جشن فارغ التحصیلی دختر جانی دپ + تصاویر

جشن فارغ التحصیلی دختر جانی دپ + تصاویر

جانی دپ یکی از بهترین ستاره های دنیای هالیوود است و دختر جانی دپ که لیلی رز ملودی دپ نام دارد به تازگی دیپلم گرفته است و از دبیرستان فارغ التحصیل شده است و به همین مناسبت پدر مشهور این دختر جوان جشن باشکوهی را به مناسبت فارغ التحصیلی دخترش تدارک دیده است.

 

جشن فارغ التحصیلی دختر جانی دپ

لیلی رز دختر جانی دپ در جشن فارغ التحصیلی دبیرستانش شرکت کرد. این بازیگر 17 ساله با هارلی کوئین اسمیت ، یکی ازهمکاران فیلم جدیدش عکس انداخت و آن را کارگردان کوین اسمیت (پدر هارلی) در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت.

جشن فارغ التحصیلی دختر جانی دپ + تصاویر

لیلی رز و پدرش جانی دپ در سال 2016 میلادی

 

به گزارش سایت سرگرمی سماتک این عکس در حقیقت اولین اتفاق خوشایند بعد از جریانات سخت خانوادگی آنها مربوط به طلاق پرسر و صدای پدرش جانی دپ و همسرش امبر هرد است.

جشن فارغ التحصیلی دختر جانی دپ + تصاویر

عکس دیگری از لیلی رز ملودی دپ و دوستانش در جشن فارغ التحصیلی

 

لیلی دختر ونسا پارادایز با یک پیراهن هلویی رنگ مخملی که طرحی از مار کبری در آن دیده می شود در جشن فارغ التحصیلی شرکت کرد، موهایش را از فرق باز کرده و به جای کیف دستی، تلفن همراهش را در دست دارد.

 

در اواخر ماه مه لیلی رز نقل قول هایی از گروهبان (LAPD) مبنی برعدم پیدا کردن شواهد ضرب و شتم در محلی که امبرهرد ادعا می کند را منتشر کرد.

 

جانی دپ و امبر هرد در ماه مه پس از تنها 15 ماه ازدواج از هم جدا شدند. کمی بعد همسر جوان او امبر ادعا کرد که جانی گوشی مبایل به سمت او پرتاب کرده و دچار ضرب دیدگی شده است.

جشن فارغ التحصیلی دختر جانی دپ + تصاویر

لیلی رز دپ و دوستش هارلی اسمیت در جشن فارغ التحصیلی

 

لیلی رز پس از آن به عنوان حمایت از پدرش نقل قول دیگری در شبکه اجتماعی منتشر کرد و گفت:”بابای من، دوست داشتنی ترین کسی است که من می شناسم ، او برای من و برادر کوچکم پدر فوق العاده ای است و هرکسی او را می شناسد همین نظر را دارد.”

 

جانی دپ دو فرزند خود یعنی لیلی رز دپ و برادرش جک 14 ساله را از همسر سابقش، بازیگر فرانسوی ونسا پارادایز دارد.

 

در پی این جریانات، به گزارش سماتک ونسا نیز تاکید کرد که دپ یک مرد حساس است و برچسب ارتکاب به خشونت های خانوادگی به او نمی چسبد و در عین حال ادعاهای امبرهرد را “ظالمانه” خواند.

جشن فارغ التحصیلی دختر جانی دپ + تصاویر

لیلی رز و مادرش ونسا پارادایز در فشن شوی برگزار شده در ماه اکتبر

 

ونسا در این مورد گفت:”در تمام سال هایی که جانی را شناختم، او هیچ گانه به صورت فیزیکی به من آسیب نزد و این ادعاها شبیه مردی نیست که من 14 سال زندگی مشترک با وی داشتم.”

 

منبع: پرشین وی

جدیدترین مطالب