سحر تبر چرا اینجوری شد + علت تغییر چهره و قیافه سحر تبر

سحر تبر چرا اینجوری شد + علت تغییر چهره و قیافه سحر تبر

سحر تبر چرا اینجوری شد

چهره واقعی سحر تبر قبل از عمل های زیبایی صورت بسیار متفاوت با امروز او بوده است و به همین دلیل عده ای کاربران اینستاگرام در تعجب هستند که سحر تبر چرا اینجوری شد و خودش را به شکل زامبی ها کرده است. واقعیت این است که وی به دلیل علاقه شدیدی که به آنجلینا جولی دارد قصد داشت چهره اش را به شکل این ستاره مطرح هالیوود نزدیک کند و در ابتدا تصمیم گرفت لاغر شود و سپس پس از کمی لاغر شدن خودش را به تیغ جراحی سپرد و در حدود پنجاه عمل زیبایی پی در پی روی صورت و بدن خود انجام داد. تا به حال حتما از خود پرسیده اید که سحر تبر چرا اینجوری شد؟ پاسخ این سوال بسیار واضح است و باید بدانید در دنیای اینستاگرام برخی از کاربران برای جذب فالوور دست به ترفندهای متعددی می زنند که برخی از این اعمال جرم تلقی می شود و تاثیر منفی روی فالوورها می گذارد. سحر تبر دختر 20 ساله شاخ اینستاگرام به تازگی به خاطر هنجار شکنی و تغییر چهره فجیع و گریم های زننده دستگیر شده است و حکم بازداشت وی توسط داداسرای تهران صادر شده است.

 

چرا سحر تبر خودشو اینجوری کرده؟

سحر تبر با انجام جراحی های متعدد روی صورت و اندام هایش، و گرفتن رژیم غذایی سخت وزن خودش را به 40 کیلوگرم رساند و سپس با فتوشاپ کردن تصاویر خود و شبیه کردن چهره اش به شکل عروس مرده، توانست در مدت زمان کوتاهی بر تعداد دنبال کننده هایش در اینستاگرام بیفزاید و از این طریق برای خودش کسب درآمد می کرد. در واقع او برای کسب درآمد اقدام به تغییر قیافه می داد و چهره واقعی اش را از همه پنهان می کرد تا بتواند نظر کاربران اینستاگرام را به خود جلب کند و تعداد فالوور پیج اینستاگرام سحر تبر را افزایش دهد. سرانجام به دلیل شکایت های متعدد کاربران اینستاگرام به دادسرای ارشاد تهران، این فرد خاطی و هنجار شکن دستگیر و روانه زندان شد. محاکمه سحر تبر به دلیل توهین به مقدسات اسلامی، تشویق جوانان به فساد از طریق فضای مجازی، ترویج خشونت، چهره زننده و زشت، مال اندوزی از راه غیر اصولی و غیر شرعی، کسب درآمد نامشروع، ترویج خشونت و … انجام می شود. مهمترین دلیل برای اینکه سحر تبر خودشو اینجوری کرده به زودی و پس از پایان محاکمه وی اعلام خواهد شد.

سحر تبر چرا اینجوری شد + علت تغییر چهره و قیافه سحر تبر

علت تغییر قیافه سحر تبر

برخی از کاربران در فضای مجازی گفته اند که سحر تبر بخاطر افزایش تعداد فالوورهایش این شکل و قیافه را برای خود درست کرده است و برخی دیگر علت تغییر قیافه سحر تبر را عمل های زیبایی می دانند که تاکنون انجام داده است و برخی دیگر هم می گویند علت تغییر قیافه سحر تبر را شکست عشقی ذکر کرده اند. اما شاید از اصلی ترین دلایل تغییر چهره سحر تبر شاخ اینستاگرامی که اکنون در زندان به سر می برد، کلاهبرداری و سوء استفاده از کاربران اینستاگرام باشد. او با شبیه کردن شکل و قیافه خود به یک موجود ترسناک و متفاوت توانست از اعتماد کاربران فضای مجازی سوء استفاده کند و با فریب افراد، برای خودش درآمد نامشروع میلیونی کسب کند.

سحر تبر چرا اینجوری شد + علت تغییر چهره و قیافه سحر تبر

چرا سحر تبر خودشو این شکلی کرده

سحر تبر پس از تغییر شکل اقدام به تغییر اسم خود داده است و اسم اصلی سحر تبر، فاطمه بوده است و او اکنون 22 ساله شده است. اینکه سحر تبر چرا اینجوری شد و چرا خودشو این شکلی کرده را در بالا توضیح دادیم و شاید باورش سخت باشد اما امروزه برخی از انسان ها می خواهند از هر راهی درآمد زیادی برای خودشان دست و پا کنند اما بار کج هیچ وفت به منزل نمی رسد. درست است که او تاکنون بارها عمل جراحی انجام داده است اما در برخی از تصاویر اینستاگرام سحر تبر استفاده از فناوری فتوشاپ محسوس است و او با گریم کردن صورت و گذاشتن عکس هایش در فتوشاپ در حال فریب کاربران در فضای مجازی بود که توسط پلیس دستگیر شد.

 

حال که متوجه شدیم سحر تبر چرا اینجوری شد و همچنین علت تغییر چهره سحر تبر را فهمیدیم پس بهتر است در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام کمی بیشتر مراقب باشیم و به سادگی گول ترفندهای برخی از افراد سودجو که قصد کلاهبرداری و دست در جیب من و شما دارند را نخوریم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب