کار جنجالی مادر بزرگ به خاطر علاقه شدید به نوه هایش + تصاویر

کار جنجالی مادر بزرگ به خاطر علاقه شدید به نوه هایش + تصاویر

کار جنجالی مادر بزرگ به خاطر علاقه شدید به نوه هایش در فضای مجازی غوغا به پا کرد. به گزارش سماتک این مادر بزرگ عاشق به خاطر علاقه شدیدی که به نوه هایش دارد روی تمام قسمت های خانه و حتی روی لباس هایش عکس نوه هایش را کشیده است.

 

مادربزرگ ها معمولا بسیار به نوه های خود افتخار می کنند، حتی اگر قابل تعریف نباشند! ولی زنی اهل کارولینای شمالی، عشق مادربزرگی خود را تا سطح جدیدتری ارتقا داده است. کارمن باف 66 ساله آنچنان عشق نوه هایش را در دل دارد که اتاق نشمین خود را به نوعی شبیه معبدگاه پرستش نوه هایش کرده است.

به گزارش سایت سرگرمی سماتک این مادربزگ عکس نوه هایش را در سراسر کاغذدیواری اتاق، پارچه پرده و حتی روکش کوسن های مبل چاپ کرده است. او می گوید ایده دکور کردن خانه با صورت نوه هایش زمانی به فکر او رسید که او از شهر شارلوت به رالی نقل مکان کرد. کارمن چندین مدل از طراحی های مختلف کاغذدیواری و پرده را تماشا کرد و بعد با خود فکر کرد که چرا از صورت نوه هایش که موجب افتخار و شادی او در زندگی هستند، استفاده نکند!

کار جنجالی مادر بزرگ به خاطر علاقه شدید به نوه هایش + تصاویر

علاقه شدید این مادربزرگ به نوه هایش بی بدیل و باورنکردنی است

 

بنابراین به جای استفاده از قاب عکس تنها محتوی عکس نوه هایش، از کاغذدیواری سفارشی حاوی بیش از 30 نوع عکس مختلف از آنها استفاده کرد. این طرح آنچنان مورد پسند او واقع شد که او تصمیم گرفت همین دکور را روی پرده ها و کوسن های اتاق نیز انجام دهد و پس از آن بلوزی با همین طرح نیز برای خود فراهم کرد.

کارمن توضیح داد:”وقتی به اینجا نقل مکان کردیم، اتاق نشیمن کاملا خالی از هر گونه دکور و مبلمان بود و من فکر کردم محل خوبی برای به نمایش گذاشتن نوه هایم است. من در اینترنت جستجو کردم تا با روش های مختلف استفاده از عکس آشنا شده و ایده بگیرم و ناگهان این ایده به ذهنم آمد.”

کار جنجالی مادر بزرگ به خاطر علاقه شدید به نوه هایش + تصاویر

دکوراسیون اتاق نشیمن یک مادربزرگ پوشیده از آلبوم عکس نوه ها

 

او می گوید شوهرش باب نیز از این دکوراسیون غیرمعممول ناراضی نیست:” او عاشق نوه هایمان است و فکر می کند اتاق بانمکی شده است و اگر گاهی دکور این اتاق برایش شدید باشد، می تواند از اتاق دیگری استفاده کند، چرا که ما اتاق های دیگری نیز در این خانه داریم. دوستانم فکر می کنند کار شجاعانه و متفاوتی انجام داده ام.”

با وجود این، برخی از دوستان و نزدیکان کارمن، به گزارش پرشین وی نظیر دخترش کریستن 40 ساله و دامادش اسکات 42 ساله وقتی برای اولین بار این اتاق را دیدند، شوکه شدند. ولی نوه ها هیجان زده شده و عکس هایشان را مرتب نشان میدادند.

کار جنجالی مادر بزرگ به خاطر علاقه شدید به نوه هایش + تصاویر

کارمن ، مادربزرگ 66 ساله در لباسی سفارشی با طرح عکس نوه هایش

 

برخی دیگر نیز این کار را دیوانگی می دانند، از جمله مری خواهر او پرسیده بود که چند وقت دیگر این دکور را جمع می کند و وقتی کارمن اطلاع داد که قصد نگاه داشتن آن را دارد، باورش نمی شد.

کار جنجالی مادر بزرگ به خاطر علاقه شدید به نوه هایش + تصاویر

دکوراسیون عجیب خانه مادربزرگ 66 ساله

 

ولی صرف نظر از اظهار نظرهای متفاوت دیگران، کارمن بسیار از اتاق نشیمن خود شاد است و قصد دارد تا مدت زیادی آن را نگاه دارد. او می گوید این اتاق برای بازی قایم موشک نوه هایم نیز جای خوبی شده و وقتی کنار دیوار می ایستند، به سادگی فورا ناپدید می شوند!

 

منبع: persianv.com

جدیدترین مطالب