عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

الهام حمیدی در شب عروسی سنگ تمام گذاشته است و امروز عکس های آلبوم خصوصی جشن عروسی الهام حمیدی در فضای مجازی منتشر شده است عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد را در سایت مشاهده می کنید.

 

عکس های عروسی الهام حمیدی در ازدواج دومش

الهام حمیدی در برنامه دورهمی درباره ازدواجش گفت تا حالا ازدواج نکرده در حالی که این مسئله حقیقت نداشت و یک بار در سن ۲۰ سالگی عروسی کرده بود. این ماجرا جنجال زیادی را در فضای مجازی درست کرد که باعث شد او در یک مصاحبه ویدئویی پاسخ این ماجرا را بدهد. الهام حمیدی بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ با فیلم دنیا تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب مسافری از هند به کارگردان قاسم جعفری بوده است. وی در سال ۸۳ بخاطر بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما بدست آورد و سرانجام الهام حمیدی در شب عروسی مجدد در بهمن ماه سال 97 همه را غافلگیر کرد.

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

عکس لباس عروسی الهام حمیدی

 

دوره‌ ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی كار مزون لباس را شروع كنم اما از آنجا كه ‌آدم بدشانسی هستم به محض ورودم، دلار به سه‌ برابر قیمت خود رسید. با این افزایش قیمت دلار متحمل ضرر مایل و ورزشکستگی شدم. وی اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد. وی در اینستاگرامش نوشت : ای در دل من، میل و تمنا، همه تو ! وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو.

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن است، علاوه بر بازیگری مدتی طراحی مزون لباس داشت و دوبار نیز تابحال ازدواج و عروسی کرده است پدرش در جوانی بازیگری تئاتر و عموی پدر نیز گوینده رادیو بود و این استعداد هنری به نوعی در خانواده آنها ارثی است، همین دلایل باعث شد خانوم حمیدی در 7 سالگی بازیگری را تجربه کند. بازی در سینما را در سال 1380 با فیلم دنیا تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب مسافری از هند به کارگردان قاسم جعفری در سال 1382 بود.

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

در همان شروع 7 سالگی اولین جایزه بازیگری خود را در منطقه گرفت و از اول دبستان چند نوبت بازیگری را تجربه کرد تا اینکه کنار رفت و دوبار با کلاس های بازیگری بازگشت در سال 1379 وقتی 23 ساله بود از همین کلاس های بازیگری به سریال طنز معجزه ازدواج بکارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد و اولین بار جلوی دوربین رفت. در سال 83 بخاطر بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از خانه سینما بدست آورد

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

ازدواج اول الهام حمیدی و طلاق

الهام حمیدی اولین بار در سال 1376 در سن 20 سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

ازدواج دوم و جشن عروسی مجدد الهام حمیدی و همسرش

عروسی دوم بعد از نزدیک به 21 سال مجردی در 13 بهمن 97 خبر ازدواج مجدد خود را منتشر کرد اطلاعاتی از همسر خود نداده است، او این متن را در خبر ازدواج در شب عروسی خود منتشر کرده است :

ای در دل من، میل و تمنا، همه تو !

وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو !

هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

الهام حمیدی در شب عروسی اش به خبرنگاران گفت» آراستگی و مراقبت از خود را جزء باید های زندگی‌ ام می‌ دانم من مخالف عمل‌ های زیبایی هستم چون چهره طبیعی را دوست دارم اما كارهای مراقبتی را انجام می‌ دهم و از كرم‌ ها و لوسیون‌ ها برای حفظ شادابی و رطوبت پوست استفاده می‌ كنم برایم مهم نیست لباسم حتی گرانقیمت نباشد اما مهم است كه لباس خاص و مناسبی بپوشم چهره سرمایه یک بازیگر است و مرد و زن هم ندارد و برای حفظ این سرمایه باید تلاش كرد.

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

وی در شب عروسی اش اینگونه جواب داد که بسیاری از كارهای هنری را انجام داده‌ ام؛ از نقاشی و كارهای دستی گرفته تا مزون و طراحی لباس كه همه و همه را جسته و گریخته و گاهی تفننی و گاهی حرفه‌ ای دنبال كرده‌ ام اصولا دوست دارم سایر كارهای هنری را هم تجربه كنم

عکس های الهام حمیدی در شب عروسی مجدد

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب