بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی مردان و زنان موجب بهتر شدن رابطه جنسی می شود. اگر می خواهید رابطه جنسی منحصر به فردی را تجربه کنید باید بدانید که تقویت قوای جنسی با چند خوردنی خوشمزه امکان پذیر است. در ادامه بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی به شما معرفی خواهد شد. معمولاً در مردانی که دچار ضعف جنسی هستند و از قوه جنسی بالایی برخوردار نیستند، انزال خيلي سریع اتفاق افتاده، نعوظ مناسبی ندارند، مدت زمان ارگاسم در آنها کم است، توانایی انجام کامل رابطه را نداشته و ارضاء نمی شود که این عوامل میتواند به علت سطح تستوسترون پائین، سطح استقامت ضعیف، ناتوانی جنسی، اضطراب و پریشانی و ابتلا به بعضی بیماریها باشد.

 

تحقيقات نشان می دهد که بعضی از مواد مغذی خاص، من جمله اقسام ویتامین ها تا عصاره های گیاهی کمتر شناخته شده ، اثرات مثبتی بر جنبه های مختلفی از عملکرد آلت تناسلی دارند. بعضی از موادغذایی میتواند به شما انرژی مضاعف دهد و نیروی جنسیتان را تقویت می کند.طبیعت، پر از موادغذایی طبیعی است که شما را به اوج لذت جنسی نزدیک می کند. در این مقاله، به بعضی از موادغذایی موثر برای تقویت دستگاه تناسلی مردان اشاره می کنیم:

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

مواد غذایی مقوی برای تقویت قوای جنسی مردان

 

1. موز

استفاده از موز سبب حس سرخوشی و خشنودی در شخص می شود و به تنظیم هورمون ها و ترشح سروتونین کمک می کند، موز به علت داشتن آنزیم بروملین (Bromelain) که باعث تولید تستوسترون شده و کمک کننده به درمان ناتوانی جنسی در مردان و همچنين باعث تقویت میل جنسی در مردان می شود. تأثير ديگر موز در تقویت قوای جنسی به علت منبع های پتاسیم و ویتامین B مثل ریبوفلاوین است که یکی از خواص پتاسیم مقابله با اثرات منفی غذاهای شور است که این غذاهای شور باعث تضعیف جریان خون در آلت تناسلی و اختلال در رسیدن به اوج لذت جنسی می شود.

 

2. کدو تنبل

زمانی که صحبت خوراکی‌های مناسب برای تقویت قوای جنسی در میان باشد، تخمه‌ی کدو تنبل را نمی‌توان نادیده گرفت. تخمه کدو یکی از منابع طبیعی روی است که گفته می‌شود، سطح تستوسترون را افزایش می‌دهد. از این به بعد فراموش نکنید که در فصل کدو پس از مصرف کدو، تخم داخل آن را نگه دارید و آن را به عنوان ماده‌ای برای تقویت قوای جنسی استفاده کنید!

 

3. بادام

بادام که عضو دیگری در فهرست غذاهای تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است، مدت زیادی است که با هدف افزایش شور جنسی، به عنوان یک تقویت کننده‌ی عالی قوای جنسی و حمایت از باروری استفاده شده‌است. بادام هم مانند مارچوبه (ماده‌ی غذایی دیگری که به عنوان تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی محسوب می‌شود)، غنی از مواد مغذی است و مواد معدنی فراوانی دارد که برای بهبود توانایی باروری و سلامت جنسی ضروری هستند، از جمله سلنیوم، روی، و ویتامین E. در واقع، بنا به گفته‌ی یک متخصص معتبر، روی می‌تواند به افزایش میل جنسی به طور موثر و به سرعت کمک کند.

 

4. سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین نه تنها می‌تواند یک جایگزین سالم برای سیب زمینی سرخ کرده باشد، بلکه یک ماده‌ی غذایی مناسب برای تقویت قوای جنسی است. بدن انسان بتا کاروتین موجود در این ماده‌ی غذایی را به ویتامین A تبدیل می‌کند. ویتامینی که می‌تواند واژن و رحم را به شکل مناسبی نگه دارد، و علاوه بر این هورمون‌های جنسی تولید کند. بنابراین سیب زمینی شیرین هم یکی دیگر از مواد غذایی موجود در این فهرست برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است. از شما و دیگر خوانندگان این مقاله می‌خواهم که استفاده از این ماده‌ی خوراکی را فراموش نکنید!

 

5. کنگر فرنگی

یکی از گیاهان مؤثر در تقویت جنسی کنگر فرنگی است. بدون تردید کنگرفرنگی یکی از سبزیجاتی است که بیشترین خواص تحریک کننده جنسی را دارد.اگر چه علت علمی برای ثابت کردن این خاصیت کنگر وجود ندارد ولی این ماده ی غذایی برای تقویت قوای جنسی اشخاص بسیار مؤثر است.

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی

 

6. تخم مرغ

بسیاری از ما به یک دلیل خاص عاشق تخم مرغ هستیم. تخم مرغ نه تنها نماد باروری است، بلکه به میزان فراوانی ویتامین B۵ و B۶ دارد که می‌تواند استرس را کم کند و سطح هورمون را به طور موثری به تعادل برساند. بنابراین تخم مرغ هم یکی از بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی و میل جنسی مردان است که دوست داریم به خوانندگان این مقاله معرفی کنیم. به یاد داشته باشید که تخم-مرغ را همیشه در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید و اصلا فوایدی را که برای‌تان به ارمغان می‌آورد نادیده نگیرید!

 

7. آب انگور قرمز

یکی دیگر از بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی که دوست داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم و دوست داریم خوانندگان برای داشتن یک زندگی جنسی بهتر و بنیه‌ی بالاتر از آن استفاده کنند، آب انگور قرمز است. گفته می‌شود که آن دسته از زنان که حدود ۲ لیوان آب انگور قرمز در روز می‌نوشند احتمالا میل جنسی بالاتری دارند در مقایسه با کسانی که آب انگور مصرف نمی‌کنند.

 

8. جگر

یکی دیگر از بهترین غذاها برای قوای جنسی که دوست داریم در این مقاله معرفی کنیم جگر است. در واقع، این ماده‌ی غذایی برای بسیاری از آدم‌ها لذت‌بخش نیست و یک ماده‌ی غذایی محبوب در پخت و پز محسوب نمی‌شود. با این حال، اگر جگر خوب مزه‌دار شود، می‌تواند تبدیل به غذایی بسیار خوشمزه شود که بسیاری از آدم‌ها از خوردن آن لذت ببرند! شاید پیدا کردن کسی که از خوردن جگر لذت ببرد دشوار باشد، اما تاثیری که روی قوای جنسی دارد می‌تواند سبب شود که علاقه‌ی بیش‌تری نسبت به آن کسب کنید.

 

9. اسفناج

اسفناج مملو از منیزیم است. منزیم یک ماده معدنی مهم بوده که سبب کاهش التهاب در شریان های خونی شده و در نتیجه جریان خون را افزایش می دهد. استفاده از اسفناج با افزایش جریان خون در دستگاه تناسلی و افزایش میل جنسی در مردان دارای ارتباط میباشد ، در نتیجه نعوظ در مردان بطور طبیعی و ارگاسم در زنان طبیعی و اسان تر خواهد شد. از آن‌جا که اسفناج منبع غنی منیزیم است که می‌تواند به گشاد شدن عروق خونی کمک کند، پس می‌توانیم آن را به عنوان یکی از بهترین غذاها برای تقویت قوای جنسی در نظر بگیریم. خوردن اسفناج اجازه می‌دهد که جریان خون به آلت تناسلی افزایش بیابد و انگیختگی بیش‌تری برای زنان و مردان ایجاد شود. به طور مشابه، برخی از سبزیجات سبز دیگر مانند کلم بروکلی، کلم کالی، کلم پیچ، کلم بروکسل، و بوک چویی منابع خوبی از فولات هستند، ماده‌ای که قوای جنسی را تقویت می‌کند. به این ترتیب اسفناج هم یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین مواد خوراکی برای تقویت قوای جنسی است. بهتر است همیشه آن را در دسترس داشته باشید تا در هر جا و هر زمانی بتوانید از آن استفاده کنید.

 

10. سیر

گرچه به دلیل بوی ناخوشایند سیر، ناچارید پس از خوردن آن برای مدت ها برگ نعنا در دهان بجوید اما فواید سیر به زحمتش می ارزد. این ماده غذایی یکی از بهترین و مفیدترین مواد غذایی برای بالابردن قوای جنسی است.

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

بهترین تقویت کننده قوای جنسی

 

11. زنجبیل

زنجبیل در میان عالی‌ترین مواد خوراکی برای بهبود رابطه‌ی جنسی قرار دارد زیرا می‌تواند برای مردان شگفتی خلق کند. این ریشه‌ی خوراکی را می‌توانید به رژیم غذایی تان برای تقویت قوای جنسی اضافه کنید! اعتقاد بر این است که گنجاندن یک زنجبیل تازه‌ی کوچک در رژیم غذایی روزانه به تقویت میل جنسی‌تان به طور طبیعی کمک خواهد کرد. واقعیت این است که زنجبیل می‌تواند جریان خون را در سراسر بدن انسان، از جمله اندام‌های جنسی افزایش دهد. علاوه بر این، یکی از محبوب‌ترین گیاهان شرح داده شده در طب سنتی چینی زنجبیل است. زنجبیل به معده و ریه‌های‌تان می‌رود، و گردش خون را افزایش می‌دهد.

 

12. انجیر

انجیر سبب تقویت قوای جنسی در مردان می شود و به افزایش کیفیت زندگی جنسی در مردان کمک زيادي می کند، بطور کلی میوه انجیر دارای مقدار زيادي اسید آمینه های مهمی است که سبب تقویت میل جنسی و افزایش استقامت جنسی می شود، یکی از علل استقامت جنسی کم و عدم تمایل به روابط جنسی، کمبود آمینو اسید های موردنیاز در بدن است. نمی‌توان انکار کرد که انجیر، یکی از بهترین غذاها برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است که می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی مردان به طور کلی و زندگی جنسی و همچنین شادی آن‌ها به طور خاص کمک کند. با این حال، پیدا کردن انجیر در بسیاری از کشورهای جهان، به ویژه آن‌هایی که در مناطق گرمسیری هستند چندان آسان نیست، بنابراین شما نباید خواندن مقاله را در این‌جا متوقف کنید. در واقع خوراکی‌های مفید دیگری نیز برای قوای جنسی وجود دارد که باید کشف کنید!

 

13. قهوه

یافته های اخیر نشان می دهد که مردانی که دو تا سه فنجان قهوه در روز مصرف میکنند یا 85 تا 170 میلی گرم کافئین از سایر نوشیدنی ها، دریافت می کنند، 42 درصد کمتر از دیگر مردان دچار اختلالات نعوظ می شوند. همچنین، افرادی که چهار یا هفت فنجان قهوه مصرف می کنند، 39 درصد کمتر از افراد دیگر به سایر مشکلات مربوط به قوای جنسی، مبتلا می شوند. این روند در میان افراد دارای اضافه وزن، چاق و با فشار خون بالا هم، صدق می کند. اما در مورد افراد مبتلا به دیابت، اثر بخشی بالایی ندارد. اما سوال این است که قهوه چطور باعث تقویت دستگاه تناسلی مردان و قوای جنسی می شود؟! دانشمندان می گویند که ماده محرک کافئین، باعث ایجاد یک سری واکنش هایی در بدن می شود که در نهایت باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی می شود.

 

14. شکلات تلخ

استفاده از شکلات تلخ سبب افزایش سطح هورمون سروتین در خون شده و میتواند سبب کاهش استرس شود. کاکائو، هیجان و احساسات را افزایش داده و سبب تقویت ارگاسم و تقویت دستگاه تناسلی مرد می شود. همچنين، کاکائو یا شکلات تلخ ، سبب بهبود سرعت جریان خون و رگ های خونی می شود.

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

بهترین خوراکی برای تقویت قوای جنسی

 

15. آووکادو

آوکادو سرشار از چربی‌های اشباع نشده و چربی‌های اشباع شده است، بنابراین واقعا برای قلب و عروق فایده دارد. آن چیزهایی که ضربان قلب را با ثبات و قوی نگه می‌دارند می‌توانند جریان خون را به مناطق مختلف بدن انسان برسانند. در واقع احتمال وجود اختلال نعوظ (ED) در مردان مبتلا به بیماری قلبی دو برابر سایر مردان است. بنابراین، آووکادو در واقع یکی از بهترین میوه‌ها برای تقویت قوای جنسی مردان است که دوست دارم به خوانندگان مردی که می‌خواهند زندگی جنسی خود را با نعوظ قوی‌تر و بنیه‌ی بالاتر بهبود دهند توصیه کنم. مردان و حتی زنان نباید این ماده‌ی خوراکی را فراموش کنند و باید همواره از آن استفاده کنند.

 

16. گوجه فرنگی

مردانی که هر هفته بیش از 10 وعده گوجه فرنگی مصرف می کنند، تا 18 درصد، خطر ابتلا به سرطان پروستات در آن ها کاهش پیدا می کند. لیکوپن و آنتی اکسیدان موجود در گوجه فرنگی، از ایجاد سموم اضافه در بدن جلوگیری می کند. مطالعات نشان می دهد که سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، می توانند موجب بهبود مورفولوژی اسپرم (شکل اسپرم) شوند. مردانی که به طور مرتب گوجه فرنگی مصرف می کنند، بین 8 تا 10 درصد بیشتر از افراد دیگر، دارای اسپرم طبیعی هستند.

 

17. ماهی

مورد بعدی در فهرست مواد غذایی عالی برای تقویت قوای جنسی ماهی‌های چرب است. مصرف ماهی‌های چرب با افزایش میل جنسی مرتبط است. شما می‌توانید سراغ شاه‌ماهی، ماهی قزل آلا، ماهی خال‌مخالی، ساردین و ماهی تن آلباکور بروید، که دارای مقدار فراوانی اسید چرب امگا ۳ هستند. یکی از دلایل این‌که مردانِ دچار مشکل در زمینه‌ی قوای جنسی مکمل‌های روغن ماهی مصرف می‌کنند، همین است. علاوه بر این، ماهی‌های چرب در واقع ماده‌ی غذایی فوق‌العاده‌ای در فهرست بهترین و موثرترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی هستند.

 

18. شابانک (منداب)

از قرن اول، منداب به عنوان تقویت کننده‌ی انگیختگی معرفی شده است. امروزه، محققان نشان داده‌اند که آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی فراوانی در این سبزیجات برگ‌دار تیره وجود دارند، بنابراین مصرف آن‌ها برای بهبود قوای جنسی لازم و ضروری هستند. چنین تاثیری می‌تواند به این دلیل باشد که منداب می‌تواند جلوی جذب برخی از آلاینده‌ها را از محیط زندگی فعلی‌تان بگیرد؛ این آلاینده‌ها می‌توانند اثرات منفی روی قوای جنسی داشته باشند. در واقع، این گیاه یکی از بهترین غذاها برای میل جنسی و قوای جنسی است که می‌تواند به فهرست غذاهای مفید برای تقویت قوای جنسی و بنیه‌ی مردان اضافه شود.

 

19. پیاز

پیاز نخستین ماده‌ی خوراکی مفید برای تقویت بنیه و قوای جنسی مردان است که می‌خواهم در این مقاله معرفی کنم و دوست دارم که شما و دیگر خوانندگان من این را بدانند و دائم از پیاز استفاده کنند! اگر می‌خواهید قوای جنسی خود را تقویت کنید، به مدت طولانی پیاز مصرف کنید! البته اگر می‌توانید بی‌خیال بوی بد دهان‌تان شوید! پیاز داروی مقوی غرایز جنسی است و به همین دلیل برای بهبود سریع و طبیعی قوای جنسی و بنیه‌ی مردان مفید است. برای استفاده از پیاز، باید مقداری پیاز سفید آماده کنید و آن را با کره سرخ کنید. شما باید این ترکیب سرخ شده را با یک قاشق چایخوری عسل جهت افزایش عطر و طعم مصرف کنید. البته این ترکیب را باید با معده‌ی خالی مصرف کنید (مطمئن شوید که معده شما به مدت دست کم ۲ ساعت قبل از مصرف ترکیب پیاز و کره‌ی سرخ شده خالی بوده‌است). این ترکیب قطعا با مشکل کم شدن قوای جنسی و انزال زودرس مقابله خواهد کرد. یکی از داروهای خانگی عالی برای افزایش قوای جنسی و بنیه در مردان همین است.

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

بهترین مواد غذایی برای تقویت قوای جنسی

 

20. لابستر

لابستر در واقع آخرین ماده‌ غذایی این فهرست است اما تاثیر بسیار زیادی در تقویت قوای جنسی مردان دارد. استفاده از این ماده‌ی غذایی یکی از نکات موثر برای افزایش قوای جنسی و بنیه در مردان است. بسیاری از مردان عاشق لابستر هستند و از آن در برنامه‌ی غذایی‌شان استفاده می‌کنند چرا که می‌دانند یکی از بهترین مواد خوراکی برای داشتن نعوظ قوی و تقویت قوای جنسی مردان است که می‌توانند پیدا کنند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب