فال ماهانه اردیبهشت 99 | طالع بینی ماه اردیبهشت ۹۹

فال ماهانه اردیبهشت 99 | طالع بینی ماه اردیبهشت ۹۹

فال ماهانه اردیبهشت 99

فال ماهانه اردیبهشت ماه 99 برای متولدین همه ماه های سال در ادامه این بخش تدارک دیده شده است. اگر می خواهید سرنوشت خودتان را در ماه اردیبهشت ۹۹ بدانید در این مقاله سایت سماتک فال ماهانه اردیبهشت ۹۹ را برایتان تهیه و آماده کرده است. امید است در همه روزهای اردیبهشت سال 1399 جیب تان پر از پول و قلب تان پر از خیر و خوبی باشد. طالع بینی و فال ماهانه اردیبهشت 99 برای ماه تولد هر شخص متفاوت و اختصاصی است.

 

طالع بینی اردیبهشت ۹۹

طالع بینی ماهانه اردیبهشت ۹۹ برای شما عزیزان و همراهان همیشگی با بالاترین کیفیت از لحاظ نوشتاری تهیه شده است. در صورتی که قصد دانستن طالع بینی ماه اردیبهشت ۹۹ را دارید می توانید پس از انتخاب ماه تولدتان در مورد آنچه قرار است در اردیبهشت ماه 99 برای شما اتفاق بیفتد دست پیدا کنید. فال و طالع بینی کلی اردیبهشت 99 بیشتر درباره حل مشکلات و مسائل مهم زندگی است که به لطف خداوند بزرگ حل خواهد شد. همچنین بسیاری از متولدین ماه های مختلف سال در اردیبهشت سال 1399 اتفاقات خوبی را تجربه خواهند کرد. در پایین طالع بینی و فال زنان و مردان متولد ماه های مختلف شمسی در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ را خواهید خواند.

 

فال ماهانه اردیبهشت 99 برای متولدین فروردین

زن و مرد متولد فروردین ماه در اردیبهشت سال 99 تفریح و گردشی خواهید داشت که می تواند همراه با دوستان یا خانواده باشد. در محیط کارتان شخصی وجود دارد که به شما حسادت می کند و مدام در حال بد جلوه دادن شماست که باعث ناراحتی شما می شود ، مراقب باشید تا دردسر شغلی و کاری برایتان به وجود نیاورد. اگر منتظر خبری از کسی هستید که آن شخص متولد زمستان است و در حروف اسمی اش (ه، ح) وجود دارد، این خبر به شما می رسد و از شنیدن این خبر احساس سربلندی می کنید. مسائلی پیشرو دارید که لازم است در موردشان کاملا سنجیده عمل کنید. و عقاید و خواسته هایتان را شجاعانه بیان کنید و از کسی رودربایستی نداشته باشید. همچنین خبر یا رازی را درباره یکی از دوستانتان میشنوید که دیدگاه شما را نسبت به او تغییر میدهد . افراد و متولدین ماه فروردین در اردیبهشت ۹۹ یکه تازی در برخی امور انجام خواهند داد ممکن است برای شما ، عواقب خوبی نداشته باشد. دختران مجرد متولد فروردین در ماه اردیبهشت 99 به مهمانی دعوت می شوند که باعث خوشحالی شان می شود. مسافر عزیزی را ملاقات خواهید کرد که لازم است استقبال گرمی را از او بعمل بیاورید. با این کار محیطی شاد و اوقات خوشی را برای او و خودتان رقم بزنید.

 

طالع بینی ماهانه اردیبهشت 99 برای متولدین اردیبهشت

در ماه اردیبهشت 99 مسافری از راه دور خواهید داشت که از دیدنش خوشحال می شوید. تا هفت وعده دیگر در مسیر بخت و اقبالتان گشایش خواهید داشت، خصوصا اگر بالای سی سال و مجرد هستید. فال ماهانه اردیبهشت ۹۹ برای زن و مرد متولد اردیبهشت ماه بسیار جالب است و اگر برای حل مشکل تان قصد دارید به کسی رو بزنید، بهتر است فعلا دست نگه دارید. با یک آقا در خانواده درگیری لفظی خواهید داشت، مراقب باشید هر حرفی را نزنید. در ماه اردیبهشت ۹۹ مورد آزمایش قرار می گیرید که انشاالله سربلند از آن بیرون بیایید .یک دلجویی به دوستی بدهکار هستید که بهتر است آنرا فراموش نکنید .در مورد موضوع مهمی با شما مشورت و نظر سنجی خواهد شد که لازم است بدون هیچ عجله ایی نظرتان را با تحقیق پیرامون موضوع یاد شده اعلام کنید .با دوستی اختلافی جزیی و ساده پیدا می کنید که بهتر است پیش داوری را کنار بگذارید و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید. اگر به تازگی شخصی وارد زندگی تان شده است اما شما انتظار شخص گذشته تان را می کشید بهتر است آن را فراموش کنید، چون این شخص جدید برای شما و زندگی تان خیلی بهتر است و می توانید باهم رابطه محکم و خوبی داشته باشید.

 

طالع بینی ماهانه اردیبهشت سال 99 برای متولدین خرداد

اردیبهشت سال 99 برای متولدین خرداد تقریبا خوب است. شخصی مدتی است از زندگی تان رفته است و شما به او فکر می کنید، او نیز به شما فکر می کند و به سبب ارتباط مالی و کاری که دارید، رابطه تان از نو شروع می شود، این اتفاقات تا پنج وعده دیگر رخ می دهد. متولدین خرداد ماه در اردیبهشت 1399 حامل خبر برای شخصی خواهید بود که لازم است در آن تامل کنید ! به قضاوت در مورد مسئله ایی دعوت می شوید که باید حسابشده و دقیق پاسخ بدهید . در فکر تهیه پولی هستید که به زودی تامین می شود .پس این قدر ذهن تان را مشغول نکنید. عده ای از خانم ها با آقایی متأهل در ارتباط هستند، بهتر است هشیار باشید این شخص قصد سواستفاده مالی و… از شما دارد. خبر مهمی به شما می رسد که خوشحال و متعجب می شوید. اگر برای مسئله ای اشک ریخته اید، حاجت روا می شوید. لازم است در این روزها زندگیتان را از یکنواختی برهانید و هیجان خاصی به آن ببخشید تا همه چیز رنگ تازه تری به خود بگیرد.مطمئن که خود شما قبل از همه از این موضوع منفعت خواهید برد.

فال ماهانه اردیبهشت 99 | طالع بینی ماه اردیبهشت ۹۹

فال ماهانه اردیبهشت ۹۹ برای متولدین تیر

کسی که متولد تیر است در اردیبهشت امسال تغییرات خیلی خوبی در مسائل کاری و احساسی تان به وجود می آورد. شما را به آرامش می رساند و مورد حمایت قرار می دهد. سوالی در ذهن دارید که تا کنون هنوز به جواب نرسیده اند .اما طی روزهای آتی شرایطی پیش می آید که به جواب صحیح دست می یابید .جرقه ایی در ذهن تان می زند که لازم است آن را به طور جدی دنبال کنید و مطمئن باشید که در سایه تلاش به موفقیت می رسید. متولدین تیر روزهایی سر شار از انرژی و شادی را در اردیبهشت سال 99 در پیش دارید که باید قدرشان را بدانید و از لحظه لحظه های آن نهایت استفاده را ببرید.خانمی که در مورد مسائل کاری با او صحبت کرده بودید، خبر خوبی به شما می دهد. شخصی که در مسائل کاری به شما قولی داده بود ممکن است بدقولی کند و موجب تاخیر در کارتان شود اما حل می شود. در رابطه با مسائل احساسی تان ممکن است غمگین و ناراحت شوید ولی بخیر می گذرد.

 

فال ماهانه اردیبهشت 99 برای متولدین مرداد ماه

اگر متولد مرداد ماه هستید مسائلی را پیش رو دارید که نحوه مواجهه با آنها تعیین کننده و مهم است پس در این راه از مشورت با افراد ذیصلاح غفلت نکنید. در اردیبهشت ماه 1399 دچار درگیری و اعصاب خوردی می شوید که ممکن است برای مسائل کاری، احساسی یا قانونی باشد. برای حل این مسائل صبوری و سیاست لازم است. بخاطر مسئله ای ناامید هستید، زن و مرد متولد مرداد بهتر است ناامیدی را فراموش کنید چون گشایش دیده می شود. به طوری که در مسیر ازدواج نیز آینده روشنی دیده می شود. مدتی است که انتظار دیداری پر هیجان را می کشید. در اردیبهشت ماه ۹۹ منتظر باشید که طی روزهای آینده این رویای شما به واقعیت می پیوندد. به گزارش سماتک اگر رابطه بلند مدتی دارید و در تلاش هستید که این رابطه را گرم تر کنید، تلاش تان نتیجه خواهد داد. مشکلات خانوادگی شما در حال حل شدن است. اتفاق خوشایندی برای شما پیش بینی می شود که باید این رخداد را غنیمت بشمارید چون می تواند در سرنوشت شما تاثیری مثبت داشته باشد.

 

طالع بینی ماهانه اردیبهشت ۹۹ برای متولدین شهریور

اگر متولد شهریور هستید و می خواهید از طالع تان در اردیبهشت ۹۹ سر در بیاورید باید بدانید که برای شما یا یکی از اعضای خانواده تان ازدواج دیده می شود. که باب میل شما یا اعضای خانواده تان است. پسری با قد متوسط و سبزه رو پیشنهاد کاری یا عاطفی به شما می دهد که برای شما بسیار خوب دیده می شود. قرار است اتفاق جدیدی در زندگیتان رخ بدهد .بنابراین ذهن تان را سخت درگیر کرده است و نگرانی بیش از حدی دارید .اما اگر کمی دقت کنید و از تجربیات دیگران نیز استفاده کنید خواهید دید که چه راحت می توانید از پس آن برآیید . قصد انجام کاری دارید که برای تان خوب است. موفقیت بزرگی در زمینه احساسی خواهید داشت، اگر مرد شهریور ماهی هستید منتظر نتیجه آزمونی می باشید، نگران نباشید بهترین نتیجه را در اردیبهشت امسال دریافت می کنید. شخصی به شما ابراز علاقه می کند که بهتر است آن را نادیده بگیرید، چون این شخص پنهانکار و دروغگو است. ممکن است شخصی به شما قول و قراری پوچ بدهد خصوصا اگر شما متاهل هستید و در یک رابطه پنهان هستید.

 

فال ماهانه اردیبهشت ۱۳۹۹ برای متولدین مهر

زن و مرد متولد شده در ماه مهر، فال ماهانه اردیبهشت 1399 شان بسیار رویایی و جالب است. یک رویا، نیت و یا آرزوی بسیار بزرگ تان تحقق می یابد، البته این مسئله به زمان نیاز دارد. در اردیبهشت سال ۹۹ سندی را امضا خواهید کرد که در دراز مدت نتیجه خوبی خواهد داشت . نسبت به یک سری مسائل کنجکاو هستید و سعی می کنید از آن سر در بیاورید اما بهتر است خود را کنترل کنید چون این کنجکاوی ممکن است باعث دردسر شما بشود. همه چیز در زمان مناسب برای شما روشن می شود، صبر کنید و از کنجکاوی پرهیز کنید. روزهای خوبی پیش رو دارید و شرایط برای رشدتان مهیاست .پس از فرصت هایی که دارید باید نهایت استفاده را ببرید . مسئولیتی را بر عهده گرفته اید که باید نسبت به آن متعهد باشید چرا که می تواند زمینه ساز مسائل مهمتر برای شما باشد .در این ماه از افراد آگاه کمک بگیرید چرا که تصمیم گیری برای شما کمی دشوار است . سعی کنید با اطرافیان خود صادق باشید و زیاده طلب نباشید، به آنچه که دارید قانع باشید. کسی قصد رقابت با شما را دارد، این رقابت می تواند کاری، یا احساسی باشد اما نگران نباشید برنده اصلی شما هستید به شرطی که با سیاست عمل کنید.

 

فال ماهانه اردیبهشت ماه ۹۹ برای متولدین آبان

آبان ماهی ها در اردیبهشت ماه سال 99 گردش و سفر تفریحی خواهند داشت. کسی که در حروف اسمی اش حروف (و) (ر) وجود دارد، قصد دخالت در زندگی شما را دارد بهتر است لجبازی نکنید و با سیاست و زبان نرم عمل کنید تا این شخص از شما دور و رنجیده خاطر نشود. شخص مقابل نسبت به شما سرد و بی تفاوت شده است، ممکن است مقصر این اتفاقات خود شما باشید، بهتر است کمی به شخص مقابل بها بدهید. روزها برایتان کسالت آور و تکراری شده است و آرزوهای بزرگی در سر دارید که رسیدن به آن ها تلاش زیادی می خواهد. در اردیبهشت ماه امسال از طرف شخصی که متولد مهر یا آذر است، به بهترین شکل ممکن سوپرایز می شوید. در مورد پیشنهادی که دارید عجله نکنید .زیرا آنقدر ها هم که فکر می کنید جالب و سودمند نیست و به زودی در ارتباط با آن متوجه مسائل حاشیه ایی بیشتری خواهید شد . مورد تحسین کاری قرار می گیرید و این تشویق به لحاظ کاری برای شما تعیین کننده خواهد بود .دیداری از عزیزی تازه می کنید که موجب خوشحالی هر دو طرف خواهد شد .

فال ماهانه اردیبهشت 99 | طالع بینی ماه اردیبهشت ۹۹

فال ماهانه اردیبهشت 99 برای زنان و مردان متولد آذر

راجع به کار و تحصیل و آینده و گذشته خود فکر می کنید، نگران نباشید گذشته را رها کنید چون روزهای بسیار خوبی در اردیبهشت ماه 99 برایتان دیده می شود. چشم انتظار و منتظر دیدار و تماس با شخص احساسی تان هستید. کار جدیدی به شما پیشنهاد میشود که موجب گشایش پنجره های تازه به روی شما میشود . اگر زن یا مرد متولد آذر هستید در اردیبهشت امسال اختلاف نظر با دوستی دارید که به زودی برطرف خواهد شد اما لازم است برای جلوگیری از تکرار آن دقت بیشتری داشته باشید. اتفاقی برایتان رخ میدهد که فکر میکرده اید یک آرزوی محال است . اما این اتفاق خوشایند شادی و نشاط را میهمان قلبتان خواهد کرد. سوء تفاهمی که بین شما و شخصی به وجود آمده بود در ماه اردیبهشت سال ۱۳۹۹ رفع می شود. از امروز به فکر بهترین آینده باشید خصوصا اگر در سن جوانی هستید. کسی برای کمک به سمت شما می آید که بهتر است دستش را بگیرید، برایتان گره گشا خواهد بود.

 

طالع بینی ماهانه اردیبهشت 1399 برای متولدین دی

دی ماهی ها در اردیبهشت 99 هجری شمسی طالع بسیار جالبی دارند. به چیزی که مورد نظرتان است خواهید رسید اما نه به آسانی، پس صبر کنید تا همه چیز در زمان مناسب اتفاق بیافتد. خودتان ذهنِ درگیری دارید و مدام نگران هستید، برخی از این نگرانی ها درست است اما موقت نیز هستند، پس نگران نباشید. غم و غصه ای که دارید به زودی از بین می رود. در این روزها با ماجرای جالبی روبرو خواهید شد که زندگیتان را از یکنواختی خارج میکند . طی روزهای ماه اردیبهشت پرستاری و مرافبت از عزیزی برایتان پیشبینی میشود که شکر خدا این کار را به بهترین وجه ممکن انجام میدهید و سربلند خواهید شد . برای انجام کاری دو دل هستید، بهتر است آن را انجام دهید. از شخصی به شما پولی خواهد رسید. برای شما نقل مکان کاری یا محل زندگی دیده می شود که بسیار خوب است. مسائل و مشکلات خاصی دارید که با آن دست به گریبان هستید فقط یک سوء تفاهم است . پس میتوانید آن را با یک نشست دوستانه و گفتگوی صادقانه حل و فصل کنید

 

فال ماهانه اردیبهشت سال ۹۹ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی های عزیز در نخستین روزهای اردیبهشت ۹۹ و اواسط فصل بهار پیامی را دریافت میکنید که موجب میشود شور و شادی جایگزین رخوت و ناامیدی شود. به گزارش سماتک شخص خیر خواهی پند و اندرز های جالبی برایتان دارد که باید انها را آویزه ی گوش قرار داده و جامعه ی عمل بپوشانید . دعای خیر خانمی پشت سر شما است و این دعای خیر باعث می شود از یک سری غم و غصه ها و مشکلات مالی خلاص شوید. آینده بسیار خوبی برایتان دیده می شود، خصوصا در روابط عاطفی تان. ممکن است شخصی با حرفی در زمینه کاری برایتان مشکل ساز شود. به نظر می رسد این فرد متولد تابستان است و با شما مدام در حال لجبازی است . ایده ی شما برای سرمایه گذاری در یک پروژه ی اقتصادی کار امد و بسیار مفید است . در سایه این تفکز مثبت افتصادی میتوانید تحولی مثبت در زندگیتان ایجاد کنید ملاقاتی با یک دوست نسبتا قدیمی خواهید داشت. در چارچوب خانواده برایتان شادی دیده می شود.

 

فال ماهانه اردیبهشت 99 برای زن و مرد متولد اسفند

فال ماهانه اردیبهشت 99 برای متولدین آخرین ماه سال یعنی اسفند بسیار مهمانی و خوشحالی برایتان دیده می شود. در مسائل مالی بهبود خواهید داشت. عده ای در زندگی شما دخالت های بی جا دارند، که از بین می رود.هر نیتی که دارید، تلفنی شما را در این باره سوپرایز می‌کند. همکار یا همشاگردی جدیدی به جمعتان میپیوندد که معاشرت و دوستی با وی افق تازه ای را پیش روی شما قرار میدهد که در زندگیتان مفید و موثر خواهد بود . اگر مرد متولد اسفند هستید در اردیبهشت اتفاق مثبتی برایتان رخ میدهد که حاصل تلاش و کوشش چندین ماهه شماست . چشم به راه خبری هستید که برایتان مهم وسرنوشت ساز است منتظر دریافت این خبر در همین ماه باشید . در حال حاضر شرایط برای خرید آنچه مورد نیازتان است مهیا است پس درنگ جایز نیست. در دومین ماه از فصل بهار سال 99 خبر خوبی از یک آقای قد کوتاه به گوشتان می رسد. قصد دارید مشکلی را از سر راه کسی بردارید ولی دو دل هستید و احساس می کنید باعث دردسر شما می شود اما اینگونه نیست پس بهتر است آن را انجام دهید. ممکن است چیزی را از دست بدهید که آن را گم می کنید یا از شما دزدیده می شود، مراقب باشید.

فال ماهانه اردیبهشت 99 | طالع بینی ماه اردیبهشت ۹۹

فال ماهانه اردیبهشت 99

 

فال ماهانه اردیبهشت سال 99 – ۹۹ برای مردان و زنان متولد شده در ماههای مختلف سال در این پست از پورتال سرگرمی سماتک خواندید. همچنین شما عزیزان می توانید طالع بینی اردیبهشت ۹۹ را براساس ماه تولدتان در پروفایل قرار دهید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب