زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ + ساعت تحویل سال نو ۱۴۰۳

زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ + ساعت تحویل سال نو ۱۴۰۳

زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳

ساعت تحویل سال نو ۱۴۰۳ شمسی را برای شما عزیزان که می خواهید بدانید سال تحویل ۱۴۰۳ ساعت چند است در ادامه این پست بیان کرده ایم و امیدواریم سال خوبی در انتظار شما باشد و برایتان آرزوی موفقت داریم. بسیاری از کاربران قصد دارند بدانند که زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ چه ساعتی است پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

نوروز نخستین روز سال خورشیدی ایرانی برابر با یکم فروردین ماه، جشن آغاز سال نوی ایرانی و یکی از کهن‌ ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است. تعطیلات عید نوروز امسال مصادف با ماه مبارک رمضان است و امسال سال اژدها نامیده شده است که امیدواریم برای تمام ایرانیان سالی پر از خیر و برکت باشد.

 

برای بسیاری از مردم نام حیوان سال به دنیا آمدن شان مهم است و اغلب برای گرفتن فال و طالع بینی و … از آن استفاده می کنند و برای عده ای که تقویم و سر رسید چاپ می کنند این موضوع مهم است زیرا می خواهند از نماد این حیوان در محصول شان استفاده کنند.

زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ + ساعت تحویل سال نو ۱۴۰۳

تاریخ دقیق سال تحویل ۱۴۰۳

بنابر گزارش مهمترین گاه شمار رسمی ایرانی تاریخ تحویل سال ۱۴۰۳ شمسی، روز چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ هجری شمسی می باشد که در قسمت دیگر این مقاله ساعت دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ برای شما کاربر گرامی بیان شده است.

 

نوروز باستانی یادگار نیک گذشتگان ماست که پیام آور دوستی، عشق و محبت است. نوروز ایرانی درآمیخته با لطافت وخرمی طبیعت و فرصتی کم نظیر برای ورود به مرحله‌ای نیکوتر و برتر از عمر آدمی است.

 

بدون تردید دمیدن روح تازگی بهار در میان درختان تنومند و کهنسال و استوار بسیار زیبا و دلنشین است. اگر می خواهید در این روز جشن بگیرید بهتر است بخاطر ماه مبارک رمضان جشن عید نوروز امسال را به روز دیگری موکول کنید. همانطور که می دانید امسال ماه رمضان در ایام نوروز قرار گرفته است و رمضان برای ما شیعیان و مسلمانان از هر مناسبتی مهم تر است.

زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ + ساعت تحویل سال نو ۱۴۰۳

ساعت تحویل سال نو ۱۴۰۳

زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ برابر است با روز چهارشنبه ۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۰۶:۳۶:۲۶ صبح برابر با 20 مارس 2024 میلادی و ۹ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری که امیدواریم این سال برای همه خوش یمن باشد و شاهد اتفاقات خوب باشیم.

 

عید نوروز بزرگترین جشن ملی ایرانیان است و محدود به مرز‌های جغرافیایی کشور ایران نیست و گستره آن به پهنای مرز‌های فرهنگ ایرانی است. به غیر از کشور‌های اطراف همچون تاجیکستان، افغانستان و … عید نوروز توسط فرزندان ایران زمین در سراسر گیتی پاس داشته می‌شود.

زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ + ساعت تحویل سال نو ۱۴۰۳

لحظه سال تحویل ۱۴۰۳ به وقت ساعت جهانی (UTC/GMT)

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به وقت ساعت جهانی (UTC/GMT) ۰۳:۰۶:۲۸ می باشد که ایرانیان در سراسر دنیا در این ساعت سال نو را در کنار خانواده شان جشن می گیرند.

زمان دقیق سال تحویل ۱۴۰۳ + ساعت تحویل سال نو ۱۴۰۳

سال ۱۴۰۳ هجری خورشیدی برابر است با سال های:

۱۴۱۰۳ اهورایی

۷۰۴۶ میترایی آریایی

۶۷۷۴/۶۷۷۵ آشوری

۵۷۸۴/۵۷۸۵ عبری

۳۷۶۲ زرتشتی

۲۵۸۳ هخامنشی (شاهنشاهی)

۲۰۲۴/۲۰۲۵ میلادی

۱۴۴۵/۱۴۴۶ هجری قمری

 

حال که فهمیدید سال تحویل ۱۴۰۳ چه روزی و چه ساعتی است و انرا در بالا بیان کردیم، این مقاله تقدیم به شما عزیزانی است که زمان دقیق سال تحویل امسال را از ما جویا شده بودید. تاریخ و ساعت تحویل سال ۱۴۰۳ در کشورهای مختلف را در این مطلب از سایت سماتک اعلام کردیم و ایرانیان مقیم خارج از کشور می توانند به وقت جهانی عید امسال را جشن بگیرند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب