روش صحيح ماساژ سينه برای سفت شدن و رسیدن به سایز 85

روش صحيح ماساژ سينه برای سفت شدن و رسیدن به سایز 85

روش صحيح ماساژ سينه

ماساژ سينه برای سفت شدن سینه ها بسیار خوب و پسندیده است که البته باید توسط مرد انجام شود. روش صحيح ماساژ سينه برای رسیدن سایز سینه ها 85 را در ادامه بیان خواهیم کرد. بزرگ كردن سينه با مالش توسط مرد یکی از بهترین روش های صحيح ماساژ سينه است. اگر می خواهید سینه های سایز بزرگ داشته باشید و برای رسیدن به سایز 85 اقدامات زیر را انجام دهید.

 

روش صحيح ماساژ سينه زن

این یکی از سوالاتی است که بسیاری از مردم در باره آن جست و جو می‌کنند. برای دادن پاسخ به این سوال ابتدا باید بررسی کنیم بافت سینه از چه چیزی ساخته شده است. سینه‌ها عمدتا از بافت چربی تشکیل شده‌اند. این بافت در زمان دریافت لمس بسیار تحریک پذیر می‌شود. با ماساژ دادن سینه‌های خود، در واقع باعث تحریک بافت‌های پشتیبان و در نتیجه القای گردش خون بیشتر به این بافت‌ها و رسیدن مواد غذایی و اکسیژن به سلول‌های تشکیل دهنده بافت آن می‌شوید که در نهایت همه این موارد در ایجاد بسیاری از اثرات مثبت مانند خوش حالتی و فرم سینه‌ها، ایجاد سفتی و بزرگ شدن آن‌ها تاثیر گذار هستند.

 

ماساژ سینه‌ها همچنین باعث پاسخ‌های هورمونی سالم و افزایش سطح اکسی توسین می‌شود که در بهبود خلق و خو نیز موثر است و به عنوان یکی از عوامل پیش نوازی حین رابطه جنسی اهمیت می‌یابد. بنابر دلایل گفته شده می‌توان گفت که ماساژ دادن سینه‌ها یکی از روش‌های تضمینی افزایش سایز آن‌ها به شمار می‌رود.

روش صحيح ماساژ سينه برای سفت شدن و رسیدن به سایز 85

روش صحيح ماساژ سينه های زنان

با تسریع انتشار اکسی توسین، ماساژ سینه‌ها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن‌تان شده و از ابتلا به انواع بیماری‌ها و به خصوص سرطان سینه، پیدایش علائم سندرم قبل از قاعدگی (PMS) و کیست‌ها کمک شایانی می‌کند. علاوه بر این ماساژ مرتب سینه‌ها، سینه‌های شفاف، قوی و پرحجم تری برای‌تان فراهم می‌کند، چرا که ماساژ دادن مرتب سینه‌ها باعث رسیدن اکسیژن بیشتر به سلول‌ها و در نتیجه آن افزایش قدرت و سرعت سم زدایی از بافت‌های آن می‌شود.

 

بر اساس مطالعات انجام شده بر روی افرادی که از این تکنیک به صورت مرتب استفاده کرده‌اند گزارش شده است که این دسته از بانوان، در مورد خودشان احساس بهتری داشته و سطوح اعتماد به نفس بالاتری را نشان دادند. آن‌ها همچنین، متوجه بهبود در ظاهر سینه خود و بهبود خلق و خو و عملکرد با آرامش ذهن و بدن شدند.

روش صحيح ماساژ سينه برای سفت شدن و رسیدن به سایز 85

روش صحیح ماساژ سينه برای افزایش سایز 85

باید توجه داشته باشید که ماساژ را با القای فشار قوی و مناسب و با استفاده از حرکات دست به صورت چرخشی، به سمت درون و مرکز بدن و رو به بالا انجام دهید. تکرار حرکات برای مدت زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه در ست‌های یک بار یا دو بار در روز توصیه می‌شود. هنگام ماساژ، گردش خون در ناحیه‌ای که ماساژ می‌دهیثد افزایش یافته، به این ترتیب غدد پستان تحریک شده و تقویت می‌شوند.

 

در صورت امکان ماساژ را با استفاده از روغن ماساژ یا کرم پستان و پس از پایان دوش روزانه خود انجام دهید. بسیاری از پماد‌ها و کرم‌ها برای تقویت مزایای حاصل از ماساژ سينه وجود دارد که باعث رسیدن مواد غذایی مفید به بافت پوست سینه‌ها می‌شود. این پماد‌ها همچنین رشد بافت‌ها را تحریک می‌کند تا به سینه‌های شما پیکری زیباتر و ظاهری بزرگتر دهد.

 

در ادامه می‌توانید مراحل دقیق انجام ماساژ بزرگ کردن پستان‌ها را به صورت مرحله به مرحله بخوانید:

 

مقداری کرم و یا پماد مخصوص ماساژ بر روی سینه‌های خود قرار دهید. استفاده از این کرم‌ها و یا روغن‌های ماساژ به از بین بردن حس ناخوشایند حاصل از اصطکاک پوست دستان با ناحیه مورد ماساژ کمک می‌کند. این روغن‌ها و کرم‌ها باعث راحتی بیشتر شما می‌شود در حالی که ماساژ دادن را لذت بخش‌تر نیز می‌کند.

 

ماساژ را با ایجاد فشار قوی توسط کف دستتان و روی مرکز سینه‌ها شروع کنید. ماساژ اطراف سینه را از بیرون و به سمت داخل دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که دست‌های خود را از بیرون بدن خود به سمت وسط و مرکز بدن تان حرکت می‌دهید این طرز حرکت به شکل گرفتن صحیح سینه‌ها در طول زمان کمک می‌کند. حرکت را با بیست تکرار در هر ست انجام دهید.

 

حرکت را عوض کرده و این بار دست‌ها را زیر بازو‌ها قرار داده و از زیر بازوان به سمت بالا و رو به جهت مرکز بدن و داخل ماساژ را ادامه دهید. این حرکت به پیشگیری از افتادگی سینه‌ ها کمک کرده و در بهبود افتادگی پستان‌ها نیز موثر است. حرکت را در بیست تکرار ادامه دهید.

 

از هر دو دست برای گرفتن و بلند کردن سینه به سمت بالا و جلو استفاده کنید و حرکت را برای هر سینه تان در بیست تکرار انجام دهید.

 

مجددا از کف دست هایتان برای القای فشار روی سینه‌ها استفاده کنید، با این تفاوت که این بار فشار کمتری وارد کرده و از حرکت دادن سینه‌ها به طرف بالا یا داخل بپرهیزید. این مرحله به بازگشت بافت‌های پستان به مرحله آرامش کمک می‌کند. حرکت را در بیست تکرار انجام دهید.

 

روش های صحيح ماساژ سينه

ماساژ سينه تاثیر فوق العاده ای در فرم دهی و افزایش سایز سینه ها دارد. علاوه بر این از فواید ماساژ سينه می‌توان به ترشح هورمون اکسی توسین و به تبع آن پیشگیری از سرطان سینه و سندرم قبل از قاعدگی اشاره کرد. در این مقاله سماتک می‌توانید با تکنیک‌های صحیح انجام این ماساژ در خانه آشنا شوید. اگر می‌خواهید میزان سایز سینه خود را افزایش دهید، باید این ماساژ را به طور منظم انجام دهید. اجازه دهید این ماساژ بخشی از برنامه روزانه شما باشد، دو بار تکرار در روز برای اثربخشی بهتر مناسب می‌باشد. همچنین استفاده از روغن‌های ماساژ را فراموش نکنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب