سفر هنری، مالک باشگاه لیورپول و معشوقه اش به دبی

سفر هنری، مالک باشگاه لیورپول و معشوقه اش به دبی

هنری مالک باشگاه لیورپول به دبی سفر کرد تا “مروان عابدین”، یکی از اعضای بزرگترین گروه ساخت املاک ملاقات داشته باشد. هنری و همسرش به همراه عابدین ساعاتی را در شهر سلامت دبی گذرانده اند. “جان هنری” که موسس بنیاد خیریه “بوستون” نیز هست، گفته یکی از اصلی ترین اهداف او توسعه سلامت و آموزش است.

 

باشگاه لیورپول اخیراً با یک بازرگان مکاتباتی داشته است، بازرگانی که ارتباطاتی با خانواده سلطنتی “آل مکتوم” دارد؛ این مذاکرات پس از سفر هفته گذشته “جان دبلیو هنری” به امارات به وقوع پیوست.

 

اگرچه لیورپول بارها تأکید کرده است که این ملاقات هیچ ارتباطی با باشگاه فوتبال نداشته است، اما “ریک پری” مدیر اجرایی سابق آنها نیز در این ملاقات حضور داشته است و این سفر باعث شد که “هنری” بازی تیمش در چهارچوب رقابت های قهرمانان مقابل رئال مادرید را در برنابئو از دست بدهد، مسابقه ای که برجسته ترین رویداد از زمان تصاحب این باشگاه توسط او به شمار می آید.

 

هنری به همراه همسرش “لیندا” به سفری که گفته می شد تجاری است، به دبی رفت. در آنجا وی با “عابدین”، مردی که ارتباط تنگاتنگ و صمیمانه ای با خانواده سلطنتی دبی دارد، ملاقات کرد، “عابدین” در سال 2007، پیشنهاد خرید لیورپول را داده بود.

 

علاوه بر این عابدین، مدیر اجرایی شهر سلامت دبی و از اعضای هیئت مدیره شرکت “امار” نیز هست؛ این شرکت یکی از بزرگترین برج های جهان یعنی برج خلیفه را ساخته است. وی ارتباط نزدیکی با “محمد بن رشید آل مکتوم” معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی است. برخی گزارش ها حاکی از آن است که این سفر به منظور حصول اطمینان خاطر از حفظ حامی مالی 75 میلیون پوندی برای لیورپول بوده است.

 

هنری و همسرش به همراه عابدین ساعاتی را در شهر سلامت دبی گذرانده اند. “جان هنری” که موسس بنیاد خیریه “بوستون” نیز هست، گفته یکی از اصلی ترین اهداف او توسعه سلامت و آموزش است.

 

با این حال، باشگاه به حامی مالی جدیدی برای لباس هایش نیاز دارد، قرارداد حامی فعلی (استاندارد چارترد) که مبلغ آن 20 میلیون پوند بوده، فصل آینده به پایان خواهد رسید.  هنری تمایل دارد که ارتباطاتش را با کسب و کارهای محلی توسعه دهد تا فرصت های بیشتری را برای آنها فراهم بیاورد. تا به حال نیز وی پیشنهادهایی را که از خاورمیانه ارائه شده، نپذیرفته است.

 

 

منبع: سیمرغ

 

 

جدیدترین مطالب