برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم (گیاه ماریانا)

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم (گیاه ماریانا)

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

بهترین داروی گیاهی برای تنگ شدن واژن چیست؟ اگر شما بانوی عزیز قصد دارید با قوی ترین داروی گیاهی برای تنگ شدن واژن آشنا شوید باید بگوییم ما در این مقاله از سایت سماتک داروی گیاهی تنگ کننده واژن را به شما معرفی خواهیم کرد که در همه جهان از آن به عنوان تنگ کننده گیاهی واژن استفاده می شود. بله درست حدس زدید. بهترین داروی گیاهی برای تنگ شدن واژن گیاه ماریانا است که فواید منقبض کننده دارد.

گیاه ماریانا از گیاهان دارویی بسیار مفید برای تنگ شدن واژن زنان بوده و از خواص بی نظیری برای زنان برخوردار است. مهمترین خاصیت گیاه ماریانا برای خانم ها، تاثیر فوق العاده آن بر تنگ شدن واژن است که باعث افزایش لذت جنسی در زنان و شوهران آنها می‌گردد. گیاه ماریانا از گذشته تا به امروز به عناون دارویی شفا بخش برای وژان زن مطرح بوده است.

خانم هایی که پرسیده اند برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم تعدادشان تقریبا زیاد است و گیاه ماریانا چه به صورت تکی و چه به طور ترکیبی دارای خواص ویژه ای برای تنگ شدن واژن زن دارد. معمولا از این گیاه در ناحیه آلت تناسلی خانم ها استفاده می شود و استعمال آن تنها در همین ناحیه از بدن است . همچنین باید بگوییم که روغن ماریانا و همچنین پودر ماریانا در دسترس همگان قرار دارد تا از خواص آن بهره مند شوند اما اکیدا توصیه می شود قبل از مصرف این گیاه دارو برای تنگ شدن واژن، با پزشک متخصص طب سنتی مشورت کنید و از استفاده خودسرانه گیاه ماریانا برای تنگ کردن واژن به شدت پرهیز کنید.

 

خواص گیاه ماریانا برای تنگی واژن

گشادی دهانه واژن می تواند به دلیل ضعف عضلات نگه دارنده ایجاد شود و استفاده از ماریانا، بهترین داروی گیاهی برای تنگ شدن ماهیچه های واژن است. خواص گیاه ماریانا برای تنگی واژن زن هایی که شل شدگی مهبل در آنها به حدی است که قادر به نگه داشتن ادرار خود نیستند نیز کارساز است و در واقع درمانی طبیعی است . گاها این ناتوانی در نگه داشتن ادرار در بانوان به دلایل دیگری ایجاد میشود؛ یعنی برخی بیماری ها و یا مصرف داروها منجر به شل شدن ماهیچه های واژن میشود و در این موارد نیز می توان از گیاه ماریانا برای تنگ کردن واژن استفاده کرد. باید بدانید که ماریانا جدیدترین محصول طبیعی برای رفع ناتوانی عضلات رحم است و از همین طریق نیز بر سفت شدن دهانه واژن تاثیرگذار است؛ این بهترین متد برای بانوانی است که با افزایش سن دچار افتادگی و ضعف مهبل میشوند. در ابتدا اشاره کردیم که مهمترین خاصیت گیاه ماریانا تنگ کنندگی واژن است. اما این گیاه تنها همین خاصیت را ندارد و در ادامه فهرستی از خواص گیاه ماریانا آورده شده است:

 

افزایش لذت در رابطه جنسی
سفت کردن ماهیچه های واژن
درمان عفونت واژن
تعادل در ترشحات واژنی
درمان بوی بد واژن
رفع خارش واژن

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم (گیاه ماریانا)

بهترین داروی گیاهی برای تنگ شدن واژن

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم؟ خواص گیاه ماریانا برای تنگ شدن واژن را اطباء بزرگی همچون ابن سینا ، ملاصدرا و…. تایید کرده اند و در کتب خود از جمله کتاب قانون طب سنتی ، سینوهه و… از آن به عنوان بهترین و قوی ترین داروی گیاهی برای تنگ شدن واژن استفاده شده است. به گزارش سماتک امروزه از این گیاه هم به صورت سنتی و هم در قرص ها و محلول های تنگ کننده واژن زن به خصوص پس از زایمان طبیعی استفاده شده و علاوه بر آن دارای خاصیت سفت کنندگی ماهیچه واژن پس از زایمان و یا رابطه جنسی بیش از حد را دارا است، جلوگیری از بی اختیاری ادرار، افزایش لذت جنسی در زوجین و رفع عفونت، باکتری و خارش از دیگر مزایای گیاه ماریانا است. مهمترین تاثیر این گیاه برای زنان درمان گشادی واژن و کمک به تنگ کردن آن و به تبع افزایش لذت جنسی در خانمها است. از دیگر تاثیرات این گیاه رفع مشکلات و ناراحتی های دستگاه تناسلی زنان مانند کمک به رفع خارش و بوی بد واژن است. استفاده از این گیاه برای متعادل نمودن ترشحات واژن مفید بوده، باعث درمان و رفع عفونت و باکتریها می‌شود. بالا بردن میل جنسی زنان نیز از دیگر خاصیت های مهم گیاه ماریانا بوده، روشی کاملا طبیعی و موثر برای افزایش لذت جنسی در بانوان است.

 

طریقه مصرف گیاه ماریانا برای تنگ شدن واژن

در بالا بیان شد که برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم و در این بخش شما را با طریقه مصرف گیاه ماریانا تنگ کننده واژن گیاهی آشنا خواهیم کرد. زایمان های طبیعی و رابطه جنسی برای یک مدت طولانی باعث گشاد شدن واژن می شود، این موضوع برای زن و شوهر بسیار ناخوشایند بوده و باعث کاهش میل جنسی می شود. اما جای نگرانی نیست چرا که گیاهی از دل طبیعت به نام ماریانا وجود دارد که می تواند واژن را به حالت طبیعی آن برگرداند و بسیاری از مشکلات دیگر را درمان نماید. روغن این گیاه می تواند واژن را به حالت اولیه آن برگرداند کافیست این روغن را برای مدتی به طور منظم استفاده نماید. یکی از روش های مصرف گیاه ماریانا برای تنگی واژن این است که باید مقداری از گیاه را به صورت پودر در آورده، با آب ولرم مخلوط نموده تا به صورت خمیر در آید. خمیر آماده شده را در پارچه ای نازک و تمیز قرار داده شود و شب ها در مهبل شیاف شود. به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از این گیاه دارویی، در همان ثانيه هاي اول تاثیر خود را نشان داده و شما متوجه اثرات آن مي گردید، بطوريکه وقتی از سرنگ براي شستشوي داخل واژن استفاده کنيد کاملاً تنگی واژن خود را احساس خواهيد کرد.

 

طرز استفاده پودر ماریانا برای تنگی واژن

1. برای استفاده از داروی گیاهی تنگ شدن واژن “ماریانا” برای اولین بار باید به مقدار يک پيمانه از پودر گیاه ماریانا تقریبا به اندازه يک ليوان را با 7 الی 8 ليوان آب مخلوط کرده و به مدت 10 دقيقه بجوشانید.

2. بعد از سرد شدن جوشانده را توسط يک صافی دانه ریز یا پارچه ای با بافت بسيار ريز صاف کرده، بهتر است اين کار را دوبار انجام دهید تا جوشانده گیاه، به طور کامل صاف و شفاف شود.

3. جوشانده صاف شده گیاه را داخل لگنی تمیز ریخته و به مدت 10 تا 15 دقیقه درون لگن بنشینید.

 


حتما بخوانید: شیاف تنگ کننده واژن موجود در داروخانه ها (شیاف ماریانا)


 

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم (گیاه ماریانا)

استفاده از گیاه ماریانا به روش دوش واژینال

انجام دوش واژینال با جوشانده گیاه ماریانا است. به این منظور مقداری از جوشانده را با استفاده از سرنگ داخل واژن تزریق نموده و در اصطلاح از آن برای دوش واژینال استفاده نمایید. دقيقاً ده روز بعد از اولين استفاده می توانید مجددا، از آن استفاده کنيد ولی اين بار به جاي يک پيمانه از نصف پيمانه و چهار ليوان آب و براي مراحل بعدي مصرف گیاه ماریانا را هر 4 هفته يکبار ادامه دهید. این ترکیب کاملا گیاهی بوده و برای 5 بار استفاده در طی سه ماه مناسب است. لازم به ذکر است، پس از سه ماه مصرف حداقل تا يک سال نيازی به استفاده از اين دارو نمی باشد چون خاصيت خود را حداقل تا يکسال حفظ می کندو با استفاده از این دستورالعمل تا 1 سال از تنگ شدن واژن تان در رابطه زناشویی لذت ببرید.

 

عوارض استفاده از گیاه تنگ کننده واژن

مطالعات تاکنون، هیچ گونه عوارضی را در مورد گیاه ماریانا نشان نداده، با این حال ذکر این نکته ضروری به نظر میرسد که اثر هیچ داروی گیاهی یا شیمیایی برای تنگ کردن واژن دائمی نخواهد بود و عوارض استفاده از گیاه تنگ کننده واژن (ماریانا) ممکن است در برخی از خانم ها نمایان گردد. اکیدا توصیه می شود قبل از استفاده ماریانا گیاه تنگ کننده واژن با دکتر طب سنتی مشورت کرده و دستور مصرف را از پزشک خود بگیرید. همچنین به طور کلی هر داروی گیاهی علاوه بر اثرات دارویی فراوانی که دارد، دارای عوارض جانبی نیز خواهد بود و از افراط در مصرف گیاه ماریانا برای تنگ شدن واژن خودداری نمایید.

در پایان باید بگوییم که این مقاله برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم برای آگاهی نسبی شما بانوان عزیز بود و قبل از استفاده از این گیاه حتما باید به پزشک مراجعه کنید تا دچار عوارض استفاده از گیاه تنگ کننده واژن نشوید.

جدیدترین مطالب