روماریو مخ خواننده خوشگل 19 ساله را زد + تصاویر

روماریو مخ خواننده خوشگل 19 ساله را زد + تصاویر

روماریو ستاره فوتبال سابق جهان به تازگی عاشق یک خواننده زیبا و بسیار جوان شده است و این بازیکن قدمی نشان داد که در مخ زنی دختران زیبارو هم تجربه ای متفاوت دارد. روماریو پس از پیوستن به حزب سوسیالیست برزیل، وارد مجلس نمایندگان این کشور شد؛ وی از افرادی بود که نقش بسیار مهمی در برگزاری جام جهانی 2014 در برزیل داشته است. 

 

“روماریو” اسطوره فوتبال برزیل پس از اینکه توانست علاقه دختر جوان و جذاب 30 سال جوان تر از خودش را جلب کند، ثابت کرد که او تنها در زمینه به ثمر رساندن گل از فاصله شش یاردی استعداد ندارد.

 

به نظر می رسد فوتبالیست سابق برزیلی به “دیکسی پرات”، خواننده 19 ساله امریکایی علاقه مند شده است، اخیراً عکس هایی از این دو زمانی که تعطیلات شان را در جزیره کارائیبی “آروبا” می گذراندند در شبکه های اجتماعی، منتشر شده است.

روماریو مخ خواننده خوشگل 19 ساله را زد + تصاویر

اگرچه روماریو هنوز اسطوره فوتبال برزیلی ها است، اما شوخی هایی درباره این موضوع که عشق جدیدش 29 سال از او کوچکتر است، شنیده می شود؛ برخی ها به این نکته اشاره می کنند که این دختر جوان زمانی که روماریو در جام جهانی 1994 توانست 5 گل به ثمر برساند، هنوز به دنیا نیامده بود.

 

فوتبالیست سابق بارسلونا در همان سال 1994 به عنوان بهترین فوتبالیست از سوی فیفا انتخاب شد و تا 40 سالگی به فوتبال ادامه داد؛ وی عنوان دومین گلزن پرکار دنیا را به خود اختصاص داده است (پس از “جوزف بیکان” فوتبالیست اتریشی چک).

روماریو مخ خواننده خوشگل 19 ساله را زد + تصاویر

“روماریو” که در تیم ملی برزیل زوج “ببتو” بوده است، طی 70 بازی ملی خود، 55 گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و عنوان سومین گلزن پرکار تیم ملی برزیل را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

جدیدترین مطالب