تجاوز جنسی بازیکن معروف به دختر خردسال

تجاوز جنسی بازیکن معروف به دختر خردسال

یکی از بازیکنان هوسران تیم الجیش امارت پس از انتقال یک دختر خردسال به رختکن باشگاه به وی تجاوز جنسی کرد و از این اعمال کثیف خود فیلم گرفت. بازیکن باشگاه فوتبال الجیش مراکش در پی مشارکت در ربودن و تجاوز به عنف یک دختر کوچک در حین حضور در تمرین تیمش بازداشت شد.

 

بازداشت بازیکن باشگاه فوتبال ارتش سلطنتی مراکش در جمع بازیکنان تیم، به سبب حضور در حادثه ربودن و تجاوز به عنف دختر خردسال، عامل بحرانی بزرگی برای باشگاهش شده که جایگاه ویژه ای در آن کشور دارد.

 

نیروهای امنیتی به طور سرزده در ورزشگاه شهر سلا در نزدیکی رباط پایتخت مراکش وارد شدند و بازیکن باشگاه الجیش (م.ب) را به خاطر حضور در حادثه ربودن دختر کوچک و اقدام به تجاوز به عنف بازداشت کردند. بازیکن مزبور و همدستانش در آن حادثه برای مدتی آن دختر را دور از اطلاع خانواده‌‌اش در جایی دور از خانه‌اش نگه داشته بودند.

 

بازیکن مزبور پس از دوره‌ای غیبت در باشگاهش حاضر شده بود پس از آن هشدارهای مشکوکی دریافت کرد. باشگاه الجیش در شهر رباط قرار دارد و سابقه تاسیسش به شصت سال قبل باز می گردد؛ این باشگاه تا به حال بیست و پنج جام داخلی و خارجی را در این مدت به دست آورد و از باشگاه های پر افتخار قاره آفریقا به حساب می آید. گفتنی است که باشگاه مزبور ضوابط سختی هم برای بازیکنانش همواره اعمال می کند.

 

 

منبع: جام نیوز

 

 

جدیدترین مطالب