ذکر روز چهارشنبه با تصویر | ذکر روز چهارشنبه با معنی

ذکر روز چهارشنبه با تصویر | ذکر روز چهارشنبه با معنی

ذکر روز چهارشنبه با تصویر را در ادامه این بخش از سایت سماتک برایتان آورده ایم و اگر به دنبال ذکر روز چهارشنبه با معنی فارسی هستید در این پست همراه ما باشید. در مورد بهترین زمان خواندن ذکر روز چهارشنبه توصیه ای وجود ندارد و شما می توانید در هر موقع از روز این ذکر را بخوانید و با خدایتان درد و دل کنید.

 

ذکر روز چهارشنبه با تصویر

یکی از اعمال مستحبی روز چهارشنبه که ثواب فراوانی دارد گفتن ذکر روز چهارشنبه است و برای رفع مشکلات و بدست آوردن عزت دائمی نزد دیگران ذکر روز چهارشنبه با تصویر را در ادامه می خوانید. یکی از موثرترین اعمال مستحبی پنجمین روز هفته خواندن ذکر روز چهارشنبه است که زمزمه 100 مرتبه این ذکر کوتاه فواید بیشماری برای انسان دارد.

 

اگر می خواهید به آرامش درونی برسید و قلب تان آرام گیرد توصیه شده است که در این روز از هفته 100 مرتبه ذکر روز چهارشنبه را با خودتان زمزمه کنید. توصیه های بسیاری از امامان و معصومین در مورد خواندن ذکر ایام هفته داریم و شما باید برای کسب ثواب بیشتر و رسیدن به آرزوها در هر روز از هفته ذکر مربوطه را بخوانید.

ذکر روز چهارشنبه با تصویر | ذکر روز چهارشنبه با معنی

ذکر روز چهارشنبه با معنی

ذکر روز چهارشنبه با تصویر را در بالا مشاهده کردید و از بزرگان دین بسیار توصیه شده که ذکر ایام هفته را بخوانید تا ثواب دوچندان را در کارنامه آخرت تان به ثبت برسانید. ذکر روز چهارشنبه با معنی و ترجمه فارسی در اینجا آورده شده است و گفتن ذکر روزهای هفته به همراه اعمال مستحبی نظیر غسل و نماز شما را به خداوند متعال بیشتر نزدیک خواهد کرد. فرد مسلمانی که ذکر روز چهارشنبه با معنی فارسی را بخواند و این ذکر را 100 مرتبه با خود زمزمه کند قلب خویش به نور امید روشن خواهد ساخت و خود را به پروردگار جهانیان نزدیک می کند.

ذکر روز چهارشنبه با تصویر | ذکر روز چهارشنبه با معنی

یا حَیُّ یا قَیّومُ (ای زنده، ای پاینده)

چنانچه بنده ای از بندگان خدا ذکر روز چهارشنبه را بخواند موجب عزت دائمی او خواهد و این ذکر به اسم موسی بن جعفر (ع) و علی بن موسی (ع) و محمد بن علی (ع) و علی بن محمد (ع) است. روایت داریم که خوب است در این روز زیارت این چهار امام معصوم علیه السلام خوانده شود تا موجبات عزت دائمی را فراهم آورد.

ذکر روز چهارشنبه با تصویر | ذکر روز چهارشنبه با معنی

یاد خدا کردن در تمام لحظات برای رسیدن به قرب الهی لازم و ضروری است و انسانی که روزانه چند دقیقه را برای گفتن ذکر مستحبی روزهای هفته اختصاص دهد از گزند شیطان در امان خواهد ماند. به منظور رفع مشکلات خواندن ذکر روز چهارشنبه با معنی بسیار مجرب بوده و منجر به عزت و جلال می شود.

جدیدترین مطالب