انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

مدل لباس بارداری عید نوروز ۱۴۰۳

لباس بارداری عید باید زیبا و جدید باشد. اگر عید نوروز امسال باردار هستید و نمی توانید مثل سایر خانم ها لباس بپوشید می توانید از بهترین مدل لباس های بارداری عید ۱۴۰۳ استفاده کنید. خیلی از خانم ها بیشتر از آن که به سلیقه خودشان و راهنمایی های دنیای لباس اعتماد کنند به حرف های فروشنده ها اعتماد می کنند، مثلا فکر می کنند هر چیزی که با اسم لباس بارداری فروخته شود از همه جهت برای این دوره مناسب است، درحالی که این طور نیست. درباره لباس های بارداری باید به نکات زیادی توجه کرد. 9 ماه از سخت ترین اما شیرین ترین ماه های زندگی شما قرار است وقف شما و فرزندتان شود، پس هر دوی تان باید راحت باشید، کاملا راحت! لباسی که برای این دوران انتخاب می کنید بخشی از راحتی تان را فراهم می کند, مدل لباس های بارداری مناسب برای عید نوروز ۱۴۰۳ را در سایت سرگرمی سماتک مشاهده کنید.

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

لباس بارداری شیک برای مهمانی

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

مدل لباس بارداری عید ۱۴۰۳

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

لباس بارداری عید

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

لباس بارداری مد سال ۱۴۰۳

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

لباس بارداری عید از برند معروف

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

لباس بارداری برای مهمانی عید نوروز

انواع مدل لباس بارداری برای عید ۱۴۰۳

مدل مانتو بارداری عید ۱۴۰۳

 

یکی از بدترین سرمایه گذاری ها در ایام بارداری این است که سراغ لباس هایی بروید که طبق مد طراحی شده اند. این که رنگ لباس تان طبق رنگ فصل باشد یا مدل دامنش طبق آخرین مدل طراحی شده سال باشد، یک اشتباه بزرگ است. دلیلش هم ساده است، ممکن است در آینده بخواهید دوباره باردار شوید. اگر لباس عید بارداری تان را طبق مد امسال بخرید در سال های آینده به دردتان نمی خورد و مجبور خواهید شد لباس های جدیدی را مهمان کمدتان کنید، آن هم با هزینه هایی چند برابر هزینه های فعلی! شما که دوست ندارید به خاطر 9 ماه دیگر، دوباره هزینه کنید؟

 

نکات مهم انتخاب و خرید لباس بارداری

انتخاب لباس حاملگی برای عید و شلوار بارداری و کفش بارداری در دوران بارداری زنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نکات مهم انتخاب کفش، شلوار و لباس بارداری را در ادامه بیان خواهیم کرد. یکی از نگرانی های همیشگی زنان باردار، انتخاب لباس مناسب در دوران بارداری است. در سال های اخیر، انواع مدل های لباس بارداری به بازار آمده است. حالا که مدل های حجیم و بادکرده دوباره مد شده است، خرید لباس راحت تر شده است، به خصوص در ماه های اول بارداری که اندام شما تغییر چندانی نکرده است، انتخاب لباس بارداری شیک برای عید خیلی راحت تر است و می توان از لباس های معمولی هم استفاده کرد؛ اما پس از شش ماه نیاز دارید که لباسی متناسب با شکم و اندام بزرگ شده خود خریداری کنید.

 

۱- به چنین پارچه ای دقت کنید. پارچه لباس باید راحت باشد و قابلیت کشش کافی را داشته باشد. پارچه ای انتخاب کنید که چهار تا ۱۰ درصد نایلون یا الیاف کششی داشته باشد تا متناسب با افزایش حجم شما، کشیده و منبسط شود. پارچه های نخی کشباف و استرچ، پارچه هایی بسیار عالی برای خانم های باردار است.

 

۲- ممکن است بدنتان خیلی سریع تر از آنچه فکر می کنید، رشد کند و لباس هایتان اندازه شما نشود. پس در انتخاب اندازه درست دقت کنید. اگر بین دو اندازه شک دارید، اندازه بزر گتر را انتخاب کنید.

 

۳- لباس های دوران بارداری نباید با رشد شکم، سینه و حتی رانها، برای شما کوچک شود. بنابراین باید حجم، پهنا و قد اضافی داشته باشد تا لباس را بتوانید در بیشتر دوران بارداری بپوشید.

 

۴- به برش و مدل لباس توجه کنید. پایین تنه لباس و قسمت شکم باید خیلی بزرگ و گشاد باشد که با شکم و ران شما متناسب باشد. بالا تنه لباس بهتر است به شکلی باشدکه از بالا به سمت پایین به تدریج گشاد شود.

 

۵- از شلوارهای جین مخصوص بارداری که انواع مختلف آن در بازار پیدا می شود، استفاده کنید تا هم راحت باشید و هم احساس کنید که مثل همیشه لباس می پوشید. کمر قابل تنظیم این شلوارها به شما کمک می کند که شلوار را با اندازه متغیر کمر خود منطبق کنید.

 

۶- بهتر است شلوارهایی انتخاب کنید که کمرش زیر شکم شما قرار می گیرد، این مدل شلوار، نه تنها راحت تر است بلکه شیک تر و جالب تر هم هست.

 

۷- لباس زیر و شکم بند بارداری، به خصوص از ماه ششم بارداری به بعد، اهمیت زیادی دارد. در خرید لباس زیر و شکم بند، سهل انگاری و خسیسی نکنید؛ خرید لباس زیر خوب و مراقبت از اندامتان در این دوران، به شما کمک می کند که بعد از زایمان زودتر به اندازه اصلی خود برگردید.

 

۸- پیراهن و دامن هایی انتخاب کنید که تا روی زانو یا بلندتر باشد، چون بزرگ شدن شکم، به تدریج لبه دامن را بالا می کشد و آن را کوتاه تر نشان می دهد.

 

۹- تاپ و بلوزهای مختلف با رنگ های متنوع تهیه کنید و آنها را با تعداد محدودی لباس مناسب پایین تنه بپوشید. سعی کنید قسمت پایین تنه لباس شما مشکی و به رنگ تیره باشد.

 

۱۰- اگر در ماه پنجم یا ششم بارداری قصد خرید لباس دارید، مطمئن شوید که لباستان به اندازه کافی جادار هست تا بتوانید در ماههای بعدی هم آن را بپوشید.

 

۱۱- پارچه های راه دار و طرح دار، شما را بزرگ تر نشان می دهد. بنابراین مدلهای تک رنگ و بیشتر به رنگ مشکی و تیره انتخاب کنید تا برجستگی های بدن شما را کوچک تر نشان بدهد.

 

۱۲- ممکن است بخواهید لباس بارداری را بعد از زایمان و در دوران شیردهی هم استفاده کنید. بنابراین به اینکه لباس به راحتی از قسمت جلو باز شود تا بتوانید به فرزندتان شیر بدهید هم توجه کنید.

 

۱۳- دقت کنید که خیلی زود لباسهای بارداری خود را نخرید. بیش تر مدلهای لباس بارداری مناسب دوره دوم و سوم بارداری است و برای اوایل بارداری چندان مناسب نیست.

 

۱۴- کفش هم مانند لباس بسیار مهم است و در ماه های آخر بارداری باید حتما کفش های راحت، گشاد و با پاشنه خیلی کوتاه بپوشید.

جدیدترین مطالب