انواع پرده زبرا شیک و امروزی

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

پرده‌های مدرن در واقع انقلاب بزرگی در دکوراسیون داخلی به وجود آوردند، اغلب افراد پس از آشنا شدن با انواع پرده مدرن و کاربرد هرکدام، طرح‌های قدیمی و از مد افتاده را فراموش کردند و جز طرفداران پروپاقرص این پرده‌های شیک و جذاب شدند. در واقع پیدایش این مدل پرده‌ها سبب محبوبیت هرچه بیشتر آنها شد.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

در گذشته پرده فقط یک وسیله برای جلوگیری از ورود سرما و گرما و همچنین جلوگیری از دیده شدن و حفظ حریم خصوصی افراد بود. این وسیله بک پوشش ضد اتلاف انرژی محسوب می‌شد و اغلب افراد برای خرید آن فقط به کارایی آن توجه می‌کردند. امروزه اما این وسیله جز یکی از وسایل دیزاین منزل محسوب می‌شود و قادر است به فضا جلوه خاص و زیبایی ببخشد.

 

تأثیر انواع پرده‌ها با سبک متنوع روی محیط‌های مختلف با دکوراسیون‌های گوناگون به‌قدری بالا است که نمی‌توان زیبایی آن را در خانه و دکوراسیون داخلی نادیده گرفت. اکثر مشتریان پس از انتخاب سبک و طرح موردنظر خود برای دکوراسیون منزل،  به انتخاب و نصب یک پرده متناسب با دکوراسیون می‌پردازند. این کار برای هماهنگی و تناسب وسایل موجود در محیط و زیبایی هرچه بیشتر یک چیدمان جذاب‌ انجام می‌شود. در ادامه این مقاله درباره خرید و انتخاب پرده‌های مدرن پرفروش در بازار به شما راهنمایی‌هایی ارائه کرده‌ایم پس همراه ما باشید.

 

آشنایی با پرده مدرن

آشنایی با پرده‌های سبک مدرن به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات تزیینی منزل لازم و ضروری است. پرده مدرن در واقع پرده‌ای شیک و جدید با طرح‌های متنوع است که در طرح‌ها و اشکال خاص و به‌روز تولید می‌شود. این محصول ممکن است در عین سادگی، جذابیت فوق‌العاده‌ای را به نمایش بگذارد. گاهی ممکن است در طراحی پرده‌های مدرن از کمترین طرح و شکل استفاده شود و به‌عبارت‌دیگر پرده کم طرح یا ساده باشد.

 

هنگامی که حرف از این محصول مدرن به میان می‌آید، منظور کلی استفاده طراحان و تولیدکنندگان از طرح‌های مدرنیته در طراحی و دوخت پرده است. در نتیجه صرفاً طرح و شکل یک پرده بیانگر مدرن بودن آن نیست و طراحی و دوخت آن باید از نظر سبک دکوراسیون داخلی و علم جایگاه به خصوصی داشته باشد. به‌عنوان نمونه یک پرده به سبک مدرن با موتور الکترونیکی و ریموت کنترل باز و بسته شو می‌تواند نمونه بارزی از یک نمونه پرده مدرنیته باشد.

 

بنابراین؛ مدرن بودن پرده صرفاً در موارد زیر قابل‌بررسی است:

• پرده شما زمانی مدرن است که از فناوری جدیدی در آن استفاده شده باشد.

• در ظاهر آن‌ اکسسوری لوکس دیده نخواهد شد.

• در عین زیبایی می‌تواند حس سادگی را در دکوراسیون داخلی القا کند.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

تاریخچه استفاده از پرده مدرن

از زمان‌های گذشته تا به امروز پرده نماد و نشانه‌ای از یک پوشش و حجاب است. معمولاً در خانه‌های قدیمی با پنجره‌های بلند یا متوسط از پارچه‌های ضخیم و مرغوب برای پوشاندن دید بیرون از خانه و حفظ دمای محیط منزل استفاده می‌شد. از طرفی وجود پنجره‌های بزرگ و متعدد در خانه‌های قدیمی سبب می‌شد تا انرژی به میزان زیادی اتلاف شود و همچنین پارچه زیادی مصرف شود.

 

در گذشته هم مثل امروز، نصب انواع پرده از ورود گرد‌وغبار و نور خورشید به داخل منزل جلوگیری می‌کرد. زمانی که روابط کشورهای جهان با یکدیگر گسترش یافت و سطح فکر افراد وسیع‌تر شد، پرده به‌عنوان یک المان زیبایی در دنیا شناخته شد. از همان موقع جنبه بصری و تزیینی آن هم افزایش پیدا کرد و موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفت. در واقع پرده دیگر فقط یک عنصر جهت پوشش نبود و تبدیل به نمادی و عنصری شد تا زیبایی خانه‌ها را دوچندان کند.   به دنبال پیشرفت تکنولوژی و ظهور ایده‌های جدید، انواع پرده مدرن اهمیت بیشتری نسبت به قبل گرفت.

 

جایگاه پرده مدرن در دکوراسیون داخلی ایرانی

در فرهنگ و رسوم ایرانی پرده به‌عنوان یک جزء تکمیل‌کننده و اصلی دکوراسیون داخلی برای پنجره‌ها اهمیت دارد. ایرانیان از قدیم ایام اهمیت زیادی به حفظ حریم خصوصی خود می‌دادند و از طرفی توجه آنها به هنر هم زیاد بوده است.

 

بیشتر افراد وقتی قصد خرید وسایل منزل را دارند، نحوه چیدمان و میزان هنگام خرید پرده نیز باید تناسب این محصول را با سایر لوازم موجود در دکوراسیون در نظر داشته باشید. این موضوع نشان‌دهنده بالا بودن اهمیت و جایگاه پرده مدرن  در دکوراسیون داخلی منزل است. پرده‌های ساده و آراسته می‌توانند با هر دکوراسیونی متناسب شوند. از این پرده‌های بیشتر در محل کار و فضای اتاق و خانه استفاده می‌شود.

 

این پرده‌ها توانسته‌اند در کنار زیبایی بی‌نظیر خود عملکرد اصلی‌ خود را حفظ کنند و جلوی ورود نور و سرمای شدید را بگیرند. طراحی خاص و منحصربه‌فرد این پرده سبب شده تا حتی با استفاده از ساده‌ترین پارچه‌ها جذاب باشد.  خلق این محصول جذاب قادر است سلیقه بیشتر افراد و خریداران را پوشش دهد. در واقع این پرده‌ها تکمیل‌کننده دکوراسیون داخلی منزل هستند.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

پرده سبک مدرن و خصوصیات ظاهری آن

طراحی و دوخت پرده مدرن با ایده‌های خلاقانه و جدید طراحان همراه است. این پرده‌ها به نسبت پرده‌های کلاسیک و قدیمی یا پرده‌های سلطنتی بسیار بهتر هستند. دوخت و ظاهر دو خصوصیتی است که این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند. در ادامه با دو ویژگی مهم و بارز پرده‌های پرفروش سبک مدرن با شما همراه هستیم:

 

1. عملکرد:اساسی‌ترین خصوصیت و ویژگی پرده‌های مدرن، نحوه عملکرد آنها است. در دنیای پیشرفته امروزی پرده‌های نوین و مدرن مدام در حال به‌روزشدن هستند و بر قابلیت‌های قبلی آنها اضافه می‌شود. دوخت و طراحی متفاوت این پرده‌ها در کنار سایر قابلیت‌ها اعم از موتور الکترونیکی، انرژی برق و کار با گوشی همراه سبب شده تا این محصول روزبه‌روز در دل مشتریان جایگاه والایی پیدا کند. از طرفی پیشرفت فناوری باعث شده تا مدل‌های جدید پرده‌ سبک مدرن متنوع‌تر شود. در بیشتر مواقع بالا و پایین کشیدن  یا باز و بسته کردن این نوع پرده با کنترل از راه دور انجام می‌شود.

 

2. ظاهر و طراحی:این ویژگی یکی دیگر از خصوصیاتی است که سبب تمایز این پرده با سایر پرده‌های می‌شود.  پرده‌های مدرن دارای نوع الگو، پارچه و طرح خاص هستند. این موضوع باعث خاص‌تر شدن محصول شده است. بیشتر مشتریان هنگام خرید پرده به دنبال تنوع طرح و نقش هستند و این قابلیت در پرده‌های مدرن نمایان است. در هنگام خرید پرده در اغلب مواقع سادگی در سبک مدرن اهمیت زیادی دارد؛ بنابراین طراحی مدل و پارچه پرده بهتر است کاملاً ساده باشد و از هیچ‌گونه الگوی پیچیده و شلوغی پیروی نکند. اما این مسئله با شیک بودن کاملاً فرق می‌کند، یک پرده می‌تواند کمال سادگی جذاب و خاص باشد  و زیبایی بی‌نظیر را در فضا ایجاد کند. منظور از ساده بودن نداشتن زیورآلات، اکسسوری براق، والان‌های بزرگ، کتیبه و یراق‌آلات است. به عبارت بهتر در ظاهر پرده‌های مدرن شما هیچ‌گونه تجملات اضافی مشاهده نخواهید کرد.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

کاربرد پرده‌های دارای سبک مدرن

همان‌طور که گفته شد پرده‌های سبک مدرن معمولاً آراسته و ساده هستند و می‌توانند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشند. اما بااین‌حال شناخت کاربرد این مدل پرده‌های برای‌آنکه از آنها در بخش اداری یا منزل استفاده کنید، ضروری است. معمولاً پرده‌های مدرن با هر دکوراسیونی ست می‌شوند؛ اما گاهی فقط مناسب استفاده در اتاق پذیرایی یا اداره هستند  و بالطبع شناخت کاربرد آنها مهم است. زمانی یک پرده‌ سبک مدرن باعث جلوه بیشتر و زیبایی و شیکی دکوراسیون داخلی می‌شود که با دکوراسیون تناسب داشته باشد. کاربرد این سبک پرده را می‌توان در موارد زیر بررسی کرد:

 

اتاق پذیرایی

اتاق نشیمن

اتاق خواب

آشپزخانه

حمام

اتاق کودک

محل کار

 

آشنایی با انواع مدل پرده‌ مدرن

پرده مدرن برای آن دسته از افرادی که عاشق سادگی و زیبایی با سبک مدرن هستند، می‌تواند گزینه ایده‌آلی محسوب شود. دکوراسیون داخلی اداره شما یا محل زندگی‌تان با این نوع پرده آراسته‌تر به نظر خواهد رسید. تنوع و مدل در پرده‌هایی که سبک مدرن دارند بسیار بالا است؛ لذا افراد سخت‌پسند هم از خرید این پرده‌ها رضایت کامل دارند.  در ادامه با انواع پرده‌های پرطرف‌دار مدرن و کاربرد، مدل و جنس پارچه آنها آشنا خواهید شد.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

پرده شید

پرده شید یکی از پرده‌های مدرن استاندارد و شیک است که به‌تنهایی جلوه فوق‌العاده‌ای دارد. این پرده را می‌توان به‌عنوان آستری پرده‌های حریر خریداری کرد. بیشتر پرده‌های شید از جنس کتان، پلی‌استر، ابریشم یا الیاف مصنوعی هستند. دوخت این پرده‌ها باید توسط افراد ماهر و باتجربه انجام شود. عملکرد پرده شید به‌صورت رول بوده و معمولاً از سمت پایین به بالا و برعکس روی پنجره شما باز و بسته می‌شوند.

 

استفاده از این مدل پرده و ترکیب آن با پرده‌های پارچه‌ای حریر می‌تواند در عین زیبایی، جذابیت دکوراسیون شما را دوچندان کند. از مزیت‌های خرید این پرده می‌توان به تنوع طرح و رنگ آن و امکان چاپ تصاویر مختلف در سایز دلخواه اشاره کرد.

 

معمولاً بیشتر طراحان پرده، این مدل را برای پذیرایی یا آشپزخانه مناسب می‌دانند. پرده‌های شید به‌راحتی قابل جمع شدن و شست‌وشو هستند و مقاومت آنها در برابر کثیفی و سایر آسیب‌ها و صدمات بالا است. شما می‌توانید این پرده‌های را هنگام آشپزی جمع کنید تا کمتر در معرض چربی، رطوبت و کثیفی قرار بگیرند.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

پرده پانچ

این مدل پرده یکی دیگر از انواع پرده‌های مدرنی است که در قسمت بالا و انتهای خود نوراهایی با سوراخ‌های بزرگ دارد. پرده پانچ امروزه یکی از پرطرف‌دارترین انواع پرده به‌خصوص برای مستأجران محسوب می‌شود. این پرده در کنار شیک بودن و جذابیت قابلیت نقل‌وانتقال و شست‌وشو هم دارد.

 

پرده مدرن پانچ بیشتر در جنس‌های ساده، چاپی یا طرح‌دار ظریف تولید می‌شود و شما کمتر در مدل‌های متنوع آن طرح‌های شلوغ و بزرگ خواهید دید. همه این خصوصیات سبب شده تا این مدل به‌عنوان یک سبک جدید و مدرن برای دکوراسیون داخلی به کار برده شود.

 

پرده‌های پانچ معمولاً از یک یا دو پنل و تعدادی حلقه تشکیل می‌شوند و می‌توان آنها را در ابعاد مختلف سفارش داد. برای خرید پرده پانچ باید طرح و مدل پرده را انتخاب کنید و سایز موردنظرتان را به فروشنده بدهید. از این مدل برای زیبایی آشپزخانه، اتاق‌خواب، پذیرایی و… استفاده می‌شود. انتخاب و خرید این پرده زیبا کاملاً هوشمندانه است و می‌تواند ظاهر شیکی و محکمی برای شما ایجاد کند.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

پرده زبرا، یک مدل خاص و مدرن

یکی از انواع پرده‌های مدرن پرفروش، زیبا و کاربردی پرده زبرا است. این پرده به‌نوعی یک نمونه پرده شید (شب و روز) است که قابلیت تنظیم نور از راه دور دارد. به عبارت بهتر خریدار می‌تواند با تهیه این مدل پرده به‌راحتی نور ورودی به محیط را در چند حالت مختلف تنظیم کند. پرده زبرا دارای خطوط تیره و روشن از جنس تور و پارچه است که این خطوط به‌صورت موازی در کنار هم قرار دارند، درواقع دلیل اصلی نام‌گذاری این پرده همین موضوع است.

 

وجود طرح‌های راه‌راه روی پرده مدرن زبرا سبب ایجاد قابلیت تنظیم نور می‌شود و به‌راحتی می‌توان قسمت روشن یا تیره پرده را انتخاب کرد. خطوط و ویژگی‌های پرده زبرا سبب می‌شود تا هر زمان که اراده کردید،  بتوانید نور را وارد محیط کنید یا جلوی ورود آن را بگیرید. استفاده و خرید پرده زبرا بیشتر برای آشپزخانه، محل کار و اتاق‌خواب های مدرن مناسب است.

 

پرده کرکره‌ای

یکی از کاربردی‌ترین پرده‌ها که از آن حتی در محیط حمام و یا ادارات مختلف هم می‌توان استفاده کرد، پرده‌های کرکره‌ای هستند. این پرده‌ها در گروه پرده‌های مدرن قرار گرفته‌اند  و می‌توانند یک انتخاب درست برای محل کار شما باشند. پرده کرکره‌ای مدرن در چند سال گذشته یکی از محبوب‌ترین‌ها بوده‌اند و برای استفاده در بخش‌های مختلف همچون اتاق‌خواب و آشپزخانه هم مناسب هستند؛ البته بیشتر برای محل کار، ادارات و ساختمان‌های تجاری تهیه می‌شوند و در انواع طرح و رنگ و ضخامت قابل سفارش هستند.

 

پرده‌ شید رول  معمولاً با یک غلطک موتوری به سمت بالا و پایین می‌رود و برای تمامی پنجره‌ها مناسب است. به کمک این پرده می‌توان به‌راحتی نور را بر اساس زاویه خطوط کرکره تنظیم کرد. این پرده معمولاً از جنس پلاستیک یا فلز ساخته می‌شود و قابلیت شست‌وشو دارد.

 

پرده زبرا دو مکانیزم شب و روز

این مدل پرده یکی از مدرن‌ترین و پرکاربردترین پرده‌هایی است که در بازار به فروش می‌رسد. پرده زبرا دومکانیزم یا زبرا دومکانیزم شب و روز، قابلیت‌های خاص خود را داشته که باعث شده این نوع پرده برای پذیرایی، نشیمن و حتی آشپزخانه و یا دفترهای کار و شرکت بسیار مناسب و کاربردی باشد. قیمت پرده‌ زبرا دومکانیزم نسبت به کارایی های آن باصرفه و اقتصادی بوده و شما با خرید پرده زبرا شب و روز همراه با زیبایی و تجمل پرده، امکانات پرده شبد و پردهای زبرا را با هم بدست می‌آورید.این قابلیت‌های منحصربه‌فرد در این پرده مدرن سبب شده تا دید به داخل و حریم خصوصی خانه و میزان عبور نور تحت کنترل شما باشد.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

پرده رومن

پرده رومی یا رومن از پرده‌های مدری است که قدمت بسیار بالایی دارد. این پرده منحصربه‌فرد است و خاص و شیک ‌بودن آن سبب شده تا طرف‌داران زیادی را در دنیا به سمت خود جذب کند. پرده رومن معمولاً به‌صورت دستی و به کمک طناب بالا و پایین می‌رود و انواع مختلفی دارد. سبک این پرده در بیشتر مواقع کلاسیک است و مناسب خانه‌های اشرافی، بزرگ و لوکس است.

 

امروزه با طراحی پرده رومن به‌عنوان یک محصول مدرن و به‌روز، قابلیت موتور الکترونیکی نیز به ویژگی‌های آن اضافه شده است. این پرده از جنس پارچه‌های شیک طراحی می‌شود و برای محیط‌هایی نظیر اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق‌خواب مناسب است. جلوه شیک و زیبای پرده رومن با وجود چین‌های افقی آویزان و یک‌دست دوچندان است.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

انتخاب پرده سبک مدرن برای اتاق پذیرایی

پرده‌هایی با سبک مدرن در ابتدا بیشتر برای ادارات و ساختمان‌های تجاری استفاده می‌شدند، اما باگذشت زمان و شناخت کاربرد و قابلیت‌های این مدل پرده‌ها، افراد از آنها برای اتاق پذیرایی هم استفاده کردند.

 

با پیدایش سبک مدرن در دکوراسیون داخلی این پرده‌ها محبوب‌تر هم شدند و از آنها در طراحی اتاق‌خواب و آشپزخانه استفاده شد. جالب است بدانید که پرده مدرن در ابتدا از جانب مشتریان مورد استقبال قرار نگرفته بود و به‌مرور این محبوبیت اتفاق افتاد.

 

درگذشته افراد باور داشتند که اتاق پذیرایی به‌عنوان اصلی‌ترین بخش‌ خانه باید لوکس و کلاسیک باشد. این باور به‌مرور جای خود را به سبک مدرن و مینیمال داد و امروزه می‌بینیم که پرده‌های مدرن با این سبک شیک و زیبا چقدر هماهنگ هستند.

 

امروزه علاقه‌مندان به سبک مدرن برای دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی معمولاً به خرید وسایل و دکوری‌های ساده و پرده‌ متناسب با آنها می‌پردازند. هدف اصلی انتخاب پرده و وسایل مدرن در واقع بزرگ‌تر نشان دادن فضای پذیرایی است.  این سبک به دلیل سادگی، ظرافت و زیبا بودن جای کمتری اشغال می‌کند و در نهایت موجب بزرگ‌تر جلوه دادن فضای پذیرایی می‌شود.

 

شما مشتریان عزیز می‌توانید رنگ پرده ساده و مدرن را با طرح و رنگ مبلمان یا کاغذ دیواری ست کنید و فضا را شکیلت تر از قبل کنید.

 

انتخاب پرده‌ شیک و مدرن برای آشپزخانه

در بیشتر منازل امروزی آشپزخانه‌های کوچک و جمع‌وجور هستند؛ بنابراین نمی‌توان در آنها یک پرده حجیم و دست‌وپاگیر نصب کرد. یکی از انواع پرده‌هایی که برای آشپزخانه به کار مشتری می‌آید، خرید انواع پرده‎ سبک مدرن زبرا، شید و کرکره‌ای است.

 

پنجره کوچک در آشپزخانه با وجود این نوع پرده‌های می‌تواند نور گیرتر به نظر برسد. برای پوشاندن این پنجره کوچک بهتر است از پرده‌ای استفاده شود که استفاده از آن برای کنترل نور و باز و بسته کردن راحت باشد.

 

پرده‌های شید رول (کرکره‌ای)، رومن، زبرا و شید همگی نمونه‌هایی از پرده‌های استاندارد مدرن برای آشپزخانه هستند. این نوع پرده‌ها دارای قابلیت کنترل نور هستند و طرح و جنس پارچه‌ آنها سبب بزرگ نشان دادن آشپزخانه می‌شود.

 

کار با پرده کرکره‌ای بسیار راحت است و شست‌وشوی آن فوراً انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید پرده آشپزخانه در معرض آلودگی‌هایی نظیر چربی، رطوبت و گردوغبار است؛ بنابراین باید از جنس مقاوم و قابل شستشو تهیه شده باشد. انواع پرده با ضخامت و جنس مختلف برای این فضا می‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد.

انواع پرده زبرا شیک و امروزی

انتخاب پرده‌ سبک مدرن برای اتاق‌ خواب

پرده مدرن  یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای اتاق‌خواب شما است. این پرده می‌تواند موجبات آرامش و آسایش شما را فراهم کند و یک خواب آرام را برای شما به ارمغان بیاورد. شما در اتاق‌ خواب خود بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارید. انتخاب پرده‌های ساده و یا طرح‌دار ریز و خلوت می‌تواند گزینه بهتری محسوب شود؛ زیرا اتاق‌ خواب محل آسایش شماست و بهتر است از طرح و رنگ‌هایی که چشم را خسته می‌کنند، استفاده نکنید تا سبب ناراحتی اعصاب نشوید.

 

استفاده از پرده‌های سلطنتی با زیورآلات شلوغ یکی از بدترین انتخاب‌ها برای اتاق ‌خواب  شما محسوب می‌شود. این طرح موجب حواس‌پرتی، اختلال در تمرکز و اعصاب شده و یک محیط ناآرام ایجاد خواهد کرد. پس توجه داشته باشید که اتاق‌ خواب شما قبل از هر چیز اتاق کار و اتاق مطالعه شما است.

 

در هنگام خرید پرده برای اتاق ‌خواب حتماً به‌اندازه پرده هم دقت کنید.  معمولاً پرده‌های اتاق ‌خواب عرضی دو برابر عرض پنجره دارند و ارتفاع آنها زیاد نیست؛ بنابراین خرید پرده‌هایی که بلند هستند و مقداری از آنها روی زمین می‌افتد برای اتاق ‌خواب شما مناسب نیست.

 

بهتر است پرده‌های مدرن لبه‌دار به سمت داخل دوخته شوند و رنگ آنها با دیوار یا پوستر دیواری هماهنگ باشد. با درنظرگرفتن این موارد می‌توانید یک مدل عالی  و جذاب برای اتاق خود تهیه کنید.

 

شما می‌توانید برای خرید پرده اتاق‌ خواب خود از پرده حریر ساده، پرده پانچ، پرده شید استاندارد، پرده زبرا و پرده کرکره‌ای (شید رول) استفاده کنید.

 

جمع‌بندی: تجربه یک دکوراسیون فوق‌العاده با پرده‌های مدرن!

پرده مدرن همان‌طور که گفته شد از مدل‌های پرفروش و محبوب پرده است. از این پرده در  قسمت‌های مختلف منزل و ادارات استفاده می‌شود. برای خرید و انتخاب پرده‌های مدرن همانند خرید سایر مدل‌ها شما نیازمند شناخت نکات و ویژگی‌های مهمی هستید که بدون آنها  هرگز نمی‌توانید یک خرید ایده‌آل را برای خود رقم بزنید و در این مقاله سعی شد تا صفر تا صد این مدل پرده برای شما توضیح داده شود. شناخت درست از پرده سبک مدرن سبب هماهنگی درست با دکوراسیون داخلی خواهد شد.  شما کدام مدل از پرده‌های پرطرف‌دار مدرن را می‌پسندید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین مطالب