فال ماهانه خرداد 1400 | طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰

فال ماهانه خرداد 1400 | طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰

فال ماهانه خرداد 1400

فال ماهانه خرداد ماه 1400 برای شما که می خواهید سرنوشت و طالع تان را در خرداد ماه امسال بدانید در ادامه تهیه و گردآوری شده است. کاربر گرامی سایت سماتک مرجع بروزترین فال و طالع بینی ماهانه است و در این مقاله قصد داریم طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰ را برایتان آماده کنیم. بسیاری از افراد می خواهند بدانند در خرداد ماه امسال چه اتفاقاتی قرار است برایشان رقم بخورد و به همین دلیل مقاله فال ماهانه خرداد 1400 تهیه و تنظیم می شود.

 

فال ماهانه خرداد 1400 برای متولدین فروردین

مردان و زنان متولد فروردین باید بدانید که در خرداد ماه سال 1400 احساسات آشفته ی تان ممکن است وارد زندگی اجتماعی تان شوند و متأسفانه این قابلیت را دارند که اطرافیان تان را ناراحت کنند. البته این به خاطر سرکش بودن احساسات تان نیست، فقط دلیل اش این است که دیگران به خاطر رفتار ناگهانی شما ممکن است گارد بگیرند. اما شاید خودتان متوجه نباشید که رفتارتان چه قدر شدید است. اگرچه کار درستی می کنید که احساسات تان را بیان می کنید، اما نباید پل های پشت سرتان را خراب کنید، مگر این که تصمیم به بازگشت نداشته باشید.

 

سبزه خط تو دیدیم و ز بستان بهشت
به طلبکاری این مهرگیاه آمده‌ایم
با چنین گنج که شد خازن او روح امین
به گدایی به در خانه شاه آمده‌ایم

 

حافظ در مورد شما فروردین ماهی های عزیز گفته است: دست تقدیر مسیر زندیگتان را تغییر داده است اما در همه حال از یاد خدا غافل نشده اید. دست به دعا برداشته اید تا خداوند شما را یاری کند. کرم و بخشش خدا شامل حالتان می شود. آبروی کسانی که می خواستند شما را گناهکار جلوه دهند می رود و همه چیز روشن می شود.

 

طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰ برای متولدین اردیبهشت

شما متولدین اردیبهشت در خرداد ماه ۱۴۰۰ قابلیت های شگفت انگیزی پیدا کرده اید، اما اگر نتوانید خودتان را کنترل کنید ممکن است ایده های خلاقانه ی تان به نتایج نامطلوب بینجامند. زنان و مردان اردیبهشت ماهی سعی نکنید تا در خرداد ۱۴۰۰ دیگران را قانع کنید که همه ی جواب ها را می دانید، فقط حرف تان را بزنید و رد شوید. بگذارید حرف های تان مثل صاعقه عمل کنند، زیرا ممکن است دیگران ناگهان متوجه چیزی شوند که قبلاً به آن بی توجه بوده اند. شمایی که اردیبهشت ماهی هستی باید خلوص نیت نشان دهید تا ببینید که چه طور دیگران به سمت تان می آیند.

 

مگرش خدمت دیرین من از یاد برفت
ای نسیم سحری یاد دهش عهد قدیم
بعد صد سال اگر بر سر خاکم گذری
سر برآرد ز گلم رقص کنان عظم رمیم

 

حافظ در مورد شما اردیبهشت ماهی های عزیز گفته است: به قولی که داده اید عمل کنید. از صحبت کردن با نامحرمان بپرهیزید. مدتهاست که در پی حاجت خودتان این در و آن در می زنید. فکر می کنید دیگران از عهدی که با شما بسته اند پشیمان شده اند. امید داشته باشید گره ی کارتان باز می شود و کسانی کمکتان می کنند به شرط اینکه به نصایح آنها گوش کنید. به لطف خدا از دامی که برایتان پهن کرده اند رهایی پیدا می کنید و شیطان را شکست می دهید و به دولت و نیک بختی می رسید.

فال ماهانه خرداد 1400 | طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰

طالع بینی ماهانه خرداد سال 1400 برای متولدین خرداد

فال ماهانه خرداد 1400 برای متولدین خرداد ماه گفته است شما علاقه ی چندانی به فاش کردن احساسات تان ندارید، مگر این که دلیل خوبی برای این کار پیدا شود. اما ممکن است به خاطر شرایط موجود مجبور شوید نظرات تان را بیان کنید، حتی اگر دل تان به این کار نباشد. فکر می کنید که می توانید بهترین مسیر را تشخیص دهید، اما ممکن است به خاطر در میان گذاشتن بخشی از افکارتان با دیگران از مسیر اصلی منحرف شوید.

 

شک آلوده ما گر چه روان است ولی
به رسالت سوی او پاک نهادی طلبیم
لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام
اگر از جور غم عشق تو دادی طلبیم

 

حافظ در مورد شما خرداد ماهی های عزیز گفته است: بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای.

 

فال ماهانه خرداد ۱۴۰۰ برای متولدین تیر

تیر ماهی ها شاید در این ماه خرداد ۱۴۰۰ سعی کنید تا احساسات تان را برای خودتان نگه دارید، اما ممکن است احساسات تان طوری فاش شوند و کمی آشفتگی به بار بیاورند. متولدین تیر بدانید که دوستان و اطرافیان تان ممکن است فکر کنند که شما این کار را هدفمند انجام می دهید تا آن ها را به کاری که می خواهید وادار کنید، اما اصلاً چنین هدفی در سر ندارید. اگر هم آن ها را تحت فشار گذاشتید، هدف تان فقط این است که حرف تان را بفهمند. اما به کار گرفتن یک راهکار لطیف تر می تواند مخالفان را به جبهه ی موافق بکشاند. برای این که خودتان را ثابت کنید نیازی نیست که دیگران را با خود دشمن کنید.

 

ور نهد در ره ما خار ملامت زاهد
از گلستانش به زندان مکافات بریم
شرممان باد ز پشمینه آلوده خویش
گر بدین فضل و هنر نام کرامات بریم

 

حافظ در مورد شما تیر ماهی های عزیز گفته است: عهدی را که در گذشته بسته اید و به قول هایی که داده اید، علیرغم پیمان شکنی دیگران باز هم پایبند هستید. قسم خورده اید تا قیامت عهد خودتان را نشکنید هر چند که ممکن است همگان به شما سخت بگیرند. از هنرتان استفاده کنید تا قدر جوانیتان را بدانید. از فتنه و آشوب پرهیز کنید. بزرگان به شما کمک می کنند.

 

فال ماهانه خرداد 1400 برای متولدین مرداد ماه

طالع بینی ماهانه خرداد 1400 برای زن و مرد متولد مرداد اینگونه بیان شده است: در حس و حالی نیستید که بشود شما را به هر سویی کشاند. می کوشید تا محدودیت های تان را حفظ کنید و کوچک ترین تحریکی ممکن است موجب شود تا رفتاری تند از شما سر بزند. مریخ جنگجو پلوتوی تندخو را احاطه می کند و در مقابل اورانوس غیرقابل پیش بینی قرار می گیرد، پس این فعل و انفعالات کهکشانی موجب می شوند تا احساسات مدفون شده سر باز کنند و ماجراهایی را رقم بزنند که قصد شما نبوده اند.

 

ز آفتاب قدح ارتفاع عیش بگیر
چرا که طالع وقت آن چنان نمی‌بینم
نشان اهل خدا عاشقیست با خود دار
که در مشایخ شهر این نشان نمی‌بینم

 

حافظ در مورد شما مرداد ماهی های عزیز گفته است: چرا فکر می کنید غم دلتان را پایانی نیست دوای درد شما با خدا بودن است، راز و نیاز کردن با خداوند از درد دلتان می کاهد. افسوس گذشته را می خورید که هیچ فایده ای هم ندارد. تنها شده اید. راهتان را گم کرده اید. بلند شوید و مثل آبی روان به جنب و جوش درآئید و خودتان مشکلاتتان را حل کنید.

 

طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰ برای متولدین شهریور

شما شهریور ماهی های عزیز و فهمیده باید بدانید که در ماه خرداد ۱۴۰۰ زمان آن است که متولدین این ماه که انسان های خوش قلبی هستند، دستکش های مخملی شان را بیرون بکشند و برای اثبات خودشان آماده ی جنگ شوند. اشتباه نکنید و به سادگی تسلیم فشار کسانی که در موضع قدرت هستند نشوید، مگر این که دلیل خوبی برای این کار داشته باشید.

 

ای گل تو دوش داغ صبوحی کشیده‌ای
ما آن شقایقیم که با داغ زاده‌ایم
پیر مغان ز توبه ما گر ملول شد
گو باده صاف کن که به عذر ایستاده‌ایم

 

حافظ در مورد شما شهریور ماهی های عزیز گفته است: دل به دریا زده اید و از افشای رازتان هراسی ندارید. دیگر خسته شده اید و می خواهید همه کارها را یکسره کنید. تنها خودتان هستید که می توانید به اهدافتان برسید. برای کاری که انجام می دهید دلیل و مدرک دارید. حق کسی را هم پایمال نمی کنید. یکرنگ باشید تا مانعی سر راهتان سبز نشود و زودتر به حاجات خودتان برسید.

فال ماهانه خرداد 1400 | طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰

فال ماهانه خرداد ۱۴۰۰ برای متولدین مهر

فال ماهانه خرداد ۱۴۰۰ برای متولدین مهر می گوید اختلالات غیرمنتظره ای که در کارتان به وجود آمده می توانند فرصت های شگفت انگیزی را رقم بزنند تا بتوانید استعدادهای پنهان تان را به نمایش درآورید. ممکن است این مسئولیت را بپذیرید تا دوباره همه چیز را نظم و ترتیب دهید، اما برای این که کارها سر وقت به انجام برسند باید با دیگران همکاری کنید. به خاطر داشته باشید که امروز کلید موفقیت در همکاری است.

 

تا بگویم که چه کشفم شد از این سیر و سلوک
به در صومعه با بربط و پیمانه روم
آشنایان ره عشق گرم خون بخورند
ناکسم گر به شکایت سوی بیگانه روم

 

حافظ در مورد شما مهر ماهی های عزیز گفته است: روزگار روی بد و سخت خود را کنار زده و روی خوش خود را به شما نشان می دهد. شما نیز در طی زندگی تجربه های کافی به دست آورده و عاقل شده اید. در جستجوی چیز با ارزشی هستید که آن را پیدا می کنید.هر ضرری دیده اید از آشنایان بوده است. از این به بعد زنجیرها پاره شده و آزاد می گردید و فرصت دارید تا برای رسیدن به مراد خودتان تلاش کنید. شکر نعمت خدا را بجا آورید.

 

فال ماهانه خرداد ماه ۱۴۰۰ برای متولدین آبان

فال ماهانه خرداد ۱۴۰۰ برای متولدین آبان چیست؟ با برنامه هایی که ترتیب داده اید مشکلی ندارید، اما در صورت تغییر ناگهانی قواعد بازی ممکن است بعضی چیزها دچار مشکل شوند. در ماه خرداد سال ۱۴۰۰ ممکن است از سوی کسی که انتظارش را ندارید مورد حمله قرار بگیرید. حتی ممکن است شدت این رویارویی از آن چه فکرش را می کنید فراتر رود. در هر صورت این تغییر ناگهانی جریانات انرژی مستلزم آن است که جهت گیری مسیرتان را تغییر دهید. سلاحی که اکنون در اختیار دارید انعطاف پذیری است، زیرا نمی شود نیروهایی را که در محیط رها شده اند کنترل کرد.

 

بر خاکیان عشق فشان جرعه لبش
تا خاک لعل گون شود و مشکبار هم
آن شد که چشم بد نگران بودی از کمین
خصم از میان برفت و سرشک از کنار همه

 

حافظ در مورد شما آبان ماهی های عزیز گفته است: به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده.

 

فال ماهانه خرداد 1400 برای زنان و مردان متولد آذر

فال ماهانه خرداد 1400 برای متولد شدگان زن و مرد در ماه آذر اینگونه بیان شده است که رویاهای رنگارنگ تان با سرعت بیشتری جریان دارند و این امر موجب می شود تا جهت گیری در میان جزر و مدهای احساسی دنیای واقعی برای تان دشوار شود. ممکن است برای این انتقال و گذار از جهان رویا به جهان واقعیت ها هنوز کاملاً آماده نباشید، اما بدانید که تشدید فرآیند آماده سازی و اقدامات مقدماتی نیز چیزی را عوض نمی کند. برای حفط چیزهایی که دیگر به آن ها نیاز ندارید خودتان را به دردسر نیندازید.

 

خواهم از زلف بتان نافه گشایی کردن
فکر دور است همانا که خطا می‌بینم
سوز دل اشک روان آه سحر ناله شب
این همه از نظر لطف شما می‌بینم

 

حافظ در مورد شما آذر ماهی های عزیز گفته است: انسان آینده نگر و عاقلی هستید. همیشه می گوئید باید دید در آینده چه پیش می آید و نتیجه ی کار چه می شود. کاری را از روی هوس انجام نمی دهید اگر آن کار همراه با درد و رنج باشد ولی می دانید که در آینده برای شما نتیجه ای بسیار خوب و عالی در پی دارد. دوستانتان شما را مسخره می کنند ولی اعتنا نکنید و کار خودتان را انجام دهید.

 

طالع بینی ماهانه خرداد 1400 برای متولدین دی

شما دی ماهی های عزیز باید بدانید که فال ماهانه خرداد ۱۴۰۰ برایتان خوب رقم خورده است و شما بسیار مشتاق هستید تا به حرکت تان در مسیر ادامه دهید، اما ممکن است مجبور شوید تا بعضی از تدابیرتان را به خاطر تغییر شرایط اطراف اصلاح کنید. صبح امروز سیاره ی فرمانروای شما عطارد  به صورت فلکی ثور (گاو) با ویژگی ثابت قدمی وارد می شود و نوعی اطمینان تزلزل ناپذیر را به شما می بخشد که تا چند هفته ی آینده ادامه خواهد داشت. از نظر ذهنی پذیرای نظرات دیگران باشید، زیرا سرسختی و لجاجت موجب می شود که از حرکت بازبمانید.

 

در دل ندهم ره پس از این مهر بتان را
مهر لب او بر در این خانه نهادیم
در خرقه از این بیش منافق نتوان بود
بنیاد از این شیوه رندانه نهادیم

 

حافظ در مورد شما دی ماهی های عزیز گفته است: هنوز در اول راهید. عجله نکنید. به مرحله ی بالای زهد و عقل نرسیده اید پس صبر کنید تا کارها خراب نشود و غم به دلتان راه پیدا نکند. مواظب دوستان خودتان باشید که گرگ هستند در لباس میش. آنها می خواهند بنیادتان را از بین ببرند و دل و دینتان را بگیرند و نگذارند به مقصود برسید پس عاقل باشید.

 

فال ماهانه خرداد سال ۱۴۰۰ برای متولدین بهمن ماه

متولدین ماه بهمن در خرداد سال ۱۴۰۰ باید بدانند از آن جایی که سعی می کنید تا احساسات شدیدتان را سرکوب کنید ممکن است احساس خوبی نداشته باشید، اما راهکاری که در خرداد ۱۴۰۰ برای نادیده گرفتن احساسات تان در پیش گرفته اید نمی تواند خیلی ادامه پیدا کند. به سادگی می شود گفت که در موقعیت خطرناکی قرار دارید و ممکن است به نقطه ای برسید که مجبور شوید از ارزش های تان دفاع کنید. اما خودتان را درگیر ماجراهای دیگران نکنید. سعی کنید تا روند مکالمات با اطرافیان تان را به موضوعات اصلی برگردانید تا بتوانید آن چه را که می خواهید بیان کنید.

 

صبا خاک وجود ما بدان عالی جناب انداز
بود کان شاه خوبان را نظر بر منظر اندازیم
یکی از عقل می‌لافد یکی طامات می‌بافد
بیا کاین داوری‌ها را به پیش داور اندازیم

 

حافظ در مورد شما بهمن ماهی های عزیز گفته است: یک دست صدا ندارد بلکه باید متحد شوید تا بتوانید پیروز شوید و بنیاد ظلم و ستم را از بین ببرید. در این زمان است که به حاجات خودتان می رسید. با فردی عالی مقام ملاقات می کنید که او به شما کمک کرده و راهنمایی تان می کند. مطمئن باشید به نیات خودتان می رسید به شرط آنکه از خداوند دور نشوید.

 

فال ماهانه خرداد 1400 برای زن و مرد متولد اسفند

فال ماهانه خرداد 1400 در مورد متولدین اسفند در این بخش بیان شده است و در طالع اسفندی های عزیز گفته شده که دنیای خرداد ماه ۱۴۰۰ برای شما پر از مواد منفجره ای است که در گوشه و کنار پنهان شده اند و شما مشعل به دست از میان آن ها عبور می کنید. ممکن است دل نگران باشید، نمی خواهید تصادفی و ناخواسته موجب بروز یک آتش بازی احساسی شوید. اما بحران کنونی اجتناب ناپذیر است، بنابراین برای گریز از بحران بیهوده انرژی خود را تلف نکنید.

 

بسته‌ام در خم گیسوی تو امید دراز
آن مبادا که کند دست طلب کوتاهم
ذره خاکم و در کوی توام جای خوش است
ترسم ای دوست که بادی ببرد ناگاهم

 

حافظ در مورد شما اسفند ماهی های عزیز گفته است: بسیار انسان با گذشتی هستید هرچند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید.

فال ماهانه خرداد 1400 | طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰

فال ماهانه خرداد 1400

 

فال ماهانه خرداد ۱۴۰۰ برای زن و مرد، دختر و پسر متولد شده در ماههای مختلف و 12 گانه سال می باشد که در این مقاله فال طالع بینی ماهانه خرداد 1400 را خواندید. همچنین شما عزیزان می توانید طالع بینی ماهانه خرداد ۱۴۰۰ را براساس ماه تولدتان از بالا انتخاب کرده و در پروفایل شخصی تان در اینستاگرام و تلگرام قرار دهید. اگر می خواهید فال ماهانه خرداد 1400 را برای دوست صمیمی و یا همسرتان بفرستید دقت کنید که ماه تولد ایشان را به درستی انتخاب کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب