندان هستند اینبار شایعاتی درباره جدایی ترانه علیدوستی و همسرش در برخی رسانه ها میشنویم که در اینجا میخواهیم به این شایعه رسیدگی کنیم:

آیا ترانه علیدوستی از همسرش جدا شد؟

از شهرزاد و جدایی و وصلش با فرهاد و قباد بگیرد تا حضورش در جشنواره کن و نامزد بهترین بازیگر زن شدن و بعد ماجرای تتو دست هایش و حاشیه هایی که برایش به وجود آمد. اما اکنون زمزمه هایی مبنی بر جدایی او و همسرش در گوشه و کنار شنیده می شود که تا این لحظه هیچ خبر موثق و قطعی درباره آن شنیده نشده. بعید نیست که در پی مسئله تتو دست هایش و حرف هایی که در دفاع از فمینیست زده برخی آهنگ جدایی ترانه را کوک کرده باشند تا شویی ساختگی علیه او راه بیاندازند.

 

در ماه های قبل از ازدواجش نیز شایعه اینکه ترانه قصد دارد با مانی حقیقی ازدواج کند بر سر زبان ها افتاد و اکنون نیز برخی دلیل او را برای جدایی از همسرش رجوع به مانی حقیقی می دانند! این در حالی است که ترانه علیدوستی یکی از بی حاشیه ترین بازیگران است که کمتر زندگی خصوصی اش در دایره رسانه ها افتاده! با اینکه هر ازدواجی ممکن است به طلاق منجر شود اما امیدواریم که این خبر شایعه باشد.

 

ترانه علیدوستی در زمان ازدواج نیز نسبت به برخی از شایعاتی که درباره همسرش و ازدواجش در فضای مجازی منتشر شده بود واکنش تند نشان داده و گفت:«چند هفته ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غیابم متن بالابلندی در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه ها منتشر شده است. این متن که به ظاهر از روی حسن نیت است، در باطن سرشار است از تخیلات شرم آور نویسنده اش درباره شخصی ترین وجوده زندگی من، از جمله نوحه سرایی در مورد مرگ برادرم، و نشر اکاذیب مطلق درباره همسرم. همسر من نه تاجر است و نه مقیم لندن است و نه چند سال از من بزرگتر است.»

 

آیا ترانه علیدوستی از همسرش جدا شد؟

جدیدترین مطالب