آموزش عکس گرفتن از کل صفحه سایت در مرورگر گوشی

آموزش عکس گرفتن از کل صفحه سایت در مرورگر گوشی

آموزش عکس گرفتن از کل صفحه سایت در مرورگر گوشی

عکس گرفتن از کل صفحه سایت در مرورگر گوشی موبایل امکانپذیر است و شما می توانید پس از ورود به سایت مورد علاقه تان از تمام صفحه سایت با گوشی موبایل عکس بگیرید.

 

دلایل مختلفی ممکن است شما را مجاب کند تا از یک سایت اینترنتی، تصویری تهیه کنید. این دلیل هرچه باشد یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که کاربران برای پاسخ به این نیاز انتخاب می‌کنند، استفاده از قابلیت تهیه عکس از صفحه‌نمایش توسط رایانه یا دستگاه هوشمند همچون تلفن همراه و تبلت است.

 

یکی از مشکلاتی که این روش دارد تهیه تصویر از محدوده به‌نمایش درآمده است و در صورتی‌که سایت موردنظر شما دارای اسکرول به سمت پایین یا حتی چپ و راست باشد، برای پوشش دادن این محدوده‌ها باید چند تصویر از صفحه‌نمایش تهیه کرده و آنها را به‌صورت مجزا مشاهده کرده یا با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی در کنار یکدیگر قرار دهید.

 

همان‌طور که می‌دانید کاربران در رایانه‌های شخصی خود می‌توانند به کمک نرم‌افزارهای متعدد از این مشکل رهایی یافته و تصاویری تمام صفحه را از سایت‌های موردنظر خود به ثبت برسانند، اما اگر رایانه‌ای در اختیار نداشته باشید و بخواهید بدون نیاز به نرم‌افزارهای جانبی این کار را به وسیله تلفن همراه یا تبلت هوشمند خود انجام دهید، چه روشی را برای این کار انتخاب می‌کنید؟ در ادامه شما را با روشی بسیار ساده که روی همه دستگاه‌های هوشمند، رایانه‌ها و هر دستگاه مجهز به مرورگر اینترنتی دیگر قابل استفاده است آشنا می‌کنیم:

 

1ـ با استفاده از هریک از مرورگرهای اینترنتی موجود در دستگاه مورد استفاده (تلفن همراه، تبلت یا رایانه) به لینک زیر مراجعه کنید:

http:‌/‌‌/‌j.mp‌/‌click_ss

 

2ـ با ورود به این لینک، صفحه‌ای برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آدرس سایت موردنظرتان را در کادر موجود در آن وارد کنید.

 

3ـ در نهایت روی گزینه‌ Capture Screenshot کلیک کرده و منتظر بمانید ضمن تهیه تصویر سایت موردنظر، گزینه‌ Download Image برای ذخیره‌سازی تصویر روی کارت حافظه یا هارد‌دیسک رایانه برای شما نمایش داده شود.

 

4ـ با کلیک روی گزینه‌ Download Image می‌توانید تصویر موردنظر را در محل دلخواه ذخیره کرده و با کلیک روی New Capture درخواست تهیه تصویر از لینک دیگری را به ثبت برسانید.

 

منبع: jamejamonline.ir

جدیدترین مطالب