پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان | متن رسمی تبریک میلاد امام زمان حضرت مهدی

پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان | متن رسمی تبریک میلاد امام زمان حضرت مهدی

ولادت امام زمان و نیمه شعبان یکی از بهترین اعیاد مسلمانان جهان است. پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان حضرت مهدی (عج) برای دوستان و همکاران تان در این بخش تهیه و جمع آوری شده است اگر به دنبال متن رسمی تبریک میلاد امام زمان و نیمه شعبان هستید سایت سماتک در این مقاله زیباترین متن و پیامک رسمی ولادت امام زمان را برای شما عزیزان آماده کرده است. روز میلاد حضرت مهدی و جشن نیمه شعبان بسیار مهم است و اگر می خواهید این روز عزیز را به دوست یا همکار تبریک بگویید با ما همراه باشید.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان

میلاد مجری عدالت، محمل مهربانی، مبشر عشق، خاتمه انتظار مهدی موعود امام زمان (عج) بر جنابعالی و تمامی دوستداران آن حضرت مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

ای نقطه شروع شفق، ای مجری حق؛ میلاد تو، قصیده بی انتهایی است که تنها خدا بیت آخرش را میداند؛ بیا و حُسن ختام زمان باش!
اَلّلهُمَّ عَجِّل لِوَلیکَ الفَرَج
السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
میلاد آقا صاحب الزمان بر همگان مبارک

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

ولادت امام منتظران و یاور مظلومان، قائم زمان مهدی موعود (عج) را به جنابعالی و تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می‌گویم.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

بدین وسیله میلاد عطرآگین آن موعود شریف را خدمت جنابعالی تبریک عرض می‌کنیم.
صبر پرید از دلم، عقل گریخت از سرم
تا به کجا کشد مرا، مستی بی امان تو

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید
امام زمان! تو می‌آیی و لاله می‌روید؛ اشک لبخند می‌زند و تلخی هجرت می‌کند.
امام زمان! ای خاتمه همه تنهایی‌ها، با دلی شکسته و نگاهی خیس، چشم به راهت داریم. میلاد قائم آل محمد، امام منتظران مهدی موعود (عج) بر جنابعالی و تمامی منتظران تاریخ مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

بر بیت خداوند دهد تکیه و یک دم، فریاد رسایش برسد بر همه عالم، لبیک بگویند شهیدان همه با هم، بر یاریش آید ز فلک عیسی مریم، از کعبه بود رو به سوی کرب و بلایش ، بر شانه عباس علمدار لوایش میلاد امام عصر (عج) امام منتظران بر جنابعالی و تمامی چشم‌انتظاران تاریخ مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

دامان جهان باغ گل یاس شد امشب ، صبحی که خبر داده اند آغاز شد امشب، با دست خداوند گره باز شد امشب ، رازی که خدا گفته ابراز شد امشب، جان هدیه بیارید برای گل نرگس ، ریزید گل و لاله به پای گل نرگس – ولادت امام زمان و حضرت مهدی موعود تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

اس ام اس تبریک رسمی ولادت امام زمان حضرت مهدی

حدیث حلاوت آمدنت را از لبان ذاکر شب‌زنده‌داران می‌شنویم و از نگاه عاشق و اشکبار منتظران می‌بینم. مهدی جان! در پیشواز حضور عطرآگینت دل را قربانی می‌کنیم، اشک را جاری و جان را نثارت می‌کنیم. ولادت مهدی موعود (عج) امام زمان بر جنابعالی و تمامی چشم‌انتظاران تاریخ مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

ولادت روشنای چشم منتظران، اجابت دعای ملتمسان، مبشر عدالت و آزادی، قائم زمان، مهدی موعود (عج) بر جنابعالی و تمامی منتظران و مظلومان تاریخ مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

میلاد عطرآگین جوهر عشق، جمیل انتظار، حاجت دل و حاصل دعا امام منتظران مهدی موعود بر جنابعالی و تمامی شیعیان جهان مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

یا رب چه شود زآن گل نرگس خبر آید، آن یار سفر کرده ما از سفر آید، شام سیه غیبت کبری به سر آید، امید همه منتظران منتظر آید، از مکه رسد مژده که هنگام سرور است ، پایان فراق آمده هنگام ظهور است. ولادت آخرین ذخیره الهی، بهار دل‌ها، یوسف زهرا(س)، تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

روز میلادت را در پگاهی به وسعت تمامی صبح‌ها، در شفقی به پهنای تمامی هستی، با چشمانی خیس از تمامی چشمه‌های منتظر، چشم به راهت داریم. تا بیایی و بودنمان را دلیل راه شوی.
به یُمن آمدنت، شعف به وجد درآمد، انتظار از شوق گریست، صبر جامه‌دران شد و ما بر نیمره جاده هستی با دستانی سرریز اشک و نیایش در انتظارت هستیم.
مهدی جان! روز میلادت بر ما و بر همه منتظران عدالت در طول تاریخ تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

در بزم سحر شمس به جای قمر آمد ، و ز غار حرا باز رسول دگر آمد، طوبای امید نبوی را ثمر آمد ، ای منتظران منتظران منتظر آمد، این یوسف زهراست شتابید حضورش ، باشید همه منتظر روز ظهورش میلاد صاحب الزمان تهنیت باد.

پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان | متن رسمی تبریک میلاد امام زمان حضرت مهدی

متن رسمی تبریک میلاد امام زمان

میلاد منجی عالم بشریت امام زمان مبارک باد؛ به امید روزی که شاهد این تیترها باشیم:
منجی عالم بشریت، منتقم خون حسین و مجری عدالت، ظهور کرد
جهان و افکار عمومی در حیرت به سر می‌برند و همه منتظر سخنرانی امام هستند
یاران حسین، پرچم‌های سیاه را برافرازید و امام زمان‌تان را یاری دهید، او آمد
حضرت مسیح (ع) به یاران امام زمان (عج) پیوست
پیش بسوی نماز جمعه به امامت مهدی فاطمه
عالمیان بانگ انا المهدی را از مکه شنیدند

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

به نام خداوند منتظران
یقین دارم آدینه‌ای خواهی آمد، ای عدالت وعده داده شده، ای آخرین مقصد منتظران، در پیشواز گام‌های سبز آمدنت گلبرگ‌های دلمان را پرپر می‌کنیم و اشک شوق می‌افشانیم و با نگاهی خیس در انتظارت می‌مانیم.
امام زمان جان! روز عطرآگین میلادت بر ما و همه منتظران تهنیت باد.
بدین‌وسیله میلاد متبرک آن موعود منتظران را خدمت جنابعالی تبریک عرض می‌کنم.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

می‌دانم آدینه‌ای خواهی آمد که سحرگاهانش سرشار از شمیم گل نرگس است. می‌دانم آدینه‌ای خواهی آمد، آن‌گاه که قناری برای گل نرگس می‌سراید؛ آن‌گاه که بیابان‌های زمین لبریز از طراوت رویش گل نرگس می‌شوند. می‌دانم آدینه‌ای خواهی آمد و ما با بغلی از گل‌های نرگس به پیشوازت خواهیم آمد. آن‌گاه که چک‌چک اشک‌هایمان بر گلبرگ‌های گل نرگس می‌چکد. آری می‌دانم آدینه‌ای خواهی آمد. ای مولود گل نرگس، چشم به راهت می‌مانیم.
میلاد معطر امام زمان(عج) بر جنابعالی و همه عاشقان آن حضرت و منتظران تاریخ تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان

اهل آسمان و زمین به وسیله ظهور او خوشحال می‌شوند. پرندگان هوا و ماهیان دریا نیز با ظهور او شادی می‌کنند. (امام صادق علیه السلام) ولادت امام زمان (عج) مظهر خوبی‌ها مبارک.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

یا امام زمان! تو می‌آیی و قُمری قنوت می‌خواند، گرگ‌ها با آهوان از یک چشمه می‌نوشند و بهار می‌روید. میلاد قائم زمان مهدی موعود (عج) بر جنابعالی و تمام منتظران و دوستداران آن حضرت مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

عالم شده لبریز ز بوی گل نرگس ، ای ماه بزن خنده به روی گل نرگس، جبریل زند بال به سوی گل نرگس ، فردوس شده زائر کوی گل نرگس، ای منتظران شاخه نباتی بفرستید ، نذر گل نرگس صلواتی بفرستید؛ ولادت حضرت مهدی امام زمان عج مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

متن رسمی تبریک ولادت امام زمان

عصر انتظار، ولادتت را به جشن گرفته است، ای گل نرگس. چشمان منتظر ما، خیس از اشک شوق میلاد توست، مهدی زهرا. مبارک باد میلاد مولود نجات‌بخش انسان‌ها است؛ برای عرض تبریک روز ولادت امام زمان (عج).

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

آقا جان بیا، بیا که آدمیان سخت محتاج ناجیگری‌های تو هستند. بیا که خشک شد این چشمه اشک بیا و قدم بر چشمان ما گذار. آقا جان بیا که کودکان به جای این که لالایی مادران گوش آنها را بنوازد صدای انفجار بمب و موشک در گوش آنها می‌پیچد. بیا تا زمانی که این چشم‌ها در انتظار یوسفش سوی خود را از دست نداده. بیا که دیگر هیچ کودک بی‌گناهی مقابل چشمان مادر، جان ندهد. اللهم عجل لولیک الفرج.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

این است که پیغامبرانند سپاهش، عیسی به دم احمدی اوست نگاهش، پیغمبر و زهرا و علی چشم به راهش ، آیند همه مردم عالم به پناهش، از بس که جهان غرق شده در یم نورش ، انگار خبر میرسد از صبح ظهورش میلاد مهدی موعود امام زمان مبارک.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

ولادت متبرک موعود آخرین آدینه، حریم پاکیزگی و عشق، حرم انتظار و تنهایی مهدی موعود امام زمان بر شما و تمامی منتظران جهان تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

در بزم خدا بوی خوش عود مبارک، بر بحر شرف گوهر مقصود مبارک، لطف و کرم حضرت معبود مبارک ، دیدار رخ مهدی موعود مبارک، بشرا که امام شهدا عید گرفته ، تبریک بگویید خدا عید گرفته. ولادت صاحب الزمان مهدی موعود تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

پیام تبریک رسمی میلاد امام زمان

آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح، نوید آغازی دوباره برای همه خوبی‌هاست. میلاد امام زمان مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

میلاد معطر شهسوار آدینه، متبرک هستی، مرهم انتظار، توصیف عدالت و آزادی، تعبیر شِکَرخواب انتظار امام منتظران امام زمان (عج) را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

باشد همه جا از گل نرگس سخن امشب، نام خوش امام زمان شده نقل دهن امشب، نرگس شده بر نرگس خود بوسه زن امشب ، جان دو جهان است به دست حسن امشب، این یوسف زهراست که با شور و حلاوت ، قرآن به سر دست پدر کرده تلاوت. میلاد موعود آدینه، بانی عدالت، قائم زمان، امام زمان مبارک.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

بی‌پا و سر کردی مرا، بی‌خواب و خور کردی مرا
سرمست و خندان اندر آ، ای یوسف کنعان من
قائم الزمان جان! ای مهدی موعود منتظران، ای مایه مباهات هستی، ای دلیل راه، ای مبشر عدالت؛ میلاد تو، لحظه شکفتن سبز پایان انتظار است.
امام زمان! میلاد متبرکت بر همه منتظران تاریخ مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

قدم‌‌هایت بوسه‌گاه چشم‌هایمان ای گل نرگس. جشن میلادت کاش به ضیافت ظهور می‌پیوست. میلاد نرگس پنهان امام زمان گرامی باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

پیام تبریک به مناسبت روز میلاد امام زمان

در سپیده دمان ۱۵ شعبان درخشان‌ترین ستاره هدایت و ولایت، در آسمان آفرینش نورافشانی می‌کند و در آن روز زیستن و شکفتن‌های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه‌زاری پرطراوت را، دریافت می‌کند.
طلوع این خورشید و ظهور منجی در همه ادیان ابراهیمی اعتقادی است راسخ و برابر این باور آینده بشریت به صلح و صلاح و خیر خواهد انجامید. آری انتظار یعنی امید برای وضعیت بهتر که با قدوم حضرت ولی عصر منجی عالم بشریت محقق خواهد شد و این امید نیروی محرکه و پیشران جامعه است.
امید آمدن منجی، شیرین‌ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینه‌ساز تعالی خودسازی و تکامل خواهد بود.
ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت امام زمان حضرت مهدی (عج)، این یگانه منجی عالم بشریت به شما امید آن دارم که هرچه زودتر چشمان منتظران و مشتاقان به دیدار و ظهور آن عزیز روشن و منور گردد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، برپاکننده قسط و عدل منتقم خون حسین (ع)، حضرت ولی عصر، امام زمان، مهدی موعود (عج) بر عموم شیعیان جهان مبارک باد. در تلاطم زمانه، بر دل سیاه خویش با مرکّب سفید بنویسیم: السلام علیک یا اباصالح المهدی؛ باشد که قرار گیریم.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

برای عرض تبریک به مناسبت روز میلاد امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف

عید است ولی عید جهان بشریت، برگشته به تن روح و روان بشریت، جان داده خدا باز به جان بشریت، این بیت شده ورد زبان بشریت، ای مردم عالم ره توحید بگیرید ، امشب شب مهدیست همه عید بگیرید.

پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان | متن رسمی تبریک میلاد امام زمان حضرت مهدی

متن رسمی تبریک تولد امام زمان

ای نام تو ذکر خوش شام وسحر ما، ای خاک رهت مادر ما و پدر ما، ای باغ تو را لاله زخون جگر ما، ما منتظر استیم وتویی منتظَر ما، باز آ که چراغ همه رخسار تو باشد، میثم صله شعرش دیدار تو باشد. تولد امام زمان و نیمه شعبان تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

ای منتظران یافته غم خاتمه امشب، تبریک که روشن شده چشم همه امشب، بشکفت به شوق وشعف وزمزمه امشب، گل از گل لبخند بنی فاطمه امشب، مرغان بهشتی شده آواره مهدی، گردند به دور وبر گهواره مهدی روز تولد آقا امام زمان بر همه مسلمین جهان مبارک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

ای غصه اسلام هم آغوش تو، امام زمان، ای ناله خاموشان در گوش تو، امام زمان، ای پرچم ثارالله بر دوش تو، امام زمان، ای خون دل واشک بصر نوش تو، امام زمان، ای موسی عمران چه شود تا به مصافی، چون سینه دریا دل فرعون بشکافی. جشن میلاد امام زمان حضرت مهدی بر شما و خانواده تان تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

ای احمد ثانی زحرا جلوه‌گری کن، ای وارث پیغمبر، پیغامبری کن، تنها پسر زهرا مارا پدری کن، این قافله گمشده را راهبری کن، در هجر شبان، اشک فشان این رمه تاکی؟، دوران فراق پسر فاطمه تاکی؟ ولادت حضرت مهدی موعود امام زمان تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

بوی نفس حجت ثانی عشر آید، ای شب حرکت کن که به زودی سحر آید، ای صبح بیا تا شب هجران به سرآید، خورشید بنی فاطمه از کعبه بر آید، عیسی زفلک بازآ ما صبر نداریم، تا پشت سر یار نمازی بگذاریم.

روز میلاد امام مهدی قائم زمان مبارک

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

پیام رسمی تبریک تولد امام زمان

این یوسف زهراست که سوی وطن آید، این ماه دل آراست که در انجمن آید، این جان جهان است که اینک به تن آید، بر منتظران پاسخ یا بن الحسن آید، خیزید حضور پسر فاطمه امشب، لبیک بگویید به مهدی همه امشب.

تولد امام زمان مبارک

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

روید گل توحید زکوه وچمن امشب، یوسف شده از مصر مقیم وطن امشب، یعقوب شنیده است بوی پیرهن امشب، مهدی زده لبخند به روی حسن امشب، خیزید وبه بینید گلستان حسن را، در دست حسن لا له بستان حسن را. روز تولد امام زمان عج را به همه مسلمانان ایران و جهان تبریک می گوییم

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

برای عرض تبریک روز تولد امام زمان حضرت مهدی (عج)

امام زمان است که احیاگر قانون حسین است، مهدی است که شمشیرش مدیون حسین است، او وارث پیراهن گلگون حسین است، والله قسم منتقم خون حسین است، برپرچمش این نقش عیان با خط نور است، ای منتظران مژده که هنگام ظهور است.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

این سوره توحید و یا آیه نور است، این قامت طوباست و یا نخله طوراست، داود نبی را به لب آیات زبور است، یا برلب مهدی سخن از روز ظهور است، گوش همه بر زمزمه یارب مهدی است، ای منتظران مژده که امشب شب میلاد امام زمان است. میلاد مهدی موعود صاحب الزمان و جشن نیمه شعبان تبریک باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

خیزید که از پاره دل گل بفشانید، وز کوثر نورآتش دل را بنشانید، بر منتظران این خبر خوش برسانید، کامشب شب قدر است همه قدر بدانید، با نور نوشتند به پیشانی خورشید، ماهی که جهان منتظرش بود درخشید تولد امام زمان تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

تا دوست زند خنده وتا خصم شود کور، گردیده زمین بر سر گردون طبق نور، هم سامره سینا شده هم بیت ولا طور، ریزد عوض گل به زمین با ل‌وپر حور، خورشید رخ مهدی سر زد شب نیمه، بر چهره گل انداخته لبخند حکیمه است. جشن میلاد حضرت مهدی و روز تولد امام عصر قائم الزمان مبارک بادا.

پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان | متن رسمی تبریک میلاد امام زمان حضرت مهدی

پیام تبریک رسمی تولد امام زمان

امشب رسد از سامره بوی گل نر گس، گلها همه چشمند به سوی گل نر گس، بگرفته همه خوی به خوی گل نرگس، نرگس زده لبخند به روی گل نرگس، گمگشته در انوار الهی کره خاک، صوت صلوات است که سر برده زافلاک  میلاد امام زمان تبریک و تهنیت باد.

♦ ♦ ♦ ♦ ♦

پیام تبریک رسمی ولادت امام زمان حضرت مهدی موعود عج را در این پست خواندید. امیدواریم از جدیدترین متن رسمی تبریک میلاد امام زمان استفاده کافی را برده باشید. همچنین می توانید یک متن رسمی تبریک ولادت امام زمان برای پروفایل در روز میلاد حضرت مهدی (عج) قرار دهید.

جدیدترین مطالب