قرص گرین تیدین برای لاغری Green Teadin | بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

قرص گرین تیدین برای لاغری Green Teadin | بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

قرص گرین تیدین برای لاغری و چربی سوزی است که از چای سبز و زیره درست شده است قرص گرین تیدین Green Teadin که نام دیگر آن قرص چای سبز است داروی گیاهی کاهش وزن و لاغری بوده که در اینجا بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین Green Teadin برای لاغری و کاهش وزن را بیان خواهیم کرد.

 

قرص گرین تیدین برای لاغری

قرص گرین تیدین برای چی خوبه؟ قرص گرین تیدین برای لاغری و کاهش وزن در افراد چاق مورد استفاده قرار می گیرد و همان قرص چای سبز است. قرص گرین تیدین (Green Teadin) از داروهای گیاهی کاهنده وزن است که علاوه بر این به دلیل داشتن خاصیت آنتی‌اکسیدانی، به منظور کاهش ریسک ابتلا به سرطان (به ویژه سرطان معده، روده کوچک، کولون، سرطان پانکراس و سرطان سینه)، مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرص گرین تیدین برای لاغری کلسترول و تری‌گلیسیرید را کاهش داده و از تصلب شرائین و بیماری‌های قلبی، پیشگیری می‌کند. قرص گرین تیدین با داشتن عصاره برگ چای سبز، شوید و زیره در درمان نفخ شکم و سوء هاضمه کاربرد داشته و دارای اثرات مدر، کاهش‌دهنده وزن، چربی و قند خون است.

 

قرص لاغری گرین تیدین حاوی عصاره چای سبز و گیاهان دارویی است که از افزایش وزن جلوگیری می‌کنند. معمولاً با افزایش سن، قند خون هم کم‌کم بالا می‌رود، خصوصاً اگر به رژیم غذایی خود توجه کافی نداشته باشیم. وزن به‌ مرور زمان بالا رفته و به دنبال آن احتمال بروز دیابت نوع دو هم افزایش می‌یابد. مصرف روزانه پنج فنجان چای سبز می‌تواند از بروز دیابت جلوگیری کند و یا می توانید از قرص چای سبز گرین تیدین برای لاغری مصرف کنید . قرص چای سبز قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب‌ مروارید و بیماری‌های کلیوی به طرز معجزه‌ آسایی جلوگیری کند. به نظر می‌رسد ‌اصلی‌ترین مکانیسم، ‌مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته) است. با مهار شدن فعالیت این آنزیم، نشاسته با سرعت بسیار آهسته‌ای می‌شکند و درنتیجه قند خون با سرعت کمی بالا می‌رود.

 

خواص قرص گرین تیدین برای لاغری و کاهش وزن

قرص گرین تیدین در صورتی که تنها حاوی گیاه چای سبز باشند، دقیقا همان خاصیت چای سبز را دارند و می‌توانند به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و روند جذب چربی‌ها را در بدن کاهش دهند. مصرف قرص چای سبز گرین تیدین برای لاغری نیز مانند چای سبز باید بر اساس قاعده باشد، زيرا زیاده‌روی در مصرف این قرص داروی گیاهی لاغری با وجود آنکه گیاهی و طبیعی است می‌تواند همان عوارض چای سبز را داشته باشد. قرص گرین تیدین چای سبز به علت دارا بودن پلی فنول‌ها و کاتشین‌ها، در محافظت سلول‌های بدن در برابر رادیکال‌های آزاد موثر بوده و یک آنتی‌اکسیدان قوی می‌باشد. قرص گرین تیدین و کپسول های لاغری حاوی عصاره چای سبز به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده پرفشاری خون و کاهش چربی خون (کلسترول) توصیه می‌گردد. همچنین به علت خاصیت گرمازایی موجب سوخت و ساز کالری و نهایتا کاهش وزن و لاغری می‌شود.

قرص گرین تیدین برای لاغری Green Teadin | بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

قرص گرین تیدین برای لاغری

 

از خواص چای سبز زیاد شنیده‌ایم و استفاده از قرص چای سبز گرین تیدین در درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها قدمتی دیرینه دارد. این روزها نیز مصرف چای سبز و همچنین قرص گرین تیدین برای لاغری رو به افزایش است. برخی افراد تنها به هدف لاغری و برخی دیگر به قصد بهره‌مندشدن از خیل عظیم خواص چای سبز، آن را مصرف می‌کنند. در این میان افرادی که تمایلی به نوشیدن چای نداشته و یا وقت کافی برای دم کردن و صرف آن ندارند و یا به هر دلیل دیگری مانند باب میل نبودن طعم خاص چای سبز برایشان، به استفاده از قرص چای سبز یا کپسول‌های مکمل غذایی چای سبز رو آورده‌اند. این قرص‌ها متشکل از عصاره بسیار تغلیظ شده برگ‌های چای می‌باشند که به گونه‌ای فرموله گشته‌اند که کلیه خصوصیات عصاره در این قرص‌ها حفظ گردد.

 

بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

زمان مصرف قرص گرین تیدین برای لاغری باید توسط پزشک معالج رژیم و تغذیه تعیین گردد. بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین برای لاغری سریع و کاهش وزن در هر فردی متفاوت است و توصیه می شود زمان دقیق استفاده از قرص گرین تیدین را از دکتر خود سوال کنید. همچنین بهتر است میزان دقیق مصرف قرص گرین تیدین برای لاغری، توسط پزشک تعیین گردد. به طور معمول در بزرگسالان روزی 2 بار، هر بار  یک عدد قرص لاغری گرین تیدین، با غذا مصرف می‌شود. بهتر است مقدار مصرف دارو را ابتدا با دوز کمتر شروع کرده و در صورت نیاز، آن را افزایش دهید. این مکمل‌های غذایی ماده انبساط عروقی خون را بهبود بخشیده و موجب آرامش خاطر می‌گردد. چای سبز یا قرص لاغری چای سبز (گرین تیدین) و کپسول‌های مکمل حاوی پودر این چای، همانند خود چای سبز موجب کاهش چربی‌های بد خون (LDL) و تری گلیسریدها شده و بالعکس موجب افزایش چربی‌های خوب خون (HDL) که برای بدن مفید می‌باشند می‌گردد، همچنین بدن را در مقابل اکسیداسیون چربی‌ها و تجمع آنها محافظت می‌نماید.

قرص گرین تیدین برای لاغری Green Teadin | بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

موارد مصرف قرص گرین تیدین حاوی عصاره چای سبز

اصولی‌ترین راه برای لاغری با قرص گرین تیدین، مراجعه به متخصص تغذیه برای داشتن یک برنامه غذایی به همراه ورزش روزانه است. در این بین برای سرعت بخشیدن به روند لاغری می‌توانید به مصرف داروهای گیاهی مثل قرص گرین تیدین برای لاغری استفاده کنید، اما به اندازه و تحت نظر پزشک. در واقع گیاهی بودن این داروها نباید دلیل بر استفاده بیش از حد و خودسرانه از آن‌ها باشد. یکی از موارد مصرف قرص گرین تیدین کاهش وزن و لاغری است که حاوی عصاره چای سبز است. همانطور که می‌دانید بسیاری از خواص چای سبز مربوط به ماده‌ای به نام کاتچین است که فعالیت آنتی‌اکسیدانی آن بسیار بالا بوده و نوشیدن آن باعث سرعت بخشیدن به سوخت ‌و ساز چربی‌های بدن می‌شود. این نوشیدنی مانع از ذخیره گلوکز در سلول‌های چربی شده و به مرور باعث کاهش وزن می‌شود. در اینجا مهمترین موارد مصرف قرص گرین تیدین حاوی عصاره چای سبز بیان شده است:

 

کاهش وزن و لاغری

کاهنده کلسترول و پیشگیری از بروز سرطان

آنتی‌اکسیدان
مؤثر در سلامت قلب و عروق
کاهش ریسک ابتلا به سرطان (به‌ویژه سرطان‌های دستگاه گوارش و پستان)
کاهش‌دهنده وزن ( کمک درمان چاقی )
پیشگیری از تصلب شرایین و بیماری‌های قلبی
کاهش‌دهنده کلسترول و تری گلیسیرید
کمک به درمان اسهال باکتریایی

قرص گرین تیدین برای لاغری Green Teadin | بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

عوارض قرص گرین تیدین برای لاغری

در صورت مصرف صحیح و به اندازه قرص گرین تیدین، عارضه جانبی خاصی ندارد در دوز معمولی گرین تیدین عارضه جانبی خاصی مشاهده نمی گردد اما مصرف زیاد قرص گرین تیدین برای لاغری سریع، ممکن است باعث بی‌قراری، تحریک پذیری ، بی‌خوابی، سردرد ، سرگیجه و تپش قلب گردد . در افراد حساس ، عوارض گوارشی مانند افزایش اسید معده ، تحریک معده ، کاهش اشتها ، اسهال یا یبوست با مصرف قرص لاغری گرین تیدین گزارش شده است جهت رفع عوارض قرص گرین تیدین به فرمول این داروی گیاهی، زیره سبز و شوید اضافه‌شده است. مصرف شیر نیز همراه با این قرص جهت کاهش عوارض مؤثر است.

قرص گرین تیدین برای لاغری Green Teadin | بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

قرص گرین تیدین برای لاغری

 

موارد منع مصرف قرص لاغری گرین تیدین

بیماران قلبی، کلیوی و کسانی که ناراحتی‌های روانی مانند اضطراب دارند همچنین افراد با بیماری پرکاری تیرویید قرص لاغری گرین تیدین را با احتیاط و طبق دستور پزشک مصرف کنند.
کسانی که معده حساس دارند نیز در مصرف دقت کنند.
در افرادی که به کافیین حساسیت دارند قرص گرین تیدین منع مصرف دارد.
قرص گرین تیدین در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد .
همچنین مصرف این داروی حاوی عصاره چای سبز برای اطفال اکیدا ممنوع است.

قرص گرین تیدین برای لاغری Green Teadin | بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

تداخلات دارویی قرص چای سبز گرین تیدین دینه

مصرف قرص های رژیم لاغری حاوی چای سبز مثل قرص گرین تیدین در بیمارانی‌ که بدلیل بیماری خویش هر یک از داروهای زیر را مصرف می‌نمایند بدلیل بروز تداخلات دارویی بایستی تحت نظر و صلاحدید پزشک معالج صورت پذیرد:

آدنوزین
آنتی بیوتیک‌های بتالاکتام
بنزودیازپین‌ها
بتابلاکرها مانند پروپروانولول و متوپرولول
ضد انعقادهای خوراکی و رقیق کننده‌های خون مانند وارفارین و آسپرین
داروهای شیمی درمانی مانند تاموکسیفن و دو کسوروبیسین
کلوزاپین افدرین لیتیوم مهار کننده‌های MAO مانند فنلزین و ترانیل سیپرومین
ضد باکتری‌های خوراکی
ترکیبات حاوی فنیل پروپانول آمین
به دلیل وجود تانن در چای، این قرص با دو ساعت فاصله از ترکیبات آهن دار مصرف شود.

 

مواد تشکیل دهنده قرص گرین تیدین برای لاغری

قرص گرین تیدین داروی گیاهی کاهش وزن است که از 500 میلی‌گرم پودر برگ چای سبز غنی‌شده با عصاره ، استانداردشده بر مبنای 50 میلی‌گرم پلی فنل تام ، 20میلی‌گرم دانه شوید و 20میلی‌گرم دانه زیره سبز تهیه‌شده است .برگ چای سبز (Camellia Sinensis) دارای ترکیبات آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی زیر می‌باشد :

قرص گرین تیدین برای لاغری Green Teadin | بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین

قرص گرین تیدین برای لاغری

 

مشتقات کاتشین و اپی کاتشین شامل : گالوکاتشین ، اپی کاتشین 3 – گالات (ECG)، اپی گالوکاتشین (EGC) ، اپی گالو کاتشین 3 – گالات (EGCG)
آلکالوئیدها مانند : تئوبرومین ، تئوفیلین و کافئین .
اسیدهای فنلی مانند : اسید گالیک
املاح معدنی مانند : پتاسیم ، منیزیم ، آلومینیم ، منگنز و مقادیر قابل توجهی فلوراید

 

اثرات درمانی و فارماکولوژی داروی لاغری گرین تیدین

در 29 بررسی کلینیکی انجام‌شده بر روی 68242 نفر ، نشان داده‌شده است که مصرف برگ چای سبز دارای اثرات مثبت در سلامت قلب و عروق ، سرطان ، کنترل چاقی و سلامت روده‌ها می‌باشد . با توجه به آزمایش‌ها کلینیکی ارائه‌شده بر روی چای سبز ، قرص لاغری گرین تیدین دینه دارای اثرات آنتی‌اکسیدان و ضد سرطان معده ، روده کوچک ، کولون ، پانکراس و سرطان سینه می‌باشد . اثرات آنتی‌اکسیدانی چای سبز شش برابر چای سیاه، و بیشتر از ویتامین C , E و کاروتنوییدها می‌باشد. مطابق بررسی‌های انجام‌شده خاصیت ضد سرطانی قرص چای سبز گرین تیدین وابسته به خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد تکثیر سلولی پلی فنل ها ، خصوصاً اپی گالوکاتشین دانسته شده است .

 

پلی فنل ها با بلوکه کردن تشکیل درون‌زایی نیتروزامین و آمین های هتروسیکلیک و هیدروکربن‌های آروماتیک چند حلقه‌ای و نیز کاهش تخریب DNA ، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهند . این داروی لاغری گیاهی همچنین باعث ممانعت و درمان اسهال باکتریایی (Clostridial diarrhea) و رشد باکتری‌های مفید در فلور میکروبی روده می‌گردد . در مطالعه بر روی حیوانات ، خواص ضدالتهاب آن در درمان کولیت به اثبات رسیده است . قرص گرین تیدین با داشتن خواص ترموژنیک ( افزایش سوخت و ساز سلولی ) موجب کاهش و کنترل وزن و در نتیجه لاغری می‌گردد . همچنین شوید و زیره به کار رفته در این داروی گیاهی در درمان نفخ و سوءهاضمه کاربرد دارند و دارای اثرات مدر ،کاهش دهنده وزن ، چربی و قندخون بوده و با وجود خاصیت ضد میکروبی ، بر عفونت‌های میکروبی اندام گوارشی نیز مؤثر می‌باشند .

 

قرص گرین تیدین برای لاغری باید زیر نظر پزشک مصرف شود و اگر شما می خواهید از خواص قرص لاغری گرین تیدین حاوی عصاره چای سبز استفاده کنید باید بهترین زمان مصرف قرص گرین تیدین برای لاغری و زیبایی اندام را از پزشک متخصص رژیم و تغذیه سوال کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب