پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers’ Day

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers’ Day

پیام تبریک روز جهانی معلم

متن تبریک روز جهانی معلم 5 اکتبر مصادف با 13 مهر را می توانید در این بخش بخوانید و در اینجا زیباترین پیام تبریک روز جهانی معلم به انگلیسی و فارسی آورده شده است تا شما دانش آموزان و دانشجویان بتوانید این روز را به معلم هایتان تبریک و شادباش بگویید. روز معلم در ایران مصادف با 12 اردیبهشت است اما روز جهانی معلم در کل دنیا پنجم ماه اکتبر میباشد که این روز در تقویم ایران 13 مهر ماه است و سایت سماتک روز جهانی معلم را به همه معلمان عزیز و تلاشگر تبریک و تهنیت عرض می نماید. متن پیام تبریک روز جهانی معلم Happy World Teachers’ Day برای همسر و یا همکاران تان نیز مناسب است اگر همسرتان یک خانم معلم است می توانید زیباترین عکس نوشته تبریک روز جهانی معلم برای پروفایل را برای او قرار دهید.

 

مُعلم با کرامتیست چون خورشید، سرزمین دل‌ها را روشنی بخشیده و گلشن‌سرای دانش را با گل‌های پُر طراوت خرمی و جمال می‌دهد.

Happy International Teacher’s Day

♦ ♦ ♦

چه کسی هر دو لبم را به الف بــاز نمود ،؟
چه کسی جامه تقوا را به تنم ساز نمود .؟ ای معـلم کـه تـو را دانـش بسیـار بـوَد ،!
جان شاگرد بـه فدایت که سزاوار بوَد …!

5 اکتبر روز جهانی معلم مبارک

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers' Day

متن تبریک روز جهانی معلم

تبریک به آموزگاران، دبیران و استادانی که از یکایک آنان آموخته ام و تبریک به همه ی بزرگوارانی که در راه گسترش علم و دانایی در تلاش اند.

روز جهانی معلّم مبارک

♦ ♦ ♦

معلمان خود یا هر کسی که فکر می کنید نقش معلمی بر گردن شما دارد را در روز جهانی معلم یاد کنید روز جهانی معلم گرامی باد.

♦ ♦ ♦

کمک به رشد یک فرد در مسیری که بدان علاقه دارد، کار کمی نیست. باید در تک تک قدم‌ها در مسیر همراه او بود. باید از اشتیاقش پاسداری کرد و تجربه یک عمر کار حرفه‌ای را با سخاوت انتقال داد. تمام این تلاش‌ها یک هدف دارد و آن هم نشان دادن دنیایی نو به یک انسان است. آیا بدین کار نباید افتخار کرد؟ امروز 5 اکتبر، روز جهانی معلم است. این روز بهانه‌ایست تا به همراهان همیشگی مسیر زندگی‌مان بگوییم که چقدر به حضورشان افتخار می‌کنیم روز جهانی معلم مبارک باد.

♦ ♦ ♦

هنر عالی معلم پدیدار کردن لذت آموختن در بیان خلاقانه دانش و اندیشه است

معلم های عزیز روز جهانی تون مبارک باشه.

♦ ♦ ♦

معلم های عزیز خیلی دوستتون داریم میدونید چرا؟
چون معلم ها و مدرسه اولین مواجهه ی ما با دنیای علم و دانش هستن.

چون معلم ها با هر درسی که می دن, یک قدم به دنیای ما اضافه می کنن.
معلمان موثر هیچ گاه از یاد دانش آموزان نمی روند،

او می تواند همان معلمی باشد که طریقه ی صحیح اندیشیدن را به ما آموزش داد .

13 مهر روز جهانی معلم مبارک باد.

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers' Day

تبریک روز جهانی معلم به انگلیسی

پنجم اکتبر سال هزار و نهصد و شصت و شش یونسکو و سازمان جهانی کار تفاهم نامه ای را به منظور افزایش سطح کیفی تحصیل و تدریس و همچنین بهبود وضعیت معلمان تنظیم نمودند. بیست هشت سال بعد یعنی در سال هزارو نهصد و نود و چهار ، پنجم اکتبر توسط یونسکو بعنوان روز جهانی بزرگداشت معلم نامگذاری شد و متن تبریک روز جهانی معلم به انگلیسی با ترجمه فارسی را در ادامه می خوانید. این روز به منظور تمرکز بر قدردانی ، ارزیابی و همچنین تقویت شرایط معلمان جهان می باشد و همچنین فرصتی است برای در نظر گرفتن مشکلات مربوط به معلمان و تدریس در مدارس . لازم به ذکر است که بسیاری از کشورهای جهان علاوه بر بزرگداشت روز جهانی معلم یک روز اختصاصی برای بزرگداشت معلمان نیز دارند. امروز 5 اکتبر روز جهانی معلم هست اینو برای معلماتون بفرستید و ازشون تقدیر کنید.

♦ ♦ ♦

They help us strive for goals, they give us model roles, They are such superb souls, That help sprout ‘student-poles. Happy Teacher Day..

معلمان به ما کمک می کنند تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنیم ، آنها به ما نقش مثبت داشتن در جامعه را یاد می دهند ، معلمان روحیه های فوق العاده ای دارند، که به کمک می کنند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن علم و دانش فرا بگیریم

5 ماه اکتبر روز جهانی معلم فرخنده باد.

♦ ♦ ♦

You Guided Me When I Was Lost, You Supported Me When I Was Weak, You Have Enlightened me all through. Wishing you a glorious and happy teacher’s day!

وقتی من در کلاس درس ناتوان در پاسخ دادن به دروس بودم تو مرا راهنمایی می کردی ، وقتی در درس هایم ضعیف شدم تو از من حمایت می کردی ، معلم عزیزم تو در وجود من به نور دانش و ایمان را روشن کردی و امروز که روز جهانی معلم است برایت آرزو می کنیم که همیشه زنده و سلامت بمانی و روزت مبارک.

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers' Day

متن تبریک روز جهانی معلم به انگلیسی با ترجمه فارسی

Teacher, you have been a guiding star and I thank you today for all the guidance and education you have showered upon me. Happy teachers day…

ای معلم عزیز ، شما ستاره هدایتگر من دانش آموز بودی و امروز از شما برای همه راهنمایی ها و آموزش هایی که به من دادی تشکر می کنم و روز معلم مبارک .

♦ ♦ ♦

You are not just a teacher, but a true inspiration to me. You did not just do your job, but a lot more than this. Thank you and have a wonderful Teacher’s Day!

شما فقط یک معلم نیستید ، بلکه یک الهام بخش واقعی برای من هستید. شما فقط معلم کلاس اول من نبودید بلکه معلم آموختن دروس زندگی ام نیز بودید به همین خاطر از تو ممنونم و امیدواریم روز معلم شگفت انگیز داشته باشید!

♦ ♦ ♦

Those who educate children well are more to be honored than parents, for these only gave life, those the art of living well.

کسانی که فرزندان جامعه را به خوبی تربیت می کنند ، بیشتر از والدین باید مورد تکریم قرار گیرند ، زیرا معلم به ما درس زندگی و هنر خوب زندگی کردن را می دهد روز جهانی معلم گرامی.

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers' Day

عکس تبریک روز معلم به انگلیسی

You have always made a difference in your loving and caring ways! Happy Teachers Day! Thank you for holding my little hands and teaching me whatever I know till now mam. Have a wonderful teachers day!

شما همیشه برای من بسیار دلسوزانه و مثل یک دوست صمیمی رفتار کردید و در وجود من تفاوت ایجاد کرده اید! روز جهانی معلم مبارک و از اینکه دستان کوچک من را مثل یک مادر گرفتید و به من علم آموختید متشکرم و من هرچه امروز دارم از پند و اندرزهای شما معلم عزیزم دارم.

♦ ♦ ♦

از برکت حضور قلب و ذهن توست

که من سوگند خوردم خانه ای از عشق با دیوارهای محکم و بلند معماری کنم

پنج اکتبر،
روز جهانی معلم
مبارک!

♦ ♦ ♦

۵ اکتبر ۱۳ مهر روز جهانی معلم است
روز جهانی معلم بر همه معلمان و دانشجو معلمان ایران مبارک

♦ ♦ ♦

جملات تبریک روز جهانی معلم به انگلیسی با ترجمه فارسی

Teachers are the parents who guide you without any ulterior motive. I thank you, dear teacher – for being my strength and inspiration! Happy Teacher’s Day!

معلمان والدینی هستند که شما را بدون هیچ انگیزه ای برای هدایت راهنمایی می کنند. متشکرم از شما معلم عزیز – برای اینکه قدرت و الهام خود را دارید! روز معلم مبارک!

♦ ♦ ♦

Dear teacher, Thanks for supporting and enlightening all my way. If only I could have your blessing for a lifetime, I would succeed the way I have done always. Have a wonderful Teachers Day!

معلم عزیز ، از همه راههای پشتیبانی و روشنگری متشکرم. اگر فقط می توانستم نعمت شما را برای یک عمر داشته باشم ، به روشی که همیشه انجام داده ام موفق می شوم. یک روز شگفت انگیز معلمان داشته باشید!

 

عکس نوشته تبریک روز جهانی معلم

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers' Day

زنگ املاء, زنگ انشاء, زنگ جبر و هندسه
خاطرم را می برد بر خاطرات مدرسه
از معلمها نویسم چند بیتی آرزو
من به عشق پاکشان با خون دل گیرم وضو
شغلشان پیغمبری و کارشان کار خدا
نور علم و معرفت را مینگارند بر دل تخته سیا
ساکن کوی خراباتند و همراه خدا
کارشان از کار مستان زمین باشد جدا
از معلم کلبه ی علم و ادب شد دلنشین
گر شوی همراهشان دانم شوی کلبه نشین
با الفبا کودک دانش به بازی میبرند
جمع و تفریق زمان را با ریاضی میخرند
همچو کوه زخمی و اما به بالا میروند
در تلاطم های دوران, دل به دریا میزنند
زندگی با این همه شور ریاضی میرود
عمر ما با بیش و کم بازی به بازی میرود

روز جهانی معلم را به تمام معلم های عزیز تبریک و شاد باش میگم خدا قوت خسته نباشید.

♦ ♦ ♦

پیام تبریک به مناسبت روز جهانی معلم

Teachers have to lead by example, and you have always been an excellent example to follow. As a student, I feel very grateful to have such a great mentor in my life. Happy Teacher’s Day!

معلمان همیشه باید به عنوان یک الگوی کامل دانش آموزان را راهنمایی کنند ، و شما همیشه یک الگوی خوب و عالی برای من بوده اید. من به عنوان یک دانش آموز ، از داشتن چنین مربی و معلم بزرگی در زندگی ام بسیار سپاسگزارم.

♦ ♦ ♦

آموختن، یادگارِ ماندگارِ تو…
5 اکتبر روز جهانی معلم
به تمامی معلمان دانا و فرهیخته و همچنین همیارانِ آموزشیِ به‌مهربانی، گرامی باد.

♦ ♦ ♦

I was lucky to have a teacher as wonderful as you are. Wishing you a Teacher’s Day that’s full of joyous moments!

من خوش شانس بودم که یک معلم بسیار مهربان و دانا و خوش بیان دارم. در روز جهانی معلم برای شما آرزو می کنم که لحظات پر از شادی داشته باشید!

♦ ♦ ♦

روز معلم، بهانه‌ای است تا از انسان‌هایی فداکار که مسیر درست پ‍یشرفت را به ما نشان می‌دهند و ما را در یافتن هویت و کشف استعدادهای نهفته‌مان یاری می‌کنند، هرچند ناچیز تقدیر کنیم و به آن‌ها بگوییم؛ پنجم اکتبر، روز جهانی معلم را به تمامی همکاران عزیزمان تبریک میگوییم. با آرزوی بهروزی و موفقیت روزافزون برای همه‌ی عزیزان زحمتکش عرصه‌ی علم و دانش.

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers' Day

پیامک تبریک روز جهانی معلم

انسان بزرگ نمی شود جز بوسیله فکرش،
شریف نمی شود جز به واسطه رفتارش
و قابل احترام نمی گردد جز به سبب اعمال نیکش،
تقدیم به شما معلمین عزیز که شایسته احترامید

روز جهانی معلم گرامی باد.

♦ ♦ ♦

With a great teacher like you, I was sure that life would be a successful journey but I never knew you will also make the journey to success such a cakewalk. I can’t express my gratitude, Sir!

با داشتن یک معلم بزرگی مثل شما اطمینان داشتم که زندگی یک سفر موفقیت آمیز خواهد بود اما من هرگز نمی دانستم که شما نیز به این موفقیت سفر خواهید کرد. روز جهانی معلم مبارک. من نمی توانم قدردانی کنم ، آقا!

♦ ♦ ♦

Teachers are an important role model for all educational organizations. Whatever it is a school, college, university or any other institution they work hard for shaping the lives of their students. At Teacher’s Day, all teacher should be thanked because of their support for educating and guiding the students on the right path. Wish your teacher on this special day to make him feel greater by these happy teachers day wishes, teachers day messages and teachers day quotes; which is a better way to thank your teacher.

معلمان الگوی مهم برای کلیه دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف هستند. معلم در مدرسه ، کالج ، دانشگاه یا هر موسسه دیگری باشد برای شکل دادن به زندگی دانش آموزان خود سخت تلاش می کنند. در روز معلم باید از همه معلمان بخاطر حمایت از آموزش و پرورش دانش آموزان در مسیر درست تشکر و قدردانی شود.بهترین خوبی ها را برای معلم خود در این روز خاص آرزو کنید و بدانید که این آرزوهای شاد برای آنها بهترین روش برای تشکر از معلم شماست.

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers' Day

پیام تبریک روز معلم به زبان انگلیسی

All the efforts and hard works your invested to bring out the best in us can never be repaid in mere words. We can only feel grateful for having a teacher like you!

تمام تلاشها و کارهای سختی که برای به دست آوردن بهترین ها برای ما سرمایه گذاری کرده اید ، هرگز نمی توانند صرفاً با کلمات معلم روزت مبارک بازپرداخت شوند. ما دانش آموزان فقط می توانیم از داشتن معلمی مثل شما سپاسگزار باشیم!

♦ ♦ ♦

Our parents gave us life and it was you who taught us how to live it. You introduced honesty, integrity, and passion to our character. Happy teacher’s day !

پدر و مادر ما به ما زندگی دادند و این شما بودید که چگونه زندگی کردن را به ما آموختید. شما صداقت ، دانایی و اشتیاق به داشتن معرفت را به ما دانش آموزان آموختید

13 مهر ماه روز جهانی معلم مبارک !

♦ ♦ ♦

Teaching is the best profession anyone can ever have. I feel really lucky to have you as my teacher. Happy teacher’s day! Wish you have a wonderful time today!

تدریس بهترین حرفه ای است که هرکسی می تواند داشته باشد. من واقعاً خوشبختم که شما را به عنوان معلم خود دارم. روز معلم مبارک! کاش امروز یک ساعت عالی داشته باشید!

 


حتما بخوانید: شعر زیبا و کوتاه برای روز معلم


 

پیام تبریک روز جهانی معلم World Teachers' Day

تبریک به مناسبت روز جهانی معلم

Every word you say is so full of wisdom. To me, you are the greatest teacher there was and there will ever be. I respect you with all my heart. Happy teacher’s day

هر کلمه ای که می گویید پر از دانش و دانایی است. به نظر من ، شما بزرگترین معلمی هستید که تا امروز وجود داشته است و امیدواریم همیشه جاویدان بمانید. من با تمام وجود به شما معلم عزیزم احترام می گذارم و سیزدهم مهر روز جهانی معلم بر شما مبارک.

 

پیام تبریک روز جهانی معلم را در بالا خواندید که امیدواریم همیشه همه معلم های سرزمین ایران عزیزمان و معلم های سایر کشورهای جهان سلامت و پایدار باشند تا بتوانند نسلی دانا را در جهان تربیت کنند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب