دختران نوجوان اروپایی همسر داعشی ها می شوند

دختران نوجوان اروپایی همسر داعشی ها می شوند

گروه داعش از هر راهی برای مخ زدن دختران نوجوان استفاده می کند تا برای نیروهایش وسیله جنسی فراهم کند و از دختران نوجوان به عنوان ابزار برای غریزه جنسی شان استفاده می کنند.  یک پایگاه خبری تحلیلی نزدیک به یهودیان اروپا درباره دلایل گرایش دختران اروپایی به گروهک تروریستی داعش می‌نویسد: دختران نوجوان مرکز ثقل جامعه غرب به شمار می‌روند: عملاً کلیت فرهنگ غرب که از اجزای کلیدی قدرت نرم غربی‌ها قلمداد می‌گردد بر اساس سلیقه دختران نوجوان شکل می‌گیرد.

 

تلفن همراه با بهره‌گیری از شگفتی‌های فناوری اطلاعات آداب و عادات دختران نوجوانی را شکل داد که مجذوب تلفن‌های همراه شده و پای از اتاق خویش بیرون نمی‌گذارند. در واقع موفقیت تمدن غرب بدان خاطر است که دنیا را به مکانی امن برای دختران نوجوان تبدیل کرده است ـ این دختران به مدرسه می‌روند، کار پیدا می‌کنند، و می‌توانند تصمیم بگیرند که چه زمان و با چه کسی ازدواج کنند یا اینکه اصلاً می‌خواهند ازدواج کنند یا نه. هنگامی که دختران نوجوان راه خود را عوض کرده و به داعش می‌گروند این بدان معناست که غرب شکست خورده است.

 

واقعیت آن است که داعش نه تنها برای مردان جوان بلکه برای زنان جوان اروپایی نیز جذابیت دارد. صدها نفر از این زنان به سوریه و عراق رفته‌اند تا با جنگجویان داعش ازدواج و در آنچه که در این گروه با عنوان جهاد نکاح رواج دارد، شرکت کنند.

 

 نتایج یک نظرسنجی که هفته پیش توسط اندیشکده واشنگتن انجام گرفت نشان می‌دهند که گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) در اروپا در مقایسه با خاورمیانه از حمایت بیشتری برخوردار است. این نظرسنجی نشان داد که تنها 3 درصد مصری‌ها، 5 درصد سعودی‌ها، و کمتر از 1 درصد لبنانی‌ها نظر مثبتی درباره داعش دارند. از سوی دیگر اما 7 درصد انگلیسی‌ها و 16 درصد فرانسوی‌ها نظر مساعدی نسبت به داعش داشتند ـ و 27 درصد شهروندان فرانسوی 18 تا 24 ساله نیز دیدگاهشان نسبت به داعش مثبت بود.

 

این اعداد و ارقام نباید چندان هم تعجب‌برانگیز باشند. هزاران نفر از جوانان مسلمان اروپایی پیشاپیش موطن خود را به قصد خاورمیانه ترک کرده‌اند تا ابوبکر البغدادی رهبر داعش را در ایجاد یک خلافت اسلامی یاری دهند. بی‌شک هزاران نفر دیگر هم در راهند تا در راه اعتقاداتشان بکشند و کشته شوند.

 

 

منبع: دفاع پرس

 

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب