شیوه جدید داعشی ها در تجاوز جنسی به زنان فلوجه

شیوه جدید داعشی ها در تجاوز جنسی به زنان فلوجه

شیوه جدید داعشی ها در تجاوز جنسی به زنان فلوجه بدترین نوع رابطه جنسی در جهان است. سربازان این گروه تروریستی پس از اسیر کردن خوشگل ترین زنان و دختران باکره در شهر فلوجه اقدام به تجاوز جنسی به آنها کردند و سپس همه این زنان را تیر باران کردند.

 

گروه تروریستی داعش پس از تجاوز گروهی به 7 زن در شهر فلوجه ، آنان را تیرباران کرد. یک تشکل دیده بان ویژه دفاع از زنان تحت خشونت قرار گرفته در عراق، این خبر را عصر شنبه در اختیار خبرگزاری المعلومه قرار داده و گفته که این جنایت جمعه شب در فلوجه رخ داده است.

 

خانم هنا النوفلی سخنگوی این تشکل حمایت از زنان، گفته که این جنایت به سلسله جنایات گروه تروریستی داعش اضافه شده که از هنگام سقوط موصل در خرداد سال 93 تاکنون مرتکب می شود. وی از جامعه جهانی خواست برای پایان دادن به اعمال جنایتکارانه این گروه تروریستی بویژه علیه زنان تحرکی جدی از خود نشان دهد.

 

گروه تروریستی داعش که طی هفته های اخیر از محورهای مختلف در شهرهای الرمادی و الفلوجه در استان الانبار به محاصره در آمده است، برای جلوگیری از فرار غیر نظامیان از منطقه خشونت های خود را تشدید کرده است. این گروه سعی دارد از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی در فلوجه استفاده کند. نیروهای عراقی، اکنون آماده شده اند که شهر فلوجه را بعد از حدود 18 ماه از اشغال داعش ، آزاد کنند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب